Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Buna seara, chiar vroiam sa aduc in discutie aceasta problema.
La mine astazi de dimineata la -16 grade, la prima pornire consumul s-a dus in 2l/h la 1200 turatii/min. la relanti.
A stat la 2l/h aproximativ 1 minut ; 1 minut si jumatate,dupa care a scazut la 1,4l/h tot la relanti.
Abia cand temperatura lichidului de racire motor( antigel) ajunge pe la 15-20 grade ,consumul ajunge la 1,1l/h.la relanti
La mine acum pe vremea asta mai rece 0,9 -0,7l/h consum la relanti ajunge cand temperatura antigelului este 85 grade.
Skip ads

  • alex.panciu

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Consumul instant la pornire temperatura -16 grade,1.8-2l/h....timp de cateva minute,fara sa o accelerez deloc sau sa o misc...dupa care a coborat la 1-1.1 L/h...si nu era in regenerare...doar ca este f.frig si nici nu fusese pornita de4 zile...astra h 1.9 cdti 120 cai manuala.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Azi pe la pranz, -12 grade, pornit motor, turatie 1000rpm dupa pornire. Dupa vreo 2-3 min de mers in relanti cand temp antigelului era 18-20 grade, m-am uitat pe cons instant si era 0.9L/h, turatia scazuse la 950rpm, iar tensiunea de incarcare statea pe la 15.1-15.2V.
  • deleted-50234

  • Mesaje scrise: 786
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
astazi, -10 grade, dupa 3 minute relantiul a scazut la 750 rotatii/minut......comportament de vara, nicio modificare !
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
E normal, la motoarele pe benzina e altceva. Randament mai mic, pierderi prin caldura mai mari, deci nu e nevoie de o turatie de ralanti mai mare pentru a mentine temperatura motorului.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:Azi pe la pranz, -12 grade, pornit motor, turatie 1000rpm dupa pornire. Dupa vreo 2-3 min de mers in relanti cand temp antigelului era 18-20 grade, m-am uitat pe cons instant si era 0.9L/h, turatia scazuse la 950rpm, iar tensiunea de incarcare statea pe la 15.1-15.2V.

Cam mare tensiunea, maximul este in jurul valorii de 14,4-14,5 v
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu era pornita de vreo 3 zile.
Astazi, dupa pornire statea pe 14.4V.
Am mai scris pe undeva, TIS-ul da normal 12.6-15V in functie de starea de incarcare a bateriei.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Visse a scris:
clau70 a scris:Azi pe la pranz, -12 grade, pornit motor, turatie 1000rpm dupa pornire. Dupa vreo 2-3 min de mers in relanti cand temp antigelului era 18-20 grade, m-am uitat pe cons instant si era 0.9L/h, turatia scazuse la 950rpm, iar tensiunea de incarcare statea pe la 15.1-15.2V.

Cam mare tensiunea, maximul este in jurul valorii de 14,4-14,5 v

valorile alea sunt valabile la astra g si h la j si insignia daca incarca 15V nu e nici o problema, ma mai puneau unii pe mine sa verific alternatorul ca ei nu mai vazusera 15 V WTF? dar e greu sa citeasca Evil or Very Mad
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
De acord cu tine in legatura cu ce se scrie in tis, dar acumulatorul cu plumb este acelasi, doar amperajul difera.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
tocmai ca toate masinile au acumulatori pe plumb cu exceptia celor electrice si toate au (12v si amperaj intre 42-100 Ah), si sunt suficiente exemple si la opel unde in teorie se zice ca trebuie sa ai tensiunea de incarcare intre 13,8-14,4V dar toti uita ca in functie de motor, cunsumatori, masina aia este echipata cu un alternator intre 50-150 Ah

Le valorile de mai sus sunt doar niste exemple Respect!
  • burtal

  • Mesaje scrise: 904
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
s-a inatmplat cuiva sa ii puta zilele astea cu drumuri mai grele a mort in masina? Smile ambreajul banuiesc ca a patinat.

s-a intamplat dupa ce am venit acasa si evident locul de parcare era ocupat si a trebuit sa dau o tura de bloc + niste manevre de parcare pe zapada destul de mare ...nu am bruscat masina totusi

chiar asa de prost sa fie ambreajul incat sa patineze inainte sa patineze roata ?
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
ti-a plecat cumva regenerarea? la mine miroase asa numai cand intra in regenerare.
Mi-a mirosit si mie asa nasol,de am crezut ca e de la ambreiaj,,,,,dar eu stateam cu masina pe loc,o turam la 3000-3500 turatii ca intrase in regenerare filtru DPF.( Nu am patinat cu ea, nu am facut nimic de genul asta).
Eu sper sa nu fie asa de sensibil ambreiajul...ca am vazut ca este o gramada de bani:(.
De fapt mai tot la masina asta este scumput.
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pai burtal are motor pe benzina, ce regenerare sa faca?
  • bamo

  • Mesaje scrise: 417
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
La mine s-a simþit miros când am patinat pana sã intru în parcare dat fiind faptul cã îmi intrã tc ºi o reducea, poate din acel motiv cã practic se forta ambreiajul dar aºa din senin nu prea are cum sã miroasã. Doar dacã e pe cale sã se detecteze Razz
  • deleted-50234

  • Mesaje scrise: 786
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
@ burtal
am patit la fel, acum 4 zile...am incercat sa scot masina dintr-o parcare inzapezita , am facut mai multe manevre , masina patinand la un moment dat in zapada destul de mare, motiv pentru care am fortat f.f.putin...atunci am simtit un miros care semana cu mirosul de ebonita arsa..... am ridicat capota si de undeva din partea dreapta a motorului venea mirosul....naiba stie ce o fi fost !
  • cont-sters-83658

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Si la mine se intampla sa miroasa masina dupa ce o fortez putin prin zapada. Pana acum nimic nu a cedat. Sper sa fie ok si sa nu cedeze nimic.
  • Ronin333

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
E miros de ambreiaj incins si e normal sa apara in momentul in care il fortezi. Atata timp cat nu devine obicei, nu dauneaza cu nimic. Cand spun obicei, ma refer la urcat zilnic borduri inalte de 30 de cm, accelerat maxim in zapada, noroi etc.
  • bauuab

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2012 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
buna,
vi s-a "intepenit" schimbatorul la schimbarea din treapta I in a II ? Merge foarte greu, remediu e oprirea motorului si repornire si dispare fenomenul.Nu am putut sa merg inca la servis cu problema in cauza pentru ca nu mi s-a intamplat langa o reprezentanta.Aveti vreo idee care e cauza?
  • burtal

  • Mesaje scrise: 904
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
mda, probabil a patinat ambreajul putin ....in weeken am facut mai multe drumuri si chiar am incercat-o (plecari mai in forta 4-5000 rpm) ....de data asta pe drumuri dezapezite ....trage bine si nu a mai mirosit nimic ....schimbatorul nu joaca deloc .
oricum nu mi se pare ca am fortat-o cand a mirosit .....asta ma face sa reconsider remaparea ,daca patineaza ambreajul acum ce o sa faca cand o sa mai vina 60 Nm in plus

bauuab se intampla sa intre si la mine mai greu in 1-2 dar doar cand este foarte frig afara si dupa ce sta mult.... dar asta pana se incalzeste un pic uleiul din cutie si ii scade vascozitatea
  • bamo

  • Mesaje scrise: 417
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
S-a mai discutat despre intepenirea schimbatorului, nu are legãturã cu uleiul ºi cu frigul. E ceva legat de niºte plastice.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR