Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Nu cred ca ar ajuta cu ceva pentru ca geamurile erau perfect inchise si in plus era un pic si la geamul din fata, care e actionat electric.
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ajuta la geamurile din spate pt ca in timp din cauza vibratiilor tind sa se deschida un pic, deajuns sa intre apa.
Probabil ca la tine nu etanseaza bine chiar inchise fiind.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Revin cu intrebarea de ieri. Imi puteti spune cam cat intra geamul in garnitura aceea de cauciuc din partea superioara a usii atunci cand e inchis la maximum? Adica ar putea fi ori asta, ori garnitura slaba.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Intra cam 5-6mm.
Skip ads

  • deleted-50234

  • Mesaje scrise: 786
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
problema e cam fara rezolvare.....daca la spalatorie se insista cu jetul pe marginile superioare ale geamurilor laterale, lucrurile stau cam asa : geamurile spate (care la masina mea au inchidere manuala) se umezesc pe colturile superioare, la contactul cu chederul plusat de interior... am incercat tot felul de variante, dar nimic...concluzia: geamurile nu sunt etanse pe cheder !
schimb registrul si va spun ca am inlocuit lamelele originale ale stergatoarelor fata ( erau cam zgomotoase la temperaturi scazute- cauciucul din care sunt confectionate cred ca e de calitate inferioara) cu unele de la Irmscher, produse de Valeo......sunt mult mai silentioase, dar au un mic inconvenient...amandoua au aceeasi dimensiune ( identica cu cea a celui mai mic dintre stergatoarele originale) si dupa actionarea lor se prelinge o dara de apa pe mijlocul parbrizului, fiind necesara actionarea manetei de 2-3 ori pe pozitia " o singura trecere/stergere a parbrizului" .
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Da, exact asa s-a manifestat si la mine la colturile superioare ale geamurilor, insa am vazut chestia asta si la geamul din fata, deci cred ca e o problema generala. Tu ai reclamat cumva problema si la service? Cei de acolo ce ti-au zis, au incercat macar sa-ti schimbe chederele?
  • deleted-50234

  • Mesaje scrise: 786
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
nu am mers la service pentru chestia asta......solutia de moment a fost sa-i rog pe cei de la spalatorie sa evite sa tina jetul tintit pe partea superioara a geamurilor spate... pe fata am deflectoare, deci nu se pune problema sa intre apa !
  • kakas19

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Si la mine intra apa la geamurile din spate, si la axa de la stergatorul din spate.
Skip ads

  • radurdw

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a16let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut,am observat acum vreo luna la capacul motor mai exact la cele 2 suruburi hexagonale ulei ,umezeste in jurul suruburilor ,ce parere aveti ?
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Revin cu vechea problema care devine foarte frustranta si care se adauga la lunga lista de dezamagiri. Pe scurt, am niste pocnituri doar la franare pe care le percep ca venind din zona rotii dreapta spate, la care cei din service nu-i pot determina cauza. Aceste pocnituri sunt scurte si se manifesta doar la viteze reduse si in franari usoare/medii, iar in pedala nu se simte absolut nimic. Pe langa chestia asta mai am si niste trancaneli/zdranganeli de la aceeasi roata care se aud la trecerea peste sinele de tramvai, la care iarasi nu se poate identifica cauza. Partea cea mai trista este ca masina va iesi in curand din garantie si probabil aceste probleme nu vor fi rezolvate. Aveti vreo idee/opinie de la ce-ar putea fi prima problema? Ce as putea sa verific?

P.S. Ca impresii dupa aproape 2 ani, cu parere de rau zic ca masina asta nu ma mai incanta aproape deloc si in afara de motor e ca o caruta pe 4 roti cu fel si fel de probleme, chiar imi pare rau. Am o masina de 8 ani, care e mult mai legata ca asta si care ma incanta mult mai mult cand o conduc decat Astra.
  • victormarius

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Pentru pocniturile care le auzi la franare, incearca sa dai jos etrierul si sa verifici sa nu se fi blocat vreuna din cele doua culise. Eu am patit-o si exact ca niste pocnituri se auzea si la mine. Uneia dintre culise i se desprinsese partea aceea cauciucata si nu-si mai facea cursa in locasul ala.Verifica sa nu cumva sa se fi dus si vaselina de pe ele.
In afara de flansele amortizoarelor si zgomotul de la culisele etrierelor ,eu nu am avut probleme cu masina asta. Mai se aud cand si cand cativa greieri dar atat.Cu motorul n-am avut probleme. Dieselurile astea de provienenta Fiat care le foloseste Opel nu prea mi-au inspirat incredere de aceea am mers pe benzina. Cred ca e mai bun 1.7-le de Isuzu decat astea 2.0 cdti. Se plang multi posesori de Astra/Insignia de ele.
La motoare diesel, Opel e in urma concurentei, asta e clar.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Nu cred ca ar fi blocat vreun culisant, pentru ca problema asta e prezenta din vara (vreo 4-5000 de km) si intre timp mi-au schimbat suportii de etrier care vin cu tot cu glisiere si tot nu a rezolvat problema. Mi-e frica sa nu se fi blocat pistonasul etrierului, dar nu resimt nimic in pedala si nici in felul in care franeaza masina. Legat de flanse, la cele de pe spate ai reusit sa le faci ceva? Am observat si eu ca au orificiul ala un pic mai larg decat tija amortizorului. Oare asta sa fie cauza, dar doar pe o parte?
Skip ads

  • radurdw

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a16let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Aantonio@

unde ai schimbat suportii de etrier cu tot cu glisiere ?in garantie a fost treaba ?
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Da in garantie, la Radacini Vitan.

@victor: Din pacate, Opel este cu multe aspecte sub concurenta. Am ajuns sa regret oarecum alegerea facuta, iar acum nu mai am posibilitatea de a-mi schimba masina pentru inca o perioada de timp. Auzisem de la cateva persoane ca nu sunt asa reusite Opelurile, dar am ales ca mi-a placut designul la momentul respectiv.
  • burtal

  • Mesaje scrise: 904
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
ma rog nu stiu daca e porblema sau defectiune dar am zis sa scriu aici.

ieri am observat un zgomot de turbina la motorul meu 1,4 turbo....
mergeam fara muzica prin oras pe drum drept si asfalt nou astfel ca in masina era liniste. am depasit o masina si am sarit cu turatiile de la 2000 -2500 pana aproape de 3500, imediat dupa ce am trecut de masina respectiva am luat piciorul de pe acceleratie si am auzit asa ca un zgomot de decompresie...dar foarte fin adica daca ar fi fost muzica pornita (eu o tin la vol 1-2 ) sau ar fi fost drumul mai prost nu l-as fi auzit.

se aude ca si cand as avea blowoff valve

Am mai incercat de 2-3 ori pana acasa si la fiecare accelerare si apoi luat picorul de pe acceleratie facea agel zgomot.
Acum stiu nu stiu daca facea zgomotul ala de la inceput sau nu...... e semn de ceva problema ?

Nu prea le stiu pe astea cu turbo ma mai apuc sa citesc dar poate imi zice careva Very Happy


LE am gasit un filmulet in care aude la fel ca la mine http://www.youtube.com/watch?v=nR3QTX1_mpo

bine la asta se aude rau de tot (adica parca e camion ) la mine cum ziceam abia se aude (fara muzica si pe un drum bun)
  • bamo

  • Mesaje scrise: 417
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nu ºtiu dacã e o problemã neapãrat ce ai semnalat tu dar am întâmpinat cel puþin la motoare diesel acelaºi sunet. Accelerare în forþã, a intrat turbina, când ridici piciorul de pe pedala brusc scoate un sunet asemãnãtor cu ce ai descris tu, dar de obicei ºi când debraiez ºi cu ridicare bruscã a piciorului de pe pedalã.
  • burtal

  • Mesaje scrise: 904
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
pai in principiu nu ar fi problema , m-am mai documentat http://en.wikipedia.org/wiki/Blowoff_valve in principiu toate motoarele turbo o au

http://www.superstreetonlin...valves_explained/

am intrebat aici pentru ca nu am mai auzit-o pana acum si ma gandesc sa nu fie vro problema .... o sa o mai monitorizez
  • radurdw

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a16let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut,la fel se aude si la mine 1.6T.Mergi linistit.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Nu m-am uitat la filmulet, dar daca e fasaitul acela de turbo, e ok il am si eu. In momentul in care iei piciorul de pe acceleratie, clapeta de acceleratie de inchide aproape complet cauzand suprapresiune intre aceasta si turbina. Pentru a nu cauza pagube, acest exces de presune este eliminat printr-o valva (de tipul BOV, etc), de unde si fasaitul.
  • Italian Style

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Neata, nu stiu daca a mai fost discutata problema la model J in privinta cd playerului, si anume necitire cd - posibil sa fie problema a capului de citire(lentila laser).
Daca a mai intampinat careva dintre noi o problema similara?
Multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR