Ai uitat parola?


  • raul_alexandru

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare tuturor. Va rog mai intai sa ma scuzati daca mai exista cumva un alt topic asemanator cu problema mea. Nu prea am gasit in forum si sincer sa va spun nici nu prea am timp sa caut. Problema este urmatoarea: Azinoapte pe autostrada Soarelui sa oprit motorul din mers, vorbesc de un motor Y20DTH 215.000km an fabricatie 2000. Totul a inceput in Bucuresti cand am auzit un troncanit la motor paralel cu zgomotul normal in timp ce aceleram...ca si un rulment rupt, ceva spart sau ca si o toba sparta. Am sperat sa pot ajunge cu ea acasa, dar ghinionul a fost impotriva mea...aproape de de Slobozia nu i-am dat prea tare constient de problema...100 la ora mergeam, cand brusc fara martori aprinsi fara nimic sa oprit motorul...dar ce fel...ca si cum ceva sa rupt in el ceva blocat...si apoi nu a mai pornit...am incercat cu baieti sa o impingem putin sa dam motorul peste cap dar nimic. Va rog daca se poate sa imi spuneti si mie daca motorul este varza este dus, ca sa nu imi mai bat capul degeaba prin servisuri...Luni trebuia sa plec din tara cu masina si de acea timpul cam stresat la mine. Inca o data va rog sa nu va suparati pe mine daca nu am dat cautare si sper sa imi puteti da si mie un raspuns ce poate fi. Multumesc.
  • vali17kar

  • Mesaje scrise: 586
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra Z 16 XE(EURO 4) din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Aug 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Nu prea as vrea sa te dezamagesc,dar in principiu ar fi mai indicat sa vizitezi un service.Nu de alta, dar din ce spui tu,este exact ca si cand ai intreba doctorul la telefon sa-ti spuna oare de ce ti-e rau,sau de ce ai ameteli!Doar avand-ul in fata(motorul)se poate pune vreun diagnostic!Pe scurt,nu sta pe ganduri si dute cu masina la un service,chiar si remorcata,ca sa stii macar cum sta treaba!Bafta! Rolling Eyes
  • raul_alexandru

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Ai dreptate Kar, insa nici nu mai am la cine sa apelez sa o pot duce undeva, sa chem pe cineva cu un tester, nush ce sa zic, e nashpa rau treaba, mai sint si cu asta mic al meu in casa de nu pot sa plec offf... Am fost la ea afara sa ma uit ce poate fi dar nu vad nimic spart rupt sau altele.
  • claudiu__

  • Mesaje scrise: 522
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Ceva asemanator am patit eu cu un Rover-la mine s-a rupt cureaua de distributie. Nu stiu daca ai curea sau lant, dar nu strica sa arunci un ochi
  • raul_alexandru

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Distributia este pe lant. Asta am banuit si eu pentru ca asa parca s-ar fi intamplat zgomotul cand sa oprit ca si cum sa rupt lantul. Dar acum unde gasesc eu lantul...este greu de verificat lantul? este cumva pe partea stanga in interiorul motorului?
  • vali17kar

  • Mesaje scrise: 586
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra Z 16 XE(EURO 4) din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Aug 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Ii pe lant,mai mult ca sigur!Bag-o in viteza a 5-a(fara contact) si incearca s-o impingi ori in fata ori in spate, sa vezi daca se da peste cap motorul.(daca ii blocat ,ar fi una din cauze lantul rupt).Asta ca sa nu te apuci sa desfaci pe capace la distributie!
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 4,518
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra x20xev din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Apr 2007

  • Garaj Mesaj Privat
y20dth are lant. motorul nu se invarte deloc?
pana acum nu am auzit de lanturi rupte.cati km are masina?
  • claudiu__

  • Mesaje scrise: 522
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Eu stiam ca daca se rupe cureaua/lantul de distributie ar fi bine sa nu mai incerci s-o pornesti, cu atat mai putin sa-i dai motorul peste cap... Nu te contrazic @kar, dar nu se stramba supapele daca incerci sa o impingi?
  • vali17kar

  • Mesaje scrise: 586
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra Z 16 XE(EURO 4) din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Aug 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Era vorba sa o miste putin fata -spate!Si fi sigur ca daca la 100 KM la ora i s-a oprit brusc motorul si sa auzit ceva troncaneli dubioase,nu cred ca mai trebuie sa aibe grija de supape!Iti poti da seama si singur ca supapele deja au avut de suferit din plin,deci ar cam fi gata indoite!
  • raul_alexandru

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
masina are 215.000km am incercat azinoapte cu baieti sa dam motorul peste cap, si era blocat...dupa ce am impins la ea a dat in nas ca si cum as fi apasat pe frana. iar daca incerc sa o pornesc din contact nu se intampla absolut nimic..nu invarte nu nimic.
  • vali17kar

  • Mesaje scrise: 586
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra Z 16 XE(EURO 4) din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Aug 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Pai atunci, cam asta ar fi!Oricum tot ar trebui s-o vada un mecanic!
  • claudiu__

  • Mesaje scrise: 522
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
KAR a scris:Era vorba sa o miste putin fata -spate!Si fi sigur ca daca la 100 KM la ora i s-a oprit brusc motorul si sa auzit ceva troncaneli dubioase,nu cred ca mai trebuie sa aibe grija de supape!Iti poti da seama si singur ca supapele deja au avut de suferit din plin,deci ar cam fi gata indoite!

La asta nu m-am gandit... Embarassed
  • vali17kar

  • Mesaje scrise: 586
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra Z 16 XE(EURO 4) din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Aug 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Oricum,cred ca te v-a costa ceva distractia asta!Chiuloasa jos,rectificata,plan,supape+tot tacamul,lant,garnituri,etc.Sincer nici nu mai vreau sa ma gandesc,nu de alta ,dar si eu am trecut prin ceva asemanator acum cativa ani!Urata treaba!
  • raul_alexandru

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Nasol rau atunci Crying or Very sad cam cit sa ma coste reparatia daca e asta?
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,486
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra Y20DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Eu as recomanda o analiza atenta a motorului disecat si facuta o balanta intre suma necesara reparatiei si suma necesara transplantului de motor. Cumnatul meu a ales a doua varianta dupa ce a aflat ca reparatia motorului costa la Dibas bucuresti 12.200 ron (o suta douazeci si doua milioane lei vechi). I-am gasit motor functional aici pe forum la vanzari/cumparari piese. Defectul a fost identic cu al tau iar simptomele la fel. E adevarat, era vorba despre un motor de 2500 benzina cu distributie pe curea si nu unul diesel cu distributia pe lant cum ai tu. In interior s-au gasit rupte chiar si 2 biele. Nu mai zic de supape, pistoane si.........o bucata din bloc unde se afla pompa de ulei. Motorul second ne-a costat 500 euro si merge brici!
  • raul_alexandru

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Imi mai poate da niste sugestii ceva..cineva? Toti imi spun ca lantul nu poate fi rupt pt. ca asta se intampla mai rar. Apoi zgomotul ciudat de la inceput cand apasam aceleratia...si se auzea la motor un zgomot ca si cum ar fi toba sparta.
  • vali17kar

  • Mesaje scrise: 586
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra Z 16 XE(EURO 4) din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Aug 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Dar oare ce ar avea o toba sparta cu oprire brusca a motorului si blocarea lui?Sincer nu vad legatura!Dar ti-am spus,pana nu o vede un mecanic,v-ei sta ca pe ghimpi!De aceea ti-am recomandat sa mergi cu ea cat de repede la un service ca sa vezi cum sta treaba!Si binenteles nu este obligatoriu s-o si lasi acolo la reparat,(asta daca operatiunea necesita o caruta de bani si nu dispui de ei)doar sa-ti spuna despre ce este vorba,asa macar stiind la ce sa te astepti,v-ei dormi cu ceva mai linistit!Si inca ceva!Intr-adevar lanturile se rup mai greu,sau chiar aproape deloc,dar nu este exclus niciodata!
  • raul_alexandru

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Nu am vb. despre toba sparta Kar, am vb. despre zgomotul din interiorul motorului...acelasi zgomot cum ar fi o toba sparta. altfel nu am cum sa ma exprim de zgomotul ce se producea in interiorul motorului cind calcam aceleratia. Am fost si la un mecanic si mi-a spus ca ar fi vorba de arborele cotit. Si cica mai bine cumpar alt motor decat sa il mai repar.
  • claudiu__

  • Mesaje scrise: 522
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Si care e lagatura cu discutia asta? Ai citit si tu regulamentul?Iti ia maxim 5 minute...
OT: S-a rupt arborele? In cazul asta s-ar putea sa fie mai ieftin sa schimbi tot motorul decat sa repari
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,263
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum Z19DTH 190CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Putem face doar supozitii aici, pana nu se uita cineva la motorul tau n-are rost.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata