Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru promtitidine si imagini!
Stii care ar fi sensul adik ar trebui sa pun partea mov spre admisie sau invers spre capacul de culbutori.
Dupa ce zici ca ai patit cu capacul si cat ai dat pe el chiar trebuie sa fiu sigur daca consumul exagerat de ulei e de la capac.
Skip ads

  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Partea mov spre admisie . In weekend-ul urmator voi face o disectie pe capacul vechi sa vad ce are inauntru.
Poate e mai bine sa pui o valva PCV de Cielo , fiind motorul mai mare 1.5 e posibil sa fie si valva asta mai mare. Cea de Matiz am ,,imprumutat-o'' temporar.
Ideea e ca am scos in relantiu busonul de la ulei si motorul a devenit vioi de nu iti mai zic. Cu capacul vechi parca nu facea asa. Iar cu capacul vechi + valva PCV nu se simtea mai nimic in modificarea relantiului.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
O sa comand o valva de asta de Cielo sa vad ce se intampla daca o montez.Sper sa gasim o solutie la problemele pe care le avem.
O zi buna!
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Spune-mi si mie : la relantiu , cand apa a ajuns in temperatura, daca scoti busonul de ulei si/sau joja de ulei cum se comporta motorul ?
Skip ads

  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ddf a scris:Spune-mi si mie : la relantiu , cand apa a ajuns in temperatura, daca scoti busonul de ulei si/sau joja de ulei cum se comporta motorul ?

Nu am incercat niciodata sa fac asta o sa incerc in seara asta si iti zic o sa scot joja ca busoul ala abia il scot cu motorul oprit. Da' stii ca era o chestie pe un forum de vaxhauall, o problema cu o chestie de asta suera ceva la motor(Z16XEP) iar daca scoteai joja nu mai suera nu imi amintesc despre ce problema era vorba stiu ca era un link pe aici pe forum.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Am gasit : despre asta era vorba
Field Remedy: 2266
Subject: Engine Z16XE1/LET/LER/XEP/XER/Z18XER - Whistling noise
Models: Engines: Option:
Astra-G 2003...2005,Astra-H 2004...2008,Zafira-B 2005...2008,Meriva 2006...2008,Corsa-D 2007...2008,Vectra-C 2006...2008,Signum 2006...2008 Z16XEP,Z16XE1| Z16XER| Z16XEP| Z16LET| Z18XER,Z16XE1| Z16XER| Z16XEP| Z18XER,Z16XEP| Z16LET,Z16LEL| Z16LER,Z16XEP| Z18XER,Z18XER
Complaint: Customer complaint about whistling noise from engine, sometimes P0105 (Map sensor) and P0170 (fuel mixture) set in ECU.
Cause: Cracked air pressure membrane inside the cylinder head cover.
Production:

Remedy:
In case of customer complaint remove the oil dipstick or oil filler cap.
If whistling noise disappears replace cylinder head cover.
For variants with map sensor it's also possible to check the manifold
absolute pressure with the Tech 2. During idle and without load it
should be between 32 - 38 kPa.
FunctionalGroup: J - Engine
Complaint Group: 01 - Broken or Cracked,14 - Noises or Vibrations
Trouble Code: P0105,P0170
  • danywhy

  • Mesaje scrise: 494
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2009

  • Mesaj Privat
ddf a scris:Spune-mi si mie : la relantiu , cand apa a ajuns in temperatura, daca scoti busonul de ulei si/sau joja de ulei cum se comporta motorul ?

la mine daca scot joja sau busonul motorul incepe sa tremure Confused e normal , la voi cum e ?
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Sa tremure ? Adica cum ?
La mine creste relantiu, iar daca scot busonul o ia bine din loc.
Skip ads

  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Am scos joja la ralanti in seara asta ,motorul a devenit mult mai galagios dar in rest nimic nu tremura cum a zis colegul mai sus cu capacul cum am zis nu am putut cred k din cauza vacumului.
  • danywhy

  • Mesaje scrise: 494
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2009

  • Mesaj Privat
ddf a scris:Sa tremure ? Adica cum ?
La mine creste relantiu, iar daca scot busonul o ia bine din loc.


ca si cum as porni aerul conditionat...genul ala de tremurat.
  • z16xep

  • Mesaje scrise: 259
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2012

  • Mesaj Privat
valva aceasta din capac tine vacuum ? sau trece aer prin ea nestingherit si functioneaza doar la o anumita presiune ?
Am incercat sa scot si eu busonul de la ulei si motorul este parca mai vioi putin.
  • danywhy

  • Mesaje scrise: 494
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2009

  • Mesaj Privat
@ddf : ai rezolvat ceva cu tremuratul la relanti ? eu am schimbat capacul si face la fel. cand scot joja sau capacul de la ulei trage aer destul de agresiv.
Skip ads

  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Salut !
Si eu am patit ca tine , am schimbat capacul , degeaba.Throttle body (second) , degeaba.
Intr-un final am trecut de improvizatii ,,grele'': am scos furtunul din capac si l-am ,, mufat'' printr-un copex negru inainte de throtle , practicand o gaura in capacul acela de plastic . Am pus o presetupa .La furtunul original ce intra in capac , i-am facut o reductie si i-am pus un filtru de ... benzina de 5 lei Evil or Very Mad
pe unde sa traga aer . Toate astea au dus la un relantiu de 1000 rpm si o micsorare a consumului la drum de la 7.8 l/100 km la 6.4 l/100 km la 100 km /h.
Asta e : m-a disperase cati senzori am schimbat degeaba .
Daca esti interesat pot pune si poze.
  • danywhy

  • Mesaje scrise: 494
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Azi am desfacut capacul de la bobina de inductie ( cel pe care scrie ecotec) si am suflat prin orificiul de la valva aia. mergea motorul rotund si nu mai facea figuri...cum ma opream , iar oscila relantiul.
Pune si niste poze , te rog. Multumesc.
  • z16xep

  • Mesaje scrise: 259
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2012

  • Mesaj Privat
@ ddf daca te rog sa pui poze cu modificarea facuta de tine, si sa imi spui la ce foloseste filtrul de benzina.

Multumesc
  • z16xep

  • Mesaje scrise: 259
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2012

  • Mesaj Privat
seamana cumva cu ce este aici?


si filtrul de benzina capteaza uleiul care in mod normal l-ar fi tras in admisie
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Cam asa ceva insa ideea e dezvoltata mai mult :

Sper sa se inteleaga .
Deci : pe vechiul furtun gofrat ce ducea la capacul Ecotec de carter e cuplat un filtru de benzina pe post de filtru de aer pentru a nu trage praf in galeria de admisie.
De la carter (capac ecotec) gazele de ardere intra inainte de throttle body prin cupla de preseutpa.
Relantiu sta undeva la 980 - 1000 rpm si nu mai apar acele caderi de relantiu la 600 rpm.Am mers pe ideea ca e prea mult vacuum si ,,i-am dat '' ceva aer.
Stiu ca nu e o solutie profi, eleganta insa e tot ce am putut concepe dupa luni intregi de desfacut, inlocuit senzori , intrebat mari mesteri si mari mecanici etc etc.

@Z16Xep : practic filtru tau de benzina ramane in aer ca sa ma exprim asa , iar de la capacul ecotec pleaca un nou furtun care ,,intra inainte '' de throttle body.
adica :

  • z16xep

  • Mesaje scrise: 259
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2012

  • Mesaj Privat
ah bun , m-ai lamurit acum. eu nu am probleme cu caderile de relantiu , eu am probleme cu consumul de ulei pe la capacul vietii unde scrie ecotec. de aceea am pus eu filtrul acela de benzina sa se adune ulei in el si sa nu il bage in admisie.Am facut aceasta modificare deoarece consuma ulei cu litrul in doar cateva sute km. fara fum fara alte probleme. Apropo filtrul meu de benzina nu ramane in aer e doar pus intre furtunul gofrat si capacul unde scrie ecotec, deoarece trage ulei din capac si il baga in admisie ,si la relantiu pe tester imi da ca amestecul este sarac si pe pistonul 1 si 2 apare misfire fara a fi stocat cod de eroare.Asta e ciudat ca nu stocheaza eroare la misfire.Inainte de modificare la aproximativ 70 km/h mers pe tempomat se aprindea becul de gaze , cel cu robinet pe el, si eroare stocata 0170.Asta era tot la mine, iar probleme cu relantiul sau mai stiu eu ce nu am, doar consumul exagerat de ulei fara fum la pornire rece , fara fum excesiv la turatii inalte.
  • Starscream

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salutare, ma intorc in discutia cu consumul ulei.......totusi care ar fi rezolvarea tehnica?!?
Azi am achizitionat o galerie admisie de pe un Astra H 2005 Z16XEP cu 100 de euro din dezmembrari si am si
senzorul acela de vacuum despre care se zice ca ar comanda galeriei cat vacuum sa formeze.
Postez niste poze si dupa ce schimb piesele revin cu pareri daca consumul de ulei dispare.
  • z16xep

  • Mesaje scrise: 259
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Colegu sunt curios ce o sa se modifice daca ai schimbat galeria de admisie.Eu cred ca nimic(parere personala) , cat despre "senzorul" acela de vacuum acolo se pare a fi o necunoscuta mare.
Uite in cazul meu in 800 km a consumat 2 L ulei.Tind sa cred ca nu galeria de admisie este problema ci alte interne ale motorului.

Acum sunt curios sa vad daca se schimba consumul de ulei la tine dupa ce ai schimbat acestea.

Multa bafta !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR