Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • SilQ

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Cand scade temperatura mai jos de -6 grade am mari probleme cu intratul in masina, toate portierele ingheata si trag de maner in gol, simt ca nu agata nici manerul interior, deobicei mai reusesc sa intru si sa ies pe usa din spate dreapta sau stanga, insa foarte greu. Acuatorii raman jos si nu pot fi ridicati chiar daca apas pe telecomanda pentru deblocare sau daca incerc sa trag de ei in sus iar manerul interior de deschidere merge in gol pana se incalzeste bine in masina. Mentionez ca nu am spatal masina de la craciun. Se mai confrunta cineva cu problema atat de enervanta si ce solutii ati gasit ?
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema, nu am gasit nici o solutie dar banuiesc ca tine de ungere.
  • FILARET

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Salutare ! Vezi ca sunt de cumparat sprey-uri speciale pentru yala auto pentru iarna. Eu am dat din belsug in interiorul yalei pe unde introduci cheia si nu am probleme nici la -16. Problema apare cind speli masina si atunci intra apa in portiera pe la miner (de fapt prin gaurile pe unde este fixat axul minerului de portiera). Stau de citeva zile cu masina nespalata si n-am c uraj sa o spal. Am sa incerc sa etansez minerele cu ceva si sa vad ce-o iesi. Deasemenea trebuie sterse f.bine si chederele.
Succes !
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pui in buzunar doua brichete, incalzesti lama de la cheie si o introduci, astepti, acum incalzesti din nou lama cu a doua bricheta (nu forta chinezaria ca nu se mai stinge) si iar inauntru, incerci usor fara sa fortezi, daca tot nu vrea iar incalzesti lama, merge sigur.
Ca sa scapi definitiv de problema bagi la incuietori spray degripant si freci cheia stanga-dreapta, scos-bagat dar la toate 3. Dupa asta bagi spray pentru lant motocicleta care teoretic nu are treaba cu apa, praf si temperatura, iar frecatura si cureti lama de mizerie.
Spray WD40 tare vandut si laudat este zero sau pe acolo. Curatarea cu spray degripant (bagi teava din dotare in incuietoare) si ungerea cu un spray (tot cu teava) care are vaselina gen moto te rezolva garantat.
Skip ads

  • SilQ

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc tuturor de raspunsuri, de WD40 m-am lamurit si eu, o sa incerc maine sa cumpar cele mentionate de mai sus sper sa scap, revin cu informatii Smile Stima
  • marius197536

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Cel mai bine baga cheia in putin ulei de servo si nu o sa mai ai probleme. Cu chedere de la usi sa le stergi bine inainte de a o incuia peste seara.
  • SilQ

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Eu am inchidere centralizata + alarma deci o deschid din cheie. Am pus si sprai de lant moto in iala cat a intrat prin gaura cheii si am uns tot ce s-a putut vedea la exterior si problema persista, chederele sunt uscate , se vede cand apas pe deschidere ca "bumbicul" sau acuatorul nu are putere sa se ridice, adica nu urca pana sus sa deblocheze usa si urca foarte putin , in momentul ala daca intru pe alta usa in masina si trag de clapa de deschidere ( de clanta interioara ) raman cu ea in mana, adica nu se mai trage la loc spre usa si ramane trasa, se intampla asta indiferent de usa, daca pe partea dreapta e langa zid sau perete atunci nu pot intra pe usile din stanga si invers. E singuru lucru care il detest la masina asta e singura ei problema. Merg zilnic la munca 12km pe ora 7 si ma intorc la 15 , uneori chiar inainte sa ajung acasa se dezgheata cred si pot folosi portiera dar problema revine dupa cateva ore sau pana urmatoarea dimineata. Foarte suparator e ca imi ingheata parbrizul pe interior dar sa zicem ca asta trecem cu vederea.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai fa 1-2 spalaturi de incuietoare. Am patit la fel, spalat masinile si cea fara tratament evident nu mergea, am plecat la Brasov de revelion si chinul de pe lume abia dupa mult spray si asta vreo 4 tratamente a inceput sa mearga brici, chiar si cu frigurile astea de acum merg perfect. Daca tot nu vrea trebuie sa desfaci fata de la portiera, vezi ca este subiect separat.
Skip ads

  • SilQ

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Azi este a doua zi in care merg pe jos dimineata la munca, portierele sunt toate inghetate, trag de maner si parca trag in gol. Astept sa se incalzeasca vreamea sa pot si eu folosi masina. Am bagat sprai la greu prin gaura cheii dar nimic. Cred ca primul lucru cum vine caldura e sa desfac usile dar am ce sa ung acolo sau totul este incapsulat? Sa pun vaselina pe mecanisme ? Este un astfel de subiect tratat aici ? Am cautat putin inainte sa deschit eu topicul dar din pacate nu am gasit, stima

PS: acum cu frigu cand inchid masina se aude la porbagaj un sunet asemanator cu o rotita zimtata care nu prinde bine pe alta rotita dar se inchide automat , la deschidere nu se aude acel sunet doar la inchidere.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Iata o solutie norvegiana
si o solutie mai indemanatica
http://www.brucemedical.com/nn729.html
  • SilQ

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
2kappa a scris:Iata o solutie norvegiana
si o solutie mai indemanatica
http://www.brucemedical.com/nn729.html


da dar uscatorul de par nu il pot lua cu mine la lucru.

Problema la mine nu era din iala cheii deoarece si blocatorul de usa din interior era aproape blocat sau avea o miscare prea scurta. Atat iala cheii, blocatorul din interior si manerul din interior au niste tije metalice care duc in "broasca" din usa , o chestie mai mare capsulata din plastic in care se afla acuatorii si acolo are multe mecanisme si arcuri, am deschis aici si am inceput sa dau la greu cu WD-40 , mi s-a spus ca vaselina e prea groasa pentru arcurile de acolo si era singurul lubrifiant la indemana. Am montat inapoi tijele si acum astept dimineata sa vad rezultatele
  • iuliu_s

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am avut si eu aceiasi problema iarna asta,am incercat si cu spray dar nu tine...A doua zi cand se dezghetasera portierele am desfacut bumbii aceia din interior(am sucit invers acelor de ceasornic) si am turnat putin ulei de motor,cateva manevre de inchidere-deschidere si gata.La mine a mers avand in vedere ca in Vale sunt -15,-18 grade noaptea pe gerul care tocmai a trecut.
Skip ads

  • SilQ

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
@iuliu_s : Unde ai desfacut la portiera ?
  • marius deloreanu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu am incercat cu antigel si a mers beton
am desfacut acuatorii si am bagat o seringa de antigel
am bagat si pe langa clapetele din interior si prin exterior pe unde se baga cheia in usa
de atunci nu a mai inghetat
  • iuliu_s

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Bumbii aceia sau mai corect acuatorii cum a scris si marius deloreanu se afla pe interior in partea stanga chiar dedesupt de parbriz(asta cum stai pe locul soferului).Am incercat si cu antigel,dar pe la incuietori (asta anul trecut)insa am inteles de la colegii cu mai multa experienta ca antigelu roade cablurile electrice,asa ca am renuntat...
  • iuliu_s

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Sper ca ai inteles SILQ...desfaci doar bumbii aceia care se ridica si coboara cand deblochezi si blochezi portierele...Altii au mai incercat si cu lichid de parbriz(de iarna) cu rezultate la fel de bune.
  • marius deloreanu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2010

  • Mesaj Privat
stiu ca antigelul ataca ceva
cand se incalzeste desfac fata de usa si curat

asta a fost o solutie de avarie pentru ca ma urcam prin dreapta in masina si radeau colegii de serviciu si vecinii de mine
  • SilQ

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
marius deloreanu a scris:eu am incercat cu antigel si a mers beton
am desfacut acuatorii si am bagat o seringa de antigel
am bagat si pe langa clapetele din interior si prin exterior pe unde se baga cheia in usa
de atunci nu a mai inghetat



Am desfacut portiera si am rezolvat problema !!

Portiera se deschide usor, se baga surubelnita lata intre usa si plasticul care acopera toata usa si se rasuceste usor, acolo sunt niste capse din plastic care sar una cate una apoi se da jos plasticul si avem putin acces la sistemul care actioneaza toate manetele, clapele si "bumbii" prin niste tije metalice destul de indoite , asa ca cam degeaba turnam eu lichide prin iala si pe sus pe la "acuator sau bumbic" ca lichidele ( antigel, ulei.. ) nu ajungeau ca macanismele care le actioneaza din cauza curburilor metalice. La "sistemul" care actioneaza deschiderea si inchiderea avem greu acces deoarece este incapsulat si scoaterea lui pretinde desprinderea tuturor tijelor metalice care duc la manere iar eu personal nu am gasit o metoda de a desprinde tija care duce la iala asa ca prin gaurile gasite in acest dispozitiv am injectat wd40 cat a intrat sa fiu sigur sa ce ung toate arcurile si rotitele care se zareau cu greu. Am montat inapoi tot si acum seara cand sunt -10' - 14' grade nu am probleme.


Mersi si iuliu_s de stafuri. Sper sa fie de folos si altora.
  • iuliu_s

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Bravo,ma bucur ca ai reusit;Marturisesc ca as fi vrut sa fac acelasi lucru ca si tine dar"lenea e cucoana mare"Maine ma apuc de desfacut...Toate cele bune.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Cred ca mi-am facut de lucru !
Astazi am incercat sa descui portierele de la masina (nu am telecomanda, deci
mecanic), nu a fost posibil, inghetate bocna.
Am incercat si la usa de la pasager, nu am fortat (mult), rezultatul este ca
acum cheia se invarteste in gol, fara a actiona nimic.

Credeti ca isi revine dupa dezghet sau s-a rupt vreun plastic, ceva ?
(nu am avut pana acum probleme cu incuietorile, nu am desfacut niciodata
portiera deci nu stiu cum lucreaza mecanismul de inchidere).
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR