Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • marius_m

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Am un Opel Astra 1.7dt, iar de curand am observat urmatorul fenomen:
urcand spre Borsec, in treapata a doua turatia motorului era undeva sub 1500 rot/min si cu acceleratia apasata
la maxim, nu reuseam deloc sa pot trece de 1500 rot/min. Solutia era sa trec din treapata a doua in
treapata intai, iar cand faceam acest lucru turatia motorului ajungea la peste 2500. La inceput mi-am zis ca panta ar fi prea mare poate, desi nu urcam pentru prima data. Dupa un timp am simtit o in volan ca si o smuncitura,
dupa care masina a devenit destul de sensibila, in sensul ca in treapata a doua puteam ajunge la 3000 rot/min pentru a trece in treapata trei.
Ma intreb oare ce s-a intamplat?
  • masca

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Pai, diesel fiind cand urci o panta trebuie sa ai si tu minim 2000-2100 de ture la masina ca sa iti urce si sa poti sa mai si accelerezi io normal o tin pe la 2500 , la 1500 de ture nu-ti intra nici macar turbina si esti cu masina subturat, din cauza asta nu accelera, poate aveai si o greutate mai mare in masina. smucitura in volan nu-mi dau seama de la ce sa fie, sa nu fi fost si umed pe jos sa-ti fi patinat putin rotile sau niste nisip..
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Este un lucru destul de cunoscut ca treapta a 2-a lasa de dorit cel putin la 1.7dti.
Am patit-o si eu la o urcare relativ usoara dar plina de gropi, am lasat-o mai moale si de abia urca.
Si in oras daca retrogradez din a 3-a in a 2-a si las sa scada turatia pana pe la 1500rpm, am probleme cu demarajul.

Auzisem ca la Astrele cu 1.7 cdti au imbunatit cutia, raportul pt treapta a 2-a e mai scurt acum.

Sincer nu stiu cum e la cele cu motor 2.0 dti. Dar cred ca nu e mare diferenta, senzatia de masina puturoasa (in a 2-a) poate e mai greu de sesizat din cauza celor 100CP.

Alte pareri?
  • bose

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: CJ
  • Masina: Astra 2000 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
e drept ca 1,7 dti-ul e puturos intr-a doua si odata cu vechimea in nici un caz nu se amelioreaza... Totusi mai ramane un aspect: cea mai frecventa boala a lor e debitmetrul de aer. Eu l-am schimbat acum doua zile si merge altfel mai ales pe turbina... La panta mare sa schimbi a doua la 3500, ca-i place si nu se intampla nimic. Verifica totusi debitmetrul.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR