Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • SFIdezGTI

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1993 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Stie cineva, la 2000 16 v(SFI) relantiul tre' sa stea mai mare decat de obicei (900 ture)?
Acum sta la 1100 tot timpul...sunt nedumerit in privinta asta, deci cine are SFI sa-mi spuna si mie cum este bine..
Skip ads

  • SFIdezGTI

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1993 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2011

  • Mesaj Privat
hmmm....nimeni?! Sad
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
iac sau aer fals.
cum merge motorul?cum se aude in relanti?
  • SFIdezGTI

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1993 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2011

  • Mesaj Privat
NU CRED CA TRAGE AER FALS, PT CA AM VERIFICAT TOATA ADMISIA SI NU AM VAZUT FISURI SAIU CEVA DE GENU'...IN PRIVINTA MOTORULUI, MERGE ''ROTUND''...
Skip ads

  • Gabitza28

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2008

  • Mesaj Privat
atunci baga-te sub ea,da jos motorasul de ralantiu,curata-l,pune-l la loc si vezi ce se intampla.Daac nu sti unde este iac-ul, mergi pe furtunul care iese din admisia sfi in stanga jos.Eu am avut probleme cu relantiul si era din garnitura care face legatura intre debitmetru si admisie.Bafta
  • SFIdezGTI

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1993 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Gabitza28 a scris:atunci baga-te sub ea,da jos motorasul de ralantiu,curata-l,pune-l la loc si vezi ce se intampla.Daac nu sti unde este iac-ul, mergi pe furtunul care iese din admisia sfi in stanga jos.Eu am avut probleme cu relantiul si era din garnitura care face legatura intre debitmetru si admisie.Bafta




Am omis faptul ca am si probleme cu debitmetru...ar putea fi si asta o cauza?
Multumesc!
  • Gabitza28

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Logic si normal.Daca ajungi in Bucuresti te imprumut cu unul de proba.
  • SFIdezGTI

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1993 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Gabitza28 a scris:Logic si normal.Daca ajungi in Bucuresti te imprumut cu unul de proba.





Nu-l vinzi? Very Happy
Am fost zilele trecute in Buc., daca stiam...
  • SFIdezGTI

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1993 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2011

  • Mesaj Privat
sal'tare tuturor...dupa atata tipm tot nu am elucidat problema cu relantiul....debitmetru schimbat, senzor temperatura schimbat...tot sta la 1100 e turatii.... Sad(
  • bereczki58

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Valva PCV din capacul culbutori (z16xep) daca are membrana rupta sau colmatata cu depuneri (noroi) provenite din ulei produce urmatoarele efecte :
1)- relanti crescut , chiar dublat;
2)- consum relanti aproape dublat;
3)- joja scoasa mai greu la relanti din cauza vacumului iar dupa extragere se aude cum "soarbe" aer ;
4)- Capac ulei se scoate foarte greu din cauza vacumului ( normal iese usor si se aude "balbaiala" membrameni pcv)
5)- coada de fum (motor cald) ocazional sau permanent la turatii >2000 din uleiul absorbit din capac culbutori spre admisie si ars in catalizator.
6)- si nu in ultimul rand , "consum" imens de ulei : 1 L la 100 ~ 200 km.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
INTREBARI legate de PCV adresate celor care au reparat pcv-ul din capacul culbutorilor :
Este sudata sau lipita valva ? Obs. Are capacul 2 cleme/gheare elastice(?) de plastic pt. prinderea PCV . Se poate desface fara sa-l rupem dupa >10 ani de la fabricatie ?
Ati gasit unii membrana intreaga si ati curatat-o doar si acum e OK ?
Ati incercat sa-l spalati fara sa desfaceti PCV ? Cu ce solutie ?
De unde provine noroiul depus in pcv si in capac culbutori ? Intra aer fals cu praf ? Uleiul prost e de vina ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR