Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Am si eu o belea la Kadett-ul meu 1.6i, la acceleratie mai brusca masina se gatuie..daca merg usor si constant parca nu se simte asa rau..dar cand am nevoie sa accelerez brusc incepe sa se zdruncine, gatuie si alte sinonime.

Stie cineva de la ce poate sa fie?

Se subantelege sper ca nu din vina mea..adica ca as folosi incorect ambreiajul sau treptele de viteza.

Multumesc.
Skip ads

  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
nu pot sa cred ca nu stie nimeni de la ce ar putea fi... Sad
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
alooooo Smile careva? nu a mai patit nimeni asa? sunt unic? Smile
  • abc_tase

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2006

  • Mesaj Privat
schimba-i bujiile. si verifica si daca ai compresie la motor.
alta cauza ar putea fi rezervorul care are mizerie in el. pune-i un filtru de benzina sau daca ai deja unul pus curata-l.
masina e pe carburator nu? desfunda-i jigleru si tureazo putin cu jigleru scos si eventual curata-i carburatorul in caz ca ai avut mizerie in rezervor.
Skip ads

  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
e pe injectie...scrie in titlu... 1.6i Smile
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
si nu poate fi de la bujii cred pentru ca la relanti merge perfect rotund...are legatura cu acceleratia cred...
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Martor aprins in bord ai?Fa un test cu agrafa-vezi pe net cum se face!Daca nu ai eroare totusi pot fi senzori ca sonda lanbda care poate face probleme chiar daca nu apare eroare in ECU!Mai poate fi debitmetrul!Sau daca cineva ti-a umblat pe la avans(la delcou-se roteste-in caz ca e tipul asta de aprindere)
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
da..sta aprins in mers becul ala de la injectie...ce dracu inseamna..si ce e aia test cu agrafa? agrafa de birou sau ce Smile)
Skip ads

  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Exact!test cu agrafa de birou...studiaza site-ul asta daca vrei sa economisesti ceva bani si vrei sa intrii in lumea mecanicii sau macar sa poti sa ne spui ce cod ai...(ma mir ca nu ai auzit inca de asta pe forum) http://astra.autokacik.pl/d...20opel%20astra%22
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
s-a rezolvat...problema era o fisa..care era intrerupta..si practic de la anumite miscari motorul mai mergea si in 3.de fapt mereu mergea in 3...am obs oricum mizerie pe bujia aia..care era uda mereu
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
sa sti ca de la fisa nu se aprindea becul ala...mai este aprins?daca da ai si altceva
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
da..becul este in continuare aprins...mai am de schimbat cate ceva...o sa incep cu sonda lambda care arata jalnic...e corodata asa...
Skip ads

  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Si la agrafa ce cod arata?Ai invatat de la adresa care ti-am dat-o?asta ca sa nu te mai duci la test...sa dai banu' degeaba.
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
am luat codurile..am inteles ce si cum dar nu gasesc rahatul ala de mufa albastra..am gasit unele dar toate mai mici...ma umple de spume...m-am bagat si sub masina....pe unde dreaq se situeaza la un kadett?
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Cauta langa cutia cu sigurantze,daca nu e ,cauta in compartimentul motor in partea de sus (inspre parbriz) in colturi.Nu stiu exact unde e la Kadett 1.6
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
e vorba de mufa pt selectarea cifrei octanice a carburantului?
La C16nz e in zona vasului de expansiune de pe circuitul de racire...linga parbriz. La fel e si la corsa b....
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
e vorba de mufa de diagnosticare.....
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
mufa aia pentru cifra octanica am gasit-o...scrie 91 pe ea..ar trebui sa scrie 95 nu? ciudat..trebuie sa cumpar alta?

in alta ordine de iedi..chiar langa ea cred ca am descoperit mufa de diagnosticare...care are 10 pini...si doua 4 au contacte pe ei..restul sunt goi..aia o fi? am pus agrafa pe primii doi pini si sta mereu aprins martorul chiar fara cheie in contact..am pus pe ceilalti doi pini si palpaine incontinuu dar foarte repede
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Mai omule ai grija pe acolo ca -ti poti buli calculatorul cu scurturi la intamplare!!!!!!!!!Ziceai ca ai citit in pagina la care ti-am trimis link-ul....vezi ca te invata acolo!Langa fiecare pin este o litera(ar trebui sa fie de la A la K)si la tine A cu B este motorul !Nu prea face la intamplare ca o combinatie gresita poate insemna moartea calculatorului!Normal fara contact nu are voie sa se aprinda si cu contactul pus va semnaliza codurile insa poate sa apara defectiune ptr senzorul RPM!Mai citeste odata pagina aia cu atentie...
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
m-am uitat pe schema aia...partea nasoala e ca eu am pini din aia la A si K si la capatul opus la G si F....si normal schema zice sa unesc A si B..dar la mine B nu are nimic..e o gaura in plastic si atat.....marfaaaaaaaa
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR