- mariusgmg
- ******
- 4,095 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,095
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
Eu am Vectra B2 cu tempomat din fabrica si nu se aprinde nici un bec in bord cand e activat. La urma urmei nu-i prea vad rostul. Stiu sigur cand merg cu el activat.
O chestie asemanatoare, cu semnalizare in bord, am intalnit la Toyota. Dar acolo e mai ciudat. Am montat o maneta la un Avensis a unui coleg de serviciu. Maneta se prinde de fapt de volan (e o a treia maneta) si se-nvarte impruna cu acesta. Maneta are tot asa, 3 butoane. Unul este activare/dezactivare, unul memorare si + la viteza de croaziera si al treilea - la viteza de croaziera. Faza e ca activarea o poti face si pe loc. Apesi butonul de activare, se aprinde beculetul pe bord, pleci de pe loc si cand vrei sa-ti memoreze viteza apesi pe cel de memorare. Norocul colegului a fost ca nu a mai trebuit activata din calculator. Am montat si a mers din prima!
O chestie asemanatoare, cu semnalizare in bord, am intalnit la Toyota. Dar acolo e mai ciudat. Am montat o maneta la un Avensis a unui coleg de serviciu. Maneta se prinde de fapt de volan (e o a treia maneta) si se-nvarte impruna cu acesta. Maneta are tot asa, 3 butoane. Unul este activare/dezactivare, unul memorare si + la viteza de croaziera si al treilea - la viteza de croaziera. Faza e ca activarea o poti face si pe loc. Apesi butonul de activare, se aprinde beculetul pe bord, pleci de pe loc si cand vrei sa-ti memoreze viteza apesi pe cel de memorare. Norocul colegului a fost ca nu a mai trebuit activata din calculator. Am montat si a mers din prima!
- cangri
- *******
- 5,415 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,415
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- ssergiiu
- **
- 431 mesaje
- din 16 Dec 2011
- Vectra 1997 x18xe
- Timis
ssergiiu
- Mesaje scrise: 431
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2011
- Mesaj Privat
cangri a scris:@ ssergiiu S-a scris mai sus de ce este nevoie.
Daca ai acceleratie pe cablu o multime.Pune-te pe citit aici.(masini pana in 2001)
Daca ai acceleratie electrica atunci doar maneta.(masini dupa 2001)
Daca ai acceleratie pe cablu o multime.Pune-te pe citit aici.(masini pana in 2001)
Daca ai acceleratie electrica atunci doar maneta.(masini dupa 2001)
Mersi scuze ca nu m-am uitat in sus, cred ca ma las de Tempomat prea multe si ma gandesc ca si costa.
- mariusgmg
- ******
- 4,095 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,095
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
- ssergiiu
- **
- 431 mesaje
- din 16 Dec 2011
- Vectra 1997 x18xe
- Timis
ssergiiu
- Mesaje scrise: 431
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2011
- Mesaj Privat
- ovidiucro
- ***
- 705 mesaje
- din 26 Apr 2005
- Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
- Prahova
ovidiucro
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2005
- Mesaj Privat
kolumbo
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2011
- Mesaj Privat
kolumbo
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2011
- Mesaj Privat
daca stie cineva ce trebuie sa fac il rog sa ma ajute ca mam chiniut 2 zile si nu iam dat de cap cum sa fac sa functioneze switch-ul de la ambreiaj si la rece adica sa il apas cu mana tot activ il arata pe OP-COM ca si cum ar fi pedala de ambreaj apasata
am masurat switch-ul si cind e apasat inchide circuitu iar cind nu e apasat circuitul e deschis
am masurat switch-ul si cind e apasat inchide circuitu iar cind nu e apasat circuitul e deschis
- Emyl91
- **
- 354 mesaje
- din 28 Dec 2010
- Vectra 1999 x20dth
- Dolj
Emyl91
- Mesaje scrise: 354
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2010
- Mesaj Privat
cangri a scris:@ ssergiiu S-a scris mai sus de ce este nevoie.
Daca ai acceleratie pe cablu o multime.Pune-te pe citit aici.(masini pana in 2001)
Daca ai acceleratie electrica atunci doar maneta.(masini dupa 2001)
Daca ai acceleratie pe cablu o multime.Pune-te pe citit aici.(masini pana in 2001)
Daca ai acceleratie electrica atunci doar maneta.(masini dupa 2001)
Vezi ca gresesti si descurajezi lumea.Eu am x20dth 99 si are acceleratie electronica.Am pus doar maneta si a mers,fara activare.Cele diesel cred ca au toate electronica daca nu ma insel.
kolumbo
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2011
- Mesaj Privat
- Emyl91
- **
- 354 mesaje
- din 28 Dec 2010
- Vectra 1999 x20dth
- Dolj
Emyl91
- Mesaje scrise: 354
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2010
- Mesaj Privat
Nu stiu cum e schema la motorul tau dar in principiu un fir de la switch-ul de ambreiaj este cu +12 iar celalalt se duce in ecu.Verifica sa nu ai scurt pe undeva si sa ai 12+ constant pe acel fir care merge la ecu,asta ar fi o posibila banala cauza.Daca vrei te pot ajuta sa instalezi Opel TIS 2000 unde ai toate diagramele electrice ale masinii.
L.E acum am vazut ca masina nu a fost precablata din fabrica ,ci tu ai tras firele de la ecu.Verifica daca le-ai tras bine ,eventual uite-te pe schema electrica,si mai studiaza forumul
L.E acum am vazut ca masina nu a fost precablata din fabrica ,ci tu ai tras firele de la ecu.Verifica daca le-ai tras bine ,eventual uite-te pe schema electrica,si mai studiaza forumul
kolumbo
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2011
- Mesaj Privat
am verificat iar firu care duce la ecu penrtu ambreaj adica pinu 61 am citit pe forum am citit si pe autodata si cind masori pinu 61 cu un + trebuie sa de voltaju de pe masina si il da
nu vrea sa recunoasca switch-ul
am pus si fara switch adica un + pe firu de la pinu 61 si tot nu recunoaste
proba o fac cu op-com
azi e a 3-a zi cind ma chinui cu switch-ul ala
nu vrea sa recunoasca switch-ul
am pus si fara switch adica un + pe firu de la pinu 61 si tot nu recunoaste
proba o fac cu op-com
azi e a 3-a zi cind ma chinui cu switch-ul ala
kolumbo
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2011
- Mesaj Privat
kolumbo
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2011
- Mesaj Privat
kolumbo
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2011
- Mesaj Privat
kolumbo
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2011
- Mesaj Privat
- Emyl91
- **
- 354 mesaje
- din 28 Dec 2010
- Vectra 1999 x20dth
- Dolj
Emyl91
- Mesaje scrise: 354
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2010
- Mesaj Privat
kolumbo a scris:firul de la pinul 61 ar trebui sa fie{- }nu?
adica cind pui aparatu de masura pe el si pe borna la + de la baterie ar trebui sa arate voltaju bateriei nu?
adica cind pui aparatu de masura pe el si pe borna la + de la baterie ar trebui sa arate voltaju bateriei nu?
Nu sunt vre-un electrician,dar nu cred ca este - pentru ca celalalt fir de la ambreiaj are +12 .Acel switch de la ambreiaj inchide circuitul cand este apasat ambreiajul si trimite la ecu +12 ,acesta din urma sesizand ca este calcat ambreiajul.La motoarele diesel este necesar pentru a tine turatia relantiului constanta,pentru ca dieselul are tendinta de a se accelera singur la debreiere,iar ecu sesizeaza cand calci ambreiajul si o tine constanta,insa la benzina nu stiu ce functie are inafara de ce-a a tempomatului.Eu am avut o problema cu acest switch si am ajuns la concluzia ca este ecu de vina,cand calcam ambreiajul imi aparea eroare in pedala de acceleratie,o anomalie a ECU-lui care a aparut doar pentru o perioada scurta de timp.A fost verificat absolut tot ce ar fi putut fi de vina,fire senzor acceleratie ,etc dar problema s-a rezolvat de la sine.Posibil si la tine ecu de vina,dar nu garantez,sunt ecu-uri diferite ,motorizari diferite s.a.m.d.In speranta ca ai gresit pinii sau ai facut vre-o incurcatura,fa rost de schema electrica pt motorizarea ta(opel Tis 2000)
kolumbo
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2011
- Mesaj Privat
kolumbo
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2011
- Mesaj Privat
kolumbo
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2011
- Mesaj Privat