Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • merralvinci

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2008

  • Mesaj Privat
BAZGANM a scris:teoretic ai dreptate,egr actioneaza pentru scurt timp si prost.eu cu el nefunctional eram uimit de schimbarile in bine privind functionarea motorului .banuiesc ca nu are legatura cu turbina nu?preluarea gazelor in egr se face inainte de intrarea in turbina nu?astept sa vad ce efecte are la tine si daca poti si un consum,sincer,sa faci te rog.sint destul de stresat cu consumul cu noile preturi la carburant si nu vreau sa depasesc consumul sa zicem normal pe care il am acum.a,si unde ai blindat egr?chiar la iesirea din evacuare?daca da cit de greu a fost sa desfaci suruburile?
circuitul aerului este urmatorul:filtru aer,debitmetru,turbina,intercooler,egr.am facut un consum provizoriu(oras),spun provizoriu deoarece am facut raliu sa vad daca-mi arde capacul pe care l-am pus la evacuare.maine ai fac consumul la drum lung.oricum,mi-a iesit 5.6/100masina mere incredibil dar eu am dat jos si catalizatorul.inainte nu puteam sa merg cu ea la 1000-1500rot/min,acum folosesc numai plaja asta fara probleme.urca in turatie bestial pana la 3500 dupa care dispare efectul turbo si parca se leneveste(e doar senzatia)motorul merge mai rotund si nu mai am galopul pe care al aveam cand mergeam incet cu ea.e super.dupa cum spuneam ma tem de anumite efecte secundare cum ar fi infundarea injectoarelor sau blocarea supapelor.egr-ul al spalasem inainte si dupa 4 zile incepuse sa se inegreasca,acum e curat ca lacrima.suruburile se desfac relativ greu.foloseste spray(wd40),lasa-l putin pe suruburi(5 min)apoi pune un prelungitor de la trusa de tubulare in capul surubului si cu un ciocan loveste cu forta potrivita(dar suficient de tare)in prelungitor.ideea e sa produci vibratii in surub ca acesta sa se desfaca mai usor.daca il fortezi poti sa-l rupi.in cazul in care nu poti sa desfaci,repeta operatiunea cu o forta mai mare.grija mare la materialul din care confectionezi acel blind,trebuie sa reziste la temperatura si sa nu fie foarte gros pt.ca nu mai poti pune teava la loc.poti sa-i scoti si teava dar pt.asta tre sa obturezi si capatul celalalt(intrarea in egr)deoarece(cred)ca ar putea trage aer pe acolo .sa-l verifici(capacul)cam la 400km sa-i vezi starea,daca a inceput sa-l roada(topeasca).in rest,multa bafta.
Skip ads

  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
multumesc de sfaturi si felicitari pentru curaj.privind supape si injectoare nu vad ce poate sa le infunde,mizeria deja creata in admisie acolo o sa ramina.
te intreb eu daca merge sa anulez vacuumul egr si ea sa ramina inchisa?
ca sa nu mai ma chinui sa desfac conducta din evacuare,bineinteles fara sa destabilizez vacuumul.azi anulez egr si plec la o plimbarica cu bidoane de motorina in spate sa vad ce consum apare.
dar nu ai fost curios de ce sa oprit dupa blindarea egr?ca ziceai ca sa oprit si dupa repornire nu ai mai avut probleme,nu ai scos codul de eroare sa vezi ce a avut?
  • merralvinci

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2008

  • Mesaj Privat
BAZGANM a scris:multumesc de sfaturi si felicitari pentru curaj.privind supape si injectoare nu vad ce poate sa le infunde,mizeria deja creata in admisie acolo o sa ramina.
te intreb eu daca merge sa anulez vacuumul egr si ea sa ramina inchisa?
ca sa nu mai ma chinui sa desfac conducta din evacuare,bineinteles fara sa destabilizez vacuumul.azi anulez egr si plec la o plimbarica cu bidoane de motorina in spate sa vad ce consum apare.
dar nu ai fost curios de ce sa oprit dupa blindarea egr?ca ziceai ca sa oprit si dupa repornire nu ai mai avut probleme,nu ai scos codul de eroare sa vezi ce a avut?
nu sa oprit.sa aprins masinuta cu cheie.n-am mai apucat sa ma duc la service deoarece nu sa mai aprins dupa ce l-am pornit si oricum unicul individ care are calculator e prost de pute.daca scoti vacumul nu faci nimic.daca supapa este in pozitie deschisa(blocata)degeaba scoti vacumul.si oricum nu vacumul deschide supapa ci presiunea gazelor de evacuare.eu am incercat sa deschid supapa si am impins destul de tare in ea ca sa pot so deschid.probabil ca ai nevoie de minim 1 bar ca sa deschizi supapa din vacum.ai doar doua suruburi de demontat,atat.cauta o bucata de tabla sa-i pui provizoriu sau daca gasesti o garnitura de evacuare de RABA(decupezi din ea o bucatica cu foarfeca si o pui acolo)PROVIZORIU.daca anulezi valva definitiv,pune ceva ca lumea.e putin probabil,dar nu imposibil ca un fragment din capacul ala dupa ce se arde sa-ti patrunda in motor.vorbind de calamina depusa acolo,ea era umeda in permanenta de la gazele de evacuare.acum se va usca deoarece intra doar aer curat si uscat si e posibil sa se desprinda.cel mai bine ar fi sa faci un efort si sa demontezi si galeria de admisie sa o cureti ca lumea si atunci nu mai exista nici un risc.am deja 450km de cand am anulat valva si azi am avut ocazia sa ma enervez cu unul cu o skoda superb 1.9tdi si surprinzator dar nu numai ca m-am urcat pe el dar chiar l-am depasit(de la 80 la 160)ca apoi sa lasat.eu sant cu adevarat bolnav si nu-mi vine sa cred cum poate sa mearga motorul dupa ce i-am scos rahatul ala de egr.ma voi duce cand ajung prin bucuresti sa vad cati cai am acum(eu cred ca ating 100c.p.)cu siguranta,daca ai pile cand faci itp-ul ca sa iei noxele,cureti si galeria de admisie inclusiv din chiulasa,poti scoate egr definitiv fara nici o problema.eu am corsa c din 2002 si modelul asta nu are nici un senzor dupa evacuare care sa-mi faca probleme sau sa detecteze ca nu am egr sau catalizator.nu stiu ce masina ai tu si ce motor dar daca nu ai(si tre sa verifici foarte atent)nici un senzor inainte sau dupa catalizator,da-i bataie.senzatiile si satisfactia garantate.consumul la drum lung e altul.am 160km de cand i-am facut full-ul si acul e intepenit la full.inainte cadea pe la 120-130km.
  • merralvinci

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2008

  • Mesaj Privat
.azi anulez egr si plec la o plimbarica cu bidoane de motorina in spate sa vad ce consum apare.ATENTIE:consumul al faci de la full la full.nu lasa niciodata un diesel fara motorina.ai distrugi pompa intr-un timp incredibil de scurt.eu nu o las sa scada nici macar sub un sfert.incearca sa mergi in permanenta cu full-ul facut,eventual stabileste-ti un barem cand vei zice"gata,nu mai am motorina"am patit-o cu opel omega.am ramas de trei ori fara motorina si gata.inainte la un drum de bucuresti era fundul masinii curat,dupa aceea era plin de calamina si se vedea fum iesind din evacuare.nu va riscati.
Skip ads

  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
ce consum sa mai fac frate ca am anulat egr si am plecat hai hui cu bidoanele in portbagaj si dupa 150k gata sa si aprins mil-ul! si paradoxal codurile de eroare legate de aceiasi buba ca si data trecuta senzorul de turatii! de fiecare data copie la indigo: anulat egr prin scoaterea vacuumului de comanda electrovalva ce comanda egr si fix dupa 150k aceleasi belele doar codurile de eroare un pic diferite! si prima oara si a doua legate de senzorul maf si senzorul de turatii.foarte ciudat este faptul ca de fiecare data la prima aprindere de bec check engine eroarea legata de senzorul de turatii era fals mascata de eroare de senzor rotatii din pompa!nasol moment nu stiu ce sa mai zic dar nu cred ca este coincidenta asa ca ramin cu egr din pacate in defavorul mersului ok fara.era belea ce bine mergea.merralvinci ai dreptate merge perfect fara egr cit merge,aveam 160 pe autostrada lejer si mai era loc la super greu de mai mult.chiar daca poate fi coincidenta eu abandonez eliminarea egr si acum astept sa se defecteze senzorul de turatii iar ca si prima oara cind am mers cu egr nefunctional,chiar daca senzorul a fost second hand!
bafta tuturor celor fara egr!A,mentionez merralvinci ca codurile de eroare poti sa le citesti dupa cum se specifica si in tis:pedala acceleratie si frina calcate simultan si apoi contact si urmarind flash-urile becului check engine afli codul de eroare,eu am deja in masina toate dtc scoase pe hirtie.
  • merralvinci

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2008

  • Mesaj Privat
[quote="BAZGANM"] : anulat egr prin scoaterea vacuumului de comanda electrovalva ce comanda egr si fix dupa 150k aceleasi belele doar codurile de eroare un pic diferite! nu scoate vacumul.anuleaza iesirea conductei de recirculare din galerie.ai DOAR doua suruburi.
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
nu stiu ce sa zic,parca m-a speriat tarasenia asta!
am altele pe cap acum,multumesc oricum de sfaturi!
  • merralvinci

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2008

  • Mesaj Privat
am cod eroare 0400(e.g.r. flow malfunction).sant curios de unde puii mei stie calculatorul si de ce a aparut abia dupa 450km de la anularea egr.
Skip ads

  • merralvinci

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2008

  • Mesaj Privat
intrebare:stie cineva ce forta trebuie pt.deschiderea valvei egr?am vorbit cu cei de la opel care mi-au spus ca in mod normal o poti deschide cu mana si ca practic,deschiderea ei se face vacuumatic.eu a trebuit sa apas foarte tare pe ea ca sa o deschid.
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
pai cred ca senzorul map sau ceva legat de amestec!ai y17dt?din ce an?
eu cu y17dt din 2000 nu am codul asta de eroare dar probleme sigur au aparut dupa oprirea egr de fiecare data cind am oprit-o.si sa stii ca si a mea se deschide practic foarte greu cu mina iar vacuumatic,cu forte proprii,adica cu gura se deschide brusc asa parca ar fi blocata.
  • merralvinci

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2008

  • Mesaj Privat
gata,am gasit gaselnita.la mers pana in 150 km,poti mere si un an,nu se intampla nimic.abia dupa 150 km se aprinde becul.imi iau egr nou si la asta vechi ai vopi scoate arcul sa vad poate pacalesc calculatorul.daca nu;voi mere fara egr pe distante scurte si doar cand plec la drum lung dau drumul egr-ului.oricum e o diferenta enorma intre cu si fara egr,iar eu nu mai vreau egr pe masina mea.nu-mi sta nici dracu in fata(passat,superb,golf)
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
si totusi cum stie ecu ca minarim egr?
Skip ads

  • merralvinci

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2008

  • Mesaj Privat
BAZGANM a scris:si totusi cum stie ecu ca minarim egr?
are,probabil o pastila cu cuart care stie ce presiune dezvolta vacuumul si in ce proportie(acceleratie,debit de aer,bla,bla,bla...)eu nu gasesc un egr stricat sa fac niste experiente,e posibil ca daca ai tai arcul acela de la supapa sa mearga perfect,daca nu,probabil trebuie ajustata taria arcului in asa fel incat sa pacalesc vacuumul.oricum,un lucru e cert:egr-ul nu functioneaza singur,valva se deschide si cu ajutorul gazelor de evacuare.
  • cioco

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut,
am un opel vectra din 2001, 2.0 dti, motor y20dth......ce imi recomandati sa merg la reprezentanta opel sa cer sa imi blindeze din soft valva egr (nu stie nimeni cam cat ar costa) sau sa o blindez singur (scot doar furtunasul de intra in valva)....sau cum se blocheaza k tot nu am inteles ideea.....(se blocheaza intre valva si galerie?...nu cred k e posibil)
mersi!
  • cioco

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2008

  • Mesaj Privat
problema e ca am desfacut-o saptamana trecuta, am curatat-o, reusind sa o si ciublesc si am pus-o la loc....acum dimineata deabea im porneste la automat dupa 20-30 de secunde si scoate un fum de iti vine sa mori......acum chiar k cam incurcat-o.....sa fie k am ciublit valva egr care avea capac de plastic?.....pierde presiune pe acolo.....e la fel k si cum as schimba uleiul si apoi nu mai porneste---mecanicul meu ii dadea cu ceva spray si o lua la sfert,,,,

astept raspunsurile voaste....mersi mult de ajutor!
  • against

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
La 20.000 km am anulat valva EGR prin intermediul celor de la Erebus, care suspectau diverse probleme la masina datorita mersului variabil (pierderi putere cand si cand). Au anulat EGR-ul ca sa fie siguri ca nu sunt probleme datorita mersului cam 90% in oras, apoi, la cam o sapt, s-a schimbat calculatorul de injectie. Am facut 2.400 km cu valva EGR anulata si acum am decis sa o reactivez, pentru ca toate service-urile Opel pe unde am oprit (Bulgaria si Grecia) au intrebat de ce a fost anulata respectiva valva. Mie mi se aprinsese motorasul cu cheita la masina si nimeni nu reusea sa ii dea de cap. Acum o sapt am reactivat EGR-ul, tot la erebus si nu recomand nimanui sa o dezactiveze. Motorul merge mai rotund acum, mai silentios si suna ca un diesel inchegat. Cu EGR-ul dezactivat trancanea parca, era cert mai zgomotos, iar imbunatatirile in ceea ce priveste demarajul si consumul sunt minime. Recomand mai degraba sa mergeti cu motorul turat, sa ii dati blana o data la doua sapt cel putin si sa puneti motorina ca lumea. Eu am trecut de ceva vreme pe EVO 5 si dieselul ala smecher de la OMV (nu mai stiu cum se numeste). Mi se pare insa ca avantajul cert e al Mol-ului. Cu Sprint Diesel si cealalata luata in calcul mai sus mi s-a aprins de doua ori becul de check engine. Cu Mol (inca) nu.
  • thrill

  • Mesaje scrise: 875
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
against nu ne-ai spus ce masina ai ! multa lume anuleaza egr la masinile mai vechi (gen vectra a, astra f) din ce stiu eu. eu unu mi-am cumparat o valva egr sh (a mea avea membrana sparta) si nu simt mare diferenta.. dar stiu ca piesa este ok si functionabila..
  • against

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Opel Astra Classic II caravan, 1,7 CDTI, 22.000 km.
  • thrill

  • Mesaje scrise: 875
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
la tine egr-ul se curata sau se schimba.. nu se anuleaza ! Smile e normal ca masina sa mearga in suturi daca o anulezi. daca citeai atent la inceput..anularea a fost facuta pe o vectra a.. deci pe masini mai vechi..
  • against

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Se poate anula prin instalarea unui soft de Turcia. Cica cei de la GM recomanda respectivul soft si pentru masinile care circula in Romania in conditii de trafic greu (aglomeratie si praf - in special Bucuresti). Ideea era ca, eu dupa ce l-am avut dezactivat, recomand sa nu se dezactiveze. Iar discutiile despre EGR, pe tot forumul, se poarta la absolut toate masinile Opel, nu numai la vectra A.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR