Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • dj_ovi

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut baieti... de mai bine de un an am un vectra A motor 1.6 cod C16nz ... povestea noastra incepe in iunie 2009 cand am cumparato de la un mosulica primul proprietar din italia ...toate bune si la locul lor ...am plecat la drum ..in ungaria am observat ca apa urca peste 100g ...am tras repede pe dreapta am taiat o bucata de cablu si am legat pe direct ventilatorul...am ajuns acasa ...am inlocuit sonda de pe radioator (3 pini)... in vara aceasta am zis ca nu se poate e garnitura de chiuloasa arsa ...am dat jos chiuloasa am verificat daca este ok ..nu era ovalizata am schimbat termostatul, am montat alta garnitura, o perioada nu mi-a urcat apa peste 95, dar problema a reaparut plus ca dispare apa din bazinul de expansiune, apa nu ajunge in baie dar nici in cilindri
...vreo sugestie ? nu mai stiu ce sa fac cand ma gandesc ca va veni vara iara si vor incepe din nou problemele
Uni mi-au zis sa tai mufa de la sonda si sa pun una de cielo ...care ar deschide la 85g ...
Skip ads

  • MDL

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
salutare! si mie imi scade apa din vas si o completez,cam la o saptamana dar nu mi se ridica apa asa mult...
poate are cineva rezolvarea si ne-o spune si noua!
  • dj_ovi

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Sad
  • MDL

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
ce sa facem...asteptam solutia Smile
Skip ads

  • yulyan

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Vectra 1992 1.8i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
MDL a scris:ce sa facem...asteptam solutia Smile

apa e posibil sa creasca :
1)din cauza pompei e apa sa nu bage bine ;
2)un radiator infundat (se rezolva scotand furtunele de la radiatorul de caldura si bagi presiune , la celalalt la fel si in motor la fel);
3) un colier slab;
4)ventillatoru nu porneste(daca la 90-100g nu pornneste ventilatoru schimba bulbu ala cu unu cu 2 pini is mai rezistemte asa am patit si eu cu c18nz , pui ventilatoru pe turtatia nmaxima si nai probleme.
si de disparut apa din urm motive:
1)busonu vas expansiune (nui strans bn sau supapa scapa vapori(vasul trebuiie sa fie plin maxim pana la jumatate daca e mai mult blocheaza supapa si crapa furtun sau radiator)
2) colier slabit
*si cand completezi completeaza cu apa ca in caz de se evapora nu se va evapora antigelu niciodata ci numai apa , din cand in cand verifica concentratia
  • MDL

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
salutare!multumim pt raspuns @yulyan!acum daca poti sa ne lamuresti si mai departe ar fi bine Very Happy
1 - cum se verifica pompa de apa ?
2 - are mai multe radiatoare prin care trece apa ?ca eu stiam ca are doar unul (sa nu crezi ca incerc sa ma dau eu destept si ca incerc sa te corectez ) ( daca ar fi radiatorul infundat nu s-ar cala motorul?si s-ar ridica apa foarte repede? )
3 - verificat!totul e in regula
4 - verificat!totul e in regula
verificat si celalalte variante 1 si 2,totul e in regula

multumim pt raspunsuri inca o data!ce altceva ar mai putea fi de face apa sa dispara? Oare?
  • yulyan

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Vectra 1992 1.8i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
so luam asa:
poi un radiator e ala in fatza si l doilea e sub bord(caldura)
masina are A/C ? ca daca are e radiator de plastis si posibil sa scape apa(o varinta sati ai seama miroase a antigel in masina)
si de curatat vezi ca de la motor pleaca doua furtune sspre interioru masinii pe langa caseta de directie
pompa de apa de verifcat nuj cum se verifica Sad dar se poate vedea daca curge apa pe langa ea
  • MDL

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
asa e,uitasem de ala de sub bord!pai si daca era ala infundat mai baga caldura ?
Nu am AC!
eu stiam ca pompa de apa nu se vede ca e in interior,trebuie sa dau distributia jos ca sa o verific Smile
Skip ads

  • yulyan

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Vectra 1992 1.8i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
MDL a scris:asa e,uitasem de ala de sub bord!pai si daca era ala infundat mai baga caldura ?
Nu am AC!
eu stiam ca pompa de apa nu se vede ca e in interior,trebuie sa dau distributia jos ca sa o verific Smile

baga dar foarte putzin
da la u pompa nu se vede:( dar apa e posibil so piarda ala din interior
  • dj_ovi

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2009

  • Mesaj Privat
azi de dimineata ma fost pana la pitesti ..am inghetat de firg in masina ...apa a stat putin peste albastru si nu am avut nici un caton sau scoci la mine ...distributia a fost schimbata (si cu ea si pompa de apa bine inteles ) termostatul l-am schimbat ... dar am observat o chestie ciudata ...am deschis capota la 10 min dupa ce am pornit motoru si am vazut ca iasa abur de la radiator ..nu stiu unde pentru ca nu se vede .... ma voi interesa zilele astea cat e un radiator nou si la salariu il voi schimba pentru ca second nu am gasit pe nicaieri
radiatoru de caldura nu cred ca am probleme cu el, atunci cand temperatura apei urca la 70-90 baga caldura dar asta este o problema deoarece nu urca decat in oras si cam greu ... a2a chestie legata de caldura ar mai fi ca aerisirile din mijloc baga foarte mult firg ...
voi incepe iara lucrarile la ea ...in curand ... momentan sunt retinut de alt proiect ...
  • MDL

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
@yulian - la mine baga caldura calumea...n-am probleme Smile
@dj_ovi - si la mine iese fum dar nu stiu de unde,presupun ca tot de la radiator,asta o observ seara cand bag masina in curte ca o bag cu spatele si in lumina farurilor se vede fumul si nu cred ca-i de la evacuare,sau poate o fi doar abur pt ca e umed in atmosfera.am deschis si capota tot asa la cateva minute minute dupa ce am pornit motorul si am vazut o data ca iesea abur de pe galeria de evacuare,dar asta pt ca era inca umeda si nu se incinsese destul de tare incat sa se usuce,sper sa nu fi fost prea detaliat dar am explicat asta cu evacuarea ca sa nu crezi ca ar putea iesi abur de la evacuare pt ca atunci cand bag masina in curte motorul este deja incins si nu mai e nimic umed si nu cred ca e din cauza ca trece fum de la evacuare pe sub masina si iese prin fata pt ca nu dau in spate cu viteza incat sa ajunga fumul tocmai in fata.
legat de aerisirile din mijloc,ele mereu baga rece,asa sta treaba la toate F-urile,baga cald doar daca ii dai pe recirculare sau baga cald,de fapt caldut,doar dupa ce se incalzeste motoru' bine pt ca atunci din cauza motorului se face cald si in compartimentul motorului ( adica sub capota ) iar aerul care intra pe aerisirile din mijloc nu are treaba cu radiatorul de caldura ele baga aer tras de sub capota ( asta mi-am explicat-o eu singur,motivul pt care baga aer rece pe acolo,nu stiu daca mi-am explicat-o bine dar stiu sigur ca la toate F-urile baga aer rece prin aerisirile din mijloc,baga cald doar daca-i dai pe recirculare,iar daca-i dai pe recirculare se aburesc geamurile )
scz daca postul meu e prea mare dar imi place sa fiu detaliat pt ca uneori e nevoie sa fii detaliat daca chiar vrei sa ajuti pe cineva,ma uit prin alte topicuri si vad ca unii iti spun : verifica X Y Z,dar putini iti si explica cum anume sa verifici pe X Y Z.si mai sunt unii care deschid topicuri cu problemele pe care le au,posteaza o gramada de useri incercand sa fie ajutatori,iar dupa ce le da cateva variante de rezolvare,isi rezolva problema dar nu mai intra sa posteze sa ne spuna care-a fost cauza si cum a rezolvat Smile
SCZ INCA O DATA PT LUNGIMEA POSTULUI
  • dj_ovi

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2009

  • Mesaj Privat
MDL ms mult ...si la F am aceasi problema si m-am lasat pagubas, cand voi avea timp la munca o sa ma uit mai in detaliat la ea si voi reveni cu un raspuns
ieri am verificat lichidele uleiu si au fost ok si am dat sa spal geamu ...stergatoarele pauza ...am schimbat releu nimic se aude tacandind dar nu se misca stergatoarele pe temporizare si pe treapta I
e putin cam deplasat de la subiect si imi cer scuze dar chiar nu stiu ce sa ii fac
Skip ads

  • dj_ovi

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2009

  • Mesaj Privat
yulyan a scris:
MDL a scris:ce sa facem...asteptam solutia Smile

apa e posibil sa creasca :
1)din cauza pompei e apa sa nu bage bine ;
2)un radiator infundat (se rezolva scotand furtunele de la radiatorul de caldura si bagi presiune , la celalalt la fel si in motor la fel);
3) un colier slab;
4)ventillatoru nu porneste(daca la 90-100g nu pornneste ventilatoru schimba bulbu ala cu unu cu 2 pini is mai rezistemte asa am patit si eu cu c18nz , pui ventilatoru pe turtatia nmaxima si nai probleme.
si de disparut apa din urm motive:
1)busonu vas expansiune (nui strans bn sau supapa scapa vapori(vasul trebuiie sa fie plin maxim pana la jumatate daca e mai mult blocheaza supapa si crapa furtun sau radiator)
2) colier slabit
*si cand completezi completeaza cu apa ca in caz de se evapora nu se va evapora antigelu niciodata ci numai apa , din cand in cand verifica concentratia

voi schimba bulbul cu altul, atunci cand am schimbat distrubutia i-am schimbat si garnitura de chiuloasa, am crezut ca e arsa dar nu a fost, o perioada cam 5 zile apa nu a mai urcat peste 90 dar am folosito doar seara cand era mai racoare si nu in oras, voi schimba bulbul si voi schimba si garnitura de chiuloasa deoarece picura printr-e" chiuloase "(nici nu stiu cum sa ma exprim mai exact) ulei , nu e mult dar e suficient sa imi murdareasca motoru... voi demonta si radiatorul sa vad daca se vede vreo fisura sau ceva
multumesc mult pentru sfaturi
  • MDL

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
mie mi se blocase stergatorul de pe spate,l-am desfacut si era oxidat,era gripat,l-am curatat,l-am dat cu vaselina si l-am lipit cu poxipol( e capsat) acum merge!pe fata nu stiu cum e ca n-am desfacut niciodata ca n-am avut probleme,probabil ti-au inghetat de la geru' asta sau probabil s-au gripat cum am paitt si eu daca zici ca tacane,incearca sa le desfaci si vezi ce-i p'acolo!zici ca nu merge pe temporizator si pe treapta I ,daca merge pe treapta II atunci inseamna ca e de la "maneta" aia sau cum i s-o zice,de la buton..intelegi tu Smile)
SCZ DE OFF TOPIC Very Happy
  • dj_ovi

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2009

  • Mesaj Privat
presupun ca daca ar fi maneta nu s-ar mai auzi taganind releu, dar voi incerca si chestia asta, voi demonta maneta de pe F si o voi pune pe vectra cu toate ca nu cred ca are maneta nimic, dupa asta daca nu da nici un semn voi da jos motorasu si-l voi decapsa,
  • MDL

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
da..ai dreptate,daca se aude tacanit inseamna ca primeste comanda din maneta,deci nu e de la ea,n-are rost sa te chinui sa le schimbi..
  • d_m_petre

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
dj_ovi a scris:azi de dimineata ma fost pana la pitesti ..am inghetat de firg in masina ...apa a stat putin peste albastru si nu am avut nici un caton sau scoci la mine ...distributia a fost schimbata (si cu ea si pompa de apa bine inteles ) termostatul l-am schimbat ... dar am observat o chestie ciudata ...am deschis capota la 10 min dupa ce am pornit motoru si am vazut ca iasa abur de la radiator ..nu stiu unde pentru ca nu se vede .... ma voi interesa zilele astea cat e un radiator nou si la salariu il voi schimba pentru ca second nu am gasit pe nicaieri
radiatoru de caldura nu cred ca am probleme cu el, atunci cand temperatura apei urca la 70-90 baga caldura dar asta este o problema deoarece nu urca decat in oras si cam greu ... a2a chestie legata de caldura ar mai fi ca aerisirile din mijloc baga foarte mult firg ...
voi incepe iara lucrarile la ea ...in curand ... momentan sunt retinut de alt proiect ...

vezi ca daca radiatorul e fisurat sau spart nu i-ti baga nici caldura pt ca nu face presiune ar fi indicat sa-l schimbi cat mai repede ca sa nu-ti cauzeze si alte neplaceri cum ar fi:
-fierberea motorului
-arderea garniturii de chiuloasa
-stricarea pompei de apa deoarece poate prinde un gol de aer strica presetupa si apoi incepe sa curga
  • d_m_petre

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
iar cu incalzirea si eu am avut probleme dar sa rezolvat
am avut radiatorul de caldura de sub bord infundat si nu imi baga caldura dar cu putin noroc am reusit sa-l desfund,nu prea este indicat sa folosesti metoda pe care am fololsit-o eu pt ca poti sa spargi radiatorul dar eu am luat un furtun legat la reteaua de apa l-am cuplat in locul furtunelor care vin de la motor la radiatorului de caldura cele 2 deasupra casetei de directie si am dat drumul la apa treptat ca sa nu-l sparg pana si-a dat drumul am facut aceasta operatie de mai multe ori am pus si pe tur si pe retur pana am crezut ca e ok si acum am caldura de ma scoate afara din masina
  • d_m_petre

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
iar cu incalzirea si eu am avut probleme dar sa rezolvat
am avut radiatorul de caldura de sub bord infundat si nu imi baga caldura dar cu putin noroc am reusit sa-l desfund,nu prea este indicat sa folosesti metoda pe care am fololsit-o eu pt ca poti sa spargi radiatorul dar eu am luat un furtun legat la reteaua de apa l-am cuplat in locul furtunelor care vin de la motor la radiatorul de caldura cele 2 deasupra casetei de directie si am dat drumul la apa treptat ca sa nu-l sparg pana si-a dat drumul am facut aceasta operatie de mai multe ori am pus si pe tur si pe retur pana am crezut ca e ok si acum am caldura de ma scoate afara din masina
  • dj_ovi

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2009

  • Mesaj Privat
d_m_petre a scris:iar cu incalzirea si eu am avut probleme dar sa rezolvat
am avut radiatorul de caldura de sub bord infundat si nu imi baga caldura dar cu putin noroc am reusit sa-l desfund,nu prea este indicat sa folosesti metoda pe care am fololsit-o eu pt ca poti sa spargi radiatorul dar eu am luat un furtun legat la reteaua de apa l-am cuplat in locul furtunelor care vin de la motor la radiatorul de caldura cele 2 deasupra casetei de directie si am dat drumul la apa treptat ca sa nu-l sparg pana si-a dat drumul am facut aceasta operatie de mai multe ori am pus si pe tur si pe retur pana am crezut ca e ok si acum am caldura de ma scoate afara din masina

ms pentru sfaturi, voi cedea ce o sa fac pe parcurs, momentan am foarte mult de munca la servici si nu am timp plus ca este foarte frig afara, peste 2 3 sapt o voi desface bucata cu bucata tot sitemul de racire/ incalzire si voi incerca sa rezolv problema pentru ca nu mai suport
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR