Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • LValeriu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Salutare colegii! Am un Opel Vectra C din 2003 20DTI si as avea câteva întrebãri daca ați dori sa ma ajutați!
1. Se poate monta pe casetofonul original o instalație pentru tub de bass cu adaptor high-low, fãrã sa imi afecteze funcționarea comenzilor pe volan?
2. As dori sa aflu câți cai putere are motorul, si câteva pãreri despre acesta. Inclusiv câteva piese ale mașini care sunt " bolnãvicioase " (ex: pompa motorina, etc..)
3. Am cumpãrat o instalație xenon, aftermarkt, am montat-o si merge Ok nu am probleme, errori in bord. Credeți ca imi poate afecta in timp vre-una din piesele electrice sau instalația ?
Vã mulțumesc anticipat !
  • prooff

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salut.

1. Da se poate. Eu am montat un subwoofer activ cu intrare high(poti sa pui adaptor high-low si sa bag in statie seaparat daca vrei). pentru el a fost nevoie de semnal de pe boxele fata(stanga + dreapta). semnal am luat din spatele casetofonului de la mufa mare. Vezi ca daca ai bateria spre sfarsitul vietii subwooferul/statia o sa o afecteze...pornit mai greu...
2. https://www.auto-data.net/ro...r&car_id=2252 - date despre masina ta. In legatura cu partea a 2-a cu piesele nu stiu. a mea e benzina.
3. Instalatie xenon am si eu tot aftermarket cu balasturi cu can-bus. O am de 2 luni si nici o problema electrica pana acuma. Ideea e ca consumul de curent nu este mai mare in timpul functionarii normale. doar cand pornesti becul are nevoie de o tensiune mai mare - din acest motiv si balasturile. Nu ar trebui sa fie efecte asupra instalatiei electrice.

Partea naspa cu xenon e ca nu e legala daca nu ai din fabrica si astfel daca te opreste controlul in trafic(ala cu RAR) hop amenda si iti ia si certificatul. Vad ca ai faruri cu lupe deci nu "bate la ochi" la politisti. Pana acuma nu m-a intrebat nimeni de sanatate pe mine(in Bucuresti). Doar regleaza foarte bine farurile sa nu bata aiurea si sa enervezi lumea in trafic.
  • LValeriu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Mulțumesc foarte mult, farurile le am reglate , bat foarte bine! Nu deranjez, nu le am ridicate la maxim ca sa batã pana in cabina de tir a colegilor, sunt reglate in cât sa vãd eu înainte bine cu ele, nici eu nu am avut probleme si le am din luna Mai pana in prezent ( probleme am avut cu balastierele ca erau slim, si mi am luat normale si acum aștept sa vãd cum se comporta ! ) încã odatã mulțumesc !
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Pont pentru colegii care au instalatie xenon aftermarket. Luati balasturile si ascunde-ti-le ori in aripa, ori in bara fata, pentru ca orice politist care te opreste si banuie ca ai instalatie de lumini neomologata, te va pune sa iti ridici capota, si cand iti vede balasturile hopa si amenda+certificat. Ce va spun e testat de mine,toti m-au pus sa ridic capota si cand vedeau balastul m-au si luat la intrebari, asa ca le-am ascuns si nu s-a mai prins nimeni. Ca sa poti avea xenon, trebuie sa ai Lupa+Spalator far+Reglare automata faruri (adica nu mai ai buton de reglaj far,se face automat dupa senzorii de nivel pe caroserie).
Iar cu DTI-ul iti pot spune ca e un motor foarte bun:
1. Trebuie sa ai grija la furtunasele de retur care se coc in timp si ai sa vezi ca iti porneste din ce in ce mai greu, sau uneori chiar deloc. Cand ai semne de "dezamorsare", schimba furtunasele de retur de la injectoare. Apropo : cand schimbi filtrul de motorina, umple-l inainte cu combustibil si cand ai pornit-o tine-o turata la 3500 sa se amorseze ca altfel dai la cheie mult si uzezi bateria+electromotor.
2. Cand se limiteaza puterea, verifica tija la turbina daca este trasa la maxim (in relanti), daca este moale atunci verifica furtunasele de vacuum.
3. Daca la un moment dat, masina porneste la sfert doar la rece, trebuie modificat in ECU niste parametri legat de cuplarea bujiilor cand motorul e cald. Sau se poate face un buton in habitaclu (sau releu automat care tine 5 sec la contact) sa cuplezi bujiile, asa aveam eu.
4. Bucsele oscilante de la bratul bumerang, se duc foarte repede, iar solutia e sa le schimbi (dar rezista putin) sau sa pui bucse pline. Am eu un tutorial facut, cauta in mesajele mele. Simptome: cand treci prin gropi se aud pocnituri in spate, in general mai mult in balans se aud.
5. Daca ti s-a dus pivotul, trebuie sa schimbi bratul cu totul, asta e nasol intradevar. Un brat bun costa cam 400 lei.
6. Grija mare la fulia de la cureaua de accesorii, daca e crapata tare si mai ales auzi ca iti face zgomot de oale sparte, schimb-o ca iti sare in mers ( am patit eu, la cuplarea ac-ului).
7. Daca iti cad acele din bord, si moare de tot, mai exista o sansa sa apesi pe butonul avarie (si dup-aia sa le si opresti daca esti in trafic) ca sa iti revina. Dar solutia asta e temporara,in curand vor cadea de tot, si solutia este sa refaci lipiturile reci de pe placa.
In rest, totul e ok, depinde si de noroc. Ca masina e ft buna, eu sunt ft multumit, am avut 5 ani Vectra C 2.2 dti si acum am Signum 1.9 cdti.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR