Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • catalinnicolae

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2009

  • Mesaj Privat
am si eu o problema cu radiatorul de racire a combustibilului stie cineva cam cit ar costa?
Skip ads

  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Nu exista asa ceva.
  • catalinnicolae

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2009

  • Mesaj Privat
atunci nu am inteles eu bine .acest radiator este sub masina in partea stinga si curge motorina din el.ce poate fii ?eu am o vectra c din 2002
  • foca montana

  • Mesaje scrise: 855
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Da si tu mai multe detalii despre masina, motorizare etc. si eu am vectra c si nu am vazut nici un radiator pe sub masina cand am urcat-o pe elevator. Poate o poza?

Foca
Skip ads

  • catalinnicolae

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2009

  • Mesaj Privat
foca montana a scris:Da si tu mai multe detalii despre masina, motorizare etc. si eu am vectra c si nu am vazut nici un radiator pe sub masina cand am urcat-o pe elevator. Poate o poza?

Foca
miine merg la mecanic si o sai fac o poza .vectra c din 2002 ,motor 2.0 dth
  • foca montana

  • Mesaje scrise: 855
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Este foarte ciudat acel radiator despre care spui. Eu am acelasi motor pe astra si nici la aia nu am vazut, dar poate nu m-am uitat eu unde trebuie. Oricum mi se pare foarte ciudat sa existe un radiator pentru racirea motorinei atata timp cat motorina cu cat e mai calda cu atat arde mai bine. Verifica la mecanic si daca nu e vreo scurgere din alta parte si de acolo sa se scurga motorina pe acel radiator.

Foca
  • catalinnicolae

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2009

  • Mesaj Privat
sau poate este sa incalzesca motorina si sa fi inteles eu gresit.
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Motorina se incalzeste in filtrul de motorina, care sigur nu e sub masina.
Skip ads

  • catalinnicolae

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2009

  • Mesaj Privat
djtaotao a scris:Motorina se incalzeste in filtrul de motorina, care sigur nu e sub masina.

asta stiu si eu ca filtru de motorina nu este sub masina .abia astept sa ajung miine la servis sa vad ce face acel radiator si promit ca revin
  • razvannicusor

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2010

  • Mesaj Privat
am vazut si eu sub o masina ca un fel de radiator, era un vectra c y20dth din 2002. e undeva in partea stanga sub scaunul de la pasager. si eu m-am mirat cand l-am vazut
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Mai degraba este vorba de incalzitor de habitaclu de tip Webasto, Siroco etc.
  • foca montana

  • Mesaje scrise: 855
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Am fost ieri la maiandrei si am vb cu unul dintre baieti care mi-a spus ca sunt anumite modele care au acest radiator pentru racirea motorinei. Este foarte ciudat...

Foca
Skip ads

  • zaky 26

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
eu am astfel de radiator.vectra c y 20 dth si este sub masina in dreptul scaunului de la sofer
  • Mihaitl

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 2004 Y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Hai salut ! in ptimul rand nu stiu daca postez bine aici intrebarea!
Am o vectra c din 2004 22.dti si am urmatoarea problema cu franele. Deci la un momendat s-au inmuiat si pentru a frana trebuia sa fac vre-o 2 -3 pedale sa se intareasca pentru a pune frana bine ! Am aierisit toata instalatia si acelas lucru mi se intampla . de la ce poate fi . Am frana pe disc si pe spate. Mentionez ca masina este ful electrica.
Va rog ajutati-ma sa rezolv problema
  • catalinnicolae

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2009

  • Mesaj Privat
.este un radiator de racire a motorinei asa arata
  • kaiser

  • Mesaje scrise: 271
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2007

  • Mesaj Privat
nu poti sa il anulezi?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,675
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
foca montana a scris:Oricum mi se pare foarte ciudat sa existe un radiator pentru racirea motorinei atata timp cat motorina cu cat e mai calda cu atat arde mai bine.

Foca


Din pacate, cu cat motorina e mai calda cu atat mai mult isi pierde din calitatile de ungere si nu e bine pentru pompa de injectie.

Acesta este unul din cauzele pentru care au fost atatea probleme pe Logan 1.5 dci care avea un incalzitor in filtrul de motorina ce ramanea dupa o vreme tot timpul cuplat (nu cunosc exact de ce, explicatia este a unui mecanic la Renault) si de aici motorina pierzandu-si capacitatea de ungere si ducand in timp la fenomenul acela de span de la pompa de injectie care se ducea in injectoare, retur si rezervor.
  • Dragalashu_shick

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2010

  • Mesaj Privat
ieri am observat ca pe la acelasi radiator curge motorina.cand am vazut balta sub masina m-am speriat,am crezut ca s-a spart baia ,insa am ridicat-o pe cric si am observat acest lucru.a mai patit cineva asa? banuiesc ca daca pun intrebarea "stie cineva cauza" ? nu imi voi primi un raspuns declarat acestei probleme.Iar daca a mai patit cineva acest lucru ce a schimbat?SE POATE ANULA ACEST Radiator? este necesar pentru racirea motorinei? exista presiune intre filtru de motorina si rezervor?astept un raspuns ,poate in acest fel rezolv si problema mea cat de curand si nu mi se mai vad urmele pe unde trec in Bucuresti..
  • catalinnicolae

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2009

  • Mesaj Privat
da si eu am patit asa ceva acuma de cirind si lam schimbat,dar nu mai pui tot radiator ca nu se mai fabrica si il inlocuesti cu o conducta care te cost cam 250 ron
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
intr-adevar radiatorul de motorina are un rol bine definit in a raci motorina care se intoarce pe retur in rezervor.
Recent am mai facut o curatare cu solutie Winn's - si am fost surprins de cat de fierbinte era solutia care se intorcea pe retur.
Asa cum spunea cineva mai inainte - motorina arde mai bine cand este in limita 10 - 15 grade, cum se incalzeste incepe sa isi piarda proprietatile de ungere. Mai mult decat atat, am mai observat un amanunt deloc de neglijat si anume o anumita dilatare a volumului acesteia, fapt care ma derutat de cateva ori vis-a- vis de cantitatea ramasa in rezervor si cea aratata pe ceas. In mod normal la un diesel de generatie veche nu am patit acest lucru, motorina care se intorcea pe retur nu era fierbinte. Nu se dilata volumul motorinei in rezervor si nu aveam erori pe ceas.
La inceput nu mi-am dat seama, dar apoi mi-am dat seama ca dilatarea volumului influenteaza indicatia pe ceas. Acum daca plutitorul misca un contact mecanic pe un rezistor este posibil sa apara si erori pe MID.
Anul trecut am facut Bucuresti Budapesta si retur. Inainte sa ajung la Budapesta, acul arata la prima treime, lucru confirmat si de MID, dar dimineata pe racoare la Budapesta, acul era ceva mai jos, aproape de jumatate.

Sa revenim deci la problema: Eu consider ca este util acel radiator de racire, ma gandesc serios la o improvizatie ceva ca un fel de serpentina de cupru pe care sa o fixez sub masina sau in grila de aerisire a spoilerului. Din cate am vazut si BMW are asa ceva si pentru racirea uleiului in diferential.
Am observat in acelasi timp ca asta iarna si pana acum ceva vreme pana sa creasca temperaturile, demarajele sunt mai bune , mai eficiente la temperaturi joase.
In concluzie: desi pare o complicatie eu sunt adeptul acestui sistem de racire. Asadar: cine este interesat si vrea sa faca o adaptare sau imbunatatire a sistemului il invit sa discutam.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR