Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • umblaretz

  • Mesaje scrise: 975
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Da, sub clapeta este murdaria mare. O dai jos cu totul si o cureti bine (o periuta de dinti e foarte buna). In tutorial ai toti pasii care trebuie urmati, daca o cureti doar cu un spray fara sa o dai jos (cum am auzit la altii) toata murdaria ajunge in galeria de admisie. Spor la treaba, nu este o operatiune grea Wink
ps : iti garantez ca tu vei curata mai bine decat mecanicul acela.
Skip ads

  • gabi_corsa1.2

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2003 Z 12 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2008

  • Mesaj Privat
umblaretz,acuma am incercat sa desfac alea doua suruburi,da nu am reusit numai unu.tot am incercat,da nu merge sal desfac.ceva sfaturi umblaretz?asa periuta de dinti,si ce solutie,spay folosesc?mersi pt sfaturi.
  • umblaretz

  • Mesaje scrise: 975
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Prima oara cand am desfacut capacul a mers usor. A doua oara cand m-am decis sa curat acolo am avut probleme cu unul dintre suruburi, nu am reusit sa-l desfac cu capul torx asa ca am apelat la un patent indoit . Am zgariat capacul de plastic dar am reusit pana la urma. Am cumparat un degripant gen WD40 de la Bison parca si a fost foarte bun. Succes

before :
after :
  • gabi_corsa1.2

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2003 Z 12 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2008

  • Mesaj Privat
no mersi mult umblaretz,mai incerc maine sau cand mai am timp asa cum ai zis tu.azi mi-am reglat timoneria si merge mai bine,ca am fost la un mecanic so regleze si nu a facut mai nimic,tot agata cand schimbam vitezele.acuma merge mai bine sa schimb vitezele,cand o sa am bani o sa-mi cumpar una noua.
Skip ads

  • wildursulika

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salut
Rog moderatorii sa mute mesajul meu unde trebuie in cazul in care nu postez bine, (dar la cautare nu am gasit nimik, asemanator).
Am o Corsa C si de 2 zile cand bag cheia in contact nu porneste . Se aprind becurile de la bord , casetofonul , claxonul si farurile merg, Bateria este buna ( am masurat-o cu motorul orpit ara 12, 76 iar pornit arata 14, 50 deci si incarca). Nu face absolut nimik, se aude decat un clanc mic ca si cand ceva ar vrea sa declanseze dar nu poate. Am impins-o si intr a doua a pornit pana la urma. Am lasat motorul sa mearga putin si l-am oprit. Cand am dat iar sa pornesc s-a chinuit un pic dar a pornit. dupa 2 3 porniri si turat motorul porneste normal ca si cand nu s-ar fi intamplat nimik. Dar daca o las de seara pana dimineatza iar nu mai porneste.
Deci poate cineva sa mi spuna ce poate sa aiba?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Probleme la electromotor, posibil carbunii dusi sau un contact imperfect, sau firul de la un carbune dezlipit..oricum, buba e de la electromotor.
  • wildursulika

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Si electromotorul e ala din spatele motorului ( k se ajunge cam greu la el daca e ala) ? Cum ajung la el mai repede sau unde il gasesc daca nu e ala?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Sincer..nu m-am uitat dupa electromotorul la Corsa C..pt ca, Doamne ajuta..isi face treaba. La kadet C si Dacia breack te puteam lamuri...
Electromotrul este la capatul firului gros care e legat la borna + a bateriei. Nu cumva ai vreo borna nestransa? Sau oxidata? Sau firul gros are undeva contact imperfect? Daca se incalzeste borna..sau vreunul din cele doua capete ale firului...acolo e buba. Ar mai trebui sa cauti si legatura la masa a motorului, adica la polul negativ. Ar trebui sa fie un fir mai gros legat intre motor si caroserie...poate fi si o impletitura..cablu metalic, din cupru..ceva de genul. Si la asta ar putea fi buba, daca nu face contact perfect.

Cauta-ma pe mess..poate lamurim ceva totusi
Skip ads

  • dobrinro

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
wildursulika a scris:Salut
Rog moderatorii sa mute mesajul meu unde trebuie in cazul in care nu postez bine, (dar la cautare nu am gasit nimik, asemanator).
Am o Corsa C si de 2 zile cand bag cheia in contact nu porneste . Se aprind becurile de la bord , casetofonul , claxonul si farurile merg, Bateria este buna ( am masurat-o cu motorul orpit ara 12, 76 iar pornit arata 14, 50 deci si incarca). Nu face absolut nimik, se aude decat un clanc mic ca si cand ceva ar vrea sa declanseze dar nu poate. Am impins-o si intr a doua a pornit pana la urma. Am lasat motorul sa mearga putin si l-am oprit. Cand am dat iar sa pornesc s-a chinuit un pic dar a pornit. dupa 2 3 porniri si turat motorul porneste normal ca si cand nu s-ar fi intamplat nimik. Dar daca o las de seara pana dimineatza iar nu mai porneste.
Deci poate cineva sa mi spuna ce poate sa aiba?


----------------------------------------------------------------------------
12,76 volti e putin. Ai bateria aproape descarcata.
Ar trebui sa ai cel putin 13,6 volti.
Cu motorul la relanti incarci greu bateria.
Incearca cu alta baterie imrumutata sau pune-o pe redresor o noapte.
Cati ani are bateria? S-ar putea sa nu mai ia capacitate si va trebui sa o schimbi.
P.S. Verifica mai intai sa nu ai contactele oxidate sau salbite.
  • wildursulika

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am masurat o baterie noua si imi arata 12,93 , deci diferenta prea mare nar fi Si la fel nu pornea nici cu aia. Bateria mea cei drept are 7 ani e originala din fabrica, dar are si ochi dala magic si e verde tot - deci iar e buna. Pana mea-o sa mai caut pe la borne si pe la electromotor oa colo , fire si alte dastea doar ca spatiul e mult prea mic ca sa vezi ceva.
Ma chinui ,, ce sai fac si ii dau de cap pana la urma..
Va tin la curent
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Bateria 100% incarcata, in stare de repaus, cu motorul nepornit de 12-24 h are 12.8 V. Punct. Cu motorul in fucntiune treba sa ai 14-14.4 V..de fapt asta e incarcarea de la alternator...releu regulator punte diode etc.
  • wildursulika

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Deci nu e de la baterie, asa zic si eu. Chair acu ma duc sa dau o cheie si vb dupa
Skip ads

  • wildursulika

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
A mers brici acu dupa exact 4 ore.
Sa vedem maine dimineatza.Merci pt sfaturi si mai vb.
  • ExpressVectra

  • Mesaje scrise: 598
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut asa am patit si eu o sa mai ai probleme e dus bendixu ..asa imi facea si mie si ca sa porneasca il loveam de 2 -3 ori usor cu,coada de la surubelnita ca sa se deblocheze pentru ca ramanea blocat.Asta nu se intampla tot timpu, puteam sa-l opresc si sa porneasca iar. Am fost sa-l repar dar mi-a zis ca nu se merita am achizitionat altul de la Sh si nu mai am problema ma costat 200 lei pentru vectra A c16nz am dat cam mult dar nu am stiu ca pe clubopel gaseam si la 100 Lei .. Macar nu mai face probleme..... Acum nush daca o fi si la tine la fel dar din ce ai scris simpptomele sunt la fel. Cel mai bine merge la un electrician si il da jos il desface si iti zice ce are.!Eu asa am procedat.Electromotoru la mine e sub masina e vizibil si de sus dar ca sa-l demontezi trebuie urcata pe rampa.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Pai atunci ar trebui sa itri pe pagina intalnirilor din oraul tau si sa intrebi de un electrican auto bun ieftin si devreme acasa..si vezi ce optiuni ai. Smile
  • wildursulika

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
A pornit si de dimineatza. Am fost la un mecanic si dupa simptome a zis k e de la electromotor, k ar fi carbuni dusi . Si bendixul asta unde se afla k sa stiu macar daca mai face vreodata ?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Bendixul e o componenta a electromotorului compus dintr-o bobina electromagnetica, un pinion si alte maruntisuri, inclusiv un contact pt amperaj mare. Cand dai la demaror, de fapt pui sub tensiune bobina care impinge pinionul mentionat intre pinionul electomotorului si coroana dintata de pe volanta apoi inchide contactul de amperaj mare care alimenteaza efectiv electromotorul.
Daca bobina aia e dusa...ori da in scurt..ori papa tot amperrajul si nu mai ramane nimic care sa invarta electromotorul.

Inainte de a te apuca sa o dai pe mana mecanicului..ai verificat cablurile..bornele de la baterie ? Daca o fi problema de la ele..fi sigur ca o sa fi taxat pt carbuni..sau bendix, daca mergi la un necunoscut.
  • wildursulika

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Vad k te pricepi,. Da am verificat tot, tot atat cat se putea si am fost la cineva cunoscut. Oricum sper sa nu mai faca, sau daca face macar am restrans ariara de cautare. Merci inca odata
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
atunci cind nu porneste si face doar un zgomot , ar trebui sa pui un bec de control intre masa masinii si firul gros ce intra in electromotor , nu cel care vine de la baterie . Daca atunci cind nu porneste nu ai tensiune pe electromotor sigur ai belele cu bendix ul , daca ai este sigur de la carbuni .Din punct de vedere electric bendix ul sete un simplu intrerupator si se poate diagnostica f usor
  • wildursulika

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
A reaparut problema dupa fix 2 luni, am fost la un electrician auto si a zis k e de ala electromotor (carbunii dusi cel mai probabbil) .Problema este k nu stiu cum sal demontez pt ca este pus ff aiurea in spatele motorului si sub el oarecum si nu am acces. Daca a mai demontat cineva electromotor de Corsa C il rog sa mi dea niste sfaturi. Ii sunt recunoscator.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR