Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • victormarius

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Si la a mea se mai aude arcul ala, i-am bagat niste vaselina la spray pentru ca nu mi-am batut capul sa demontez pedalierul si nu prea mai face decat foarte rar. Adica nu e ceva deranjant. Pana nu cedeaza nu-mi bat capul. E problema cunoscuta dar nu cred sa fi fost vreo campanie. Poate stiu ceilalti colegi.
Skip ads

  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
E un TSB cu pedala asta de ambreiaj, dar nu o sa il faca nimeni deoarece implica demontarea pedalierului, iar durata operatiunii este de cateva ore. Tot ce se poate face este ca arcul acela sa fie gresat periodic. Inclusiv cand am fost in service si le-am zis cum trebuie procedat, ei tot au bagat spray cu vaselina acolo.
  • draqmare

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2010 Z16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Sã vã spun și cea mai nouã problemã a mea, cu Astra J:
Dupã un drum de 60 km am parcat. Nimic anormal pânã aici. Când am revenit la mașinã, dupã aprox. 1h, am vãzut sub mașinã o baltã. Am crezut cã este de la climã. Totuși puțin sceptic, deoarece nu pãrea chiar apã și era și cam multã. Am pornit, am ieșit din parcare și mi-a aparut "coolant level low" Am coborât, am verificat și atunci am vãzut cã nu mai este lichid în vas. Nu am identificat atunci ce se spãrsese. Am parcat, am chemat asistența care a transportat mașina la service. Aici s-au inlocuit un furtun și un fel de bifurcație între douã furtune, care era din plastic sau ceva asemãnãtor și care se copsese de la cãldurã. Pur și simplu se sfãrma. Am schimbat și vasul de expansiune deoarece ºtuțul acela pe care intrã furtunul de jos, era și el copt. Încã nu cedase, dar ar fi facut-o cât de curând. Am completat antigel cam 1,5 l. Am plecat acasã. În urmãtoarea zi am observat cã motorul nu merge ok, am revenit la service. 2 zile la rând au tot verificat, le dãdea erori pe turbo, însã nu gãseau defectul. La final au verificat compresia, concluzia, desfacem motorul. Desfacut, rezultat: 2 pistoane sparte. 1 și 4. Ei spun cã au fost încinse, probabil când a pierdut antigelul, dar pe mine nu m-a anunțat nimic mașina decât cum v-am povestit. Mi-au mai spus ca din construcția motorului, pistoanele 1 și 4 sunt cel mai prost racite. Concluzia finalã: cost reparație 6.000 lei cu distribuție cu tot și 4 pistoane noi, dacã nu apare altceva dupã verificarea chiulasei...
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
salut,
cei ce aveti probleme cu respectivul arc,probabil aveti si acel joc stg-dr. a pedalei de ambreiaj, in opinia mea de acolo porneste zgomotul arcului
In rest arcul e plin de vaselina in cazul meu dar pocniturile sunt prezente,m-am obisnuit.
Un alt lucru as vrea sa semnalez si anume cu ocazia unui update de soft pe care mi l-au propus cei de la reprezentanta m-am ales cu urmatoarele "beneficii":
-resetarea aleatorie a trip 1(in aprox.1200km s-a resetat de 3 ori),mentionez ca in peste 20k de km nu sa intimplat niciodata)
-la pornirea la rece fluctuatii ale relantiului,mers neregulat al motorului,la fel inexistente inaintea
Ce pareri aveti?
Skip ads

  • victormarius

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Legat de jocul lateral al pedalei de ambreiaj eu l-am eliminat prin montarea unui colier in partea stanga pe axul pedalier intre capatul axului si bratul pedalei. Pedala se actioneaza normal numai ca jocul a disparut in proportie de 80 %, Pocnituri mai aud foarte rar . Stiu pare carpeala dar la mine a dat rezultate. Problema se rezolva complet cu demontarea pedalierului si eventual adaugarea unei saibe pe pedalier dar... multa chinuiala si nu am avut chef. Legat de update de soft astea sunt cam cu doua taisuri. Eu merg pe principiul daca merge bine , nu modifica nimic.
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Principiul e corect,eu m-am dus pt alta problema pe care au incercat sa o rezolve prin respectivul update,rezultatul m-am ales cu doua probleme in plus pe care evident nu au dorit sa le recunoasca si sa le lege de ceea ce au facut, sugerindu-mi ca simptomele resp.erau anteriore resoft bla ,bla,bla...
Spune-mi te rog ce fel de colier ai folosit exact?
Pe eds au la vinzare seturi culise etrier,acele faimoase bolturi care produc zgomotele de care sa tot facut vorbire de la aparitia masinii pe piata.Aveti idee daca sunt model nou, au cote diferite fata de cele pe care la avem cei cu probleme,le-a schimbat cineva?
Am inteles ca astrele noi vin cu aceste bolturi modificate la alte cote si doar atit.
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
bodo 2010, ce motor ai?
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
A 1.4XER
Skip ads

  • victormarius

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Colier de tabla cu latime de aprox 1 cm si diametru de 2.5 cm( oricum il mai strangi). Dar ca sa ajungi sa pui colierul asta e un pic de bataie de cap. O sa pun niste linkuri ca sa vezi ce trebuie sa dai jos si in ce ordine.

1. http://workshop-manuals.com...sion_replacement/

2. http://workshop-manuals.com...cement_left_side/

3. http://workshop-manuals.com...cement_left_side/

Chiar si dupa ce ai dat astea jos e destul de greu sa ajungi sa-l prinzi de axul pedalier dar cu multa rabdare si injuraturi reusesti.(ar mai fi fost si pasul 4 si 5 care ar fi presupus sa dai jos jos plasticul care inonjoara volanul dar am zis ca daca o tin in ritmul asta demontez tot bordul)

Bonus pentru temerarii care s-ar incumeta sa dea jos tot axul pedalier :

http://workshop-manuals.com..._left_hand_drive/
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
@victormarius
merci pentru explicatiile detaliate,o las asa e prea mare bataie de cap.
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
stie cineva daca se potrivesc garniturile de etrier de pe H(anv.R 16) pe J?Am gasit doar gm pret aprox. 100 ron,la h intre 32-67 ron functie de producator
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am patit-o a doua oara in decurs de aprox.5000 km,s-a blocat din nou etrierul fata dreapta.Brusc am simtit ca nu mai trage masina ,am oprit imediat,pus mana pe etrier fierbinte dar nu exagerat.
Fiind pe DN am mai rulat circa 1.5 km in cautarea unui refugiu pentru a desface roata,timp in care sa gripat atit de tare incat am fost nevoit sa merg cu a-2-a ca sa traga motorul.
In fine cind am oprit deja iesea fum gros din roata,desfacut roata sa se raceasca mai repede(bineinteles cu o manusa pt ca era super incinsa),plastic de pe capac lipit de piulite,etc.
Dupa o jum.de ora de asteptat am invirtit de roata s-a deblocat singura.Am montat la loc plecat aprox. 100 km pina acasa,nici o problema.
A doua zi am demontat etrierul, buduful acela de cauciuc care protejeaza pistonasul rupt ferfenita.In consecinta am dat comanda de garnituri noi(nu exista decit gm cum am mai spus,destul de scumpe)timp de asteptare 3-5 zile.Sper sa scap doar cu atit plus o curatare etrier,pistonas.Scuze daca rezumatul a fost prea lung,sper sa NU mai revin cu alta patanie.
Skip ads

  • victormarius

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Am trecut si eu prin asta:
https://www.clubopel.com/vie...39&start=1040
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
@victormarius
ai inlocuit burduful acela din capatul culisei sau cauciucul de pe bolt cel care intra in interior.In cazul meu culisele nu au fost blocate in ambele cazuri se miscau f usor,am varianta cu jocul mare din primele serii.De altfel nici la variantele noi nu e mare diferenta.
Oricum pt toate inovatiile tale ar trebui sa-ti trimiti CV-ul la gm,le-ai cam fi de ajutor.
La prima vizita la niste rude din Galati te caut sa vad pe viu toate inovatiile tale
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Ambele bolturi au o parte cauciucata la interior,cred ca la una din rechemari au inlocuit boltul fara cauciuc,cel putin pe spate,pe fata nu am verificat,dar o s-o fac cu ocazia schimbarii garniturilor de etrier.
  • victormarius

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2012

  • Mesaj Privat
bodo 2010 a scris:@victormarius
ai inlocuit burduful acela din capatul culisei sau cauciucul de pe bolt cel care intra in interior.In cazul meu culisele nu au fost blocate in ambele cazuri se miscau f usor,am varianta cu jocul mare din primele serii.De altfel nici la variantele noi nu e mare diferenta.
Oricum pt toate inovatiile tale ar trebui sa-ti trimiti CV-ul la gm,le-ai cam fi de ajutor.
La prima vizita la niste rude din Galati te caut sa vad pe viu toate inovatiile tale




Eu vorbeam de cauciucul ala de pe bolturi nu de burdufurile de la exterior care au rolul sa opreasca patrunderea prafului si a mizeriei pe culise. La mine cauciucul ala se largise si bloca culisele care nu isi mai faceau cursa cum trebuie. Am detaliat in topicul din link. Dupa ce am postat am vazut ca ai avut problema pe roata fata. Culisele de pe fata au si ele cauciucul ala .Si ele mi-au facut probleme.
Dai un semn cand treci prin GL. Am garajul la umbra si berea mereu aproape Very Happy
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am sa verific si starea cauciucului de pe bolturi,e posibil sa fie de acolo buba,mai ales ca la ultima revizie pe care am facut-o baietii au aplicat niste generoase lovituri de ciocan in bolt chipurile pt ai lua din joc( evident au lasat urme adinci in metal sau poate chiar l-a strimbat,am de rezerva in caz de ceva ).
Ce tip de vaselina e mai buna pt uns boltul si sa nu atace cauciucul?Vaselina cu mos2 si grafit,vaselina alba pe baza de litiu si teflon,etc. sau nu prea conteaza
  • moho

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salutari,

A mai avut cineva probleme la Astra J 1.4 turbo, din 2010 cu clapeta de acceleratie? Astazi mi-am facut revizia si aveam un martor mai vechi care se tot aprindea prin bord (cel legat de galeria de admisie). Am fost la o repr. Opel mai demult si mi-au recomandat intai sa curat clapeta de acceleratie ca ar putea fi de acolo si sa nu schimb ca nebunul galeria de admisie. Am facut cum mi-au zis ei doar ca dupa montarea clapetei erori in bord legate de puterea motorului (nu stiu mai multe detalii ca nu am fost prezent) si se pare ca respectiva piesa este cam moarta.

Prin urmare m-am ales cu o necesitate noua, aceea de a schimba clapeta de acceleratie intrucat masina nu mai accelereaza si e mai praf decat inainte (in afara de martor aprins nu am sesizat inainte sa nu traga motorul).

Am doar 20 mii km in 4 ani si mi se pare aiurea sa cedeze asa repede clapeta de acceleratie (a fost demontata si verificata cu amanuntul de cineva in care pot spune ca am incredere si se pare ca-i lipseste ceva pe acolo, mi-a explicat el dar era prea tehnic).

Ca si concluzie, s-a mai intalnit cineva cu problema asta? Din cate am citit eu pe aici nu.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Salutare, acea problema cu galeria de admisie am avut-o si eu, si nu m-am lasat pana nu mi-au inlocuit-o pe garantie. Intr-o prima instanta, dupa o vizita la service m-au dus cu zaharelul spunandu-mi ca-mi curata un senzor si ca-mi sterg eroarea si ca in cazul in care mai apare sa ma duc la ei. Apoi cand a reaparut am insistat sa-mi schimbe galeria de admisie care a venit completa (conform TSB-ului) si intr-un final au schimbat-o. Eroarea care apare in momentul acela este P1101 si este cauzata de o supapa daca nu ma insel si nu de clapeta de acceleratie.

@bodo: Mie mi-au schimbat toamna trecuta port etrierul impreuna cu noile glisiere, care vin la pachet, si intr-adevar sunt ceva mai fixe, dar nu elimina complet jocul. Suspectez faptul ca placutele sunt consumate un pic inegal mai mult in partea superioara decat inferioara, obligand etrierul sa calce putin stramb si sa permita un mic joc, insa voi vedea cand le voi schimba.
  • moho

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Merci Aantonio, la mine insa e problema si de clapeta de acceleratie. A fost desfacuta si e stricata Sad. Sper sa nu am probleme si la galerie ca pe clapeta cel mai ieftin am gasit-o la 3500 lei (de noua, nu am vrut second).

Aantonio, etrierele le-ai schimbat pentru zgomotul punte spate? Tot pe garantie?

Ce sa mai zic, dupa 4 ani sunt cam satul de masina, de Opel si de tot.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR