Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • ClaudiuL

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salutare. Am schimbat de aproape un an supapa egr pentru ca nu se tura mai mult de 3000 si plus de aia nu avea nici putere. Acum la fel mi se aprinde check engine si cand pun pe tester imi apare aceeasi problema dar nu stiu ce sa cred daca e egr`ul sau nu. Daca scot mufa de la debitmetru la fel nu se tureaza mai mult de 3000 de ture si e puturoasa. Inainte sa schimb egr`ul am fost la opel la reprezentanta sa puna masina pe tester si cei de acolo mi-au zis ca e debitmetru dar nu i-am ascultat si am schimbat egr`ul. Acum ma bate gandul ca poate cei de la reprezentanta au avut dreptate si e debitmetrul de vina. Nu am incercat sa curat debitmetrul. Daca ma poate ajuta cineva astept raspunsuri.
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nici sa nu incerci sa-l cureti.
doar schimba-l!
  • munteanu

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
debitmetru se schimba cu tot sau poti sa schimbi doar senzorul de la debitmetru
unii spuneau ca se poate curata cu un spray special de debitmetre , eu am incercat dar nu a mers si l am schimbat
EGR se poate curata si daca te apuci sa l cureti atunci curata si admisia
lipsa de putere poate sa fie de la admisia murdara sau trage aer pe la furtunul de la turbo (sau e fisurat ) iar problema cu turatia sigur era de la debitmetru .
verifica furtunul de la turbo sa nu fie rupt sau fisurat
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
problema asta pare la mine doar in anumite conditii meteo ! frig sub 0 grade si umiditate ridicata , problema apare doar pentru cateva minute .
Nu am ajuns sa o pun pe tester dar aceasta problema a aparut doar iarna , cam de 3 ierni Smile . Stiu sigur ca este debitmetru nu EGR-ul .

Urmeaza sa ajung la un tester Smile
Skip ads

  • TITI G.

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2010

  • Mesaj Privat
o problema asemanatoare am si eu, mi s-a aprins "cheia pe masina" dimineata. am fost la reprez la tester si mi-a zis ca ar fi EGR-u, ca s-a uitat si la vacuumuri si la debitmetru si ca asta ar fi. mi-a recomandat sa merg cu ea turata si sa schimb peste 3000. am facut un exterior de proba si am mers cu ea mai sportiv, in timpul mersului cand aveam viteza constanta la o turatie intre 2000-2500 mi se aprindea martorul in bord si imi cam taia turbina. am oprit masina m-am intors spre casa si m-a lasat sa o turez cat am vrut .a doua zi i-am facut schimburile de ulei si filtre si nu mai face decat dimineata cand pun contactul sa o pornesc mi se aprinde "cheia" dar apoi se stinge. ce nu imi place este ca scoate un fum negru la pornire dupa care totul e normal. astept sfaturi si sugestii. ms
  • DragoNN

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salut ! Aceeasi problema ca tine o am si eu la o Zafira , mi se mai aprinde martorul si imi taie turbo apoi dupa cateva secunde dispare . Dar uneori sta mai mult aprins dar isi revine dupa un timp . Ce ar trebui sa schimb sau sa curat si cum ?
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
DragoNN -sfatul meu este sa faci o curatare a admisiei la turbo si a valvei EGR. cel mai bine este sa mergi sa i faci o diagnoza.
  • DragoNN

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Gabiopel mersi pentru sfat . Dar am facut mai multe diagnoze si tot asa imi spune de valva egr , dar problema este ca a mai fost curatata o data si valva si admisia . Nustiu ce sa mai fac cu masina plus ca dimineata uneori cand o pornesc scoate un timp fum alb (motorina care nu a fost arsa) si aceasta chestie imi pune un mare semn de intrebare . mersi mult !
Skip ads

  • TITI G.

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Iata ce mi s-a intamplat mie. Am fost si i-am schimbat bujiile, toate 4, una din ele a fost arsa, vreau sa va spun ca nu am avut nicio problema la defiletare totul a mers super, si acum nu mi se mai aprinde martorul in bord. Asa ca Gabi ti-as recomanda sa verifici bujiile.

scz era adresat pt dragonn

Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos

  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu are nici o legatura bujia cu faptul ca nu mai trage de la o anumita turatie. Este adevarat ca in bord se aprinde check engine pentru ambele probleme. Sfatul meu este sa verifici furtunasul de vacum de la supapa EGR, sa schimbi filtrele de motorina si aer, bagi un aditiv de curatat injectoarele si multa talpa (4000/4500 rpm) pe o distanta de cel putin 50 km cu motorul cald.
  • cata32

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2003 x16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2008

  • Mesaj Privat
curatai galeria de admisie,am debilmetru 150 ron.nr tel 0766555177
  • x_men_opel

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut la toata lumea de pe aici,am o problema la masinuta mea cumparata de foarte putin timp,merge ok pana ajunge le 110 km/ora,se aprinde check engine si nu mai trage daca o opresc pt cateva secunde si o repornesc merge ok pana la viteza de mai sus mentionata,scuzatri daca nu am cerut parera unde trebuie dar sunt nou la voi,astept parerile voastre Help
Skip ads

  • irlandezu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
am si eu o problema in timpul mersului se aprine masinuta cu cheia ceck engin si nu prea mai are vlaga sau putere timp dfe catava secunde si si isi revine ce credeti ca ar putea fii MULTUMESC
  • cristisilviu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
salut! am un opel astra 1.7tdi cand i-am verificat antigelul am constatat ca are urme de ulei stie careva despre ce evorba?
  • ms82bnz

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salut!
dupa pornirea motorului apare check in relantina,daca apas pe acceleratie putin(aprox.pana la 1000 rot/min) dispare si nu mai apare pana la urmatoarea pornire.
cine ma ajuta? Wink
  • virgil grigoras

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
ms82bnz a scris:Salut!
dupa pornirea motorului apare check in relantina,daca apas pe acceleratie putin(aprox.pana la 1000 rot/min) dispare si nu mai apare pana la urmatoarea pornire.
cine ma ajuta? Wink

cel putin o bujie incandescenta defecta
  • ms82bnz

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2011

  • Mesaj Privat
virgil grigoras a scris:
ms82bnz a scris:Salut!
dupa pornirea motorului apare check in relantina,daca apas pe acceleratie putin(aprox.pana la 1000 rot/min) dispare si nu mai apare pana la urmatoarea pornire.
cine ma ajuta? Wink

cel putin o bujie incandescenta defecta

mersi pt. raspuns,
seara placuta,in curand revin cu raspunsul meu Smile
  • x_men_opel

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2010

  • Mesaj Privat
stie cineva despre problema mea descrisa mai sus pls
  • aiaurum

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Pt.x_men
Cred ca iti trebuie odiagnoza completa pt. a afla cauza.Iti recomand sa iei legatura cu Maiandrei....mie mi-a rezolvat toate problemele
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462
  • x_men_opel

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2010

  • Mesaj Privat
multumesc pentru raspuns cred ca la sfarsitul saptamani care urmeaza o bag la el in service ca sunt mai multe de rezolvat la ea
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR