Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • TAZ
  • OP
  • 5 mesaje
  • din 19 Jun 2006
  • Kadett 1988 C20NE
  • Bucuresti
  • TAZ

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1988 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La relanti motorul merge neregulat in sensul ca la fiecare cateva secunde turatia creste si revine timp in care se aude si un tacanit in interiorul motorului(dedstul de discret,dar se aude).
Sa fie oare de la fise sau bujii?
Si inca ceva:
la accelerare tachetii cam bat,nu rau dar bat.Daca se inlocuiesc acele pastile se poate remedia problema sau e ceva mai grav?
  • ollync

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2006

  • Mesaj Privat
La kadett am avut aceeasi problema cu relantiul din cauza rezervorului. Este acolo un O-ring care se cam mananca in timp si trage pompa de benzina aer.
Daca face la relanti numai dupa ce se incalzeste verifica si sonda lambda.
  • abc_tase

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2006

  • Mesaj Privat
iti joaca turatia numai cand motorul este rece sau are temperatura mica? daca iti joaca turatia numai cand motorul nu este cald este normal sa faca asa.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
daca nu ma insel ar trebui sa ai un motor C20NE pe masina arunca un ochi pe topicul urmator https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=300
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR