Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Salutare.Abia am luat-o si incep sa apara problemele.Ieri au venit baietii sa o vada si cu ocazia asta s-a demontat cam tot ce se poate demonta pe masina.S-a desfacut in principiu si plasticul de deasupra si cel de dedesubtul volanului...cu mentiunea ca e volan reglabil.S-a verificat tempomatul-merge Cool ....apoi s-a uns maneta stanga si la butuc sa insistat cu niste WD 40 pentru ca agata.Toate bune si frumoase pana aici.

Plec, ajung la destinatie, opresc motorul.Cand sa il pornesc.... nik Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad . Cheia se invarte super usor in contact, se aprind-sting toate beculetele insa nu mai face nik cand dau la automat.De fapt un clink, ca si cand nu ar mai porni electromotorul.Clink-ul este un fel de clink electronic, ca si cand un releu ar sari.
Ok.....ma relaxez un pic, incep sa reglez volanul pe inaltime, pe adancime....nimik.Incep sa dau la automat....si pleaca.De mentionat este ca nu are o exactitate de porniri la care face.Face la rece/cald, pot sa dau de 2 ori sau de 20. Sugesti, pareri, reparat sau schimbat???

Daca tot sunt la probleme, sa continui cu un zdranganit metalic enervant.Dupa ce au demontat masina, au desfacut si partea de la motor, aceea cu ECOTEC scris pe ea.Dupa ce au montat-o la loc, acum se aude un zdranganit metalic, ca si cand ar fi ceva care nu e prins bine.Masina merge ok, nu are probleme in turatie, trage la fel insa se aude prostia asta.De asemenea sfaturi,sugestii, opinii etc.

Multumesc anticipat....

Masina:Astra G, 99, x20dtl


Ultima modificare facuta de florinike la Mie 02 Aug, 2006 12:01 pm
Skip ads

  • ifconfig

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Onesti
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Salutari!
pt. cele 2 probleme:

1. Zdranganitul metalic: 1. fie toba. fie sistemul de evacuare, la oprire din
cauza vibratiilor se loveste de corpul masinii si provoaca acel zgomot metalic;
2. suportul ventilatorului de pe radiator mai
zdranganeste pt. ca nu este f. bine fixat, precum si intercoolerul mai
poate provoca aceste zgomote metalice; (Verifica-le si vezi daca nu
au un grad de libertate);

2. Problema cu pornitea am avut-o si eu; periile electromotorului (carbunii)
sunt uzati si cred ca ele iti genereaza problemele cu pornirea; sfatul meu
este ca sa le remediezi cat mai repede pt. ca pot distruge rotorul daca nu
sunt inlocuite la timp;

Bafta!
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
ifconfig a scris:
1. Zdranganitul metalic: 1. fie toba. fie sistemul de evacuare, la oprire din
cauza vibratiilor se loveste de corpul masinii si provoaca acel zgomot metalic


Ms frumos de ajutor.Zgomotul vine de sub capota si e un zdranganit ca si cand ar fi un fier care zdrangane pe caroserie.

Posibil sa fie electromotorul pana la urma. O sa desfac iar butucul
sa ma uit iar la el, sa vad poate am prins vreun fir pe acolo.Ma apuc de demontat.Revin cu info despre ce am facut si ce rezultat a avut.
  • remusnrs

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Florinike ... nu ma pricep ce-ar putea fi - dar ce zici de o intalnire reloaded pentru finisare ? Vin si eu Cool
Skip ads

  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
remusnrs a scris:Florinike ... nu ma pricep ce-ar putea fi - dar ce zici de o intalnire reloaded pentru finisare ? Vin si eu Cool


Ok....astazi sau maine la Mall...indiferent de ora. Ca masina e in parcare si sigur nu mai pleaca de acolo pana nu o fac.Ma rog, daca ii vbesc frumos o sa plece ....dar ma apuc de treaba si vad dupa ce a iesit Sad

Later Edit:
Am fost si am demontat iar partea cu butucul.La prima vedere butucul este plin de ceva uleios( banuiesc ca WD 40) si fire ceva care sa fi fost atinse nu sunt. Am demontat maneta din dreapta iar pe deasupra nu se prezinta uleiul acela, numai pe jos si lateral.Acuma banuiesc ca e o problema si de la electromotor, desi nu ar trebui sa fie ca inainte mergea ok , dar parerea mea e ca acel ulei a intrat in butuc si a afectat ceva contacte pe acolo si de aici problema. Nu stiu principiul de functionare al butucului dar cred ca o sa il aflu in curand. La sugestia cuiva o sa incerc sa curat cat mai bine butucul si toate zonele atinse de ulei si o sa revin cu ce s-a mai intamplat.
  • kegpr

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Deci : cand va vedeti, incerc sa vin si eu ... loc // ora
  • ifconfig

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Onesti
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2006

  • Mesaj Privat
vezi si linkul:

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=7938
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Multam de link.Am citit de acolo dar problema ca la mine se aude acel clink , de parca ar cupla electromotorul dar nu se intampla nik.
As vrea daca se poate cateva sugestii cum se poate demonta butucul avand in vedere ca e volan reglabil si partea de jos a plasticului nu se poate da jos
pentru ca e intepenita de acea maneta.
Skip ads

  • ifconfig

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Onesti
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2006

  • Mesaj Privat
poti sa verifici daca butucul are o problema conectand exact cum am facut
si eu, capatul infasurarii de pe solenoidul electromotorului la borna +
a bateriei;
ca sa il recunosti mai usor, este conectata la acea mufa a electromotorului
un cablu mai subtire aprox 2mm diam. , cablu ce este conectat la contact/releu

If [electromotorul se invarte la conectarea bornei + a bateriee la "borna subtire"] ----> probleme butuc/releu alarma etc etc;

else { probleme electromotor (perii/rotor)}
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Am reusit sa desfac partea de plastic care vin jos.Problema e ca sub butuc este o cutiuta mica pe care scrie Gm Siemens care era plina de ulei.Nu vreau sa zic k sunt un mare geniu dar....sunt 90% sigur ca aia e problema. Am aflat ca e cutia de imobilizator asa ca....wish me luck Mad Mad Mad Mad
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Uleiul nu cred ca afectat acel imibilizator , uleiul din cate stiu nu este bun conducator de electricitate si deci nu avea ce sa strice . Prerea mea este sa dai jos electromotorul sa nu patesti ca si colegul nostru ifconfig , a insistat sa dea la automat si a exfoliat colectorii la rotor , exact ca tine si ca si ifconfig am patit si io , a pornit pana intr-o zi cand nu a mai vrut , de fapt pornea cand avea chef.Imobilizatorul [ nu stiu exact ] are rolul de a nu cupla electric pompa de injectie atat timp cat cheia autoruzata nu este in contact.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Nu intotdeauna se comporta asa imobilizatorul. La VW pe care l-am avut la servici, daca porneai cu o cheie fara modul de recunoastere in ea, mergea cam 1 minut si dupa aia se oprea.
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
florinike a scris:Dupa ce au demontat masina, au desfacut si partea de la motor, aceea cu ECOTEC scris pe ea.Dupa ce au montat-o la loc, acum se aude un zdranganit metalic...


infractorii... eu zic sa te uiti bine la ea, sa nu iti fi furat ceva de pe masina... data viitoare sa mai ai incredere in clubberi Razz Razz Razz
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Eu am zis de ieri ca masina are o problema la pornire!
Parerea mea este sa te duci la un service/electrica pentru ca felul in care se manifeta mie imi spunea ca are o problema la electromotor/baterie si probabil contact.
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Verificat imobilizerul, curatat, pus la loc tot la fel face.Un trecator a auzit zgomotu si cica.....e electromotorul de vina.
So.....din cate am inteles pot fi periile sau carbuni.Astept sfaturi eventual niste preturi informative cam la cat ma duce distractia.

Multumesc la toti pentru sfaturi.

@maiandrei-sa stii ba baiatule ca asta e ....infractorii Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
  • Dragster

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
mai are rost sa-ti mai urez sa te bucuri de ea... ?!?

si totusi nu ma pot abtine sa nu ma intreb de ce nu a facut asa si la mine... carbunii respectivi se duc instantaneu, nu dau si ei nici un semn, nimic.... ??
  • Jacks

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Oradea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2005

  • Mesaj Privat
man daca erau periile sau carbunii nu mai porneste deloc si pe deasupra iti mai apare si martorul de incarcare(ala cu bateria si cheita deasupra)
so- sau numai daca diodele sunt duse???
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Dragster a scris:...., nu dau si ei nici un semn, nimic.... ??


semne dau, dar nu vizibile de la bord.
o data cu mancarea carbunilor creste rezistenta de contact si apar scantei.
... scanteile, ele in sine sunt semne vizibile, dar au ca efect si o crestere a curentului care ar putea fi sesizata de catre un circuit de supraveghere
(cu siguranta exista, am vazut pe niste motoare gigantice in niste exploatari miniere).
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Dragster a scris:
si totusi nu ma pot abtine sa nu ma intreb de ce nu a facut asa si la mine... carbunii respectivi se duc instantaneu, nu dau si ei nici un semn, nimic.... ??


Tin minte ca inainte de asta a mai facut o singura data .....dupa ce am luat-o cam la 2 zile de mers prin Bucuresti. Apoi a pornit iar bine si ieri, dupa ce am umblat la butuc a picat de tot.Acum porneste dar foarte foarte foarte greu.Poate sa plece si la a 30 cheie, depinde de aer....eu stiu...
Ma duc cu ea la electrician si vedem pe urma ce probleme are.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Jacks a scris:man daca erau periile sau carbunii nu mai porneste deloc si pe deasupra iti mai apare si martorul de incarcare(ala cu bateria si cheita deasupra)
so- sau numai daca diodele sunt duse???

Man, e vorba de electromotor nu de alternator ca sa aiba treaba cu diodele...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR