Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • planetara

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut colegi!
de cand am luat masina, un vectra b hatchback din 97 (x20DTL) cand accelerez si turometrul ajunge la 1700 RPM pana la 2000RPM nu se tureaza (imi da in nas)
In rest masina se comporta exemplar in ciuda celor 82 de cai pe care ii are Smile
Din ce cauza reactioneaza asa? doar in intervalul asta 1700-2000RPM?
Skip ads

  • planetara

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
un sfat? o parere? careva?...
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
mergi la tester...se pot sa fie furtunase la vacum sau diferiti senzori.
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Si de la egr infundat da in nas. vezi daca merge testul agrafa la tine, sau cel cu pedalele...
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=2294
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Skip ads

  • planetara

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
@ Bluecorsa-PDG

Din pacate nu merge nici unul din teste Sad

@ Ciprinhio

Pe tester nu a gasit nimic. chestia e ca mie imi da in nas doar la 1700 - pana pe la 2000RPM
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
se poate sa fie din debitmetru..senzorul de presiune in admisie..turbina.multe pot fii...dar asa pe dibacite nush...de ce oare nu apare pe tester...dute la un tester mai bun nu cu opcomul..si daca afli ceva zi-mi si mie ce a fost.
  • planetara

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Ciprinhio a scris:se poate sa fie din debitmetru..senzorul de presiune in admisie..turbina.multe pot fii...dar asa pe dibacite nush...de ce oare nu apare pe tester...dute la un tester mai bun nu cu opcomul..si daca afli ceva zi-mi si mie ce a fost.


luna asta am cam multe gauri de astupat :-s sper sa ajung cat mai repede la un tester.

ca sa fiu mai explicit cu problema mea:

accelereaza bine pana la 1700RPM..da in nas o fractiune de secunda dupa care baga mare mai departe Smile iar de aici se simte zvacul turbinei pana pe la 2800-3000RPM.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Mai departe de 3000 merge bine...in toate vitezele ai incercat sa ii dai 4000 de ture..si peste...cred ca si peste 3000 se matzaie.
Skip ads

  • radu_mp

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Exact problema ta o am si eu.Simt cum imi da in nas intre 1700-2000 de ture cand o accelerez incet.Daca o accelerez puternic sa urce repede in turatii nu se mai simte.
  • planetara

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Ciprinhio a scris:Mai departe de 3000 merge bine...in toate vitezele ai incercat sa ii dai 4000 de ture..si peste...cred ca si peste 3000 se matzaie.


Am sa incerc! Desi am mai dat cu a 3-a pana in 4500 Smile si...a fost ok, dar maine incerc in toate treptele!


radu_mp a scris:Exact problema ta o am si eu.Simt cum imi da in nas intre 1700-2000 de ture cand o accelerez incet.Daca o accelerez puternic sa urce repede in turatii nu se mai simte.


Da. Exact asa face si la mine Wink
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
sa fie de la acceleratie?ai senzor la acceleratie?
  • planetara

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Ciprinhio a scris:sa fie de la acceleratie?ai senzor la acceleratie?


nu stiu...(daca am senzor)
am un vectra b '97 hatchback (X20DTL). poate ne ajuta unu' din colegi Wink

daca si peste 3000RPM s-ar matzaii? de la ce ar fi?
Skip ads

  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Daca si peste 3000 ar face asa...atunci er putea fii din turbina, senzor de presiune sau debitmetru.La Egr te-ai uitat?
  • planetara

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Ciprinhio a scris:Daca si peste 3000 ar face asa...atunci er putea fii din turbina, senzor de presiune sau debitmetru.La Egr te-ai uitat?



Turbina, nu cred pentru ca daca ar fi din turbina s-ar manifesta dupa 1700RPM, atunci cand intra in functiune propriuzisa.
Nu m-am uitat la EGR..decat am facut un test indrumat de un coleg de forum (am scos furtunasul si am incercat sa vad daca tine vid - am tras aer si am pus limba Very Happy a fost ok)
Am sa turez astazi si peste 3000RPM sa vad cum se comporta, dupa care vin si postez cum a reactionat!
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Hai sa vedem cum se manifesta..pai si la cat intra la tine turbo acolo intra la 1700-2000 trebuie sa inceapa sa bage presiune..daca are o stagnare chiar atunci se simte..dar asta tre sa iti apara pe tester..fa si dute la o intalnire cu colegi de opel din zona ta..poate vin cu tester si iti zic sigur ei ce are..sau ce erori.
  • radu_mp

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Nu apare pe nici un tester si turbina nu intra intre 1700 si 2000,turbina intra peste 2000,mai exact intre 2200 si 2500.La tester apar numai erori electronice,nu si erorile mecanice.
  • planetara

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
radu_mp a scris:Nu apare pe nici un tester si turbina nu intra intre 1700 si 2000,turbina intra peste 2000,mai exact intre 2200 si 2500.La tester apar numai erori electronice,nu si erorile mecanice.


Imediat ce da in nas se simte presiunea turbinei...deci imediat dupa 1800RPM intra turbina...

Incercai azi si o turai in trepte pana la 4500RPM si...Merge ok, trage foarte bine si nu da in nas decat la 1700RPM
  • adlman

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Aceleasi simptome am avut si eu. Le-am rezolvat la un moment dat cu :
- schimbare electrovalva admisie turbo
- curatat EGR
-curatat galerie de admisie turbo
  • radu_mp

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Nu simti turbina cum intra,simti cum are o scadere mare de putere si o crestere ulterior,de asta zici ca intra turbina.Si eu am crezut la fel pana m-a pus in tema un mecanic si mi-a zis ca turbina nu intra la turatii atat de joase.
@adiman.Care e electrovalva admisie turbo?Unde e pozitionata mai exact?Pentru vad ca ai motor z13dth,motor de generatie noua cu mai putine elemente mecanice si mai multe elemente electronice si nu stiu daca pe motoarele mai vechi au toate sondele si valvele de la motoarele noi.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
pt radu mp....turbina baga presiune si la turatii mici...numai nu baga presiune mare ca tu sa simti ca masina zvacneste...
pt planetara...face si cand o accelerezi pe liber asa?daca da uitate la furtunul de la turbo ce intra in admisie si pui pe cineva sa accelereze...daca la turatia de 1700 cand iti face probleme furtunul se stranguleaza...de acolo e...daca nu sunt alte cauze.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR