- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
Buna seara, chiar vroiam sa aduc in discutie aceasta problema.
La mine astazi de dimineata la -16 grade, la prima pornire consumul s-a dus in 2l/h la 1200 turatii/min. la relanti.
A stat la 2l/h aproximativ 1 minut ; 1 minut si jumatate,dupa care a scazut la 1,4l/h tot la relanti.
Abia cand temperatura lichidului de racire motor( antigel) ajunge pe la 15-20 grade ,consumul ajunge la 1,1l/h.la relanti
La mine acum pe vremea asta mai rece 0,9 -0,7l/h consum la relanti ajunge cand temperatura antigelului este 85 grade.
La mine astazi de dimineata la -16 grade, la prima pornire consumul s-a dus in 2l/h la 1200 turatii/min. la relanti.
A stat la 2l/h aproximativ 1 minut ; 1 minut si jumatate,dupa care a scazut la 1,4l/h tot la relanti.
Abia cand temperatura lichidului de racire motor( antigel) ajunge pe la 15-20 grade ,consumul ajunge la 1,1l/h.la relanti
La mine acum pe vremea asta mai rece 0,9 -0,7l/h consum la relanti ajunge cand temperatura antigelului este 85 grade.
- alex.panciu
- **
- 197 mesaje
- din 11 Apr 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Bucuresti
alex.panciu
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- deleted-50234
- OP
- 786 mesaje
- din 21 Jun 2010
deleted-50234
- Mesaje scrise: 786
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
clau70 a scris:Azi pe la pranz, -12 grade, pornit motor, turatie 1000rpm dupa pornire. Dupa vreo 2-3 min de mers in relanti cand temp antigelului era 18-20 grade, m-am uitat pe cons instant si era 0.9L/h, turatia scazuse la 950rpm, iar tensiunea de incarcare statea pe la 15.1-15.2V.
Cam mare tensiunea, maximul este in jurul valorii de 14,4-14,5 v
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
Visse a scris:
Cam mare tensiunea, maximul este in jurul valorii de 14,4-14,5 v
clau70 a scris:Azi pe la pranz, -12 grade, pornit motor, turatie 1000rpm dupa pornire. Dupa vreo 2-3 min de mers in relanti cand temp antigelului era 18-20 grade, m-am uitat pe cons instant si era 0.9L/h, turatia scazuse la 950rpm, iar tensiunea de incarcare statea pe la 15.1-15.2V.
Cam mare tensiunea, maximul este in jurul valorii de 14,4-14,5 v
valorile alea sunt valabile la astra g si h la j si insignia daca incarca 15V nu e nici o problema, ma mai puneau unii pe mine sa verific alternatorul ca ei nu mai vazusera 15 V dar e greu sa citeasca
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
tocmai ca toate masinile au acumulatori pe plumb cu exceptia celor electrice si toate au (12v si amperaj intre 42-100 Ah), si sunt suficiente exemple si la opel unde in teorie se zice ca trebuie sa ai tensiunea de incarcare intre 13,8-14,4V dar toti uita ca in functie de motor, cunsumatori, masina aia este echipata cu un alternator intre 50-150 Ah
Le valorile de mai sus sunt doar niste exemple
Le valorile de mai sus sunt doar niste exemple
- burtal
- ***
- 904 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
burtal
- Mesaje scrise: 904
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
s-a inatmplat cuiva sa ii puta zilele astea cu drumuri mai grele a mort in masina? ambreajul banuiesc ca a patinat.
s-a intamplat dupa ce am venit acasa si evident locul de parcare era ocupat si a trebuit sa dau o tura de bloc + niste manevre de parcare pe zapada destul de mare ...nu am bruscat masina totusi
chiar asa de prost sa fie ambreajul incat sa patineze inainte sa patineze roata ?
s-a intamplat dupa ce am venit acasa si evident locul de parcare era ocupat si a trebuit sa dau o tura de bloc + niste manevre de parcare pe zapada destul de mare ...nu am bruscat masina totusi
chiar asa de prost sa fie ambreajul incat sa patineze inainte sa patineze roata ?
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
ti-a plecat cumva regenerarea? la mine miroase asa numai cand intra in regenerare.
Mi-a mirosit si mie asa nasol,de am crezut ca e de la ambreiaj,,,,,dar eu stateam cu masina pe loc,o turam la 3000-3500 turatii ca intrase in regenerare filtru DPF.( Nu am patinat cu ea, nu am facut nimic de genul asta).
Eu sper sa nu fie asa de sensibil ambreiajul...ca am vazut ca este o gramada de bani:(.
De fapt mai tot la masina asta este scumput.
Mi-a mirosit si mie asa nasol,de am crezut ca e de la ambreiaj,,,,,dar eu stateam cu masina pe loc,o turam la 3000-3500 turatii ca intrase in regenerare filtru DPF.( Nu am patinat cu ea, nu am facut nimic de genul asta).
Eu sper sa nu fie asa de sensibil ambreiajul...ca am vazut ca este o gramada de bani:(.
De fapt mai tot la masina asta este scumput.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- bamo
- **
- 417 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2010 A14XER
- Bucuresti
bamo
- Mesaje scrise: 417
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- deleted-50234
- OP
- 786 mesaje
- din 21 Jun 2010
deleted-50234
- Mesaje scrise: 786
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
@ burtal
am patit la fel, acum 4 zile...am incercat sa scot masina dintr-o parcare inzapezita , am facut mai multe manevre , masina patinand la un moment dat in zapada destul de mare, motiv pentru care am fortat f.f.putin...atunci am simtit un miros care semana cu mirosul de ebonita arsa..... am ridicat capota si de undeva din partea dreapta a motorului venea mirosul....naiba stie ce o fi fost !
am patit la fel, acum 4 zile...am incercat sa scot masina dintr-o parcare inzapezita , am facut mai multe manevre , masina patinand la un moment dat in zapada destul de mare, motiv pentru care am fortat f.f.putin...atunci am simtit un miros care semana cu mirosul de ebonita arsa..... am ridicat capota si de undeva din partea dreapta a motorului venea mirosul....naiba stie ce o fi fost !
- cont-sters-83658
- *
- 6 mesaje
- din 12 Mar 2013
cont-sters-83658
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2013
- Mesaj Privat
Ronin333
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2014 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
bauuab
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2012 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2012
- Mesaj Privat
- burtal
- ***
- 904 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
burtal
- Mesaje scrise: 904
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
mda, probabil a patinat ambreajul putin ....in weeken am facut mai multe drumuri si chiar am incercat-o (plecari mai in forta 4-5000 rpm) ....de data asta pe drumuri dezapezite ....trage bine si nu a mai mirosit nimic ....schimbatorul nu joaca deloc .
oricum nu mi se pare ca am fortat-o cand a mirosit .....asta ma face sa reconsider remaparea ,daca patineaza ambreajul acum ce o sa faca cand o sa mai vina 60 Nm in plus
bauuab se intampla sa intre si la mine mai greu in 1-2 dar doar cand este foarte frig afara si dupa ce sta mult.... dar asta pana se incalzeste un pic uleiul din cutie si ii scade vascozitatea
oricum nu mi se pare ca am fortat-o cand a mirosit .....asta ma face sa reconsider remaparea ,daca patineaza ambreajul acum ce o sa faca cand o sa mai vina 60 Nm in plus
bauuab se intampla sa intre si la mine mai greu in 1-2 dar doar cand este foarte frig afara si dupa ce sta mult.... dar asta pana se incalzeste un pic uleiul din cutie si ii scade vascozitatea
- bamo
- **
- 417 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2010 A14XER
- Bucuresti
bamo
- Mesaje scrise: 417
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat