Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Blurrrache

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Salut, am reusit sa scot bujia din chiuloasa am luat si tecile 440 ron am luat si oringurile de la teci 160 ron si cele de la injectoare. Am pus suruburi noi le-am strans cu cheia dinamomentrica ca pe instructiunile de pe garnitura noua de chiuloasa Victor reinz si anume 20Nm, 39Nm, 60grade, 60grade(cca100Nm). Cam ciudat totusi acest 60 de grade mi se pare cam inexact fatza de un cuplu fix gen 100Nm. Am intampinat totusi o problema, cand am incercat sa strang cartelul axelor de chiuloasa am setat cheia din. la 15Nm initial si am inceput sa strang in spirala,iar dupa 2,3 strangeri putzin cate putzin m-am trezi ca s-a rupt un surub, apoi am pus cheia la 20 Nm si s-a mai rupt unu, aoleu apoi am desfacut un al treilea surub si am vazut ca era deja mai subtire filetul in zona mediana si probabil ar fi urmat inca un poc. Din fericire am reusit sa desfiletez cele 2 suruburi rupte inca le mai tzinea filetul desi miezul surubului era rupt. Ce fac? Maine trebuie neaparat sa termin masina, iar daca nu gasesc prin Cta pe stoc acele suruburi nu prea am solutzii!? Vreo idee aveti? o fi cheia decalibrata? E aproape noua si nu cred ca indica prost, fortza cu care apas nefiind chiar mare. Cat de importanta e strangerea cartelului cu 23Nm. Poate daca strang cat simt la mana cu un clichet mic nu rup nici un surub.
Astept parerile voastre si va multumesc in avans
Skip ads

  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am zis sa nu incercati singuri acasa operatiunea asta...
100 Nm este totalul calculat prin strangerea cu cheia mea dinamometrica dupa insumarea celor 20 Nm, 40 Nm, 60 grade, 13 grade, 60 grade, 13 grade din cartea de reparatii si Autodata. Cheile dinamometrice au o eroare parca de 5%. Dupa ce spui tu ti s-au rupt din cele 12 suruburi de la cartelul axelor cu came. Acestea se pot strange si la mana, insa stangerea la mana sa fie aproximativa ca si cuplul de 23 Nm. Se pot strange si la mana, nu mai folosi cheia aia. Strangerea poate influenta putin "bataia" tachetilor. Chestia este ca la strangerea care ai facut-o daca mai este buna acum garnitura de la cartelul axelor cu came, caci acesa etanseaza circuitul de ulei si daca nu mai e buna, se va prelinge putin ulei in afara dupa pornirea motorului. Daca garnitura mai are bordura de silicon pe ea, atunci e buna. Sigur se gasesc aceste suruburi, mergi la Tracom in Constanta, sunt cei mai prompti si sigur au. Daca nu gasesti in timp util, cauta pe la Dedeman sau Praktiker sau pe Atelierelor suruburie care s-au alungit la dimensiunea la care sunt cele pe care le-ai rupt. Cred ca acestea sunt din otel. Trebuie sa se gaseasca la magazin. Cheia ta dinamometrica sigur are eroare de strangere. Daca ai folosit cheie dinamometrica de cuplu mare, de exemplu de la 19 Nm la 210 Nm neverificata metrologic, acesta are eroare mare de strangere la cupluri mici de strangere, chiar daca pe ea scrie ca are eroare de 5 %. Eu am folosit o cheie dinamometrica Unior verificata metrologic cu plaja de la 10 Nm la 110 Nm, desi imprumutasem si o cheie noua nouta noname de cuplu mare de la 19 - 210 Nm, care la testarea sa strangea aiurea ca si cuplu de strangere. Cheia ta dinamometrica are eroare mare la cupluri mici de strangere. Daca vrei sa te ajut cu orice sfat, suna-ma azi pe nr. meu de telefon 0724511951. Bafta multa si ai grija mare cum remontezi totul la loc. Te ajutam si cu cheie dinamometrica, insa eu le-am imprumutat de la cineva si a trebuit sa le returnez omului care m-a ajutat si acum acesta e plecat prin tara cu serviciul. Nu mai folosi cheia aia. Nu intra in panica si nu te grabi, lucreaza incet si cu mare atentie. Suna-ma ca te ajut la orice ora. Nicu.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu am folosit numai suruburi originale chiar daca costa multisor dar sunt adevarate, cele din comertul nostru 'liber' de se vand la kg sunt din mamaliga. De multe ori am plans pe landa o piulita sau surub de ma apuca noaptea, pun numai original si gata, nu convine mergi la altul ca de complicatii nu am chef.
Suruburi bune adica 'adevarate' mai gasesti si la alte surse...
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Asa este cum zice dancuciureanu, este de recomandat decat folosirea suruburilor originale sau macar cele pe aftermarket omologate pentu tipul respectiv de masina. Problema este atunci cand ai desfacut masina si trebuie s-o remontezi la loc in timp cat mai scurt si nu ai de unde sa gasesti un surub (sau mai multe) care s-au rupt sau trebuie sa astepti o saptamana ca sa-ti aduca pe comanda la magazin...Unele nici nu le gasesti la magazin, ci doar pe la dezmembrari daca ai noroc. Si drumuri multe, timp, oboseala si bani pierduti pe drumuri....
Nu m-a contactat inca, nu stiu in ce stadiu e cu reparatia masinii.
Desi e de laudat pentru curajul de a desface singur motorul, parerea mea si mi-o mentin este ca nu trebuia sa faca de unul singur acasa aceasta operatie (cum si eu am riscat enorm si puteam in orice moment sa gresesc iremediabil). Se fac greseli si eu am facut la demontarea motorului meu, e mult de munca, este obositor si cere foarte multa atentie, cunostinte serioase de mecanica, drumuri dupa piese si cheltuiala suplimentara daca ai gresit cu ceva.
Skip ads

  • Blurrrache

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Nu am gasit suruburi decat in 5 zile doar pe original, am dat o fuga la dezmembrari si am demontat singur de pe o chiuloasa 12 suruburi cartel. Am demontat de pe masina mea toate suruburile si am ramas surprins cand am vazut ca toate, dar toate sunt alungite de cheia dinaometrica, cel mai probabil proasta cheia la cupluri mici. Am montat "noile" suruburi cu un clichet mic cat am considerat eu ca e bine si nu am alungit niciunu. Am montat azi tot, curea distributzie pus la punct verificata de 3 4 ori (invartit motorul de arbore de cateva ori) dat la demaror de 3 ori destul de scurt cca 3 sec fiecare, si vum a pornit. Nu bate, nu tzacane,(pastrat ordinea tacetzilor) totul e oke. Am totusi o problema de care m-am lovit si m-a cam speriat initzial: am vazut ulei ca se prelingea de pe bloc destul de mult si am crezut pret de o ora ca este de la garnitura de chiuloasa mama, mama de ce de ce de ce... o fi planeitatea chiuloasei proasta, una alta 1000 de ganduri si toate duceau la acelasi lucru trebuia sa redemontez iar chiuloasa damnnnn!
Intr-un final am vazut ca este de la capacul culbutorilor care desi am pus garnitura noua victor reinz, curge la capat in zona pinionului de la axa cu came si nu se vede deloc decat daca dai capacul de la distributzie jos! Maine dau jos capacul culbutorilor curatz oleak, bag mastic in ambele capete si sper ca nu o sa mai pice.
Multumesc de atentie D-ule Nicu si mult respect.
  • Blurrrache

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2006

  • Mesaj Privat
De ce spui ca nu trebuia sa ma apuc!? Am destule cunostinte despre mecanica, detzin 5 masini pe care le repar singur, incepand cu rulmenti pivotzi si continuand cu distributzii. Sunt satul de mecanici care isi bat efectiv joc de masina si de banii tai. Am curte, am rampa, am chei si sunt foarte atent si meticulos. Intradevar nu fac motoare si nu m-as baga la asta dar o garnitura de chiuloasa nu necesita asa mare stiinta, este intradevar un volum mare de munca dar nu de cunostiinte. In comparatzie cu un mecanic care lucreaza duzina si e mester pe toate masinile eu, desi nu am experienta lui, ma documentez foarte bine inainte sa ma apuc studiind foarte bine particularitatile fiecarei masini si pot sa am un rezultat mult mai bun decat lucru de mantuiala pe care il face ala la norma "gen dai ca merge".
Ne auzim maine sper sa iasa bine garnitura de la capacul culbutorilor cu silicon.
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Trebuie sa te felicit pentru reusita. Mi-am facut griji, de aceia am spus ca nu trebuia sa te apuci de treba. Ma bucur ca te-am ajutat cu sfaturile mele si mai mult ma bucur ca-ti merge masinuta. Uleiul este de la capacul culbutorilor, trebuie sa pui putin silicon pe garnitura capacului inspre pinioanele si fulia axelor cu came (in stanga si-n dreapta axelor). Stai linistit ca si garnitura pe original nu etanseaza bine. O sa mai se prelinga un pic de ulei pana se umfla putin garnitura de la temperatura (cateva zile). Cu siliconul stopezi uleiul pe moment dar nu faci mare branza (siliconul nu rezista prea mult la ulei, ci este bun pentru etansare apa). Mai bine lasi garnitura asa si mai strangi un pic la mana suruburile de la capac (in cazul in care sunt prea slabe). Azi am fost pe la Tracom sa cumpar ceva piese la masina si vanzatorul (Catalin, cel tanar din stanga cum intri in magazin) mi-a spus fara sa-l intreb de un tip care a cerut cele 12 suruburi de la cartelul axelor si care i-a spus ca suruburile pe original vor ajunge in 2-3 zile si mi-am dat seama ca tu ai fost . Si eu caut suruburile de la pompa de apa si cred ca o sa le comand pe original. Nu uita sa monitorizezi cateva zile motorul - mai ridici capota o data pe zi si verifici vizual, mai ales conductele de alimentare cu combustibil. Bafta multa si inca odata felicitari.
  • Blurrrache

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Cand am dat jos capacul de la culbutori am remarcat prezenta unui mastic tare alb la cele 2 capete semirotunde dar care sunt ascunse de capacul de la distributzie respectiv tzeava de la admisie aer, dar nu m-am gandit ca e de nou acolo desi masina avea 6 luni si 50.000 km cand am achizitionat-o personal din DE.
Partea nasola e ca nu vedeam deloc faptul ca se scurgea uleiul de acolo pentru ca era ascuns de distributzie si curge prin spatele carcasei pana pe langa pompa de apa unde iese la iveala. Mai nasol e ca, curge nu gluma adika in 40 de min de functionare a curs cca 100 ml de ulei, a murdarit tot acolo, si s-a scurs pana jos la baia de ulei pe sub alternator.
Faceau unii misto odata si se pare ca aveau si dreptate:
-Daca e vw si are mastic la garnitura de la capac culbutori inseamna ca s-a umblat acolo!
-Daca e opel si are mastic la garnitura de la capac culbutori inseamna ca nu s-a umbat Smile))

Nu injur opelul pentru ca pot spune ca sunt multumit de el, am 320.000 km si nu am avut probleme in afara de tecile acestea de la injectoare, tind sa cred ca problema era de aici si nu de la garnitura de chiuloasa,am schimbat si pompa de injectie pe la 260.000, in rest am reparat diverse anexe ale motorului(alt, electromotor) si mai am si resoftat-o la vreo 90-95 de cai de vreo 100.000 km.
Toate bune si ne auzim maine cu rezultatul sper fara alte evenimente!
Skip ads

  • Blurrrache

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Da tare faza cu vanzatorul din stanga:), Catalin il cheama si il sun cand am nevoie de diferite piese auto, eu mai lucrez si cu fetele de la aska caci au pretzuri uneori mai bune.
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Smile Pune o poza cu garnitura de chiulasa veche scoasa de pe masina ta ca sa o studiem . Sunt curios daca problema la tine era si de la garnitura . Tecile de la injectoare erau gaurite pe lateral ? Daca mai ai vreo teaca de injector gaurita, as vrea daca se poate sa nu o arunci si sa mi-o dai mie , vreau sa imi confectionez o ustensila pe masura tecii cu care sa imi scot tecile de pe masina mea peste catva timp fara sa dau jos chiulasa si cartelul axelor cu came, doar sa dau jos capacul culbutorilor si injectoarele si sa scot tecile prin gaurile de la injectoare. Eu nu le-am schimbat pe cele vechi, doar le-am scos, am inlocuit oringurile de la teci si le-am bagat la loc ptr. ca inca erau bune, se luase doar emailul de protectie de pe ele, dar le-a cam botit nemernicul de mecanic al meu la prima reparatie cu tubulara si ciocanul in ambele parti...Am terminat-o cu mecanicul de la Opel, dupa ce mi-am reparat singur motorul, i-am spus ce greseli mari a facut si am hotarat sa nu mai vorbesc cu el niciodata.
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Prezenta masticului alb, am gasito si la mine, tot in partea cu distributia, in scobitura aia, mai este si un orificiu mic care unge cu uleiu pinioanele de la axele cu came! Tot asa curgea prin spatele ditributiei pana jos la alternator, dar se mai prelingea si in fata spre galeria de evacuare si cand stateam pe loc imi baga un miros de ulei ars in masina! Am schimbat garnitura capacului, si am pus si ceva mai mult silicon pe ea, si am scapat de ulei! Bravo baieti, de acum cand vin la mare ma programez la voi pentru o interventie la motor! Bafta!
  • Blurrrache

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Tecile erau corodate toate in mod ciudat, aveau santuri pe ele,ziceai ca laterala e ca un drum pietruit, plus ca una avea deja o gaurica cam de dimensiunea unui varf de ac. Le pastrez cu prima ocazie cand ajung in Cta te sun. Duminica plec la Hunedoara si o sa ma intorc pe miercuri, cred totusi ca voi ajunge in Cta pana dum. O sa atasez curand si o poza cu garnitura, nu se vede nimic pe ea doar acele 2 garnituri de cauciuc care sunt coapte.
Skip ads

  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
ok, multam fain, drum bun si astept un semnal de la tine la intoarcere.
  • billyd

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2010

  • Mesaj Privat
am si eu cateva intrebari pentru nicu.costinesti. ti-a scazut pana la urma consumul?spuneai de un mers neregulat al motorului l-ai rezolvat? merge regulat?(eu am rezolvat prin schimbarea motorinei , nu alimentez decat de la omv.m-am lecuit de petrom si lukoil.e diferenta mare. merg mai mult si nu mai este asa zgomotos. aparent e mai ieftin la cele 2 companii dar baga apa si este murdara. am schimbat flitrul de motorina dupa 2000km pentru ca tremura mororul de ziceai ca se rupe si era plin de apa.) uleiul din canalele de racire ,radiator si conducte cum l-ai rezolvat?eu am schimbat termoflotul, garnitura la chiuloasa si inca imi mai baga ulei in vas.chiuloasa a fost rectificata.si vad ca imi scoate gaze la greu.poti sa imi trimiti si mie o fotografie daca ai cu lipiturile de la calculator?multumesc
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Consumul de motorina cred ca mi-a revenit in limitele normale (un pic mai mult ca in carte), cum era inainte de a desface pentru prima data motorul. Eu alimentez numai de la Lukoil cu cea mai ieftina motorina. N-am rectificat chiulasa ci doar am luat-o la smilgher (mai mult blocul motor decat chiulasa caci acolo era la mine mai multa mizerie de curatat). Motorul toarce frumos si nu baga deloc ulei in vasul de expansiune. Dupa ce am schimbat prima garnitura de chiulasa (prima desfacere a motorului de catre nemernicul de mecanic de la reprezentanta opel C-ta), am facut 4 spalari: - prima spalare data cu apa (4 litri) + otet (1 litru) + o mana de detergent automat, apoi doar apa calda de la robinet si un pic de detergent, apoi a treia spalare doar apa de la robinet si ultima data doar cu apa fiarta de la rubinet si la final nu a mai bagat ulei in vas (desi pe furtune mai ramane un pic de ulei). Atentie cand e motorul fierbinte sa nu bagati lichide reci in motor ci doar fierbinti caci altfel riscati sa fisurati chiulasa, garnitura sau blocul motor. De fiecare data porneam motorul si mergem 3-4 km cu ea si o lasam sa toarca cam 10 - 15 minute. Apoi la final am pus la loc in instalatie din nou antigelul vechi filtrat printr-o panza de tifon. Cauta "Tutorial curatare sorb rezervor motorina", si curata "balaurii" din rezervor, caci sigur ai in rezervor apa si multa mizerie. O poza cu lipituri la calculator din pacate nu am, insa cad desfaci capacul de la EDC se vad cu ochiul liber sau cu o lupa buna lipiturile reci si este si un tutorial cu poze pe acest site dedicat lipiturilor reci de la calculatorul de injectie EDC.
Ai verificat tecile de la injectoare, pe acolo poate sa mai bage ulei (se duc garniturile de la teci - ulei in apa, sau se gauresc tecile - apa in ulei). Tecile se gauresc din cauza imbatranirii fizice sau folosirea antigelului cu silicati (care corodeaza in timp aluminiul). Eu lucrez la o ustensila cu care sa scot din nou tecile de injectoare dar fara sa mai desfac motorul (insa nu am inca o teaca stricata ca model).
Motorul neregulat poate fi: din cauza modificarii camerii de ardere prin montarea unei garnituri de chiulasa nepotrivita ca dimensiune, de la lipituri reci in calculatorul de injectie EDC (la lipituri reci evidente motorul trece de la mers neregulat la oprire), de la apa sau mizerie in motorina, de la aer fals in circuitul de vacuum al masinii, de la injectoare infundate, si altele. E bine sa pui masina un pic pe tester ca sa vezi cat se mai incadreaza in parametrii nominali (injectia de motorina, turatia pompei, turatia motorului, alimentare aer, senzorii pe aer, etc.) si foloseste un aditiv bun de motorina pentru injectoare.
Bafta, Nicu.
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Tin sa te corectez...nu neaparat daca sunt oring-urile duse la teci iti baga ulei in apa...mie imi baga apa in ulei...si in cazul in care tecile sunt fisurate/gaurite apa ti-o baga pe evacuare. Mie mi le-a scos fara sa demontez motorul,cu o presa simpla cu strangerea unei piulite in capat. Sanatate !
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Te salut si eu colegule aiss. Si eu ce-am spus mai sus, ma citez: "sau se gauresc tecile - apa in ulei". Aici nu ai cum sa ma contrazici, ci poate un pic de respect ar fi mai indicat. De altfel nu iti inteleg "pasiunea" pentru a ma "contrazice" pe mine, mai ales ca nu ne cunoastem si n-am gresit cu nimic fata de nimeni. Daca vrei sa ne ajuti, iti multumesc frumos si crede-ma ca si experienta ta ne poate fi de folos la toti.
Mai bine ne-ai face o poza cu ustensila extractoare de teci de care spuneam si eu mai inainte ca vreau s-o confectionez si ne-ai posta-o aici, pentru ca asta chiar ne-ar ajuta pe toti. Si eu m-am gandit la o chestie simpla cu un surub lung, o saiba mare si o piulita, insa cred ca in cazul acesta o sa se distruga un pic tecile vechi, deci e musai teci noi dupa scoaterea celor vechi. La tine cum era extractorul de teci ? Ne poti ajuta cu o poza ? Sanatate si tie. Nicu.
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
nicu.costinesti a scris:Te salut si eu colegule aiss. Si eu ce-am spus mai sus, ma citez: "sau se gauresc tecile - apa in ulei". Aici nu ai cum sa ma contrazici, ci poate un pic de respect ar fi mai indicat. De altfel nu iti inteleg "pasiunea" pentru a ma "contrazice" pe mine, mai ales ca nu ne cunoastem si n-am gresit cu nimic fata de nimeni. Daca vrei sa ne ajuti, iti multumesc frumos si crede-ma ca si experienta ta ne poate fi de folos la toti.
Mai bine ne-ai face o poza cu ustensila extractoare de teci de care spuneam si eu mai inainte ca vreau s-o confectionez si ne-ai posta-o aici, pentru ca asta chiar ne-ar ajuta pe toti. Si eu m-am gandit la o chestie simpla cu un surub lung, o saiba mare si o piulita, insa cred ca in cazul acesta o sa se distruga un pic tecile vechi, deci e musai teci noi dupa scoaterea celor vechi. La tine cum era extractorul de teci ? Ne poti ajuta cu o poza ? Sanatate si tie. Nicu.




Salut,cu respect ! Nu cred ca intelegi...ai postat asa "Ai verificat tecile de la injectoare, pe acolo poate sa mai bage ulei (se duc garniturile de la teci - ULEI IN APA, sau se gauresc tecile -APA IN ULEI). Tecile se gauresc din cauza imbatranirii fizice sau folosirea antigelului cu silicati (care corodeaza in timp aluminiul)


Ti-am mai spus cauzele:
1- Imbatranirea oring-urilor de la teci sau deteriorarea lor duce la APA IN ULEI.
2-Fisurarea tecilor injectoarelor ( apa intra in capul injectoarelor si de acolo pe evacuare)
3-Treaba cu uleiul in apa tine de garnitura de chiuloasa sau termoflot !

Deci mai citeste-ti o data postul,nu vreau sa ma iei in nume de rau...! Sanatate, cu respect, Adrian !


PS:Cand ajung la garaj am sa fac poza la "inventie" Smile la mine a dat roade si nu am modificat diametrul tecilor !
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa intru in polemica pentru ca nu am de ce. Postul meu asa cum e scris e corect si cine cunoaste, intelege si fara prea multe amanunte suplimentare. Daca vrei acesta completare, da, tecile pot fi si fisurate. Nu te iau in nume de rau si pentru ca orice discutie poate avea si o parte constructiva, sunt chiar curios de extractorul tau care scoate tecile si nici nu modifica diametrul acestora. Bafta multa, Nicu.
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Buna baieti! Pot sa scot aceste teci fara sa desfac motorul, nu tot, cre ca tre sa dau jos totusi carterul superior, pentru ca garnitura -teaca- de la injectorul 3 e sudata si corodata pe injector, a intrat inapoi prin presare! Bafta!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR