Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • ctz
  • OP
  • 66 mesaje
  • din 26 Jul 2006
  • Astra 2005 17DTH
  • Bucuresti
  • ctz

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Bine v-am gasit

Problema mea: m-am mutat de la vechiul loc de munca si am ramas fara masina Sad

Maxim prin octombrie vreau sa fac un imprumut la banca si sa-mi iau o masina. Nu prea stiu ce sa aleg in maxim 5500 de EUR ?

Am citit pe aici ca, Corsa are niste probleme (ceva cu un bec cu un motor), iar la punto am citit pe undeva ca se strica ceva la servodirectie si tre' cumparat tot ansamblul care este DOAR 30 si ceva de milioane ....

Ma mai gandeam la un golf3, dar nu se mai pot lua (imatriculabile) decat din .ro si nu prea ma tenteaza.... Basca ca e f greu sa gasesti unul cu AC


Acum, ce sa-mi iau ?

PS: imi trebuie o masina buna si nu ma intereseaza decat sa aiba aer conditionat, sa consume putin si sa fie fiabila. Nu am nevoie neaparat de geamuri elctrice sau chestii de genul,cu mentiunea ca nu mi-ar displacea Smile Nu cred ca fac mai mult de 10.000 de km pe an. Cred ca nici atat .....

Multumesc anticipat
Skip ads

  • Adrian P.

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Daca nu te deranjeaza aspectul (nu stiu de ce dar foarte multi oameni o considera urata) si nu vrei cine stie ce performante de viteza/acceleratie, Agila este o masina extraordinar de buna.
Agila este o masina de nisa. Este adevarat poti sa nimeresti o masina care a apartinut unei firme de service si sa fie hartanita, dar aproape toate Agilele pe care le-am vazut eu prin Bucuresti arata foarte bine. Datorita utilizarii limitate la drumuri scurte, Agilele SH au in general km. putini. Cu totul altfel se pune problema la un Corsa sau un Punto care pot avea kilometraje reale mult mai mari.
Din punct de vedere tehnic, nu au fost mari probleme, cu exceptia debitmetrelor. Eu am schimbat si flansele amortizoarelor si Florin parca a avut niste probleme cu suspensiile, dar nu prea am vazut alte plangeri.
Oricum iti urez succes in achizitionarea unei masini.

Adrian
  • ctz
  • OP
  • 66 mesaje
  • din 26 Jul 2006
  • Astra 2005 17DTH
  • Bucuresti
  • ctz

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2006

  • Mesaj Privat
salut si multumesc pentru raspuns

ideea e ca am avut o dacia break din 2003 si un matiz ...

matizul era destul de "nervos" fata de break. deci intrebarea mea este: fata de un matiz cam care ar fi diferentele ?

impresiile mele ar fi cam asa: e mai inalta (asta tare ma bucura Smile ), presupun ca finisajele sunt mai de calitate, si sper ca portbagajul sa fie mai mare. In schimb sunt foarte curios cum se comporta pe asfalt ud (ploaie/zapada), pentru ca matizul era instabil rau ...

multam'
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Salut.
Diferenta este enorma intre Agila si Matiz; am mers cu un Matiz dupa ce am condus 2 ani o Agila si ma simteam ca intr-o cusca.
Agila este nu numia MULYT mai spatioasa, dar este si muuult mai fiabila.
Eu nu am avut probleme cu amortizoarele, ci cu prezonele la rotile din fata, care cred ca din cauza gropilor a trebuit sa le schimb (avea o "bataie" si a durat ceva timp pana s-a gasit problema.)
Spatiul interior este enorm, masina fiind gandita mai mult pe verticala, ceea ce ma bucura f.f. mult, avand senzatia la volan de condus o masina de teren, vizualizare f.f. buna a drumului. Portbagajul este si el spatios - pe verticala, der desigur muuult mai mare ca la Matiz; plus ca este posibilitatea de a rabata scaunele din spate complet, transformandu-se intr-o masina de carat marfa Multa marfa....
Stabilitatea iarna si pe timp umed nu este f.f. diferita de Dacie, dar mult mai buna ca la Matiz. Depinde mult de cauciucuri si stilul de condus bineinteles, fiind o masina mai inalta decat lata. Nu m-am aventurat la stilul de condus prea sportiv cu aceasta masina, facuta pentru oras.
Despre Fiat - modelele mai vechi (Punto) am auzit ca nu ar fi fiabile, dar in schimb am auzit lucruri bune despre noul Panda.
Succes in alegere,
Florin
Dupa ce te hotarasti, anunta-ne si pe noi care este decizia.
Skip ads

  • ctz
  • OP
  • 66 mesaje
  • din 26 Jul 2006
  • Astra 2005 17DTH
  • Bucuresti
  • ctz

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2006

  • Mesaj Privat
multam

pai cred ca tot Agila o sa ramana, dar nu sunt sigur


ideea este ca cel mai probabil o sa mi-o aduca cineva din germania... in ideea asta nu stiu daca o sa fiu 100% ptr Agila. Ma gandesc ca o corsa adusa din germania ar trebui sa fie destul de ok, dar de diferenta de bani pot sa mai iau ceva ptr. agila... asa ca ...

a adus amicul asta al meu o agila full si o da cu 5300 eur . Azi sau maine ma duc sa o vad si eu ... (offf, munca asta . . . )

sunt tare curios ....

pa
  • ctz
  • OP
  • 66 mesaje
  • din 26 Jul 2006
  • Astra 2005 17DTH
  • Bucuresti
  • ctz

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2006

  • Mesaj Privat
acum o intrebare de 12 puncte Smile

de-abia acum am vazut. de ce este o vectra de prin 96 asa de ieftina ? adica la 5500 gasesti masina pana in 150.000 km......

ciudat
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vectra din 96 este ieftina deoarece:
Are 10 ani si incep reparatiile deci bani
Motor mare, consum pe masura, iarasi bani
Noxe mari, taxe mari cel putin in vest
Am observat ca nemtii au inceput sa se uite la costuri de exploatare si intretinere si de aceea se reorinteaza la masini mici cu consum redus.
Decit sa cumperi un matiz nou mai bine o agila la aceasi bani.
Agila este mult mai spatioasa si mai fiabila. Nu este la fel de sprintena dar ce vrei de la un motor de 1.0l pe o masina de 1000kg. Stabilitatea este buna chiar daca este inalta. La deal nu are forta dar te obisnuiesti.
Eu am venit de curind din concediu in Grecia si pot sa spun ca la drum lund merge frumos si confortabila. A mea este de 1.0 si in linie dreapta merge cu 140, la vale lejer 160 dar la deal in depasiri te rogi de ea.
Daca mergi cu 110 ai consum de 4.5-4.7l extraurban si in oras 5.5-6 functie de trafic. Acum a luat 6.2 pe bulgaria dar au fost muntii si am mers cam tare in localitati 110 si afara 140-160 iar in grecia 5.2 dar nu am depasit 120-140.
  • ctz
  • OP
  • 66 mesaje
  • din 26 Jul 2006
  • Astra 2005 17DTH
  • Bucuresti
  • ctz

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2006

  • Mesaj Privat
daca e mai "putoare" decat un matiz nu e un plus pentru agila. Dar am o intrebare: la matiz daca voiam sa plec de la stop mai tare, in treapta intai pe la 40 se plafona .... adica incepea sa imi taie benzina. La fel face si la agila ?

n-am mai apucat sa ma dau cu cea care a adus-o amicul meu ptr ca a dat-o deja ... Sad

dar cica era cu motor de 1.0 full-option. (inclusiv computer de bord)

am intrebat de vectra deoarece am vazut un post al cuiva care spunea ca decat o vectra din 96-98 mai bine o vectra din 92-94. ceea de imi pare ciudat...

ma rog

multumiri pentru raspunsuri....
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu cred ca am inteles bine:
" la matiz daca voiam sa plec de la stop mai tare, in treapta intai pe la 40 se plafona .... adica incepea sa imi taie benzina. "
Acestea sunt masini ieftine, cu motoare mici la care treapta I se schimba la 20. Daca ai condus pina acum numai masini gen BMW, AUDI sau ceva sport asta e alta poveste, au motoare pe masura si personal pot sa spun ca vitezele se schimba cu totul altfel.
Daca vreo sa pleci tare de pe loc secretul este sa turezi motorul dupa care dai drumul la ambreiaj ca altfel nu ai nicio sansa. Daca o vrei mai fortoasa trebuie sa te orientezi la una cu motor de 1.2l.
Cit despre computerul de bord toate au ECU de motor , ECM la bord, altul ptr AIRBAG si inca citeva la versiunile cu ABS, ESP.....
Daca vrei AC neaparat va fi una cu motor de 1.2l.
De versiunile diesel nu te poti apropia inca ca pret.
Fa un drive test ca ala nu costa.
Daca gasesti una care iti place sa ma contactezi sa-ti spun cum o verifici si unde si ce, ca sunt o groaza cu probleme de aceea sunt ieftine.
  • ctz
  • OP
  • 66 mesaje
  • din 26 Jul 2006
  • Astra 2005 17DTH
  • Bucuresti
  • ctz

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2006

  • Mesaj Privat
precizari

breaku' mergea de rupea in treapta 1 pana la 60 (nu fac asa ceva in mod regulat, dar cateodata ai nevoie). Si stiu de faza cu "turat motorul si apoi luat picorul de pe ambreiaj" Smile

cam din ce se compune "groaza de probleme" ...? please answer
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Moda acum este ca masina sa fie "aranjata" pentru vinzare. La modul ca se da kilometrajul inapoi, se reseteaza coduri de eroare stocate, se mascheaza defecte, se fac reparatii improvizate ca sa tina masina citiva kilometri.....
Fara vrajeala am vazut destule masini care aveau la bord 50.000-60.000km si aratau mai uzate decit a mea care are acum 92.000. Garajul meu este momentan gol dar voi face ceva poze. Daca te grabesti pot sa-ti pun pe mail citeva cu zonele pe care trebuie sa le vizualizezi cu atentie sa vezi o uzura reala.
Cei care aduc masini si mecanicii adevarati spun ca din Germania e greu sa aduci o masina sub 100.000km la un pret bun.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La capitolul cumparat masina cred ca este timpul sa te grabesti ca noile taxe vamale sunt deja mari si in plus va mai fi si ce cu inmatricularea...
http://www.bloombiz.ro/articol_63908.html
Skip ads

  • ctz
  • OP
  • 66 mesaje
  • din 26 Jul 2006
  • Astra 2005 17DTH
  • Bucuresti
  • ctz

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2006

  • Mesaj Privat
am vazut

mama lor .....

am un coleg care are pe cineva in .de si ii dadea moca (atentie: MOCAAAAA) un audi A3 diesel (sincer sa fiu nu stiu anul). Cand, ce sa vezi, nu poti sa-l aduci ca e euro2 .... faza la care neamtu' a cazut pe spate: pai mai baiete am vazut in romania niste "masini" de m-am speriat, si tu imi spui ca nu pot sa inmatriculezi A3-ul meu .... si da-i si razi ...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cu Germania la capitolul preturi intri pe auto.de si iti faci o parere clara.
Agila are un avantaj mare cu caroseria galvanizata si tabla sanatoasa nu ca un Matiz. In plus toate tin mai mult, placute de frina, toba, bujii, distributia pe lant 120.000km.... iar motorul daca este intretinut corect faci lejer 350.000-500.000km.
Mai ai variante de Ford Focus sau Opel Meriva, Zafira daca ai bani de diesel.
  • Adrian P.

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2005

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:La capitolul cumparat masina cred ca este timpul sa te grabesti ca noile taxe vamale sunt deja mari....l


Daca vrei Agila, situatia nu e chiar asa cum se alarmeaza Dan. Este pe pagina Evenimentul zilei un link catre un calculator taxe. (http://www.evz.ro/static.php?pagename=taxeauto ).
Pentru Agila de 1,2 mai veche de 6 ani taxa este de 257,58 Euro (Agila este Euro4).
Din cate inteleg eu, la inmatricularea unei masini din UE nu se mai plateste TVA, asa ca oricum iesi mai ieftin dupa 1 ianuarie decat acum.

dancuciureanu a scris: ...ce vrei de la un motor de 1.0l pe o masina de 1000kg. Stabilitatea este buna chiar daca este inalta. La deal nu are forta dar te obisnuiesti.... ai consum de 4.5-4.7l extraurban si in oras 5.5-6 functie de trafic.


Agila de 1,2 nu are probleme cu dealul, dar nici consumurile astea SF nu le realizeaza. Consumul meu este 5,5 afara la 90 km/h si 8,5-9,5 in oras.
  • ctz
  • OP
  • 66 mesaje
  • din 26 Jul 2006
  • Astra 2005 17DTH
  • Bucuresti
  • ctz

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2006

  • Mesaj Privat
salut

deci cam ca un matiz (eu scoteam cu matizu cam 5 afara pe la 100 si cam 9 si ceva in buc - unde lucram inainte trebuia sa ma grabesc)

tare ma tenteaza o corsa dar presupun ca diferenta de putere nu este sesizabila, basca ca nu e chiar atat de incapatoare .... o sa imi iau un hummer pana la urma Smile
  • Mitica_SB

  • Mesaje scrise: 224
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2012 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Consumurile mentionate de Adrian mi-au iesit si mie din calcule.
Cele ale lui Dan m-au speriat in prima faza, credeam ca am luat eu o teapa cu Agiluta mea, dar nici in cartea masinii (unde ei trec consumurile minime, scoase in conditii speciale) nu sunt asa de mici.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Consumul pe care l-am dat este ADEVARAT !
Totul depinde de maniera de condus, de conditiile de trafic etc...
Asta iarna cind a condus nevasta a avut si 9% dar erau -30 grade, drumuri numai de 3km cu 6 intersectii aglomerate rau.
Eu niciodata nu fortez, plec cu accelerari line, schimb des vitezele, la 50-60km merg cu treapta 5.... Consumul este dat de sofer nu de masina.
Am doi colegi cu Megane si unul scoate 6.5 si celalalt numai 9. Eu si alt coleg avem Tico si la mine consumul este de 5 urban, 3.8 extraurban, cauciucurile tin 100.000km etc si la el jale mare nimic nu tine. Toate le schimba inaintea mea si a lui are mai putini km.
  • Adrian P.

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2005

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Consumul pe care l-am dat este ADEVARAT !
Totul depinde de maniera de condus, de conditiile de trafic etc...
Asta iarna cind a condus nevasta a avut si 9% dar erau -30 grade, drumuri numai de 3km cu 6 intersectii aglomerate rau.


Scuze, am uitat ca esti din Iasi. Cred ca si eu in Bucuresti, mergand doar pe la 3 dimineata, cu drumuri minime de 10 km as reusi un consum mai mic decat cel din carte.
De acord cu diferenta de stil de condus. Totusi de la consumul de 7,7 (pentru Agila 1,0) din manual la 5-6 real, este o diferenta cam mare.
In plus eu nu as recomanda nimanul sa mearga cu 50 in treapta a 5-a.
  • george_fusneica

  • Mesaje scrise: 939
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salut. sunt posesor de agila 1,2 litri. am condus una de 1 l si diferenta este simtitoare in afara de purtere, motorul de 1,2 este si mai silentios. In afara de ulei, nu am schimbat nimic. la 120 000 am sa schimb distributia.
am masina de 15 000 de km si a trebuit sa schimb uleiul si filtrul, plus filtrul de aer. atat. masina are acum 111000 km si se comporta excelent. am mers cu ea foarte mult pe drumuri denivelate si cu bolovani si vrea sa zic ca nu trancane nimic. masina e foarte robusta, puterea motorului de 1,2 litri e incredibila dupa 2800-3000rpm, e spatioasa, are multe spatii de depozitare....
Ca aspect exterior, who cares? e simpatica daca e gri metalizat, e uratzica alba sau bleumarin.
consumul meu este de 8 in oras si de 6 in afara. In oras schimb a treia la 35 la ora, a patra la 50-55 km la ora. in afara schimb a cincea la 80 la ora si merg aproape constant cu 130-140 la ora. se comporta destul de bine in curbe, as putea spune neasteptat de bine, probabil din cauza greutatii mari si a rigiditatii marite a suspensiei.
un alt plus e faptul ca poti parca practic oriunde, o intorci pe orice straduta, si e foarte AGILA in trafic. motorul te ajuta din plin, vizibilitatea e excelenta, oglinzile sunt cat o zi de post iar reglajul electric(dupa ce am trecut de pe dacie) e o chestie care te ajuta mult sa parchezi in spatiile stramte.
Revenind la mersul in exterior, luminile sunt ok, semnalizarea este foarte vizibila de la departare, pozitia la volan este foarte confortabila(am mers in Germania 6-7 ore fara oprire).

Puncte in minus?
in spate incap greu 3 persoane.
rigiditatea excesiva a suspensiei.

In concluzie, este o foarte buna masina de oras, iar daca ai motorul de 1,2 te poti baza pe ea si in afara la drumuri lungi si foarte lungi. incercati sa va feriti de motorul de 1l. daca vara mai pornesti si AC, te tarai. si la 1,2 se cunoaste AC-ul, dar nu chiar asa de tare.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR