- cristyliviu
- ****
- 1,060 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,060
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
- nicu.costinesti
- OP
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
- bbmt
- ***
- 516 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Astra 2010 Z17DTJ
- Timis
bbmt
- Mesaje scrise: 516
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
- nicu.costinesti
- OP
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
Da, nu am rectificat chiulasa si cred ca a fost mai bine pentru etanseitate ca am montat garnitura originala cu cota 2 (de 1,55) decat cea zero
(1,45) pe care am demontat-o de pe chiulasa, deoarece e nevoie de material suplimentar sa acopere diferentele de planeitate. Nici la supape si nici la semeringurile de supape n-am umblat. Am compresie buna, masina se infige bine si nu mai am ulei deloc acum in vasul de expansiune. Insa motorul are o mica vibratie (tremurat) si un mic zgomot ciclic deranjant la relantiu ce se aude din habitaclu cand e motorul cald , pe care nu le aveam inainte. Cand accelerez aud un mic tacanit (cred ca tot de la injectoare sau calc. pompei de injectie) si un mic zgomot ca parca ar patina ceva (si nu e din cutie si nici de la cureaua de transmisie), la fel acestea nu se auzeau inainte de schimbarea garniturii. Consumul de motorina a crescut un pic si nu-mi place. Ma gandesc sa le duc la curatat profesionist, insa am dubii cu profesionistii din Romania, cred ca mai bine mai bag niste aditiv de motorina si solutie de curatat injectoare in rezervor. Nu mai am ulei in vasul de expansiune, insa am capatat de 5 ori mai multe belele. Una peste alta, la cate drumuri, stres, chin, bataie de joc, bani multi aruncati si belele dupa, nu merita efortul. Insa daca vrei sa-ti confirm si o spun azi cu toata convingerea, dupa racitorul de aer (radiatorul de ulei), garnitura de chiulasa este de departe principala responsabila de uleiul in vasul de expansiune, deoarece garnitura este din tabla multistratata iar cea din fabrica are si 3 oringuri de cauciuc care imbatranesc iar uleiul din cauza presiunii si neetanseitatii trece in antigel. Uleiul in antigel asa cum a spus si un interlocutor de mai sus poate intra si pe la tecile de injectoare (la mine erau bune , am schimbat doar oringurile), insa ca sa le scoti tot trebuie sa dai chiulasa jos (deci implicit trebuie sa chimbi si garnitura de chiulasa).
Nu-mi vine sa cred insa nici mie , nici acum , ca acum numai dupa 4 spalari ale circuitului de racire, uleiul negru pe care-l vedeam non-stop in vasul de expansiune a disparut. Cred ca e cel mai minunat sentiment, chiar daca nu a meritat tot efortul depus. Acum imi dau seama ca, cine a zis ca ramane mult ulei pe furtune dupa contaminarea cu ulei si trebuie sa treaca timp si multe spalari e gresita si neadevarata. Pentru ca intotdeauna uleiul mai intra pe undeva in afara de racitorul de ulei si degeaba faceam spalarile. Iar la mine era pe la garnitura de chiulasa.
(1,45) pe care am demontat-o de pe chiulasa, deoarece e nevoie de material suplimentar sa acopere diferentele de planeitate. Nici la supape si nici la semeringurile de supape n-am umblat. Am compresie buna, masina se infige bine si nu mai am ulei deloc acum in vasul de expansiune. Insa motorul are o mica vibratie (tremurat) si un mic zgomot ciclic deranjant la relantiu ce se aude din habitaclu cand e motorul cald , pe care nu le aveam inainte. Cand accelerez aud un mic tacanit (cred ca tot de la injectoare sau calc. pompei de injectie) si un mic zgomot ca parca ar patina ceva (si nu e din cutie si nici de la cureaua de transmisie), la fel acestea nu se auzeau inainte de schimbarea garniturii. Consumul de motorina a crescut un pic si nu-mi place. Ma gandesc sa le duc la curatat profesionist, insa am dubii cu profesionistii din Romania, cred ca mai bine mai bag niste aditiv de motorina si solutie de curatat injectoare in rezervor. Nu mai am ulei in vasul de expansiune, insa am capatat de 5 ori mai multe belele. Una peste alta, la cate drumuri, stres, chin, bataie de joc, bani multi aruncati si belele dupa, nu merita efortul. Insa daca vrei sa-ti confirm si o spun azi cu toata convingerea, dupa racitorul de aer (radiatorul de ulei), garnitura de chiulasa este de departe principala responsabila de uleiul in vasul de expansiune, deoarece garnitura este din tabla multistratata iar cea din fabrica are si 3 oringuri de cauciuc care imbatranesc iar uleiul din cauza presiunii si neetanseitatii trece in antigel. Uleiul in antigel asa cum a spus si un interlocutor de mai sus poate intra si pe la tecile de injectoare (la mine erau bune , am schimbat doar oringurile), insa ca sa le scoti tot trebuie sa dai chiulasa jos (deci implicit trebuie sa chimbi si garnitura de chiulasa).
Nu-mi vine sa cred insa nici mie , nici acum , ca acum numai dupa 4 spalari ale circuitului de racire, uleiul negru pe care-l vedeam non-stop in vasul de expansiune a disparut. Cred ca e cel mai minunat sentiment, chiar daca nu a meritat tot efortul depus. Acum imi dau seama ca, cine a zis ca ramane mult ulei pe furtune dupa contaminarea cu ulei si trebuie sa treaca timp si multe spalari e gresita si neadevarata. Pentru ca intotdeauna uleiul mai intra pe undeva in afara de racitorul de ulei si degeaba faceam spalarile. Iar la mine era pe la garnitura de chiulasa.
- bbmt
- ***
- 516 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Astra 2010 Z17DTJ
- Timis
bbmt
- Mesaje scrise: 516
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
nicu.costinesti a scris:
Insa daca vrei sa-ti confirm si o spun azi cu toata convingerea, dupa racitorul de aer (radiatorul de ulei), garnitura de chiulasa este de departe principala responsabila de uleiul in vasul de expansiune, deoarece garnitura este din tabla multistratata iar cea din fabrica are si 3 oringuri de cauciuc care imbatranesc iar uleiul din cauza presiunii si neetanseitatii trece in antigel.
Insa daca vrei sa-ti confirm si o spun azi cu toata convingerea, dupa racitorul de aer (radiatorul de ulei), garnitura de chiulasa este de departe principala responsabila de uleiul in vasul de expansiune, deoarece garnitura este din tabla multistratata iar cea din fabrica are si 3 oringuri de cauciuc care imbatranesc iar uleiul din cauza presiunii si neetanseitatii trece in antigel.
Mda... asa se confirma banuielile mele legate de garnitura de chiulasa. Si/sau tecile de la injectoare. Tot aia e, oricum trebuie desfacut motorul. Ceea ce nu stiam eu, este faptul ca garnitura originala are cele trei oringuri de cauciuc. Aici pare sa fie veriga slaba la garniturile noastre, care "sunt de metal si se ard foarte greu", ca sa citez din multele mesaje de pe forum.
nicu.costinesti a scris:
Acum imi dau seama ca, cine a zis ca ramane mult ulei pe furtune dupa contaminarea cu ulei si trebuie sa treaca timp si multe spalari e gresita si neadevarata. Pentru ca intotdeauna uleiul mai intra pe undeva in afara de racitorul de ulei si degeaba faceam spalarile. Iar la mine era pe la garnitura de chiulasa.
Acum imi dau seama ca, cine a zis ca ramane mult ulei pe furtune dupa contaminarea cu ulei si trebuie sa treaca timp si multe spalari e gresita si neadevarata. Pentru ca intotdeauna uleiul mai intra pe undeva in afara de racitorul de ulei si degeaba faceam spalarile. Iar la mine era pe la garnitura de chiulasa.
De acord cu tine. La cate spalari am facut la instalatia de racire, trebuia sa fie ca noua. Nu mai vorbesc de vasul de expansiune pe care il curatam aproape saptamanal, si tot degeaba. Din moment ce se elimina banuiala legata de racxitorul de ulei, si problema nu dispare, ramane garnitura de chiulasa si/sau tecile de la injectoare.
Mai completeaza cineva cu alte cauze posibile?
Si inca ceva. Eu as face, totusi, planeitatea chiulasei. Din cate am mai citit pe forum, e posibil ca aceasta sa se deformeze chiar si la demontare. Este adevarat? Poate sa confirme cineva?
Nu de alta, dar nu vreau sa ma trezesc, ca elimin problema uleiului din circuitul de racire, si sa ma trezesc cu apa in baia de ulei.
BTW, Nicu, cu antigelul cum stai? E constant nivelul?
- nicu.costinesti
- OP
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
La inceput doua zile dupa spalari trebuia sa completez constant cu putin antigel. Acum nu mai e nevoie, vad ca nu mai consuma, ceea ce e ok. Garnitura de chiulasa originala din fabrica (cu care a iesit echipata masina de pe poarta fabricii Opel) are acele garnituri de cauciuc, una e numai din cauciuc , iar celelalte doua sunt din tabla acoperite cu cauciuc. Garniturile de chiulasa originale cumparate azi de la magazin nu mai au acele garnituri de cauciuc ci sunt deaintregul din tabla. Probabil si-au dat si ei seama pana la urma ca au gresit si le-au scos pe aste noi fara cele 3 garnituri de cauciuc. Oricum, uleiul poate trece fara probleme si prin cele 5 straturi de tabla ale garniturii de chiulasa.
Planeitatea chiulasei se poate face si empiric cu o rigla buna cu supapele montate pe chiulasa. Eu asa am facut si nu mi s-a parut (ochiometric) ca ar avea mari denivelari. Daca poti, e bine sa faci rectificarea chiulasei, eu n-am mai facut ca nu am mai avut bani si nu mai vroiam ca "supermecanicul" sa mai demonteze supapele si semeringurile de supape ca cine stie ce dracu imi mai strica. Daca te hotarasti, ai grija peste ce mecanic dai, ca nu-i de gluma. Ce-am patit eu e real. Bafta multa.
Planeitatea chiulasei se poate face si empiric cu o rigla buna cu supapele montate pe chiulasa. Eu asa am facut si nu mi s-a parut (ochiometric) ca ar avea mari denivelari. Daca poti, e bine sa faci rectificarea chiulasei, eu n-am mai facut ca nu am mai avut bani si nu mai vroiam ca "supermecanicul" sa mai demonteze supapele si semeringurile de supape ca cine stie ce dracu imi mai strica. Daca te hotarasti, ai grija peste ce mecanic dai, ca nu-i de gluma. Ce-am patit eu e real. Bafta multa.
- bbmt
- ***
- 516 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Astra 2010 Z17DTJ
- Timis
bbmt
- Mesaje scrise: 516
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
- nicu.costinesti
- OP
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
Multumesc. Ieri am refacut lipiturile la calculatorul de injectie si am mai eliminat din vibratiile motorului la relantiu, insa mai suspectez si injectoarele necuratate. La accelerare motorul suna ca unul de Fiat sau un mic tractoras. Nu e tare, insa e deranjant din habitaclu. Se aude la orice treapta + un sunet de disc de ambreiaj uzat. In continuare consuma motorina cam mult. Si imi apare pe tester LOW PRESSURE, desi am uleiul de motor nou, e la nivel si urca in rampa. Mai investighez. Orice sfat sau pareri sunt binevenite.
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Astea nu`s masini de tinut pa langa casa.Am avut multe nopti fara sa inchid un ochi cat timp am avut astra G..dupa ce am dat-o si am luat un vento tdi,uit ca am masina..nu consuma ulei,nu scoatefum,porneste impecabil,si imi fac treaba cu ea.O masina clasica te scuteste de multe griji si mai ai bani in buzunar.O optiune in plus..e o belea in plus,numai cei ce nu au patit pot spune ca nu e asa.
- cristyliviu
- ****
- 1,060 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,060
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
- nicu.costinesti
- OP
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
Bine zis! Urmatoarea mea masina va fi tot una mai veche fara prea multe electronice, senzori sau softuri, aleasa pe spranceana.
Cred ca am mai rezolvat ceva: am pus aditiv pentru curatat injectoare Meta..nd (ca sa nu fac reclama) si se pare ca injectoarele incep sa se curete de depuneri. Nu se mai aude sunetul de Fiat la accelerare si relantiul e mai stabil. Insa tot am vibratii periodice. Am dat jos cureaua de transmisie si am gasit rulment uzat la compresor, pompa de apa si rulmenti uzati si o tacanela la alternator (am invartit cu mana fuliie compresorului, pompei de apa si alternatorului). Maine daca nu mai ninge dau iar jos transmisia, capacul distributiei si capacul culbutorilor ca sa vad daca sunt toate la punct sau un pic decalate (inca am consum mare de motorina). Zilele astea dau jos baia de ulei ca sa verific si sa curat sorbul, desfac suportul filtrului de ulei ca sa schimb garnitura de etansare a acestuia si desfac senzorul de presiune ulei (problema cu low pressure de pe tester). Faza cu low presure e ciudata, cand pun cheia in contact imi apare normal pressure si cand pornesc motorul imi apare low pressure, adica invers ca-n TIS. Stie cineva ce cheie (de cat) imi trebuie pentru a desface sonda de ulei ? De 24 cumva ?
Cred ca am mai rezolvat ceva: am pus aditiv pentru curatat injectoare Meta..nd (ca sa nu fac reclama) si se pare ca injectoarele incep sa se curete de depuneri. Nu se mai aude sunetul de Fiat la accelerare si relantiul e mai stabil. Insa tot am vibratii periodice. Am dat jos cureaua de transmisie si am gasit rulment uzat la compresor, pompa de apa si rulmenti uzati si o tacanela la alternator (am invartit cu mana fuliie compresorului, pompei de apa si alternatorului). Maine daca nu mai ninge dau iar jos transmisia, capacul distributiei si capacul culbutorilor ca sa vad daca sunt toate la punct sau un pic decalate (inca am consum mare de motorina). Zilele astea dau jos baia de ulei ca sa verific si sa curat sorbul, desfac suportul filtrului de ulei ca sa schimb garnitura de etansare a acestuia si desfac senzorul de presiune ulei (problema cu low pressure de pe tester). Faza cu low presure e ciudata, cand pun cheia in contact imi apare normal pressure si cand pornesc motorul imi apare low pressure, adica invers ca-n TIS. Stie cineva ce cheie (de cat) imi trebuie pentru a desface sonda de ulei ? De 24 cumva ?
- nicu.costinesti
- OP
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
Azi am desfacut transmisia, distributia si capacul culbutorilor. Mi-a luat o zi intreaga. Totul era la punct (arborele, pompa de injectie si axele cu came). Se pare ca turul si returul de la injectoare nu aveau unele suruburi stranse bine. Mai mult si suruburile de la pompa de ulei (de prindere in blocul motor) erau slabe. Am pus tot la loc, i-am dat cheie si....ce sa vezi ? Masinuta toarce acum ca inainte. Motorul se aude frumos, nu mai tacane, clampane sau vibreaza. Mai ne o pun si pe tester. Sunt pe drumul cel bun. Merge bine. Mai ramane low pressure si consumul de motorina.
- cristyliviu
- ****
- 1,060 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,060
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
E bun, ca mai cunosti si ai curaj sa te bagi sa mai faci niste ajustari, dar daca nu cunosti nu o pui pe butuci? Ca mergi pe mana mecanicului, ca ai fost cu ea la mecanic si tre sa fie bine ce a facut! In ziua de azi, am ajuns sa facem masina la unu, si sa mergi la altul sa o verfici iar! Poate e dus senzorul de presiune ulei! Nu se poate verifica altfel, cu un manometru ceva? Bafta!
- nicu.costinesti
- OP
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
- bbmt
- ***
- 516 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Astra 2010 Z17DTJ
- Timis
bbmt
- Mesaje scrise: 516
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
Nu cumva nu e stransa bine piulita de la fulia pompei de ulei. Mai ales ca ai zis ca ai gasit mai multe suruburi nestranse.
Este o alta veriga slaba la masinile noastre, pe langa cele care le stim.
Verifica si asta, cine stie. Ca sa nu mai zic ca reparatia implica costuri mari.
Mai intreb odata, poate stie cineva sa ne spuna: exista posibilitatea ca la demontare chiulasa sa se deformeze?
Este o alta veriga slaba la masinile noastre, pe langa cele care le stim.
Verifica si asta, cine stie. Ca sa nu mai zic ca reparatia implica costuri mari.
Mai intreb odata, poate stie cineva sa ne spuna: exista posibilitatea ca la demontare chiulasa sa se deformeze?
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
- nicu.costinesti
- OP
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
Piulita pompei de ulei e super stransa (i-am aplicat si pasta de blocare pe filet). Ordinea de desfacere a chiulasei este invers ca la montare (in spirala incepand de la surubul 1 din mijloc). Neaparat iti trebuie cheie dinamometrica si la demontare pentru a vedea momentul de strangere cu care vei strange garnitura noua. Si e bine sa cumperi suruburi de chiulasa noi, eu m-am zgarcit si nu am cumparat (nu mai aveam bani...), am crezut ca se pot refolosi cele vechi fiind la prima remontare si se pare ca unele se cam alungeau (am avut vreo 3 sau 4 care nu s-au strans perfect).
Se pare ca mi-au reaparut unele vibratii si scartaituri, insa o mai tin sub observatie. Am avut insa dreptate cu injectoarele, nu trebuie neaparat curatate pe stand, la ale mele solutia de curatat injectoare si-a facut treaba bine. In week daca o lasa mai moale cu frigul schimb sonda de presiune ulei si dau jos capacul baii de ulei ca sa vad ce e pe acolo. Oricum mi-am pus in gand sa nu-mi mai pun prea mult mintea cu ea, ca daca o mai zgandar mult masina asta ori ma lasa de tot, ori ma duce la sapa de lemn, ori la balamuc...E bine ca merge, imi fac treba cu ea, iar ca sa ma laud si eu cu ceva, NU MAI AM ULEI IN VASUL DE EXPANSIUNE. In concluzie: MODELUL ASTA DE AL MEU DE OPEL E MAI VARZA DECAT VECHEA MEA DACIE 1310. VECHEA DACIE ERA DE 1000 ORI MAI BUNA, MAI IEFTINA LA PIESE SI LA CONSUM DE COMBUSTIBIL. IMI PARE RAU CA AM VANDUT-O SI MAI MULT, IMI PARE RAU CA MI-AM LUAT OPEL. PAREREA MEA CA OPELURILE SUNT CELE MAI PROASTE MASINI DIN LUME. Dar asta este, mi-am facut-o cu mana mea si trebuie sa suport consecintele. Bafta multa tuturor opelistilor, pentru ca stiu prin ce treceti zi de zi cu masinile voastre.
Se pare ca mi-au reaparut unele vibratii si scartaituri, insa o mai tin sub observatie. Am avut insa dreptate cu injectoarele, nu trebuie neaparat curatate pe stand, la ale mele solutia de curatat injectoare si-a facut treaba bine. In week daca o lasa mai moale cu frigul schimb sonda de presiune ulei si dau jos capacul baii de ulei ca sa vad ce e pe acolo. Oricum mi-am pus in gand sa nu-mi mai pun prea mult mintea cu ea, ca daca o mai zgandar mult masina asta ori ma lasa de tot, ori ma duce la sapa de lemn, ori la balamuc...E bine ca merge, imi fac treba cu ea, iar ca sa ma laud si eu cu ceva, NU MAI AM ULEI IN VASUL DE EXPANSIUNE. In concluzie: MODELUL ASTA DE AL MEU DE OPEL E MAI VARZA DECAT VECHEA MEA DACIE 1310. VECHEA DACIE ERA DE 1000 ORI MAI BUNA, MAI IEFTINA LA PIESE SI LA CONSUM DE COMBUSTIBIL. IMI PARE RAU CA AM VANDUT-O SI MAI MULT, IMI PARE RAU CA MI-AM LUAT OPEL. PAREREA MEA CA OPELURILE SUNT CELE MAI PROASTE MASINI DIN LUME. Dar asta este, mi-am facut-o cu mana mea si trebuie sa suport consecintele. Bafta multa tuturor opelistilor, pentru ca stiu prin ce treceti zi de zi cu masinile voastre.
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
- aiss
- ***
- 641 mesaje
- din 12 Dec 2010
- Astra 2000 Y17DT
- Braila
aiss
- Mesaje scrise: 641
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2010
- Mesaj Privat
danielddd a scris:In sfarsit cineva care e deacord cu mine ....cele mai penale masini astra G.... TE TINE DOAR PANA INCEPI SA UMBLI LA EA,dupa ce desfaci ceva pe la motor..pregateste-te,vor urma zile grele )...nopti dedormite si buzunare goale.
Te salut colegule. Cu toate ca am avut probleme cu motorul...nu trebuie sa jignesti model astra G. Daca tu ti-ai luat teapa,e problema ta, daca ai avea mai mult timp liber sa intri si pe alte forum-uri de la alte marci de masimi...ai constata cu stupoare ca si restu au problemele lor grave/mai putin grave. Si costul pieselor fiind mai mare decat cele de la Opel. Rog, daca inca mai continui cu astfel de afirmatii sa parasesti acest forum.Salut,numai bine !