Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • kapp

  • Mesaje scrise: 361
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2006

  • Mesaj Privat
BUna. Caut sa cumpar o trusa pentru impins pistonasele de frana inapoi. problema care o intampin acum este la o masina din 2008 care nu vrea pistonasu sa se roteasca deloc. La G-ul din 2000 si la o laguna din 2002 le am schimbat fara nici o problema de mai multe ori. Cu o cheie de 14 sau 17 am fixat in gaurelele pistonului si l am, impins rotind(ansamblu l am proptit in spate sua tinut cu mana) dar acum la asta noua nu reusesc. Am gasit ceva nu foarte de firma dar buna in jur de 2 milioane. cautam si alte oferte
Skip ads

  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Se poate cu o cheie franceza si cu un papagal sa fai tot ceea ce vrei. Nu e nevoie de trusa si nici nu e greu deloc. Cu franceza impingi pistonasul si cu papagalul il rotesti. Rabdare sa ai. Cilindri de pe fata nu se rotec. Doar cei de pe spate. Eventual dai cu un pic de degripant pe el sa mearga mai usor.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Si obligatoriu, desfacut aerisitorul.
  • bbmt

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu e obligatoriu sa desfaci aerisitorul. Pe langa asta, daca il desfaci trebuie ulterior sa aerisesti circuitul.
Skip ads

  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Wink Bun sfat bbmt. Nu e cine stie ce truda sa impingi pistonasul cu aerisitorul inchis. Bagi franceza, destrangi cat poti de tare, rasucesti cu papagalul, si iar destrangi franceza, iar rasucesti cu papagalul, si tot asa pana ajunge la capat pistonasul. De vreo 3-4 ori. Nu dureaza o vesnicie, doar ca merge mai incetut.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Face-ti cum STITI voi ca e bine .... Ma bag eu ca prostu' in discutie ...
  • foca montana

  • Mesaje scrise: 855
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Din ce imi mai aduc eu aminte isi facusera la un mom dat mecanicii (care nu aveau prese pentru acest lucru) un device dintro placuta de frana gaurita si apoi dat filet in acea gaura + surub pe care il strangeau si impingeau cealalta placuta care impingea pistonul. Toate astea cu aerisitorul desfacut ca sa nu dea pe afara in borcanul cu lichid.

Foca
  • kapp

  • Mesaje scrise: 361
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2006

  • Mesaj Privat
In loc sa deschizi aerisitorul mai bine deschizi capacelu de la borcanas. Va curge putin dar nu trebuie sa ai grija la aer.

@@Din ce imi mai aduc eu aminte isi facusera la un mom dat mecanicii (care nu aveau prese pentru acest lucru) un device dintro placuta de frana gaurita si apoi dat filet in acea gaura + surub pe care il strangeau si impingeau cealalta placuta care impingea pistonul. Toate astea cu aerisitorul desfacut ca sa nu dea pe afara in borcanul cu lichid. @@ Foca

Asta e vorba de presa simpla nu? nu cea care rasuceste pistonul
  • foca montana

  • Mesaje scrise: 855
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
kapp a scris:In loc sa deschizi aerisitorul mai bine deschizi capacelu de la borcanas. Va curge putin dar nu trebuie sa ai grija la aer.


Ai dreptate in privinta grijii, insa nu cred ca vrei sa ai tot lichidul care curge de acolo pe furtune, conducte si mai ce e prin zona.

Foca
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Stelea, nimeni nu a facut pe nimeni prost! Te rog sa nu te simti ofensat, ca nu ai de ce. Si da, lichidul de frana e afurisit. Suprafetele metalice cu care intra in contact, vor rugini foarte rapid si de asemenea ataca unele materiale de cauciuc si plastic. De obicei atunci cand lucrezi la frane e bine sa ai un bidonas cu lichid de frana la indemana. Nu se stie peste ce probleme dai pe acolo si poate esti nevoit sa desfaci mai mult pentru a rezolva problema. Lichidul nu are de ce sa curga pe la borcanas, doar daca nu o fi pus ceva destept lichid in el pana la refuz. Nivelul lichidului va scadea usor atunci cand placutele sunt uzate, dar nu va disparea total din vas doar pentru ca placutele sunt uzate complet. Cand se schimba placutele nivelul nu ar trebui sa depaseasca gradatia de maxim de pe borcanas.
Si ca sa nu se supere nimeni, fiecare lucreaza cum ii e mai usor. Eu nu am desfacut aerisitorul pentru ca apoi as fi avut de facut un lucru in plus. De obicei cand nu am vreo unealta specifica incerc sa improvizez cu ce am la indemana fara a cauza pagube pieselor asupra carora intervin.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Stiu ca nu m-ati facut voi prost, eu singur m-am facut ca m-am bagat sa va dau niste sfaturi. Daca vreti sa tineti cont de recomandarea mea (si a producatorilor de piese si subansamble) bine, iar daca nu, iarasi bine. Aer nu are cum sa traga instalatia, atata timp cat ai lichid de frana in vas.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR