Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • SbVampire

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salutare ,azi cand veneam de la tara surpriza, mi se aprinde martorul cu masina si cheia , cand am ajuns acasa am oprit-o am pornit-o iar am lasat-o sa mearga si nu s-a mai aprins .. apoi am zis sa merg putin cu ea sa vad daca se mai aprinde si dupa 1-2 minute de mers s-a aprins iarasi... Ce o avea ? Cum se facea sa afli codurile de eroare? Stiu ca era un topic pe aici dar nu il mai gasesc.
Skip ads

  • blue ray

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2008

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014

Asta ar fi o variantã. Dar, din câte ºtiu, la Z13DT nu merge.
Io am mers la tester, când mi s-a aprins. Era de la valva EGR (îmi dãduse deja semne). Am curãþat valva, nu s-a mai aprins becul. Am mai mers cu maºina vreo douã luni (2000 ºi ceva de km) ºi s-a aprins iar. Am schimbat valva, becu a rãmas tot aprins. Am mers iar la tester ºi mi-a dat eroare la bujii ºi la imobilizator. Am schimbat bujiile ºi nu se mai aprinde, deocamdatã (am fãcut numa vreo 10 km prin oraº, ieri le-am schimbat). Înainte se aprindea la un minut-douã de la pornirea motorului, chiar ºi înainte de a pleca de pe loc.
  • SbVampire

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2010

  • Mesaj Privat
blue ray a scris:https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014

Asta ar fi o variantã. Dar, din câte ºtiu, la Z13DT nu merge.
Io am mers la tester, când mi s-a aprins. Era de la valva EGR (îmi dãduse deja semne). Am curãþat valva, nu s-a mai aprins becul. Am mai mers cu maºina vreo douã luni (2000 ºi ceva de km) ºi s-a aprins iar. Am schimbat valva, becu a rãmas tot aprins. Am mers iar la tester ºi mi-a dat eroare la bujii ºi la imobilizator. Am schimbat bujiile ºi nu se mai aprinde, deocamdatã (am fãcut numa vreo 10 km prin oraº, ieri le-am schimbat). Înainte se aprindea la un minut-douã de la pornirea motorului, chiar ºi înainte de a pleca de pe loc.

Ma gandeam ca ar mai fi o chestie ca acum 2-3 zile am fost cu ea la service sa verific saboti si sa nu or fi stricat mesteri ceva pe acolo ...... are senzori ceva pe spate ? ( e cu abs)
Si da am incercat metoda cu pedalele si nu merge .... Sad
  • blue ray

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2008

  • Mesaj Privat
SbVampire a scris:
Ma gandeam ca ar mai fi o chestie ca acum 2-3 zile am fost cu ea la service sa verific saboti si sa nu or fi stricat mesteri ceva pe acolo ...... are senzori ceva pe spate ? ( e cu abs)


Nu mã pricep, da nu cred cã e de-acolo. ABS-u are martor separat, dac-ar fi ceva, s-ar aprinde ãla, zic eu. Mergi la tester ºi vezi care e treaba.
Skip ads

  • SbVampire

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2010

  • Mesaj Privat
blue ray a scris:
SbVampire a scris:
Ma gandeam ca ar mai fi o chestie ca acum 2-3 zile am fost cu ea la service sa verific saboti si sa nu or fi stricat mesteri ceva pe acolo ...... are senzori ceva pe spate ? ( e cu abs)


Nu mã pricep, da nu cred cã e de-acolo. ABS-u are martor separat, dac-ar fi ceva, s-ar aprinde ãla, zic eu. Mergi la tester ºi vezi care e treaba.

O sa ma duc pe saptamana sa vad ce naiba are.. sper sa nu fie egr ca mai e si aia o caciula de bani .....
A da... si in ultimu timp consuma cam mult ... deci cred ca EGR Sad
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am umblat ei la sabotii de pe spate si nu are nici o treaba cu masinuta cu cheita. Daca era ceva de la abs se aprindea martorul ABS. eu am curaj sa bag mana in foc ca si tu suferi de egr si admisie. Daca era de la bujii pornea mai greu. Egr l-am curatat, la fel si admisia, si merge perfect de aproape 20000 km. Vezi ca e tutorial facut ( initiat chiar de mine).
  • SbVampire

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Bluecorsa-PDG a scris:Am umblat ei la sabotii de pe spate si nu are nici o treaba cu masinuta cu cheita. Daca era ceva de la abs se aprindea martorul ABS. eu am curaj sa bag mana in foc ca si tu suferi de egr si admisie. Daca era de la bujii pornea mai greu. Egr l-am curatat, la fel si admisia, si merge perfect de aproape 20000 km. Vezi ca e tutorial facut ( initiat chiar de mine).

Am luat tutorialul acela de ceva timp, l-am scos la imprimnata cu tot cu poze dar astept sa se incalzeasca afara ..... ca aia sigur o sa dureze o si intreaga. Acum iar faza tare .... Aseara cand am fost la prietena mea am zis sa iau masina sa vad ce mai zice ... am mers cu ea m-am invartit prin oras si nu s-a mai aprins becul cu masina si cheia , dar in schimb cand fac contactul nu se mai stinge doar cand pornesc masina .
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pai e normal, are eroare memorata, daca fenomenul generator de eroare nu mai apare o perioada de 100 de cicluri de pornire oprire cu incalzirea motorului se va stinge de la sine(se sterge eroarea), dar putin probabil sa fi fost o eroare si acum sa nu mai apara...
PS: si eu am eroare memorata de cand am incercat sa pornesc masina fara intercooler (m-a mancat undeva) si bineinteles ca nu a pornit, dar am ramas cu eroarea si inca nu s-a sters cu toate ca am facut mai mult de 100 de porniri dar fara sa se incalzeasca motorul (drumuri scurte de 2-3 km in oras)
Succes!
Skip ads

  • SbVampire

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Bluecorsa-PDG a scris:Pai e normal, are eroare memorata, daca fenomenul generator de eroare nu mai apare o perioada de 100 de cicluri de pornire oprire cu incalzirea motorului se va stinge de la sine(se sterge eroarea), dar putin probabil sa fi fost o eroare si acum sa nu mai apara...
PS: si eu am eroare memorata de cand am incercat sa pornesc masina fara intercooler (m-a mancat undeva) si bineinteles ca nu a pornit, dar am ramas cu eroarea si inca nu s-a sters cu toate ca am facut mai mult de 100 de porniri dar fara sa se incalzeasca motorul (drumuri scurte de 2-3 km in oras)
Succes!

Sa vad ce o sa fac.. oricum vroiam sa curat egr si admisia dar ce am vazut pe aici .. cine a curatat egr a mai tunit putin si a cazut de tot .
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pai daca l-au lasat sa cada de tot sau aproape de tot, asta se curata cand apare fenomenul, dar la inceput nu mai faci 10 mii cu becul aprins ca e normal sa nu mai salvezi egr... Si ti-am mai spus eu l-am curatat de 20 mii si nu am nici cea mai mica pb pe linia asta... Daca o sa mai fiu in teleorman dupa ce se incalzeste vremea si o sa vrei sa faci curatarea poate ne vedem si mai vb una alta poate te si ajut la curatarea lui ( am absolut toate sculele necesare).
  • SbVampire

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Bluecorsa-PDG a scris:Pai daca l-au lasat sa cada de tot sau aproape de tot, asta se curata cand apare fenomenul, dar la inceput nu mai faci 10 mii cu becul aprins ca e normal sa nu mai salvezi egr... Si ti-am mai spus eu l-am curatat de 20 mii si nu am nici cea mai mica pb pe linia asta... Daca o sa mai fiu in teleorman dupa ce se incalzeste vremea si o sa vrei sa faci curatarea poate ne vedem si mai vb una alta poate te si ajut la curatarea lui ( am absolut toate sculele necesare).

OK. Mi-ar prinde bine ajutor , ca nu prea am experienta si nici scule ...
Multumesc
  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
daca e grav poti sa-l anulezi si nu mai dai o gramada de bani . desprea asta vorbeste cu @maiandrei .
Skip ads

  • blue ray

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2008

  • Mesaj Privat
SbVampire a scris: cine a curatat egr a mai tunit putin si a cazut de tot .


Mie mi-a zis de la-nceput prietenu care mi-a curãþat-o cã tre s-o schimb. Erau probleme doar la partea electricã, partea mecanicã era ok. De altfel, am schimbat numai partea electricã deocamdatã, pt cã e foarte naºpa de desfãcut cu totul. Urmeazã s-o schimb ºi p-aia mecanicã, deºi nu mai am eroare ºi maºina merge foarte bine. Dacã tot am luat-o, o pun pe maºinã.
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
blue ray a scris:
SbVampire a scris: cine a curatat egr a mai tunit putin si a cazut de tot .


Mie mi-a zis de la-nceput prietenu care mi-a curãþat-o cã tre s-o schimb. Erau probleme doar la partea electricã, partea mecanicã era ok. De altfel, am schimbat numai partea electricã deocamdatã, pt cã e foarte naºpa de desfãcut cu totul. Urmeazã s-o schimb ºi p-aia mecanicã, deºi nu mai am eroare ºi maºina merge foarte bine. Dacã tot am luat-o, o pun pe maºinã.

Daca a ta merge las-o asa ca s-ar putea sa o regreti. Cand o sa iti pice ce ai tu pe masina o ai pe cea noua... Pana atunci nu da cioara din mana pe vrabia de pe gard... parerea mea
  • blue ray

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Bluecorsa-PDG a scris:
Daca a ta merge las-o asa ca s-ar putea sa o regreti. Cand o sa iti pice ce ai tu pe masina o ai pe cea noua... Pana atunci nu da cioara din mana pe vrabia de pe gard... parerea mea

Da, e un principiu corect. Mã gândesc, însã, cã ar prinde bine ºi o curãþare a admisiei (n-am fãcut-o p-asta, doar curãþat cu spray valva propriu-zisã ºi inlocuit partea de plastic), si, daca tot se-ajunge pan-acolo, pun ºi piesa. O sa vad ce zice ºi mecanicu. Mersi de idee, oricum.
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Daca tot umbli e alta mancare de peste, atunci o pui pe cea noua, o reconditionezi pe cea veche si o tii de rezerva...
  • hora

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Am mai scris intr-un post. Confirm ca si la mine masina cu cheita a insemnat egr. L-am curatat la repr. Victoria din Brasov. Sunt foarte multumit cum merge masina acum. Trage ca nebuna, te baga in scaun.
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
hora a scris:Am mai scris intr-un post. Confirm ca si la mine masina cu cheita a insemnat egr. L-am curatat la repr. Victoria din Brasov. Sunt foarte multumit cum merge masina acum. Trage ca nebuna, te baga in scaun.

Am curatat azi egr, admisie si separator de ulei la masina lui SbVampire, si la fel e si la el, masina merge bine nu mai scoate fum si trage foarte bine... Deci consider ca cea mai frecventa cauza pentru care se aprinde martorul este colmatarea egr si a admisiei. Pozele facute sunt la tutorialul specific. Mult succes!
  • max adi

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2008

  • Mesaj Privat
va salut! eu am un opel corsa C cu motor y17 dt ,atunci cind sunt in treapta IV, am 120Km/h,respectiv 3000rot./min.,se aprinde masinuta cu cheita si ii scade puterea,atunci eliberez acceleratia si incep sa accelerez, din nou usor trptat ,treptat si o pacalesc ,martorul se stinge si se simte cum incepe iar sa se infiga.
Daca a mai patit cineva asa ceva astept si eu un raspuns.Va multumesc frumos anticipat!
  • emilvef

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Am avut si eu martorul aprins si la un test a iesit circuit bujii incandescente intrerupt, o bujie e arsa intradevar !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR