Ai uitat parola?


  • buldozer2

  • Mesaje scrise: 824
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra A14NET din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Feb 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Pai si ce sa faca mai liviu sa isi i-a alta masina! Ce gandire ai si tu! Pe principiul asta astia de la VW ar trebuie sa nu mai inlocuiasca injectoare ca oricum pica iar!
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,233
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Ar mai fi o varianta sa revina la softul stock si aia e. Dar vad ca nu e o varianta. Spor la reparat, hai ca am batut campii si aici cam mult.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,607
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Esti doar pesimist din fire, atāt.

Emotii as avea daca iasa sau nu cum trebuie motorul, nu daca va pica iar.
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,599
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra y20dth din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jan 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Eu zic ca nu este de la remap.
Cati sunt care au remap pe acelasi motor si nu s-a rupt vibrochenul si nu a cazut nici pompa?
Sunt printre putinii la care s-a rupt vibrochenul la motor cu volanta cu masa simpla?

Problema e nu ca am remap dar de ce la toate se rupe la pistonul 2? asta e marea intrebare? inseamna ca acolo exista un dezechilibru de functionare din proiectarea motorului si mai ales a injectiei si aprinderii.Nu cred ca este defect de turnare a vibrochenului, putea sa apara defectul si in dreptul altui piston.

Si oricum daca ma remap nu ma ajut de el tot timpul, in majoritatea merg temperat cu masina si zic ca daca nu ai remap si vrei sa scoti untul din motor poti sa il forjezi si sa il ti in sarcina maxima mult timp.

Sticti cum este, cei la care se rupe si au volanta cu masa dubla se rupe din cauza la volanta chiar daca au si remap, cei cu volanta simpla ca si mine se rupe de la remap, daca nu ai nici una nici alta e de la ulei sau defect de fabrica sau pur si simplu ghinion.

Pana la urma sunt fiare si cedeaza la un moment dat.
Noi trebuie sa aflam cauza si sa putem sa o prevenim e cel mai important, nu doar sa o reparam.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,679
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Si la mine tot intre pistonul 2 si 3 s-a rupt. Dar e vorba despre Y17DT. La mine a fost de la ulei prost si duralube ce au stricat cuzinetii si de acolo pana la rupere a mai fost doar un pas micut
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,138
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
si eu am remap pe masina dinaintea lui Adi facut la acelasi om si nu am deocamdata nici o problema... plus asa cum spunea si Adi te folosesti de puterea suplimentara data de remap (adica de fapt ajunge motorul la parametrii din fabrica ca intre timpi in atatia ani multi cai au devenit ponei) doar cand faci o depasire ceva sau chestii de genul nu mergi tot timpul in blana Smile
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 385
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 1.2XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Oct 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Am un prieten cu Y20DTH la care sa rupt arborele in timp ce conducea sotia cu max, 80km/ora ca ei deja viteza asta i se pare cosmica. N-are remapare si are volanta cu masa dubla asa cum e prevazut motorul. A luat arbore mana a doua, l-a schimbat si merge cu masina din 2008 fara sa se mai fi intamplat ceva. Tot intre pistoanele 2 si 3. Masina din 2002.
  • AndrewBv

  • Mesaje scrise: 1,278
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z17DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Nov 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Se potriveste vibrochenul de pe motorul de 2.0 dti pe 2.2 dti ?
  • chis cristian

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega y22dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Si eu am avut vibrochenul rupt si am rezolvat foarte simplu:
Am cautat in Germania una lovita cu motorul neafectat si asa m-am ales cu inca una pentru piese de schimb!
  • chis cristian

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega y22dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Si solutia :
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,138
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
cat te-a costat masina donatoare Cristian?...
  • chis cristian

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega y22dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
destul 1000E,adus in tara 400euro,schimbat motorul 200euro,trecut in acte cam 100euro,cam mult dar asta a fost singura solutie pe care am putut-o alege,s-o dau la fier vechi chiar nu am putut.
Dar acum am una aproape intreaga de piese si sa mai vand din ea daca reusesc
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,599
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra y20dth din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jan 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Si eu am iesit relativ ieftin, am dar 550 ron pe motor chel, doar bloc cu chiuloasa completa.
M-au costat mai mult uleiul, garniturile si semeringurile.

Am cautat sa iau masina completa pt piese dar sub 1000-1200 nu ieseam.
  • Z.adrian

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Aug 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Z.adrian a scris:Salut !
Eu am patit-o in vara cu Zafira y20dth 2004.Urat.Cred ca volanta cu masa dubla a fost vinovata.Cand am dat jos motorul am constatat ca avea joc foarte mare. Cel care imi repara masina avea in curte inca o zafira si un astra g cu volanta normala dar cu aceiasi problema:vibrochen rupt la pistonul doi. Putem spune ca este o problema la y20dth
gezu_ka si eu mi-am pus acelasi intrebari , am fost suparat o saptamana apoi am facut rost de banuti si am rezolvat-o
Cheltuieli ?
1000 euro = motor secondhand fara accesorii + montaj
2800 ron = volanta cu masa dubla + chit ambreiaj
Rezultat ?
=motorul merge bine ,trage ,dar scoate fum negru la demaraj
=putin dezamagit pentru ca eu am avut grija de ea ( este cu mine din 2006)

Pentru sec233ast si mie cel care mi-a vandut motorul mi-a spus ca masina de pe care a fost demontat avea 60000km.Dupa fumul negru din spatela meu eu as merge mai mult pe 600000km.Nu crede tot ce auzi.


Upss ! I did it again !
Da ! cel de care spuneam mai sus ca "merge bine, trage, dar scoate fum negru" a cedat nervos tot la acelasi minunat piston 2.
Cost total, inlocuit motor, inlocuit chit ambreiaj volanta masa dubla cu volanta simpla,filtre, ulei, antigel, garnituri = 5850ron
Nu ma plang, doar sper sa ma tina si asta inca 4 ani . Smile
  • chis cristian

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega y22dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
motor din shrot?
  • Z.adrian

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Aug 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Habar nu am ! L-au adus cei de la service si mi-au oferit 1 an garantie.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,679
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Ba fratilor, voi aveti bani de aruncat. Un arbore SH de Y20DTH il iei pe la 4-500 ron. cuzinetii te mai costa 2-300 ron si manopera mecanicului 7-800. Sau iei bloc complet cu chiulasa pe la 200 de euro pe care pui pompa ta de injectie si il pui pe masina. Manopera pentru asta nu poate depasi 600 ron (~8 ore de munca pe service cu factura).
dandobre cred ca mai are ceva motoare de 2.0 de vanzare la preturi mult sub pretul pietei.
  • Z.adrian

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Aug 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Cred ca cea mai buna varianta este un motor SH.
Din toata suma de mai sus 500€ a fost motorul(bloc complet cu chiulasa). Cei de la service mi-au facut oferte de la 200€ la 500 € diferenta dinte ele fiind garantia oferita ( la 200€ garantie "0").Si , da , ai dreptate manopera pentru montare motor a fost 800 lei.
Am ajuns la suma de mai sus prin schimbarea chitului de ambreiaj cu tot cu volanta(1800 lei) ,a rulmentului de presiune, toate garniturile au fost inlocuite, ++++.
Nu ma simt pacalit si cred ca am dat cam atat cat face.
BV19MAX nu ne nastem toti mecanici... din nefericire sau... din fericire Smile .
Sincer, nu am cautat nici un moment cea mai ieftina varianta ci cea mai simpla si rapida.In 3 zile aveam masina functionala.
  • rylalex

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra Y22DTR din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2008

  • Garaj Mesaj Privat
sunt inginer mecanic si detin vectra c y22dtr
s-a rupt vibrochenul, am ales sa-l desfac si sa incerc sa-mi dau seama de ce se tot rup .
din experienta, am observat ca la modelele cu egr clasic nu se rupe arborele, doar la cele cu egr electronic
totul incepe de la proasta conceptie a admisiei, care a fost modificata pentru a suporta egr electronic, interiorul ei este asimetric si cauzeaza turbulente inegale spre clapetii din admisie, ceea ce-i face pe cei de la pistonul 2 sa se infunde mai repede. Deci in acceleratii puternice, cand motorul are nevoie de mai mult aer, pistonul 2 nu primeste acelasi debit de aer ca si restul. Asta uzeaza in timp cei 2 cuzineti de pe centrul palierului, care au rolul de a absorbi miscarea axiala a arborelui. Practic cand acesti 2 cuzineti s-au uzat, arborele se rupe.
Cea mai buna solutie pentru un arbore rupt, este schimbarea lui si a cuzinetilor, curatarea admisiei, iar pe viitor recomand curatarea periodica, la fiecare 30 000 km.
Un motor Sh ar putea avea cuzinetii uzati, si nu stii cat mai tine.
Toate motoarele cu vibrochen rupt aveau volantele perfecte
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,599
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra y20dth din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jan 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Eu nu cred ca este de la EGR, eu am EGR vacumatic si tot a cedat si mai stiu cateva cazuri cu acelasi motor si la fel s-a rupt la pistonul 2.
Cauze mai credibile pot fi legate de ungere in acea zona, poate defect de proiectare.

Cum zice si BV19MAX se gasesc motoare la preturi rezonabile.Eu am dat 500 ron pe motor, i-am facut doar test de compresie si gata.
Acum astept sa vedem ce cade prima data, pompa sau din nou arborele.

Ar fi interesant daca am sti km reali ai masinii sa facem o statistica sa vedem cam la ce nr de km se rup.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata