Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
am si eu o intrebare , sunt pruaspat posesor de calibra motorizarea 2.0 ohc aia daca nu ma insel, masina porneste greu la cald , dar greu de tot, dimineatza o ia la sfert de cheie, , am schimbat bujiile am pus modelul cu 4capete dinalea , si la fel face, am verificat si eu sigurantze tot toate sunt ok dar nu merge,

zicetimi care stiti unde este senzorul ala de pe vibrochen sa il curat si eu sa il verific poate o fi si de pe acolo ceva , astept raspunsuri care sa ma ajute , si ori ce informatie despre calibra cu motorizarea asta mar ajuta, consum uri tot ce stiti si voi ,
cer scuze de ortigrafie dar pe fuga scriu cum pot si eu .
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
senzorul il gasesti sub pompa de servo.e prins de blocul motor cu un surub.
mai citeste pe forum despre c20ne( asta e motorul care il ai) si te lamuresti de multe.
o alta posibila cauza poate fi senzorul de temperatura care da informatia in ecu.cel cu 2 fire si mufa albastra.il gasesti in zona termostatului.
  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Daca te intereseaza documentatii despre calibra...providra18 e id meu.
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
daca mai rezolv si problema asta cu pornirea i ceas, ca in rest iam facut de toate , asa i-mi place de masina cum merge,cam dau cu capul de plafon dar am sa ma obisnuiesc, pornirea aia ma sperie, si mai am de adunat cateva piese pentru ea, cum ar fi doua fetze de usi de pe dinauntru,
Skip ads

  • lexmaul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
sunt mai multe cauze din care nu iti porneste masina la cald
-una ar fi releul pompei de benzina se incalzeste (ex:-porneste numai daca ii pui de 4-5 ori contactul)
-ar mai putea fi din cauza pistoanelor-motor cocsat(alergat) iar la cald se dilata pistoanele si pana nu raceste nu porneste
Incearca cand se incalzeste si nu porneste sa-i dai drumul la vale sa vezi daca in viteza porneste
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
pompa de benzina ori nu merge ori la calibra nu se aude nu stiu ce sa zic, ori pe gaz ori pe benzina la cald o ia greu, alte ori are toane, eu banuiesc totusi vre-un senzor sau ceva nu cred sa fi fost alergata chiar asa rau incat sa fie gata, uleiul este la culoarea lui in motor nu scade nu creste , daca era compresia ma gandesc ca murdarea uleiul poate chiar si disparea din el, am sa incep cu senzorul de pe vibrochen, apoi il caut pe ala de spunea un coleg ca il gasesc in zona termostatului , ori cum cu ajutorul vostru macar am de unde sa incep cautarile in spre a rezolva problema deci cu ce ma puteti ajuta ori ce ideie este bine venita, si cum gasesc siguranta pompei de benzina asta va rog iara sa imi ziceti cum verific.
  • lexmaul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
incearca inainte sa opresti masina sa o lasi undeva la vale ca sa o poti porni in viteza si daca porneste in viteza inseamna ca pompa nu iti mai tine presiune in rampa/ incearca sa gasesti la cineva ceea ce iti insemnez in poza ca sa faci proba
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
ahamm am inteles , voi verifica pronirea la vale si ma uit si la vachunul ala , mam mai gandit si la scanteie ceva sa se slabeasca ca nici cu gaz la cald nu o ia usor cii tot greu , ma uit si iti zic cum face exzact , multumesc de indicatie , i primul lucru care il verific si anuntz ce si cum ms .
Skip ads

  • dani1978

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Am si eu un opel zafira din 2001disel motor 2000cm si am probleme cu ia la pornire ,diminiata o ia foarte usor dupa circa 1-2-3 ore de stationare dupa ce a fost oprita de la prima pornire porneste foarte greu daca o las mai mult 5-6 ore porneste usor din nou ce Rolling Eyes ar putea fi.Astept pareri si sugesti va multumesc Arrow
  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
@laur702 o problema cumva asemanatoare ca a ta am avut si eu. Masina avea toane...cand pornea, cand nu pornea. Am verificat mai multe si le`am luat prin eliminare. Pana la urma am ajuns la senzorul de turatie. La mine facea in urmatorul fel atunci cand nu mai pornea masina: dadeam la automat si incepea turometru sa se ridice pana in 4000 rpm, dupa care scadea, lucru ce mi`a dat de gandit. In momentul in care se intampla asa ceva, scoteam o borna de la baterie, borna de + si se stergeau erorile, iar cum puneam borna la loc, pornea la sfert. Asta pana am aflat si am invatat despre testul cu agrafa. Am schimbat senzorul de turatie si de atunci masina nu a mai facut probleme. Dar trebuie sa stii ca la c20ne daca ii faci testul agrafa cu motorul oprit iti va da codul de eroare 31 care e rpm signal, iar cu motorul pornit iti da doar cod 12 in caz ca toate celelalte sunt OK. Daca am zis ceva gresit va rog sa ma corectati. Numai bine.
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
providra18 a scris:@laur702 o problema cumva asemanatoare ca a ta am avut si eu. Masina avea toane...cand pornea, cand nu pornea. Am verificat mai multe si le`am luat prin eliminare. Pana la urma am ajuns la senzorul de turatie. La mine facea in urmatorul fel atunci cand nu mai pornea masina: dadeam la automat si incepea turometru sa se ridice pana in 4000 rpm, dupa care scadea, lucru ce mi`a dat de gandit. In momentul in care se intampla asa ceva, scoteam o borna de la baterie, borna de + si se stergeau erorile, iar cum puneam borna la loc, pornea la sfert. Asta pana am aflat si am invatat despre testul cu agrafa. Am schimbat senzorul de turatie si de atunci masina nu a mai facut probleme. Dar trebuie sa stii ca la c20ne daca ii faci testul agrafa cu motorul oprit iti va da codul de eroare 31 care e rpm signal, iar cu motorul pornit iti da doar cod 12 in caz ca toate celelalte sunt OK. Daca am zis ceva gresit va rog sa ma corectati. Numai bine.


