- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- deleted-50234
- OP
- 786 mesaje
- din 21 Jun 2010
deleted-50234
- Mesaje scrise: 786
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
problema e cam fara rezolvare.....daca la spalatorie se insista cu jetul pe marginile superioare ale geamurilor laterale, lucrurile stau cam asa : geamurile spate (care la masina mea au inchidere manuala) se umezesc pe colturile superioare, la contactul cu chederul plusat de interior... am incercat tot felul de variante, dar nimic...concluzia: geamurile nu sunt etanse pe cheder !
schimb registrul si va spun ca am inlocuit lamelele originale ale stergatoarelor fata ( erau cam zgomotoase la temperaturi scazute- cauciucul din care sunt confectionate cred ca e de calitate inferioara) cu unele de la Irmscher, produse de Valeo......sunt mult mai silentioase, dar au un mic inconvenient...amandoua au aceeasi dimensiune ( identica cu cea a celui mai mic dintre stergatoarele originale) si dupa actionarea lor se prelinge o dara de apa pe mijlocul parbrizului, fiind necesara actionarea manetei de 2-3 ori pe pozitia " o singura trecere/stergere a parbrizului" .
schimb registrul si va spun ca am inlocuit lamelele originale ale stergatoarelor fata ( erau cam zgomotoase la temperaturi scazute- cauciucul din care sunt confectionate cred ca e de calitate inferioara) cu unele de la Irmscher, produse de Valeo......sunt mult mai silentioase, dar au un mic inconvenient...amandoua au aceeasi dimensiune ( identica cu cea a celui mai mic dintre stergatoarele originale) si dupa actionarea lor se prelinge o dara de apa pe mijlocul parbrizului, fiind necesara actionarea manetei de 2-3 ori pe pozitia " o singura trecere/stergere a parbrizului" .
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
- deleted-50234
- OP
- 786 mesaje
- din 21 Jun 2010
deleted-50234
- Mesaje scrise: 786
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
- kakas19
- **
- 102 mesaje
- din 15 Oct 2010
- Astra 2002 Z18XE
- Bucuresti
kakas19
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2010
- Mesaj Privat
- radurdw
- **
- 170 mesaje
- din 22 Oct 2010
- Astra 2012 a16let
- Bucuresti
radurdw
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 a16let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2010
- Mesaj Privat
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
Revin cu vechea problema care devine foarte frustranta si care se adauga la lunga lista de dezamagiri. Pe scurt, am niste pocnituri doar la franare pe care le percep ca venind din zona rotii dreapta spate, la care cei din service nu-i pot determina cauza. Aceste pocnituri sunt scurte si se manifesta doar la viteze reduse si in franari usoare/medii, iar in pedala nu se simte absolut nimic. Pe langa chestia asta mai am si niste trancaneli/zdranganeli de la aceeasi roata care se aud la trecerea peste sinele de tramvai, la care iarasi nu se poate identifica cauza. Partea cea mai trista este ca masina va iesi in curand din garantie si probabil aceste probleme nu vor fi rezolvate. Aveti vreo idee/opinie de la ce-ar putea fi prima problema? Ce as putea sa verific?
P.S. Ca impresii dupa aproape 2 ani, cu parere de rau zic ca masina asta nu ma mai incanta aproape deloc si in afara de motor e ca o caruta pe 4 roti cu fel si fel de probleme, chiar imi pare rau. Am o masina de 8 ani, care e mult mai legata ca asta si care ma incanta mult mai mult cand o conduc decat Astra.
P.S. Ca impresii dupa aproape 2 ani, cu parere de rau zic ca masina asta nu ma mai incanta aproape deloc si in afara de motor e ca o caruta pe 4 roti cu fel si fel de probleme, chiar imi pare rau. Am o masina de 8 ani, care e mult mai legata ca asta si care ma incanta mult mai mult cand o conduc decat Astra.
- victormarius
- **
- 164 mesaje
- din 26 Jul 2012
- Astra 2010 A16XER
- Galati
victormarius
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2012
- Mesaj Privat
Pentru pocniturile care le auzi la franare, incearca sa dai jos etrierul si sa verifici sa nu se fi blocat vreuna din cele doua culise. Eu am patit-o si exact ca niste pocnituri se auzea si la mine. Uneia dintre culise i se desprinsese partea aceea cauciucata si nu-si mai facea cursa in locasul ala.Verifica sa nu cumva sa se fi dus si vaselina de pe ele.
In afara de flansele amortizoarelor si zgomotul de la culisele etrierelor ,eu nu am avut probleme cu masina asta. Mai se aud cand si cand cativa greieri dar atat.Cu motorul n-am avut probleme. Dieselurile astea de provienenta Fiat care le foloseste Opel nu prea mi-au inspirat incredere de aceea am mers pe benzina. Cred ca e mai bun 1.7-le de Isuzu decat astea 2.0 cdti. Se plang multi posesori de Astra/Insignia de ele.
La motoare diesel, Opel e in urma concurentei, asta e clar.
In afara de flansele amortizoarelor si zgomotul de la culisele etrierelor ,eu nu am avut probleme cu masina asta. Mai se aud cand si cand cativa greieri dar atat.Cu motorul n-am avut probleme. Dieselurile astea de provienenta Fiat care le foloseste Opel nu prea mi-au inspirat incredere de aceea am mers pe benzina. Cred ca e mai bun 1.7-le de Isuzu decat astea 2.0 cdti. Se plang multi posesori de Astra/Insignia de ele.
La motoare diesel, Opel e in urma concurentei, asta e clar.
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
Nu cred ca ar fi blocat vreun culisant, pentru ca problema asta e prezenta din vara (vreo 4-5000 de km) si intre timp mi-au schimbat suportii de etrier care vin cu tot cu glisiere si tot nu a rezolvat problema. Mi-e frica sa nu se fi blocat pistonasul etrierului, dar nu resimt nimic in pedala si nici in felul in care franeaza masina. Legat de flanse, la cele de pe spate ai reusit sa le faci ceva? Am observat si eu ca au orificiul ala un pic mai larg decat tija amortizorului. Oare asta sa fie cauza, dar doar pe o parte?
- radurdw
- **
- 170 mesaje
- din 22 Oct 2010
- Astra 2012 a16let
- Bucuresti
radurdw
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 a16let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2010
- Mesaj Privat
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
Da in garantie, la Radacini Vitan.
@victor: Din pacate, Opel este cu multe aspecte sub concurenta. Am ajuns sa regret oarecum alegerea facuta, iar acum nu mai am posibilitatea de a-mi schimba masina pentru inca o perioada de timp. Auzisem de la cateva persoane ca nu sunt asa reusite Opelurile, dar am ales ca mi-a placut designul la momentul respectiv.
@victor: Din pacate, Opel este cu multe aspecte sub concurenta. Am ajuns sa regret oarecum alegerea facuta, iar acum nu mai am posibilitatea de a-mi schimba masina pentru inca o perioada de timp. Auzisem de la cateva persoane ca nu sunt asa reusite Opelurile, dar am ales ca mi-a placut designul la momentul respectiv.
- burtal
- ***
- 904 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
burtal
- Mesaje scrise: 904
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
ma rog nu stiu daca e porblema sau defectiune dar am zis sa scriu aici.
ieri am observat un zgomot de turbina la motorul meu 1,4 turbo....
mergeam fara muzica prin oras pe drum drept si asfalt nou astfel ca in masina era liniste. am depasit o masina si am sarit cu turatiile de la 2000 -2500 pana aproape de 3500, imediat dupa ce am trecut de masina respectiva am luat piciorul de pe acceleratie si am auzit asa ca un zgomot de decompresie...dar foarte fin adica daca ar fi fost muzica pornita (eu o tin la vol 1-2 ) sau ar fi fost drumul mai prost nu l-as fi auzit.
se aude ca si cand as avea blowoff valve
Am mai incercat de 2-3 ori pana acasa si la fiecare accelerare si apoi luat picorul de pe acceleratie facea agel zgomot.
Acum stiu nu stiu daca facea zgomotul ala de la inceput sau nu...... e semn de ceva problema ?
Nu prea le stiu pe astea cu turbo ma mai apuc sa citesc dar poate imi zice careva
LE am gasit un filmulet in care aude la fel ca la mine http://www.youtube.com/watch?v=nR3QTX1_mpo
bine la asta se aude rau de tot (adica parca e camion ) la mine cum ziceam abia se aude (fara muzica si pe un drum bun)
ieri am observat un zgomot de turbina la motorul meu 1,4 turbo....
mergeam fara muzica prin oras pe drum drept si asfalt nou astfel ca in masina era liniste. am depasit o masina si am sarit cu turatiile de la 2000 -2500 pana aproape de 3500, imediat dupa ce am trecut de masina respectiva am luat piciorul de pe acceleratie si am auzit asa ca un zgomot de decompresie...dar foarte fin adica daca ar fi fost muzica pornita (eu o tin la vol 1-2 ) sau ar fi fost drumul mai prost nu l-as fi auzit.
se aude ca si cand as avea blowoff valve
Am mai incercat de 2-3 ori pana acasa si la fiecare accelerare si apoi luat picorul de pe acceleratie facea agel zgomot.
Acum stiu nu stiu daca facea zgomotul ala de la inceput sau nu...... e semn de ceva problema ?
Nu prea le stiu pe astea cu turbo ma mai apuc sa citesc dar poate imi zice careva
LE am gasit un filmulet in care aude la fel ca la mine http://www.youtube.com/watch?v=nR3QTX1_mpo
bine la asta se aude rau de tot (adica parca e camion ) la mine cum ziceam abia se aude (fara muzica si pe un drum bun)
- bamo
- **
- 417 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2010 A14XER
- Bucuresti
bamo
- Mesaje scrise: 417
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
Nu ºtiu dacã e o problemã neapãrat ce ai semnalat tu dar am întâmpinat cel puþin la motoare diesel acelaºi sunet. Accelerare în forþã, a intrat turbina, când ridici piciorul de pe pedala brusc scoate un sunet asemãnãtor cu ce ai descris tu, dar de obicei ºi când debraiez ºi cu ridicare bruscã a piciorului de pe pedalã.
- burtal
- ***
- 904 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
burtal
- Mesaje scrise: 904
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
pai in principiu nu ar fi problema , m-am mai documentat http://en.wikipedia.org/wiki/Blowoff_valve in principiu toate motoarele turbo o au
http://www.superstreetonlin...valves_explained/
am intrebat aici pentru ca nu am mai auzit-o pana acum si ma gandesc sa nu fie vro problema .... o sa o mai monitorizez
http://www.superstreetonlin...valves_explained/
am intrebat aici pentru ca nu am mai auzit-o pana acum si ma gandesc sa nu fie vro problema .... o sa o mai monitorizez
- radurdw
- **
- 170 mesaje
- din 22 Oct 2010
- Astra 2012 a16let
- Bucuresti
radurdw
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 a16let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2010
- Mesaj Privat
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
Nu m-am uitat la filmulet, dar daca e fasaitul acela de turbo, e ok il am si eu. In momentul in care iei piciorul de pe acceleratie, clapeta de acceleratie de inchide aproape complet cauzand suprapresiune intre aceasta si turbina. Pentru a nu cauza pagube, acest exces de presune este eliminat printr-o valva (de tipul BOV, etc), de unde si fasaitul.
- Italian Style
- **
- 153 mesaje
- din 05 Mar 2010
- Astra 2010
- Braila
Italian Style
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2010
- Mesaj Privat