Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • Magnumutz

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Bina seara, in urma cu cateva minute am terminat un drum de nici 10 km. In timpul acestui drum am observat martorul de ulei aprins, am oprit, am verificat nivelul uleiului, era ok. Cu toate acestea, martorul nu s-a stins pana nu am ajuns la desrinatie si am oprit.motorul. Va rog sa ma sfatuiti, de ce se aprinde acest martor, care e problema?

Update: se pare ca acest martor isi face de cap, se aprinde si se stinge dupa cum vrea el, aleatoriu, "la random", in timpul mersului.
Skip ads

  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Controleaza din nou maine dimineata nivelul de ulei inainte de pornire. Nu cred ca ai ulei suficient in circuit. Verificarea uleiului la joja imediat ce ai oprit motorul nu este concludenta deoarece el este deja "impins" pe circuit de catre pompa, ramanand prea putin pentru a citi pe joja. Joja, inainte de a efectua controlul de nivel, se sterge cu o carpa curata, se imerseaza corect si se scoate iarasi. Se citeste pana la ce gradatie ai indicatie si astfel aproximativ vei sti cat lipseste. Dar numai la cel putin 30 min dupa oprire motor. De aceea, citirea inainte de pornire la motor rece este cea mai indicata.

Deci, concluzionand:
- lipsa ulei in baie (cantitate insuficienta). Se completeaza la nivel cu acelasi tip de ulei.
- ulei neschimbat la timp (degradat si prea subtire). Se efectueaza schimbul de ulei, eventual ulei mai gros de buna calitate.
- daca becul se stinge numai la accelerari mari, este posibil ca valva bypass din circuitul de ulei sa scape. Se verifica la atelier presiunea in sistem.
- becul aprins atat in relanti cat si turat. Sorbul pompei infundat, pompa defecta sau ceea ce am spus, ulei insuficient in baie.
Am lasat la urma posibilitatea stupida a sondei de ulei defecte sau defect cablu/cupla cu punere la masa undeva.

Daca maine dimineata la motor rece ai nivel corect de ulei, nu mai scoate masina deoarece trebuie luata in serios posibilitatea defectarii pompei sau sorbului. Consulta un mecanic de incredere.

BECUL MARTOR TREBUIE SA SE STINGA IMEDIAT DUPA PORNIREA MOTORULUI!
  • cocosai

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Se inmultesc subiectele(dubluri) ca ciupercile dupa ploaie - atat de relaxat eram cand intram la Agila - mai avem putin si ajungem ca la Astra - ma rog nu stiu daca este treaba mea.
Masina sa fie parcata pe o ,,suprafata,, dreapta - neaparat
  • Magnumutz

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfaturi, am sa verific maine nivelul uleiului. De schimbat l-am schimbat la inceputul anului trecut dar nu am mers mai mult de 2000 km cu el.

P.S.: Desi nu ma pricep prea bine la masini, sa verific uleiul stiu si eu Razz
Skip ads

  • Magnumutz

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Adineauri am verificat nivelul uleiului, la rece, si era un pic mai ridicat fata de aseara.
Din cate am observat eu, martorul nu se stingea doar cand acceleram, pur si simplu se stingea aleatoriu, chiar si stand pe loc...
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
De verificat si sonda de presiune ulei, poate ,,e data peste cap".
  • Magnumutz

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Mda, am sa le verific, stiti vreun service care sa nu ma jupuiasca de bani?
  • timonea vasile

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Baga mana si verifica daca ai pierderi pe la senzorul presiune ulei. Precis e dus.
  • Magnumutz

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Cum fac asta, pe unde se afla senzorul asta?
Please help Smile
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Citeste aici: https://www.clubopel.com/vie...t=senzor+presiune
  • Magnumutz

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Am inteles, sa traiti!
Bine, zilele astea nu stiu daca voi putea face asta, tinand cont de zapada care e afara Smile
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Fara sa demontezi bara incerca sa scoti mufa cu papucul firului ce intra in senzor (atentie mufa are o clema de
blocaj pe pintenul senzorului). Daca papucul este murdar de ulei (poate se vede ulei pe acolo si fara sa scoti mufa) :
- ai scapat ieftin cu un alt senzor (20-25 lei) si ceva munca pt. inlocuire (eu l-as verifica chiar daca nu se vede ulei).
In caz contrar treaba devine urata (daca nu e senzorul de vina nu mai circula cu masina). Sper sa ai noroc !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR