Ai uitat parola?


  • Pacific

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
n-am facut si eu rost de o bara fixa pt tractare Sad poate sa ma ajute cineva? sau daca stie pe undeva de la cine sa cer si eu una,...
  • Pacific

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Am reusit sa duc masina marti la service la EDS, la maiandrei, foarte buna primirea, si azi am primit un tel si mi-a zis ca era o bujie rupta, 2 fise iesite din spate de la delcou, ca masina a pornit ok, a mers 2 minute si dupaia a crapat... nu se stie de ce, au zis ca o sa se uite la distributie daca a sarit sau s-a rupt...

Cam atittea ar fi noutatile deocamdata, restul pieselor o sa le schimb dupa ce este pus la punct motorul Smile
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Esti un mare norocos, ce sa zic Smile

Intai o bujie rupta si doua fise sarite, acum prezonul de la fulia vibrochenului slabit.
Am schimbat totusi cureaua de distributie (in primul rand, nu arata prea bine, in al doilea rand era Bosch - cah) si am pus Gates. E ieftina, vreo 50 lei.

Motorul nu a avut de suferit.
Dar una din fise nu e din aceeasi poveste cu celelalte 3 iar ralantiul nu este tocmai rotund dupa ce se incalzeste motorul.
  • Pacific

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Wow, super, mi-ati dat cele mai bune vesti pe care le-am primit in ultimile 2 saptamani Very Happy

Atunci ramane sa revin cu un telefon maine si eventual sa trec pe acolo sa aduc niste fise (mai am un set de la vechiul motor) si niste alte piese pe care le mai am, si ar trebui schimbate pt ITP (asta dupa ce considerati ca s-a incheiat capitolul cu motorul): filtru aer, capete de bara de directie, capete bara stabilizatoare, bucsaraie, placute frana fatza (si daca trebuie eventual si spate) un colier la toba, etc.

Ca daca tot am dat de voi (pacat ca nu am stiut de la inceput ca ar fi fost mult mai bine pt toata lumea) sa stiu ca o fac calumea si nu mai am treaba cu ea dupaia Very Happy
  • Pacific

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Am ajuns pana la urma cu toate cutiile de piese, si cu lista lunga de alte mici defectiuni Smile) O treaba extraordinara pana acuma, deabia astept sa merg cu "bolidul" Smile)
  • Pacific

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Cei de la EDS au facut o treaba foarte buna, motorul merge acum normal, totul pe dedesubt este nou, capete de bara directie, semicaseta de directie, franele noi, bujii, curea distributie, bucsaraie, etc.

Urmeaza sa ii fac si geometria zilele astea si sa o duc si la itp Smile

Au ramas doar doua probleme:
1. consumul este undeva la 16%, am scimbat si sonda lambda cu una dn dezmembrari, si au schimbat-o si cei de la EDS cu una noua, si tot degeaba, nu da nici un raspuns peste 0,1v. Pinul de la ECU are 0.6v pe el..deci... nustiu ceva sugestii? Masina are acuma sonda lambda schimbata, dar o mai am si pe cea dinainte. Nu au reusit sa comunice cu ECU datorita necompatibilitatii dintre interfete, s-a incercat cu 2 versiuni.

2. geamurile electrice de pe fata (si singurele) nu se deschid. O sa masor tensiunea la butoane sa vad daca ajunge curent la ele

Sugestii? in special in legatura cu consumul va rog Laughing
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 2,089
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Ce euro e trecuta in talon?
Cu sonda pot sa incerc eu sa te mai ajut ca zilel astea oricum cam tai Bucurestiul de la un capat la altul.
  • Pacific

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
nu scrie in talon de nici un euro Sad am analizat si nr de identficare si nici acolo nu zice nimic de euro...deci nustiu sincer.

Sonda care este acuma pe ea, e una second de la o vectra, 2 fire albe si unul gri(negru). Mai am si sonda ei originala...

Ar fi super, sa-mi spui cand poti, eu stau pe la tineretului, la norilor, si ii bag niste benzina,si as putea sa ma plimb cu ea pe aici prin zona... nu prea mult ca nu am ITP inca si nu as vrea sa risc...
  • Pacific

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
OK, dupa luni de zile, masina are schimbate urmatoarele:
- Motorul (care are segmentarea facuta, garnitura schimbata, ambreiaj nou)
- cureaua de distributie si curelele de accesorii
- bujiile
- capac delcou + lulea delcou
- Debitmetrul (l-am luat sh, pentru ca nou este 14 mil, dar este in stare perfecta)
- injetoarele schimbate (cu unele curatate la ultrasunete la Bosch, care au 3 gauri de dispersie - in loc de una singura), le mai am si pe cele de dinainte, in stare buna toate 4)
- Discuri frana fata + placute frana fata-spate
- filtru aer
- semicaseta directie
- capete de bara de directie
- bielete antiruliu
- bucsaraie schimbata
- bride bucsi bara stabilizatoare
- coliere + tampoane toba
+ alte piese si chichitze pe care nu mi le mai aduc aminte...

Din pacate din cauza unor probleme financiare ale familiei mele nu imi mai pot permite intretinerea unei masini in acest moment, si probabil nici in viitorul apropiat, deci masina este DE VANZARE la pretul de 6000 RON ! (pe mine m-au costat toate acestea 6400 lei, le am scrise pe o lista, deci masina este practic bonus)

- RCA valabil inca 3 luni.
- mai trebuie facut ITP-ul, am 2 relatii, una cu 250 RON, una cu 350 RON, sau unde vrea cumparatorul.
  • Pacific

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
negociabil Smile destul de mult
  • Pacific

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Opel Omega 2.0i Diamond 1993 , 116 hp (85 kW) Full Option, 160.000 km

- aer conditionat
- ABS
- computer bord
- geamuri electrice fata
- oglinzi electrice
- trapa electrica
- faruri cu reglaj electric
- alarma, inchidere centralizata
- jante aliaj
- tapiterie catifea, insertii lemn
- RCA valabil
- consum mixt 12-12,5 %

Reconditionata (schimbate) la service Opel EDS:
- ambreiaj nou
- motor recontidionat total (garnitura chiuloasa, segmenti, cuzineti, etc)
- distributie schimbata
- curele accesorii
- injetoare schimbate (am si injetoarele vechi, merg perfect, cele noi sunt cu 3 gauri de dispersare a carburantului)
- capac delcou, rotor delcou, fise si bujii
- debitmetru
- filtru aer, filtru benzina
- sonda lambda
- discuri frana fata, placute frana fata-spate
- semicaseta directie
- capete bara directie
- bielete antiruliu
- bucsaraie (aproape toate)
- bride bucsi bara stabilizatoare spate
- coliere si bucsi prindere toba
- ulei

Masina o vand din cauza unor probleme financiare, imi pare rau ca o dau dar asta este, sper sa o ia cineva care sa o intretina la fel si sa se bucure de ea. In total lucrarile m-au costat 6450 RON, deci practic masina este bonus.

Pret: 1499 Euro Negociabil

  • Pacific

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Anuntul ramane valabil, dar intre timp as avea o rugaminte: cine stie sa-mi explice ce trebuie sa demontez (bordul banuiesc, dar cum) pentru a scoate radiatorul de clima si sa il inlocuiesc. Smile deasemenea, am nevoie de cineva care poate sa-mi repare calculatoarele (placa cu circuite) din usile fata, de la motorasele geamurilor electrice. Nu mai merg releele alea bobinate... dar nustiu exact ce s-a intamplat, si ce trebuie inlocuit pe ea. Sau daca are cineva (sau stie pe cineva) sa le iau cu totul (partea electrica, fara motoras).

Intai astea, si pe parcurs continuam. Laughing
  • ilie81axx

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra z16xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
salut am si eu o intrebare pentru toti posesorii acestui motor, am cumparat de curand o vectra a si in mers nu are o anumita turatie la care se intampla,pur si simplu uneori face alteori nu, da in nas ,merge in 3 pistoane si da cate un rateu, din senin se intampla din senin isi revine,ce ar putea fi

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata