Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • mester20

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
x_men_opel a scris:Salut la toata lumea de pe aici,am o problema la masinuta mea cumparata de foarte putin timp,merge ok pana ajunge le 110 km/ora,se aprinde check engine si nu mai trage daca o opresc pt cateva secunde si o repornesc merge ok pana la viteza de mai sus mentionata,scuzatri daca nu am cerut parera unde trebuie dar sunt nou la voi,astept parerile voastre Help
si io am aceasi problema , mai precis nu stiu exact cand se aprinde ,,cand vrea,, ,cand mi se aprinde scade puterea motorului nu se tureaza cum trebuie , motivul este cum fac sa nu se mai aprinda deloc pentru ca nu e normal Sad(( stie careva raspus
Skip ads

  • cosmache

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2010

  • Mesaj Privat
TITI G. a scris:o problema asemanatoare am si eu, mi s-a aprins "cheia pe masina" dimineata. am fost la reprez la tester si mi-a zis ca ar fi EGR-u, ca s-a uitat si la vacuumuri si la debitmetru si ca asta ar fi. mi-a recomandat sa merg cu ea turata si sa schimb peste 3000. am facut un exterior de proba si am mers cu ea mai sportiv, in timpul mersului cand aveam viteza constanta la o turatie intre 2000-2500 mi se aprindea martorul in bord si imi cam taia turbina. am oprit masina m-am intors spre casa si m-a lasat sa o turez cat am vrut .a doua zi i-am facut schimburile de ulei si filtre si nu mai face decat dimineata cand pun contactul sa o pornesc mi se aprinde "cheia" dar apoi se stinge. ce nu imi place este ca scoate un fum negru la pornire dupa care totul e normal. astept sfaturi si sugestii. ms


Salut voi cand spuneti check engine va referiti la cheita cu masina din bord da ? asa imi face si mie cand pornesc masina , dar dispare imediat asta nu cred ca e o problema ca se aprinde cateva secunde la pornire. Ma gandesc ca e normal asa ceva pentru ca la pornire se aprind toti martorii din bord , treaba nasoala este atunci cand se aprinde in mers si taie puterea motorului, cum imi mai face si mie cateodata. Dar nu stiu din ce poate fii si asta ma dispera . Numai bine !
  • mester20

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
asa mi se intampla si mie uneori , dar nush dc ? chiar taie puterea motorului ,care stie ce ar trebui sa fac sa nu se mai aprinda de fel?
  • cosmache

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2010

  • Mesaj Privat
mester20 a scris:asa mi se intampla si mie uneori , dar nush dc ? chiar taie puterea motorului ,care stie ce ar trebui sa fac sa nu se mai aprinda de fel?


sa iti spun drept eu nu am fost pana acuma cu ea la testar , la a mea cand apare cheita aia opresc motoru il pornesc si o iau la ture schimb numai in 4000-4500 RPM si isi revine nu mi-a mai facut asa de mult , ce e drept noi nu mergem cu ele cum ar trebuii adica sa schimbam viteza pe la 2500-3000 rpm si deaia fac asa ... se depune calamina pe unde nu trebuie , o infunda si deaia nu mai trage masina .
Skip ads

  • x_men_opel

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut la toata lumea de pe aici.La mine sa rezolvat problema mea.a fost senzor presiune galerie admisie si acum merge foarte bine,sper si la voi sa fie aceeasi chestie ca la mine.
  • mester20

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
x_men_opel a scris:Salut la toata lumea de pe aici.La mine sa rezolvat problema mea.a fost senzor presiune galerie admisie si acum merge foarte bine,sper si la voi sa fie aceeasi chestie ca la mine.

cat tea costat?
  • x_men_opel

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2010

  • Mesaj Privat
200 roni la mana a doua nu mia recomandat mec sa cumpar aftermarjet cu toate ca este mai ieftin dar nu garanteaza pe el daca esti din bucuresti te pot ajuta sa il punem pe al meu pe masina ta si vedem daca mai face
  • zzapata68

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salut sunt posesorul unui Opel vectra B din 1997 diesel cu motor 20dtl si mi-a aparut o problema la drum lung.De ceva timp mi se tot aprindea si se stingea check enginul iar acum sta aprin tot timpul nu mai trage motorul de loc si parca nu mai merge normal.
Are cineva idee ce ar putea fi?
Skip ads