asa ceva facea si amea , se ridica pana la 2000rtpm si dadeam si o ora la automat uneori apoi pornea brusc, l-am banuit si eu ca la alta masina lam curatat si din momentul ala a mers bine, eu am rezolvat cazul am scapat, a venit ieri pe zii cineva ia placut masina tare si mia oferit 1500esi i-am dat masina am rezolvat cazul , ori cum multumesc tuturor pentru sfaturi pentru deranj ca toti ati vrut sa ma ajutati cu placere , va doresc numai bine la toti si multumesc foarte mult .
  • dani1978

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Ms pt sfat laur702 am desfacut borna si am schimbat si cheia de contact si am factut plinul la rezervor nu mia mai facut figuri astazi sa vad miine daca mai face figuri dar nu stiu testul cu agrafa sal fac? Mai inca ceva in partea stinga sint 2 elecrovalve care es furtune care duc la pompa si am vazut un cut care intra la elecrovalva era crepat la taiat si lam bagat inapoi.Mai inca ceva dupa ce am luat borna sa decodat casetofonul trebuie sal ai bag codul din nou problema ai ca am apasat pe butonele ale a si nu ma lasa sa intru pt a baga codul pin mai exactu care sint butoanele ,conul pin al am dar nu ma lasa sa intru va rog care stiti sa ma indrumati sau sami spuneti.Va multumesc
Skip ads

  • hanz

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2008

  • Mesaj Privat
providra18 nu numai la c20ne ita da eroare 31 cu motorul oprit ci si la c20xe,daca nu ma insel la toate da codul 31 cu motorul oprit ptr ca te informeaza ca evilbrochenul nu se roteste si de aia iti da no signal!
  • faurionutz

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Senzor impulsuri arbore cotit (crankshaft), am patit si eu pe x20xev, la cald facea probleme
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
la mine era releul de benzina si erau exact aceleasi simtome..
  • tonu_adrian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Galati
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2009

  • Mesaj Privat
aceleasi simptome si la mine la x20xev...vinovat era "crankshaft sensor" defapt nu era senzorul stricat ci cablajul ce facea scurt pe blocul motor
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
la ne nu pica asa usor. la xev si generatia lor cam asa se intampla.
  • hanz

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2008

  • Mesaj Privat
ma si io ma confrunt ciu pornirea asta la cald,nu porneste nicicum,dar deschid capota si scot mufa de la senzorul de turatie(mufa aia de langa filtrul de aer) si o bag inapoi porneste!practic cred ca se sterge eroarea si porneste din nou pana o apuca iara,imi moare cateodata si la relanti.deci intrebare :din moment ce scot mufa de la senzorul de la vilbrochen si o bag si merge iara inseamna ca sigur el e de vina?faza e ca lam schimbat acum un an doi,la testul cu agrafa numi da eroare 31!astept parerile voastre!mersi anticipat!
  • tonu_adrian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Galati
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2009

  • Mesaj Privat
dupa un an vad ca iar a inceput sa fak figuri cu pornitu la cald..anu trecut am izolat cablajul...aveti idee merge scos senzorul sa il curat fara sa dau jos compresorul ac si ce mai e pe acolo?
  • hanz

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2008

  • Mesaj Privat
hanz a scris:ma si io ma confrunt ciu pornirea asta la cald,nu porneste nicicum,dar deschid capota si scot mufa de la senzorul de turatie(mufa aia de langa filtrul de aer) si o bag inapoi porneste!practic cred ca se sterge eroarea si porneste din nou pana o apuca iara,imi moare cateodata si la relanti.deci intrebare :din moment ce scot mufa de la senzorul de la vilbrochen si o bag si merge iara inseamna ca sigur el e de vina?faza e ca lam schimbat acum un an doi,la testul cu agrafa numi da eroare 31!astept parerile voastre!mersi anticipat!

ma da chiar nimeni nu stie?
unde sunt profesorii?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR