Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Moshuuuu a scris:Cat te-a ajuns segmentatul cu tot cu manopera? fara distributie!

Piesele au fost 1260 de lei parca din care distributia 400 (conti) deci 860 lei manopera nu am platit-o pentru ca nu am scos masina inca .
Skip ads

  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Acum sa va spun si de ce mergea neregulat la ralanti , din greseala mecanicul a inversat axele cu came .
  • Moshuuuu

  • Mesaje scrise: 678
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Bun mecanicul inseamna Very Happy.
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
asteptam rezultatul final ! bafta
Skip ads

  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Azi am scos masina din service merge ok deocamdata merge liniar trage .Oricum cateva mii de km o sa o menajez , fara turatii mai mari de 3500 .
  • reguts

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2012

  • Mesaj Privat
asa e si recomandat dupa segmentare... ca la rodaj! e exclusa ideea ca trebuie sa ii mai dai si "in freza" ca altfel o inveti puturoasa... asta poate mergea la Dacie
  • z16xep

  • Mesaje scrise: 259
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Colegu , acum sunt si eu curios sa vad cum se comporta masina ta dupa segmentare.Eu inca nu am apucat sa ma ocup de a mea,dar urmeaza.

Te rog sa ne tii la curent .......cum se comporta inainte de segmentare si dupa segmentare.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Sa stii ca nu e mare diferenta , am facut 400 km pana acum si nu mi se pare nimic schimbat nu mai consuma ulei.
In rest nu i-am facut inca un consum dar o sa va tin la curent.
Skip ads

  • raduraziel

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Am si eu acceiasi problema cu consumul mare de ulei, circa 1L/1000Km, iar in plus de asta am erori de misfire pe toti cilindrii. Am schimbat clapeta de acceleratie, EGR, bobina de inductie si bujiile(cand am schimbat bujiile am mers 1000 de km fara sa reapara erorile). Am verificat ECU si este ok.

Cei de la service mi-au spus ca trebuie sa schimb supapele, simeringii si garnitura de chiuloasa, dar fara segmentare. Oare nu tocmai consumul sa fie cauza erorile de misfire, n-ar trebui sa segmentez motorul ?

alexx_gan cum se comporta masina dupa segmentare ? mai consuma ulei ?

Multumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
raduraziel scimba segmentii neaparat
  • raduraziel

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc, asa o sa fac. O intrebare as mai avea, credeti ca rezolv problema de misfire pe cilindrii dupa segmentare ?

Daca aveti cumva timp, problema mea este descrisa in amanunt aici :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=112155

Va multumesc.
  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,093
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
99% segment / segmenti ungere blocati....
Ti-am raspuns si in topicul deschis de tine!

Succes!
Skip ads

  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut am 1960-1970 de km de cand am segmentat motorul si imi este cam frica sa ii dau tare.Ma tot gandesc oare sunt stranse suruburile bine ,oare nu e mai sensibil motorul dupa ce a fost desfacut bucatele si pus la loc.
Ulei nu consuma , evacuarea a inceput sa se curete din cate am observat, drumuri lungi nu am facut max.150 km de tras trage , de mers nu am mers tare cu ea max. 150 si pe distanta scurta 1 km , sunete ciudate nu se aud in afara de o rola (fulie) la alternator cand e frig.
Ce parere aveti se verifica dupa un timp strangerea suruburilor , dupa ce ar trebui sa ma uit ca probleme dupa aceasta operatiune.
Va multumesc!
  • Adi Otelea

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salut sunt nou pe forum si citind toate postarile tin sa va anunt ca eu am obturbat furtunasul ce duce de la capacul culbutorilor la throttle si in 1000km deja admisia este foarte curata si nu mai consuma nici macar 50 de mll de ulei.Se poate si fara obturbarea acelui furtunel doar printr-un ulei cu o vascozitate mai mare si schimbul facut la 7-8000...Deoarece cand uleiul este foarte subtire si isi pierde din proprietati este mult mai usor aspirat catre throttle bodye....Poate am zis ceva ne la locul lui dar ma scuzati...!
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
daca ai obturat la capacul culbutorilor nu s-a intamplat nimic deosebit ? Evil or Very Mad
Adica sa iti sara joja de ulei sau mai stiu eu ce...
  • Adi Otelea

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2013

  • Mesaj Privat
am obturbat doar intrarea din Throtlle bodye cel de la capacul culbutorilor a ramas cu o bucata de burete bagata pe acel furtunas sa opreasca excesul de ulei dar gezele sa poata iesi...!...si crede-ma ca numai 6400 Rpm papa si nu schiteaza nimic se comporta exceptional
  • danii20

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16Se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca ajuta pe cineva, dar m-am gandit sa atasez doua poze din manual cu referire la uleiurile recomandate pentru motorul din titlu si temperaturile de functionare.
George
  • iuly75

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
salut colegi, sunt nou posesor de astra g 2003, motor z16xep si am o nelamurire, e normal acel vacum, adica daca scoti busonul de la ulei sau joja sa se tureze si sa faca acel vacum? relantiul este normal dar din ce am citit pe aici o sa urmaresc consumul de ulei, in rest motorul trage bine, nu scoate fum , multumesc
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Daca scoti busonul de la ulei intra mai mult aer si probabil de asta se tureaza.
  • iuly75

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
dar ia busonul din mana, e normal?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR