Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B
  • MugurNV

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 woloxcf08340798
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2011

  • Mesaj Privat
cum se curata un radiator?oare e buna solutia aia din magazine?cine stiu astept un raspuns ms
Skip ads

  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Curatirea sistemului de racire (in engleza):
http://www.ms-motor-service...i_0017_en_web.pdf
  • Boteanu_Traian2000

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 1994 x 12 sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2008

  • Mesaj Privat
verificati daca la grila fata este scos capacul de plastic ce obtureaza intrarea aerului pe timp de iarna .
se observa foarte usor daca va uitati la radiator din exteriorul masinii.
  • wndrfulboy

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 1995 X1.4XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salut . De curand mi-am luat un corsa B din 95, 90 CP 1.4. Cand o porneam , imi pornea automat si electroventilatorul si apa ajungea undeva la aproape 100 grade. Am dus-o la un service, au constatat ca era pus pe direct , dar faza e ca e posibil sa fie din cauza calculatorului... ati patit cumva asa ceva ? Va multumesc
Skip ads

  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
E foarte posibil sa fie termostatul blocat pe inchis si atunci degeaba merge ventilatorul non-stop,ca apa nu mai trece prin radiator si nu se raceste motorul.Cum e radiatorul cand temp ajunge la 90 grade,cald sau rece?Daca e rece,schimba termostatul.
  • wndrfulboy

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 1995 X1.4XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2011

  • Mesaj Privat
din pacate, e cald , chiar mi-au aratat baietii ca functioneaza... spuneau ceva de calculatoru de la radioatoare.. nici macar nush daca exista asa ceva ...
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
1.Trebuie sa apreciezi daca radiatorul e cald la temperatura motorului (90-100grd) sau mai putin (daca poti tine mana pe el).Cu ventilatorul conectat normal (prin termocupla,nu pe direct cum era),acesta porneste la 95-100grd ?
2.Test: cu motorul la 95-100grd porneste incalzirea in habitaclu (cu ventilatorul din bord pe 3-4),evident,pe loc,cu usile larg deschise,altfel mori de cald.Vezi daca scade temperatura
3.N-am auzit de calculator pt radiatoare.Nu stim daca ai aer conditionat pe masina,nu stim ce motor ai.Daca ai zis radiatoare,inseamna ca are 2 (la motor),deci are AC? Daca motorul e de 1.4 si are 90 CP inseamna ca e cu 16 valve?

E posibil sa fie radiatorul infundat partial,sa nu mai aiba eficienta la racire.
  • wndrfulboy

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 1995 X1.4XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2011

  • Mesaj Privat
e motor ecotec cel de pe tigra ... da , am si AC pe el ... maine o sa incerc sa fac ce mi-ai spus tu . . merci mult
Skip ads

  • wndrfulboy

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 1995 X1.4XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2011

  • Mesaj Privat
au puricat-o cei de la service si au gasit termocupla de la radiator bulita + cateva fire taiate care nu isi aveau rostu Smile in sfarsit acum pot merge linistit.. app , termostatul meu deschide la 105 grade.. credeti ca ar trebui schimbat cu unu care deschide la 95 ?
  • ionutzmi

  • Mesaje scrise: 469
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Omega 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
si eu am probleme cu fiertu apei la motoru x14xe . termocupla e schimbata deci e ok , nu stiu nimic despre termostat ,
ma poate lamuri careva care sint de obicei cauzele ?
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Despre termostat s-a scris atata...am scris si eu si altii.Trebuie doar sa cauti si sa citesti.
  • eugolan

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 1997 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2011

  • Mesaj Privat
salut corsari o mica problema o am si eu cu buburuza mea... prin noiembrie anul trecut in timpul mersului surpriza cand ma uit in bord temperatura la apa peste o suta ... repede trag pe dreapta salt capota si ce sa vezi... nu mai aveam pic de antigel in borcan iar cutia era toata numai antigel ... sun un prieten vine cu antigel si apa nu a incaput decat 1 l antigel si aproape 2 de apa am ajuns acasa a doua zi am luato la verificat dupa ce am citit despre termostat pe forum (lam si schimbat intre timp in decembrie)si ulei verificat(zic sa nu fie garnitura de chiloasa) si furtune si...nimic toate bune si frumoase pana azi cand mergand de la munca acasa un drum de nici 3 km care il fac in 5 minute cand ajung in parcare abur de sub capota si uitanduma apoi in bord iar temperatura peste o suta , salt capota si iar vasul gol fara picatura de antigel si cutia plina de antigel ... mam dus la magazin am luat antigel si apa distilata si am pus 1 l antigel si 1 l de apa pana sa unplut borcanul iam dat o cheie si pe langa ea si nu am observat nimic , dupa ce am oprito am deschis capacul la borcan si dupa ce a fasait a tras in instalatie aproape tot continutul din borcan (sa aerisit? )si am completat iar cu 1l de apa si 200 g de antigel ... un sfat ? ce poate sa fie? ma ingrijoreaza faptul ca am de facut in perioada urmatoare mai multe drumuri de focsani-iasi si sa nu o patesc pe drum... multumesc anticipat
Skip ads

  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Uneori termostatul de blocheaza pe inchis si atunci apa nu mai circula prin radiator,iar motorul se supraincalzaste.Nici ventilatorul nu mai are niciun rol,acesta (daca cumva porneste),sufla pe radiator...dar degeaba.Fii cu ochii permanent pe termometru,iar cand vezi ca creste temp peste 95,opreste si vezi cat de cald e radiatorul.Daca nu arde,inseamna ca e termostatul blocat pe inchis.Poti raci motorul cu radiatorul din habitaclu,dand caldura la maxim...asta in perioada rece...la nevoie,deschizi geamul.
  • eugolan

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 1997 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2011

  • Mesaj Privat
asa repede sa se fi defectat termostatul? mentionez ca lam schimbat in decembrie dupa primul incident de acest fel(cel vechi lam probat cu ibricul cu apa clocotita si cand il bagam deschidea si cand il scoteam se inchidea)cel nou e de la BEHR si pe el scria ca deschide la 92 C totusi sar puta sa fie din alta parte?
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Nu stiu de ce l-ai schimbat pe cel vechi...Zici ca l-ai probat in ibric si functiona corect (?)
Daca nu e termostatul,atunci ori e circuitul infundat undeva (poate radiatorul),ori e pompa de apa defecta (putin probabil).
Ai facut testul de care ti-am zis? Sa vezi cat de cald e radiatorul atunci cand creste temperatura peste 95oC.
  • eugolan

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 1997 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2011

  • Mesaj Privat
da lam facut ...dupa ce am alergat buburuza un pic prin oras sa ridicat apa peste 90 in bord si cand am ajuns in parcare am saltat capota si am pus mana pe radiator sus fierbinte iar la partea de jos mai rece dar totusi cald am verificat apa in borcan nici o schimbare de ieri pana azi. termostatul vechi lam schimbat dupa primul incident am crezut ca a ramas blocat pe inchis si din cauza lui am crezut ca mia dat apa afara dar acum nustiu ce sa mai cred...
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Eu ti-am zis "peste 95" nu peste 90.Ar fi util sa stim si daca la peste 95 (spre 100) porneste ventilatorul.
  • eugolan

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 1997 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2011

  • Mesaj Privat
peste 95 am ridicato astazi cu greu am pornito in parcare turata pe la 3000 in cam 7 minute sa ridicat temperatura ventilatorul a pornit si sa oprit undeva pe la 90 deci functioneaza si radiatorul la 95 C nu puteai sa tii mana pe el apa in borcan e la fel de cand am completato nu stiu ce sa mai fac....tot nu inteleg de ce mia aruncat antigelul vineri pt a doua oara afara dar pe unde?ca nu mai stiu ce sa verific....
  • fzoli

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 1996 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salut,
Am un Opel corsa b, benzina 1.4, c14nz și luni m-am dus la tara unde se urca aproximativ 3-4 km, când am ajuns la destinație și am parcat am vãzut ca iese aburi de sub capota, m-am dat sa ridic capota și la momentul aceia mi-a pleznit radiatorul și mi-a curs tot antigelul, spre surprinderea mea ventilatorul merea. Am tractat mașina pana la Deva și a doua zi am dat jos radiatorul, am pus contact sa închid geamurile și am observat ca sa aprins acest martor indica oare lipsa antigel?Oare din ce cauza o fii pleznit radiatorul? O fii defect pompa de apa? Oare mi sar fii ars si garnitura de chiulasa?
Am demontat termocupla și am vrut sa-l verific cum nu am gãsit un aparat de masura am pus apa sa fiarbã și cu un redresor am legat un bec dar nu mi sa aprins becul când fierbea apa.
Oare este defecta termocupla si porneste tarziu ventilatorul?
Va rog ajutatima cu niste pareri.
Va multumesc.
  • geimsbond

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Semnul respectiv indica o problema de exhaust.
E de preferat sa o pui pe tester sa vezi exact codul erorii. Poti lua legatura cu colegii din Hunedoara,poate are vreunul din ei si cu siguranta te vor ajuta. Smile

P.S. Te asteptam cu o prezentare a masinii aici: https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=1
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR