- burtal
- ***
- 904 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
burtal
- Mesaje scrise: 904
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- burtal
- ***
- 904 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
burtal
- Mesaje scrise: 904
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
da
http://www.ebay.co.uk/itm/V...sh=item5407ed70dd
asta ...scrie ca e pentru toate .......deci de unde diferenta de pret nu stiu
poate cineva care are aces la TIS sa imi confirme?
http://www.ebay.co.uk/itm/V...sh=item5407ed70dd
asta ...scrie ca e pentru toate .......deci de unde diferenta de pret nu stiu
poate cineva care are aces la TIS sa imi confirme?
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
- burtal
- ***
- 904 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
burtal
- Mesaje scrise: 904
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
din investigatiile mele, rezulta ca sunt vreo 5 tipuri de antena pentru astra j cel putin asa mi-au zis cei de la reprezentanta. Fiecare cu frecventa ei maxima si minima fiecare calibrate pe ce unitate de radio e in masina cred cd300 cd 400 samd... pana si antena vine pe VIN , deci de potrivit s-ar potrivi dar s-ar putea in afara orasului sa nu mai prinda semnalul asa bine.
paul , ai mers si prin afara sau doar ai pus de proba antena ?
paul , ai mers si prin afara sau doar ai pus de proba antena ?
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
In afara orasului nu am mers cu ea, am pus sa vad daca se potriveste la filet si daca prinde radioul cu ea.
In Bucuresti se auzea ca si cu cea originala.
La lungime, antenele sunt identice, am sa verific si numarul de spire sa vad daca corespunde cu spirele de la astra j,
Am pus o antena de astra h si la o corsa d, (ca cea originala mi-au furato baietii:( ), si se aude perfect si in afara localitatilor, o am pusa de mai bine de 2 ani.
In Bucuresti se auzea ca si cu cea originala.
La lungime, antenele sunt identice, am sa verific si numarul de spire sa vad daca corespunde cu spirele de la astra j,
Am pus o antena de astra h si la o corsa d, (ca cea originala mi-au furato baietii:( ), si se aude perfect si in afara localitatilor, o am pusa de mai bine de 2 ani.
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
Eu cred ca sunt gaselnite de marketing. Antena e un element pasiv care nu poate influenta receptia semnalului decat prin lungimea ei care este puternic dependenta de lungimea de unda a undelor radio. Partea inteligenta, de prelucrare, este facuta de unitatea radio care amplifica si demoduleaza semnalul. Cu alte cuvinte, daca antena este identica ca forma, lungime (banuiesc ca e cea scurta) si are partea de contacte in aceasi pozitie, ar trebui sa nu sesizezi nici o diferenta, insa nu vreau sa te influentez in luarea unei decizii.
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Ca idee. La astra G m-au ''lasat'' baietii fara antena cand aveam un drum in Cluj. Am luat o antena banala cu filet compatibil, cea mai ieftina posibil de la un magazin auto ca sa ascult radio pana la bucuresti. Si-a facut treaba cu brio. Ulterior am cumparat o antena de astra g ca sa dea bine in peisaj. Strict tehnic vorbind ..doar marimea(lungimea) conteaza. Vorbesc de antene .
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
- burtal
- ***
- 904 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
burtal
- Mesaje scrise: 904
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
Vasy83
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2010 1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2014
- Mesaj Privat
Salutare...e prima mea postare pe acest forum...sper sa nu fac vreo greseala
dimineata la rece cand apas ambreiajul incepe sa trepideze ( scoate un zgomot )
dupa ce se incalzeste problema se inverseaza adica zgomotul e permanent si cand apas ambreiajul dispare
problema se manifesta doar la relanti ( la semafor de ex e foarte stresant )
Sa fie arcul despre care se vb in celelalte post uri sau sa fie volanta ( parerea unui mecanic ) ?
Opel astra j 1.7 DTR 125 HP 70 000 km
dimineata la rece cand apas ambreiajul incepe sa trepideze ( scoate un zgomot )
dupa ce se incalzeste problema se inverseaza adica zgomotul e permanent si cand apas ambreiajul dispare
problema se manifesta doar la relanti ( la semafor de ex e foarte stresant )
Sa fie arcul despre care se vb in celelalte post uri sau sa fie volanta ( parerea unui mecanic ) ?
Opel astra j 1.7 DTR 125 HP 70 000 km
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
De ceva vreme am sesizat un fel de parait metalic care se manifesta la franari usoare, de exemplu mers in coloana si apoi franat. Stiu ca zgomotul asta e ceva mai vechi, dar a disparut in momentul in care mi-au schimbat port etrierii anul trecut si acum de cand s-a incalzit a reaparut (acum e mai pronuntat si e usor sesizabil). Stiu ca tipul de la garantii mi-a zis ca stie de problema, dar nu i-am dat importanta la momentul respectiv. Zgomotul se aude cu precarede de la rotile din fata si sunt aproape sigur ca vine de la acele cleme care tin placutele in loc. Am demontat rotile si am dat cu putina vaselina pe piciorusele placutelor si pe acele cleme, dar se aude in continuare. Stie cineva cum pot scapa de el?
- victormarius
- **
- 164 mesaje
- din 26 Jul 2012
- Astra 2010 A16XER
- Galati
victormarius
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2012
- Mesaj Privat
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
Nu sunt culisantele de vina, le-am verificat cand am dat rotile jos si gliseaza destul de liber. Oricum, ar fi trebuit sa se incinga foarte tare rotile si discurile daca erau blocate, ceea ce nu este cazul. Sunetul este ca un parait metalic si se aude doar dupa ce se incalzesc bine placutele si discurile, nu prea am cu ce sa-l asociez, din pacate, dar daca il aveai sigur sitai de el. Sunt aproape sigur ca e de la clemele alea care tin placutele, dar nu stiu ce sa le fac sa scap de el.
Inca o chestie, sunt curios cum de s-a blocat acel culisant, pentru ca aceasta problema se intalneste la acele modele la care glisiere sunt foarte, foarte fixe in acele locasuri si de la caldura fierul se dilata si in lipsa unei vaseline se blocheaza, iar la Astra cel putin la primele modele glisierele sunt mai putin fixe, sa zicem.
Inca o chestie, sunt curios cum de s-a blocat acel culisant, pentru ca aceasta problema se intalneste la acele modele la care glisiere sunt foarte, foarte fixe in acele locasuri si de la caldura fierul se dilata si in lipsa unei vaseline se blocheaza, iar la Astra cel putin la primele modele glisierele sunt mai putin fixe, sa zicem.
- victormarius
- **
- 164 mesaje
- din 26 Jul 2012
- Astra 2010 A16XER
- Galati
victormarius
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2012
- Mesaj Privat
S-a blocat doar culisantul ala care o parte cauciucata. Invelisul ala de cauciuc se slabeste si blocheaza culisantul. Eu le-am inlocuit gumele alea cu niste furtun siliconic, din ala din Dedeman care l-am luat la diametru corect .Este putin prea gros dar poti sa mai iei din el cu o lama dupa ce l-am taiat la dimensiune si l-am lipit si cu poxipol in locul cauciucului vechi. Apropo asa am scapat si de zgomotele de etrier, desi o rezolvasem mai demult cu arcurile alea prinse cu niste coliere(solutie buna dar se apropia itp-ul si am zis sa gasesc o alta metoda). Masina asta mi-a testat serios capacitatea de improvizatie.
- alex.panciu
- **
- 197 mesaje
- din 11 Apr 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Bucuresti
alex.panciu
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
- victormarius
- **
- 164 mesaje
- din 26 Jul 2012
- Astra 2010 A16XER
- Galati
victormarius
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2012
- Mesaj Privat
@alex.panciu eu nu am avut decat probleme ce tin mai mult de zgomote decat de functionalitate, respectiv etrierii si amortizoarele. Le-am rezolvat si sper sa nu mai apara altceva. Una peste alta sunt foarte multumit de masina si ma uit la ea cu drag de fiecare data cand ajung in parcare. Ca mai sunt si colegi cu diferite probleme mai grave, nu neg. Masinile, cum au zis-o si altii nu se mai fac ca acum 10-20 de ani, majoritatatea marcilor facand rabat la calitatea unor piese.
- bodo 2010
- **
- 266 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Neamt
bodo 2010
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
Salut,aveti idee de unde ar putea proveni o dara de lichid uscat(nu stiu cum sa-i spun altfel) care se intinde de pe capacul acela negru de plastic care acopera radiatorul si urmind proiectia curelei de transmisie pe scut.
E posibil ca picaturi de condens de pe conducta de la compr. de AC sa ajunga pe curea si de acolo aruncate formeaza acea dira?
Mentionez ca nivelul din vasul de expansiune este normal nu am completat niciodata in 4 ani,deci am exclus momentan pierderi de lichid de racire.
E posibil ca picaturi de condens de pe conducta de la compr. de AC sa ajunga pe curea si de acolo aruncate formeaza acea dira?
Mentionez ca nivelul din vasul de expansiune este normal nu am completat niciodata in 4 ani,deci am exclus momentan pierderi de lichid de racire.
- radurdw
- **
- 170 mesaje
- din 22 Oct 2010
- Astra 2012 a16let
- Bucuresti
radurdw
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 a16let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2010
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat