Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
UP! Inca e de actualitate..a ramas in aer intrebarea cu mufa aia pentru cifra octanica si problema cu pini de la mufa de test. Multumesc..inca astept.
Skip ads

  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salut
Conectorul se afla in partea dreapta sub capota.
uite o poza.


Testul de diagnosticare:
1.Trebuie sa scurtcircuitezi pini A-B pui contacrul(nu pornesti motorul....de altfel nici nu poti porni).
2.Pe bord jos in colt stanga va licuri testul de motor (ii desenat 1 motor pe el si este de culoare galbena).
Prima data va face selftestul (codul 12 de 4 ori) si dupa aceea va afisa codul de eroare (tot de 4roi...daca exista,daca nu atuncea va continua sa afiseze codul selftestului).



Succes!!!!!!!daca ceva nu-i clar scrie-mi.
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
In legatura cu mufa pentru cifra octanica. Aia e o mufa de selectie, mai exact daca o scoti de acolo si o intorci vei vedea ca scrie 95 Smile Sfatul meu e sa o treci pe 95. Eu cand aveam Vectra la fel am cumparat-o cu mufa pe 91 si mergea cam neregulat motorul. Am intors aia si s-a rezolvat.
  • CRISTEA VICTOR

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: RESITA
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
stie cineva exact ce e cu mufa asta si cum trebuie sa stea? trebuie sa existe o explicatie tehnica. am vazut ca la unii e pe 91 iar la altii pe 95, fiecare zice ca asa cum e la el este mai bine. care ar fi simptomele masinii daca nu ar avea mufa in pozitia corecta sau in functie de ce se alege pozitia corecta
Skip ads

  • Osciompekus

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1989 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2006

  • Mesaj Privat
poate pune cineva o poza cu mufa asta de cifra octanica pls? eu nu o gasesc Sad
  • Osciompekus

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1989 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2006

  • Mesaj Privat
gata am gasit-o , la mine era pe 95 si am schimbat-o pe 91, mi se pare ca trage mai prost si la acceleratii bruste parca "da in nas", din ce vad eu pe indicatorul de benzina parca consuma mai putin (mult mai putin, dar s-ar putea sa mi se para) insa parca nu are vlaga in ea Sad.. mai merg o perioada asa sa vad ce mai descopar..Very Happy
  • dobrei

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Kadett 1991 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Imi puteti spune si mie unde e mufa pt. cifra octanica? Am un Kadett 1991, cu motor C18NT.
Multumesc frumos!
  • dobrei

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Kadett 1991 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Imi puteti spune si mie unde e mufa pt. cifra octanica? Am un Kadett 1991, cu motor C18NT.
Multumesc!
Skip ads

  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
la kadett mufa se afla pe partea stanga a mashinii cum te uiti din fatza ... la iesirea cablurilor din caroserie (interiorul mashinii) ..sunt doi papuci (la mine ) ...conectati treci pe 91 sau cat o fi si normal trebuie sa fie dconectati .. .la mine merge ca dreaq daca o pun .... scare relantiul si nu mai trage ... chiar da in gat rau daca o calci .. Sad ---- asa e la mine .. kadett 1.8 1988 ...
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
AdamOpel a scris:Salut
Conectorul se afla in partea dreapta sub capota.
uite o poza.


Testul de diagnosticare:
1.Trebuie sa scurtcircuitezi pini A-B pui contacrul(nu pornesti motorul....de altfel nici nu poti porni).
2.Pe bord jos in colt stanga va licuri testul de motor (ii desenat 1 motor pe el si este de culoare galbena).
Prima data va face selftestul (codul 12 de 4 ori) si dupa aceea va afisa codul de eroare (tot de 4roi...daca exista,daca nu atuncea va continua sa afiseze codul selftestului).



Succes!!!!!!!daca ceva nu-i clar scrie-mi.



salutare ! am si eu mufa aia ... problema care nu o inteleg eu e unramtoarea ... cum arata el cod de roare in bord sau codul de self test cand are un simplu bec care lumineaza desenul ala de la martirul de check engine ?
  • dobrei

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Kadett 1991 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc pt sfaturi!
Am facut si eu testul si mi-a aratat 29- releu pompa benzina-

Unde s-o gasi si asta?

Nici nu stiu sigur daca am facut testul prea bine .
Mi se aprinde uneori becul bord pt. injectie.
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
salz .. vezi ca ti-am raspuns la topicul celalalt unde se afla ...
Skip ads

  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
apasaciu a scris:
salutare ! am si eu mufa aia ... problema care nu o inteleg eu e unramtoarea ... cum arata el cod de roare in bord sau codul de self test cand are un simplu bec care lumineaza desenul ala de la martirul de check engine ?


simplu ca si codul morse.... ex. Selftest = cod 12 .... licureste odata = 1 si inca de doua ori = 2 astfel este compus cifra 12.
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
salz ... am incercat si eu ... maine pun si pooze ca sa veezi daca am facut ok .... am pinii ...am pus contact ... si nimic .. chech engine aprins mereu .. la mine oricum se aprinde cand pun contactul Sad stii tu test de martor ... dar nu clipeste deloc Sad(
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
dobrei a scris:Multumesc pt sfaturi!
Am facut si eu testul si mi-a aratat 29- releu pompa benzina-

Unde s-o gasi si asta?

Nici nu stiu sigur daca am facut testul prea bine .
Mi se aprinde uneori becul bord pt. injectie.


sub capota!
daca pui pe cineva sa-ti puna contactul(sa nu porneasca motorul),tu deschizi capota si vei auzi unde este.(doar cateva secunde va merge pompa dupa aceea vei auzi tacait=releu)
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
@apasaciu
ok pune poza asa iti pot spune mai multe!
ai facut corect testul?pini A si B trebuie scurtcircuitati!
pui contactul si trebuie sa inceapa testul. cu codul 12
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salutare ! Adam opel ms mult .. am reusit sa fac testul ... eram eu idiot ... imi arata mereu 12 .. initializare ... deci probabil la mine nu are erori ...sper ... eram happy cand am vazut asta Twisted Evil misto .. ce ciudat ca totusi mai balacare undeori relantiul usor ... si uneori imi scade la 600-700 rpm ... tare e ca merge ok la turatia aia ... nu sta mult rau si nu trepdeaza .. ms mult oricum Very Happy
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
daca doar 12 iti afisa totul este ok.

nu de mult am pus turometru si am umblat putin, doar in oras(1-6km),dupa care opresc si iar pornesc,in continu nu prea am umblat(de cand am pus turometru).

la cat am umblat pana acuma,aprox 800rpm a fost turatia la care a scazut motorul(in relantin).

Am incarcat o poza cu turatia masini la relantin, motorul avea temperatura optima si nu te uita la indicatorul de apa pt ca am oprit motorul pt cateva minute si dupa aceea l-am porni sa-i fac poza.


  • SONY
  • **
  • 84 mesaje
  • din 17 Jan 2007
  • Kadett 1988 c16nz
  • CLUJ-NAPOCA
  • SONY

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: CLUJ-NAPOCA
  • Masina: Kadett 1988 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2007

  • Mesaj Privat
imi spune cineva ce inseamna testerul ce lam facut la masina mea cu agrafa mia iesit .12/24/35.ma poate ajuta cineva???
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
12 Diagnosis Initiation / separator (selftestul)
24 Speed Sensor (MPH) (verifica daca mufa de langa cablul de kilometraj nu este scoasa sau oxidata....jos la cutie)
35 Idle Control Valve Stepper Motor (No Idle Speed Control) (motorasul de relantin...verifica firele)
cum se comporta motorul in relantin?nu oscileaza?

te rog pune tipul motorului la semnatura!!!!


http://www.opelpower.dk/guides/fejlkoder.html
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR