Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
cand mi-am luat permisul nu aveam masina ...conduceam masina familiei un astra F din 2000 de 1.4_8 valve asa din cand in cand apoi am am inceput sa aduc masini la vanzare din strainatate si am avut un seat ibiza din 2002 1.9 tdi de 101 cp, apoi a urmat un vectra b2 din 2001 1.8_16v 125 cai , a urmat apoi o skoda fabia din 2001 de 1.4_16v 75 cai , alta fabie de 1.4_8v mpi 60 cai si ultima oara mi-am luat un vectra b2 1.8_16v tot din 2001 care nu l-am putut vinde la un profit decent care sa imi convina si a trebuit sa il inmatriculez si am ramas cu ea si nu-mi pare rau deloc.Intre timp isi mai luase parintii un zafira din 2000 de 1.8_16v care l-am condus perioada si o avem si acuma si un VW t4 din 96 1.9 TD ca ei transporta marfa si le-o trebui masini mai mari... Acum urmeaza zilele urmatoare un astra bertone 1.8_16v (inca nu stiu sigur daca il voi lua) daca nu acum atunci sigur va fi urmatoarea masina Very Happy.
Skip ads

  • cyber

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Permisul am capatat pe 28-o3-2012 pe bravul Matiz!
Masina m-am luat pe 01-04-12 ce-a din descriere a fost stranie trecerea de la cutie de chibrituri la ceva dublu am 8 mii cu ea probleme cu politia nici una maxim speed 140 de mine 160 de cnv cu foarte multa experienta...in rest multa sanatate tuturor!
  • txce

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2011

  • Mesaj Privat
am luat permisul pe 17.07.2002,pe 29.07.2002 am primit de la un unchi al meu un mercedes 260e din 1986,6 cilindri in linie,160cp,cutie automatat,inmatriculat pe germania,consum in oras 16l la suta,am mers cu el 2 ani pana mi au expirat numerele, un adevarat tanc,nu am schimbat nimic la el
  • alexhaiducu

  • Mesaje scrise: 780
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
oltcit! fara servo,fara abs! fara geam electric,fara senzori de lumini si ploaie,fara oglinzi electrice,fara cauciucuri de iarna iarna si mergeau de ziceai ca sant speciale ,fara navigatie,fara bc , era data dracu! din 83 paca! o bijuterie! bine ca sau importat si masini in romania! ca ramaneam la olcit!
Skip ads

  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
bord asa frumos cum avea oltcitul inca nu au reusit sa puna pe Logan. Faina masina de nu pica Caritasul ma alegeam si eu cu una.
  • mitosu

  • Mesaje scrise: 787
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
din 2006 am inceput pe o dacie 1310 si matizul pe care-l mai am in dotare, insa dupa dacia 1310 a urmat un logan 1,6 8v si in prezent astrah 1,6/16v 115cp. am o singura amenda luata in perioada cand eram incepator.
  • miha 2011

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 1598 z1.6exp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Din 94 doua dacii 1310 un logan dci,iar acum opel astra g caravan 1.6 16v...
  • Dany94ro

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Am permisul de aproximativ 2 luni, am facut scoala pe un Opel Astra G, am avut ghinionul sa am intrstructorul plecat din tara in timpul traseului, fiind nevoit sa dau pe un Peugeot 206. Prima iesire cu masina a fost cu Dacia 1400 a unui vecin pentru ca eu nu aveam asigurare si revizie la Vectra al meu. Adevarat show cu Dacia, acceleratia se apasa mai greu decat frana mea apasata app la maxim, de volan trageai ca de caine mort cand se lipeau gumele de asfalt(si acum tin minte durerea de picior lasata din urma acceleratiei)
Skip ads

  • CosminS

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Eu am facut scoala pe Golf 5, care mi-a placut foarte mult...insa cand am ajuns sa conduc singur, am avut parte de un regres, trebuind sa ma multumesc cu un Renault 19 mai batran ca mine, ce se bucura de impresionantul numar de 80 de cai, dar care mergea totusi destul de bine. Acum ma bucur de masina actuala din dotare:D
  • GheXghe

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Mai intai mi-am luat permisul (scoala facuta pe un logan pe benzina) si apoi masina (cea din semnatura) Very Happy
Am dat orasul, prima data, pe 24.12.09 in ajun de Craciun. Instructorul meu nu ma invatase "sa tin" masina din ambreiaj (il tinea el mai mult sa nu-i stric cutia) si asa la prima strada in rampa nu am reusit sa plec de pe loc si m-a picat la examen. O alta programare la sala si la oras, alte 4 ore de scola (i-am spus-o de la obraz sa -mi lase mie ambreiajul sa-l controlez) si in februarie 2010 am reusit sa trec de oras. In Mai mi-am luat masina , am mai condus ,apoi, un VW polo si un Matiz. Buburuze pe langa a mea Laughing
  • deovex

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1996 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Mi-am luat permisul in mai 2003. Am avut o Dacia 1300 din 79" motor frantuzesc, care in martie 2004 am rasturnat-o, dauna totala. La o luna am cumparat o alta Dacia 1310 din 91" a fost dragoste mare, aveam alarma, inchidere centralizata, geamuri electrice, lautari sony. In 2008 am vandut-o si am vrut sa cumpar un Volvo 740 dar a venit un prieten cu o oferta. Avea nevoie de bani si asa am luat Vectra care o am si acum.
  • petre85

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2012

  • Mesaj Privat
IN general cand luam permisul , automobilul "alergat" in multe cazuri a depins de tata, bunicu, unchiu, varu fratele mai mare Smile)) Eu personal ca si multi multi altii am avut onoarea si p[lacerea totodata sa conduc dacia 1310 a lui taica-meu de prin 97 era(am luat permis in 2005) care functiona exemplar si cu care nu am facut nicio scamatorie. la nici un an am ajuns cu work travell in state si prima mea masina cu adevarta, chiar o transcrisesem pe numele meu, un buick century din 73, cutie automata motor de 5700, cai undeva pe la 170 cred.Pot sa zic ca am avut un adevarat inger pazitor, de asta nu recomand incepatorilor indiferent de cultura, educatie, peste 60-70 cp. tentatia e mare, cine n-a facut un bubu sau la limita incepator fiind sia vand ceva mai bun, minte, macar odata i-a stat inima in loc Smile)) dupa au urmat toate genurile, motorizarile
Skip ads

  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Da' ce era ala? Diesel aspirat? 5.7 si doar 170 cai.
  • petre85

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2012

  • Mesaj Privat
era benzina, dar nu mai stiu daca carburatorul era dublu corp, si ceva f simplu erau 2 conducte, una scuipa pe 4 cil, a doua pe restu de 4. cilindreea mare nu inseamna neaprat nr f mare de cai Smile)) iar diesel la americani se gaseaua tunci doar pe camioane, nici acum nu este foarte raspandit in randul automobilelor. o sa ma informez exact, era un 350-2 cubic inch, din ce am vazut prin cartea masinii, era cel mai mic din calsa ei , un baby engine. wiki zice asa
"When all of GM's intermediate models were redesigned in 1973, the Century name replaced Skylark on Buick's mid-size sedans and wagons and some coupes. Beginning at this point, Century was a mainstay of Buick's smaller line, along with the new upmarket Regal coupe. It was available with two- and four-barrel versions of the Buick 350, putting out 150 and 175 horsepower (130 kW) respectively. The 250 hp 455 was also an option."
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Normal ar trebui ca cilindreea mare sa insemne putere mare (in cazul autoturismelor). Ce cuplu avea?
  • petre85

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2012

  • Mesaj Privat
ai fi surprins daca ai da un ochi pe wiki ca un 3.1 benzina de prin anii 80 avea 90 cp si 150 nm Smile))
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
La americani, presupun.
  • petre85

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2012

  • Mesaj Privat
uite mia jos niste valori
Years Engine Power Torque Notes
1982–1988 2.5 L (151 cu in) Tech IV TBI I4 90 hp (67 kW) 134 lb·ft (182 N·m) Also with 92 hp[6]
1989–1992 2.5 L (151 cu in) Tech IV I4 110 hp (82 kW) 135 lb·ft (183 N·m)
1993 2.2 L (134 cu in) LN2 I4 110 hp (82 kW) 130 lb·ft (176 N·m)[7]
1994–1996 120 hp (89 kW) 130 lb·ft (176 N·m)[8]
1982–1985 3.0 L (181 cu in) Buick V6 110 hp (82 kW) 145 lb·ft (197 N·m)
1982–1986 2.8 L (173 cu in) LE2 V6 112 hp (84 kW) 135 lb·ft (183 N·m)
1986–1988 2.8 L (173 cu in) LB6 V6 125 hp (93 kW) 160 lb·ft (217 N·m)
1989–1993 3.3 L (204 cu in) LG7 V6 160 hp (119 kW) 185 lb·ft (251 N·m)
1994–1996 3.1 L (191 cu in) L82 MFI/SFI V6 160 hp (119 kW) 185 lb·ft (251 N·m)
1984–1985 3.8 L (231 cu in) LG3 V6 125 hp (93 kW) 195 lb·ft (264 N·m) MFI[6]
1986–1988 150 hp (112 kW) 200 lb·ft (271 N·m) SFI
1982–1985 4.3 L (262 cu in) LT7 Diesel V6 85 hp (63 kW) 165 lb·ft (224 N·m)
  • petre85

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Si daca ne gandim ca au numai autostrazi, ce sa faca cu cuplul si caii? Smile))la un mers constant folosim cam 30-40% din puterea necesara. dupa 80 s-au redus si la ei din gabarit, criza petrolului, invazia auto japoneza. la ei si un amrat de golf 3 are motor de 2.5, camionele dela 6, 7l, pana prin 2002-2004 era un dolar galonu. am facut un calcul in 2006 cand deja ajunsese aprox 2.8 3$ galonu ca circul cu aceleasi costuri ca la dacie Smile au si masini preparate pentru sferturile de mile, unde e necesar super cuplu, dar acolo deja sunt superchargere, un muscle veritabil, gen charger, chevy ss, pontiac gto, baracuda de la plymouth, cutlassu venea cu motoru de 420 , 455 cu, aprox vreo 7l, motoare hemi(special cele din grupu chrisler), cu supape pe lateral si bujia in capu pistonului, vreo 2 superchargere si alea cu diverse modele(un fel de turbo actionat direct de motor cu curea, nu de evacuare) iti dai seama ca sareau de de 700 cp si 400 nm. cica si acuma la cursele de sfert demila inca au carburatoare in detrimentul injectiei electronice si sincer si eu la o barca cum era century sedan, 4drs, simteam momentu mult mai ok fata de cele cu injectie. am ramas surpins ca erau ceva modele de la saturn sau ceva geo similare cu corsa, aveau niste moldoveni din bacau, au scos untu din ea Smile)
  • Dario

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2011 Z17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Interesant,n-am vazut threadul asta pana azi.Am permisul de aproape un sfert de secol,cam ce masina puteam conduce atunci?! Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR