Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • Starscream

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Z16XEP din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut, fiind fericitul posesor al unui astra G z16xep din 2003, 1.6l, 16V Twinport am o mica problema la care se pare nu ii gasesc rezolvarea.

Am cumparat masina de la targul nostru frumos din cluj....dupa care au inceput sa apara problemele.
Acum ma supara faptul ca consuma ulei nejustificat in aprox. 700-800 km a consumat 2 litri fara sa scoata fum sau balta de ulei sub masina. Ba chiar mai rau nu apar semne de ulei nicaieri pe sub motor sau pe motor.
Am fost la mecanicul personal care e dibaci intrale opelurilor. Solutia lui a fost renuntarea la o conducta de vacum care iese din motor si care cica din cauza presiunii formate suge si uleiul din motor. El zice ca a rezolvat inca 4 masini cu aceasta motorizare la fel si clientii sunt multumiti.
Eu nu am inredere in chestii de genul asta cu anulam stanga ca sa mearga dreapta de aceea apelez la cunoscatorii de pe forum daca sau lovit de aceasta problema cu consumul exagerat de ulei la acest tip de motor Z16XEP.

Astept orice fel de ajutor sau idee ....care ar putea fi cauza acestui consum.

Va multumesc.
Skip Ads 60 min (0/3)

  • DANIEL G.

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Galati
  • Masina: Meriva Z16XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Sa-mi arati si mie care e furtunul acela ca sa-l strangulez si eu! Numai sa nu fie acest lucru o problema care cauzeaza alte probleme grave!
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa z12xe din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Si eu te rog sa faci o poza cu aceasta conducta : am aceeasi motorizare.
  • Starscream

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Z16XEP din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Mecanicul e chiar priceput lucreaza numai la opeluri de ceva ani buni in cluj, cunoaste cam toate motorizarile e un fost angajat al ecomax care si-a deschis service axat numai pe opel cu tester si tot tacamul.
Zice ca la acest tip de motor nu reuseste sa gaseasca cauza consumului de ulei, dar la 4 motoare identice a rezolvato prin eliminarea acestei conducte.
O sa pun si poze mai tarziu si va tin la curent daca consumul de ulei revine la normal la masina mea asta dupa ce fac aprox. 4-500 km.
Specific ca metoda nu e 100% sigura si ma gandesc ca conducta aceea nu e pusa acolo numa asa de design, dar mecanicul zice ca nu e nici o problema si ca conducta e pusa sa scoata doar ceva gaze din motor?
Au trecut 3 zile de la operatie si masina se comporta perfect fara nici o modificare la mers, putere etc.
Consumul de ulei nu pot sa il verific deocamdata am facut aprox 100 km deci ramane de vazut.
Mecanicul opelist zice ca din aceasta cauza a segmentat un motor, semeringuri, supape, segmenti tot tacamul si dupa masina avea acelasi consum de ulei. Tin sa precizez ca masina mea are compresia verificata si buna a motorului se comporta impecabil nu scoate fum, nu pierde ulei pe sub ea si merge chiar ok, dar cum am mai spus dupa 6-700 de km de la schimbul de ulei am ramas fara ulei. Ulei folosit inainte 10-W-40 Mobil
Ulei folosit dupa eliminarea conductei de vacum 10-W-40 Castrol Magnatec

Totusi daca cineva a avut aceasta problema cu consumul exagerat de ulei la Z16XEP si a rezolvat-o in vre-un fel va rog sa ma anuntati pe acest forum sau id.yahoo.mess: kapwhuan.
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa z12xe din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Pana pui poze , te rog sa faci o descriere a tevii . Sunt hotarat sa o anulez si eu , pe raspunderea mea, deoarece am niste oscilatii la relantiu pe care nu reusesc sa le rezolv
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,741
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer b16dth din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
eu banuesc ca e furtunul care uneste capacul culbutor cu throttle ! acum nu stiu sigur asteptam poze.
  • DANIEL G.

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Galati
  • Masina: Meriva Z16XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Si eu ma gandeam la fel!Cel care iese din motor si intra in clapeta de acceleratie de marimea degetului aratator,iar in clapeta este cat o gamalie de ac.Mereu gasesc acolo ulei!
  • danywhy

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z18XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Ciudat fenomen se intampla la tine. Eu am Z16XEP si nu imi consuma ulei deloc , da' niciun pic. Fac schimbul pe la 9-1.0000 si nu sunt nevoit sa completez niciodata , uleiul pe joja este la acelasi nivel.

Mentionez ca folosesc Castrol 10w40.
  • d1nutzuu

  • Mesaje scrise: 1,612
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra Z16XEP/Z14XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
in 2003 exista Z16XEP ? nu au fost puse dupa 2004 ?
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa z12xe din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Eu am astra G Z16XEP productie 07.2003.
Nu imi consuma ulei insa are o oscilatie de relantiu enervanta numai cand opresc la semafor.
Skip Ads 60 min (0/3)

  • d1nutzuu

  • Mesaje scrise: 1,612
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra Z16XEP/Z14XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
daca ai nevoie de vreo piesa de schimb , bobina si altceva poti face o plimbare la calarasi si facem proba. Eu am din 2007 masina dar banuiesc ca nu-i nici o diferenta
  • DANIEL G.

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Galati
  • Masina: Meriva Z16XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Asteptam poze cu acel furtunas!
  • Starscream

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Z16XEP din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Tin sa va anunt ca faza cu furtunasul a cazut consumul e acelasi, i-am dat o autostrada dus intors cu viteze brutale 140 - 200 km/h si azi cand am pornito dimineata imi zice pe bord Olstand Prufung. M-am uitat la ulei si am vaz ca joja e la jumate chiar nush ce ar trebui sa ii fac banuiesc ca segmentare dar nu inteleg cum un motor terminat ar putea sa mearga asa ok si sa traga mentionez ca am mers pe autostrada si cu 200 la ora.
  • DANIEL G.

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Galati
  • Masina: Meriva Z16XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Cati km ai mers pe autostrada?Eu cred ca daca ai fi mers doar pana in 140 la ora uleiul nu ar fi scazut!Totusi ar trebui incercata faza cu furtunasul,dar sa pui niste poze sau sa explici mai bine despre care furtun e vorba!
  • DANIEL G.

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Galati
  • Masina: Meriva Z16XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Starscream a scris:Tin sa va anunt ca faza cu furtunasul a cazut consumul e acelasi, i-am dat o autostrada dus intors cu viteze brutale 140 - 200 km/h si azi cand am pornito dimineata imi zice pe bord Olstand Prufung. M-am uitat la ulei si am vaz ca joja e la jumate chiar nush ce ar trebui sa ii fac banuiesc ca segmentare dar nu inteleg cum un motor terminat ar putea sa mearga asa ok si sa traga mentionez ca am mers pe autostrada si cu 200 la ora.

Ce s-amai intmplat?Mai papa ulei?Merita faza cu furtunasul?Asteptam raspuns!
  • iahimCJ

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Meriva din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Starscream a scris:Mecanicul e chiar priceput lucreaza numai la opeluri de ceva ani buni in cluj, cunoaste cam toate motorizarile e un fost angajat al ecomax care si-a deschis service axat numai pe opel cu tester si tot tacamul.


Zi-mi si mie te rog unde este atelierul acestui mecanic priceput in ale opelurilor si cum se numeste. Este ok sa mergi cu incredere la un service si nu cu teama ca lasi masina cu o problema si o ridici cu 10 Wink Si care sunt preturile comparativ cu restul pietei?
Cat despre consumul de ulei eu deocamdata nu am avut probleme, sper sa nu apara... Motorizare tot Z16XEP dar din 2009.
Merci!
  • IULYAN _26

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra z16xep din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Cu acceasi problema , cu consumul de ulei ma confrunt si eu. La 1000 de km consuma 1l de ulei. Doresc sa stiu daca o segmentare motor, cu schimb si de cuzineti si simeringuri supape ar rezolva problema? Tin sa precizez ca motorul functioneaza perfect, are putere, porneste usor, si esapamentul este curat curat, fara nici un pic de funingine.
Daca va confruntati cu aceasta problema si ati rezolvat cu metoda expusa de mine mai sus, va rog sa imi spuneti si mie. Motorul are 150 de miii de km, reali, si mi se pare anormal acest consum de ulei.
Va multumesc si astept raspunsurile voastre.
  • body_18_is

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra z16xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Conform unor informatii gasite pe un forum din Cehia probabil din TIS pentru Z16XEP :
Astra-G 2003...2004,Astra-H 2004 Z16XEP,Z16XEP
Complaint: High oil consumption.
Cause: Defect cylinder head cover causes malfunction of crankcase ventilation. This results in an increased engine oil burning.
Production: Improved cylinder head cover have been introduced in production as of the the following engine number 20DH1935 (07.06.2004).
In case of customer complaint carry out first an oil consumtion measurement according TIS 2000 to establish the oil consumption. In case of too high oil consumption replace the cylinder head cover (partnumber: 24440090 / cataloguenumber: 56 07 592).,
  • IULYAN _26

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra z16xep din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salut,
Am aflat si eu de aceasta nota tehnica. Am consultat si eu TIS 2000. Acum stau sa ma gandesc daca da si un rezultat pozitiv. Nu am reusit sa gasesc pe nimeni sa imi confirme daca asta este rezolvarea, sau pe cineva care a inlocuit vreodata capacul de chiulasa din cauza unui consum exagerat de ulei motor. Am mai inteles din unele surse ca au rezolvat problema la 1.6 XEP cu segmentare, cu segmenti Victor Reinz. M-am interesat de un capac de chiulasa si costa in jur de 12 milioane. Daca as fi sigur ca s-ar rezolva l-as cumpara imediat.
Rugaminte pt cei care au avut aceasta problema si au rezolvat-o, indiferent prin ce mijloace, sa posteze , poate o rezolv si eu !
Va multumesc si toate cele bune !
  • IULYAN _26

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra z16xep din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Nu ati mai descoperit nimic nou in legatura cu problema cu care ne confruntam? Nu a inlocuit nimeni capacul culbutorilor? Nu a segmentat nimeni cu succes un Z16 XEP si a scapat de consumul de ulei?
Astept recomandarile voastre!
Multumesc!
Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR