

Concluzii: de tinichigerie sunt foarte multumit, dar partea mecanica si electrica sunt o varza, pentru ca:
- am pierdut aerul conditionat (nu se potriveste fulia la nivel cu celelalte, motorul care este montat acum are distributia fara intinzator (cel dinainte avea distributie cu intinzator) trebuie improvizata o fulie suplimentara sau adus compresorul mai in spate cu 2,5 cm
- motorul merge neregulat atit la pornire cat si dupa ce s-a incalzit: merge in 3 pistoane, al 4-lea este mort, daca scot mufa injetorului in mers nu se observa nici o schimbare, am schimbat injectoarele,crezand ca accea este problema, i-am pus din acelea cu 3 gauri de dispersare, cele originale fiind cu una singura, tot in 3 pistoane merge. I-am masurat tensiunea la firul de comanda de la injector, are varfuri de tensiune cam de 2 ori pe secunda. Din cand in cand da rateuri, deci nustiu ce sa zic cu problema asta (care este si cea mai mare)
- consuma 39.8 % (cred ca mai mult nu arata)
- instalatia electrica la motor e facuta la misto, e cam risc de incendiu
- recent am ramas fara benzina undeva langa casa (o scosesem sa ii fac etansarea la cauciucuri, si la 39 % consum, evidents-a intamplat), i-am bagat 3 litri, am incercat sa o pornesc, n-am reusit, i-am mai bagat 6 si tot degeaba. am desfacut furtunul care intra in rampa de injectie (mai de jos, de langa filtru) si nu am deloc presiune, deci ori s-a dus pompa de tot... ori e ceva de moment.
- geamurile electrice nu merg, nici oglinzile
Acuma, sunt gata sa cedezpsihic cu ea, deci imi trebuie niste sfaturi, si o adresa buna de service unde sa o duc... mai am urmatoarele piese de schimb, care urmeaza si ele a fi puse next time: capete bara directie, diferite bucsi, placute frana, filtru aer. Am primit si eu mai multe variante la problemele mele, si nu stiu care sa zic ca ar fi cele corecte:
- pompa benzina arsa, blocata sau dezamorsata (una din ele tot e ca nu mai porneste, si nu ii vine benzina...)
- pentru pistonul 4: nu vine comanda la injector, nu are curent pe fisa, releul pompei de benzina (?) sau trebuie reprogramat ECU
- pentru problema consumului: rezolvat mersul motorului, schimbat filtrul de aer, si apoi o reprogramare. (eventual trebuie curatate diferite, cum ar fi: debitmetru, regulatorul de relanti, etc?)
- instalatia electrica, trebuie facuta de un electrician cu raspundere.
Va rog, orice sfat competent mi-ar fi foarte bun, vreau intr-o saptamana sa o tractez la un service, si sa stiu si eu cat de cat, ce trebuie facut la ea, ca sa nu imi dea tzeapa. Plus ca nu stiu la ce service, care sa se poata ocupa de toate (mecania+electrica) sa o duc, pentru ca o sa trbuiasca sa o duc tractata, si va dati seama ca nu as vrea sa fie bine din prima,sa nu ma mai plimb atita cu ea. M-am gandit la service-ul lui Maiandrei o sa ii dau un telefon luni sa vorbesc cu el, sau la AutoA... cam atit, va multumesc anticipat!

Ultima modificare facuta de Pacific la Lun 17 Jan, 2011 1:06 am