  • cosmache

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2010

  • Mesaj Privat
zzapata68 a scris:Salut sunt posesorul unui Opel vectra B din 1997 diesel cu motor 20dtl si mi-a aparut o problema la drum lung.De ceva timp mi se tot aprindea si se stingea check enginul iar acum sta aprin tot timpul nu mai trage motorul de loc si parca nu mai merge normal.
Are cineva idee ce ar putea fi?


salut zzapata68 dupa cum ai citit pe aici suntem multi cu aceeiasi problema . eu cred ca singurul lucru de a vedea cu adevarat ce are si ce trebuie schimbat e sa ii facem un test . Mie imi spune instinctu ca ar fii egr-ul . Cel putin la mine nu cred ca a fost curatat vreodata si masina este din 2001. O sa ma duc sa il curat si revin cu un mesaj .
  • cosmache

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2010

  • Mesaj Privat
cosmache a scris:
zzapata68 a scris:Salut sunt posesorul unui Opel vectra B din 1997 diesel cu motor 20dtl si mi-a aparut o problema la drum lung.De ceva timp mi se tot aprindea si se stingea check enginul iar acum sta aprin tot timpul nu mai trage motorul de loc si parca nu mai merge normal.
Are cineva idee ce ar putea fi?


salut zzapata68 dupa cum ai citit pe aici suntem multi cu aceeiasi problema . eu cred ca singurul lucru de a vedea cu adevarat ce are si ce trebuie schimbat e sa ii facem un test . Mie imi spune instinctu ca ar fii egr-ul . Cel putin la mine nu cred ca a fost curatat vreodata si masina este din 2001. O sa ma duc sa il curat si revin cu un mesaj .


Exact cum v-am promis ca revin cu un mesaj dupa ce fac un test la masina . Doar ce ajunsei de la servis sa stiti cei care aveti probleme de genu nu trage dupa 3000 rpm si se aprinde martorul in bord este de la vacumuri , mai corect cel din partea stanga cum te uiti din fata masinii. acel vacum numai face presiunea care trebuie la anumite turatii si de asta se aprinde acel martor. Chestia la mine este ca acel vacum merge cand vrea el si cand merge nu baga cat trebuie si automat apare o perturbatie la motor. Cand verificati vacumurile ar fi bine sa nu uitati si de furtunase , in special care sunt pe langa motor o inspectie vizuala mult mai mare. Numai bine !!!
  • V0idulez

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Am o curiozitate Am un opel vectra c y20dth din 2003 cu egr electric cred ca asa se numeste! L`am desfacut curata iar cand desfac capacul de plastic mecanismul este in felul urmator un fier curbat care trece printr`o tija si o ridica ! Este posibil ca acel "fier curbat" care ridica tija sa iasa din tija cand accelerez ! are cumva vreun opritor sau ceva de genu mie nu imi trece de 2500-3000 ture iar cand apas aceleratia iese fierul ala instant ! Precizez cand il pun in pozitia initiala se accelereaza normal o singura data sau maxim de 2 ori pe urma sare iar! Trebuies schimbat egr`ul sau se poate reparata este normal sa faca asa pe filmuletele de functionare a unui egr nu am vazut sa faca ca la mine !
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
vezi ca ai tutorial de reparare in sectiunea tutoriale: Curatare EGR dupa 2003 parca ii spune sau asa ceva deci foloseste functia CAUTA
Skip ads

  • tm44gam

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Uite aici.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=376544
O zi buna.
  • Alex001

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2011

  • Mesaj Privat
salutare !
de cateva zile(2-3) incoace mi se aprinde martorul check engine atunci cand motorul este rece....sa va explic: pornesc dimineata motorul si imi ramane aprins check-ul, daca opresc si repornesc acesta dispare. Merg vreo 2-3 km dupa care opresc motorul si sta oprin vreo ora doua iar cand pornesc mi se aprinde din nou check. Daca opresc si repornesc se stinge. Tin sa precizez ca motorul merge bine, porneste la sfert chiar si dimineata...singura problema pe care am avut-o acuma recent a fost cureaua de accesorii...din cauza ei nu imi incarca bateria bine (baga decat 13.50v) si stiu ca inainte sa schimb cureaua mi s-a aprins prima data check-ul. dupa ce am schimbat cureaua incarca bine (14.15v).
Este posibil ca eroarea sa fi aparut prima data din cauza curentului insuficient si sa mi se aprinda si acuma din cauza ca sa memorat in ecu pana o sterg? la tester o sa ajung cred ca numai dupa sarbatori si vreau sa stau linistit Very Happy.
P.S. bateria este noua.
multumesc anticipat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR