Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
nicu.costinesti a scris:Piulita pompei de ulei e super stransa (i-am aplicat si pasta de blocare pe filet). Ordinea de desfacere a chiulasei este invers ca la montare (in spirala incepand de la surubul 1 din mijloc). Neaparat iti trebuie cheie dinamometrica si la demontare pentru a vedea momentul de strangere cu care vei strange garnitura noua. Si e bine sa cumperi suruburi de chiulasa noi, eu m-am zgarcit si nu am cumparat (nu mai aveam bani...), am crezut ca se pot refolosi cele vechi fiind la prima remontare si se pare ca unele se cam alungeau (am avut vreo 3 sau 4 care nu s-au strans perfect).
Se pare ca mi-au reaparut unele vibratii si scartaituri, insa o mai tin sub observatie. Am avut insa dreptate cu injectoarele, nu trebuie neaparat curatate pe stand, la ale mele solutia de curatat injectoare si-a facut treaba bine. In week daca o lasa mai moale cu frigul schimb sonda de presiune ulei si dau jos capacul baii de ulei ca sa vad ce e pe acolo. Oricum mi-am pus in gand sa nu-mi mai pun prea mult mintea cu ea, ca daca o mai zgandar mult masina asta ori ma lasa de tot, ori ma duce la sapa de lemn, ori la balamuc...E bine ca merge, imi fac treba cu ea, iar ca sa ma laud si eu cu ceva, NU MAI AM ULEI IN VASUL DE EXPANSIUNE. In concluzie: MODELUL ASTA DE AL MEU DE OPEL E MAI VARZA DECAT VECHEA MEA DACIE 1310. VECHEA DACIE ERA DE 1000 ORI MAI BUNA, MAI IEFTINA LA PIESE SI LA CONSUM DE COMBUSTIBIL. IMI PARE RAU CA AM VANDUT-O SI MAI MULT, IMI PARE RAU CA MI-AM LUAT OPEL. PAREREA MEA CA OPELURILE SUNT CELE MAI PROASTE MASINI DIN LUME. Dar asta este, mi-am facut-o cu mana mea si trebuie sa suport consecintele. Bafta multa tuturor opelistilor, pentru ca stiu prin ce treceti zi de zi cu masinile voastre.


Colegule, da-ti la schimb opelu pe o dacie, poate urmatorul beneficiar de opel o sa fie MANDRU de opelasu` lui... Nu inteleg de ce ai trecut de la Dacie la Opel...daca dacia era mai buna? !Salutari !
Skip ads

  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
@nicu.costinesti si @danielddd Daca voi ati avut probleme asta nu inseamna ca are toata lumea....va inteleg insa nu bagati si pe restul posesorilor in aceeasi oala...De ex eu am masina de 5 ani si pot sa spun ca sunt multumit de ea, am avut si unele probleme dar nu deosebite, insa nu exista masina perfecta.Daca ar fi sa aleg din nou tot opel as alege....din partea mea voi puteti sa ramaneti la daciile voastre superfiabile....si in acelasi timp ar fi de dorit sa nu mai postati pe aici daca continuati in stilul asta..
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Ok...bine...se mei supara si omul din cand in cand ca de aia suntem oameni si nu roboti. Mii de scuze firmei OPEL care face masini "excelente"...
Pentru aiss si mad2max: de parasit acest forum nu sunt de acord, imi place foarte mult acest forum, am multe de invatat si discutat si impartasit pe acest forum, ii stimez si ii respect pe toti forumistii si consider ca nu am incalcat regulile acestui forum.
Insa nu e bine sa judeci pe cineva (pe o persoana si nu pe o masina) si sa dai verdicte judiciare gratuite, cum faceti voi doi acum cu mine, mai ales ca eu nu m-am legat de viata nimanui. Nu stiam ca se poate jigni o masina. Dar, daca va incanta cu ceva, daca va trece supararea, sau daca asa nu va mai simtiti lezati in vreun fel sau altul pe care eu nu-l impartasesc cu voi, atunci imi cer scuze public.


Ultima modificare facuta de nicu.costinesti la Joi 03 Mar, 2011 11:36 pm
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Ok, acum sa va mai spun ce-am mai facut cu masina: aseara am dat jos iarasi transmisia si capacul distributiei pentru ca reaparusera vibratiile scartaielile si patinajele (un sunet asemanator cu al ambreiajului uzat, insa acesta venea din dreapta din zona distributiei si nu de la cutia de viteze) la accelerare. Am observat ca muchia rolei de ghidaj a distributiei se atingea de capacul de plastic al distributiei. Am scobit putin plasticul cu un cutit, apoi cand am remontat totul la loc am observat ca transmisia (cureaua de transmisie) era foarta lucioasa pe exterior si patina pe rolele intinzatoare si de ghidaj. Deci cureaua de transmisie (fiind veche) se alungise putin si patina pe role. Am schimbat cureaua de transmisie cu alta (tot veche dar mai buna) iar sunetul asemanator cu al ambreiajului uzat a disparut la accelerare. Si uite asa am mai rezolvat ceva cu "minunatul" meu Opel.
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Problema ta Nicule nu a fost creata de masina cat de nepriceperea mecanicului iar de aici tot necazul care se mareste de la o zi la alta si te lasa fara bani , pana la urma tot tu esti de vina , ai dat masina pe mana cui nu trebuie probabil fara sa te informezi asupra priceperii mecanicului .Problema ta am avut-o si eu dar spre norocul meu am avut omul potrivit langa mine , am aproape 2 ani de cand motorul meu a fost desfacut si reparat in garaj la Victor , nu am avut nici cea mai mica problema .
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Visse, recunosc ca eu sunt principalul vinovat, insa hai sa incercam sa vedem si cealalta fata a monezii, daca in tara asta mecanicii ar fi macar 1% pe cat de bine intentionati, de ajutor si dornici de a face treaba buna pe cat sunt utilizatorii si adminii acestui forum (care incearca a te ajuta fara considerente materiale si unii chiar reusesc mai bine ca orice mecanic), de la capat la sfarsit pentru proprietarul masinii care pana la urma il plateste pe mecanic, atunci as putea spune ca vina este in totalitate numai a mea. La tine mecanicul era tot o persoana profesionista (ca si mecanicul meu care chiar stia meserie) dar in plus bine intentionat si de ajutor. Mecanicul meu insa s-a sucit si au inceput problemele pentru ca pe acest om nu-l interesa un castig corect pentru o treaba buna ci un castig imens prin sarlatanie pentru o treaba buna. In momentul cand mi-a cerut (dupa demontarea motorului) si eu i-am zis ca nu-i dau 20 milioane pe manopera schimbarii garniturii de chiulasa, atunci au inceput problemele. Aici vreau sa punctez. Omul e un bun profesionist, insa nu face treaba buna decat daca il lasi sa te jupoaie de bani. Daca nu, da chix si eu pana acum nu cunosteam aceasta latura a personalitatii sale, desi am avut mai multe reparatii la el in decursul a mai multor ani. Omul acesta nu a fost asa, nu a dat buleala pana acum si niciodata nu-mi cerea pe manopera mai mult decat facea reparatia la pretul pietei. Probabil criza i-a luat mintile. Zicea ca le-au redus salariile la serviciu (la Opel) si ii tot ameninta cu datul afara. L-am iertat. Oricum nu e problema, supararea mi-a trecut, "masina merge bine si asa" in primavara - vara fac rost de bani, apoi iau toate piesele care-mi trebuiesc si desfac eu cu manuta mea totul si schimb garnitura de chiulasa cu alta noua.
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Oameni buni, nu va mai certati, vine ne apartine noua tuturor, de la alegerea unor piese de slaba calitate, la alegerea mecanicilor lipsiti de profesionalism care isi bat joc de masina! Toate masinile au probleme, in familia mea frate-miu are un bmw care ii mananca bani, taica-miu un vw passat care mult nu o mai duce - desi el considera ca e cea mai buna masina, cumanta-miu un audi 80 care l-a infundat tot cu mersul lui subturat, iar opelul meu imi cere in fiecare an cate o o interventie, 1 an o cutie de viteze, al 2 an garnitura de chiuloasa, acum am bagat un kit de ambreiaj nou din cauza mea, ca nu am verificat rulmentul cu care a venit cutia si avea un joc, oho! Bafta!
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Nu m-am suparat...dar felul de a vorbii in nestiinta...am un prieten are vw passat din 2004...nu zic de motor...zic doar de bratele de la roata...are 12...Smile) un brat l-a ajuns 320 ron...deci 12x320=3840 ron(pe fata pe o parte dreapta sau stanga) Smile Pe gand la astra are unul singur....deci sa numai vb de alte marci ca sunt mai ieftine...Smile Salutari !
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Nicule , acum zic si eu , nu dau cu parul , stiu ca stai la distanta mare de noi , dar nu mai bine dai o fuga la Buzau si te rezolva amicul Victor in conditii muuult mai avantajoase ptr tine ? vi suparat si pleci fericit in aceeasi zi , ce zici ? Sa nu crezi ca incerc sa-i fac publicitate prietenului nostru .
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos de ajutor Visse, insa mai astept o luna doua sa se mai incalzeasca afara si sa mai strang bani pentru piese si vreau sa risc sa fac treaba singur cu mana mea. O sa dau jos garnitura de chiulasa a mecanicului cota 2 si am sa pun una cota 1 + suruburi noi. Stii cumva daca cuplurile de strangere a chiulasei cu cheia dinamometrica sunt exact cele din manualul de raparatii sau difera ?
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cuplul si ordinea de strangere este cel din manual , dar scrie si pe cartonul pe care este prinsa garnitura noua , problema este ca este posibil sa-i faci suprafata plana la chiuloasa , la mine a fost nevoie .
Bafta
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
La mine pe cartonul garniturii noua care cica era originala nu scria nimic, ara alba total, doar pe eticheta era codul garniturii de cota 2 (R2) si sigla GM. O sa incerc cumva sa-i fac si planeitatea la chiulasa. Ma intereseaza exact cati Nm trebuie la montarea celor 10 suruburi de la chiulasa la Y17DT (ptr ca la mine mecanicul a insurubat in 3 etape cu cica 80 Kgf apoi cu 100 Kgf si la final cu 120 Kgf cu cheia dinamometrica) si apoi cati Nm trebuie la cele 10 suruburi ale cartelului axelor cu came de deasupra chiulasei (la mine mecanicul a insurubat cu 80 Kgf). Zicea ca asa i-a aratat cheia dinamometrica la demontare. Cheia lui dinamometrica nu avea insa indicatii de Kgf sa Nm ci doar cifre. Nu stiu ce sa mai cred la faza asta. In sistemul international de unitati scrie ca 1 Kgf = 9,8 Newton. Nu are logica.
In cartea Opel scrie ca suruburile de chiulasa la Y17DT se strang in 5 etape astfel:
Pasul 1) se strang suruburile de chiulasa cu 40 Nm;
Pasul 2) se strang suruburile de chiulasa cu inca 60 grade;
Pasul 3) se strang suruburile de chiulasa cu inca 13 grade;
Pasul 4) se strang suruburile de chiulasa cu inca 60 grade;
Pasul 5) se strang suruburile de chiulasa cu inca 13 grade.
Asta e cuplul exact de strangere ?
In carte la suruburile de la cartelul axelor cu came (de deasupra chiulasei) nu sunt specificate cuplurile de strangere. Cu cati Nm trebuie stranse si acestea?
Crezi ca suruburile de la chiulasa au fost stranse bine sau prea mult? Eu cred ca mecanicul nu a strans chiulasa cu 120 Kgf ci cu 120 Nm. Si daca e asa, crezi ca de aceea se alungeau unele suruburi ?... Crezi ca o mai fi buna chilasa?... Sad
As mai vrea sa stiu ceva: de data aceasta la ce cota ar trebui sa-mi montez noua garnitura: la cota zero (cum era prima garnitura - cea din fabrica) sau 1 (cum as vrea eu) sau 2 (cum e cea montata acum pe masina), avand in vedere ca am si un consum cam mare de motorina? Ceva imi spune insa ca nu s-a deformat chiulasa si nu trebuie rectificata (in manualul de reparatii opel spune ca nu trebuie rectificata) pentru ca nu mai am ulei deloc in vasul de expansiune antigel si nici apa in ulei nu am nici nivelul de ulei nu a crescut. Doar relantiul motorului este cam neregulat si consuma cam multa motorina. Cred ca din cauza garniturii noi de cota maxima (cota 2) care a crescut volumul camerii de ardere.
Cand ai remontat tachetii la loc (ce se monteaza in capul supapelor dupa ce montezi chiulasa), acestia au cate un cant (tesitura) pe exterior pe fiecare din ei, cum i-ai remontat? Mecanicul a zis ca nu conteza daca ii pui cu tesitura spre interior sau exterior (pentru ca tesitura este doar pentru a scoate pastilele din capul tachetilor) ci doar ordinea lor (altfel acestia vor crea batai la motor ceea ce este adevarat pentru ca toti cei 16 (pastilele tachetilor) sunt pe cote micronice). Si i-am pus impreuna si pe cei de pe admisie si pe cei de pe evacuare cu tesiturile spre exterior. E bine asa sau au o alta ordine (ca de exemplu toti spre interior) ?
Scuze ca am postat foarte multe intrebari, dar trebuie sa stiu exact si nu prea gasesc raspunsurile la acestea la mecanici.... Sad
Skip ads

  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am rezolvat cu Low Pressure, testerul meu avea o problema de soft, am pus masina pe OP-COM si presiunea uleiului este normala (aveam oricum dubii pentru ca uleiul urca in rampa cu presiune, iar axele cu came erau inundate cu ulei corespunzator). Injectoarele cred eu si-au revenit aproape complet. Aditivul de injectoare si-a facut treaba. Cantitatea de motorina injectata e in parametii nominali din Opel TIS. Transmisia si distributia acum sunt ok (am schimbat cureaua de transmisie cu una mai buna, cealalta se largise si patina pe role). Masina se infige la drum, insa se cunoaste ca a pierdut un pic din putere.
Consumul de motorina e inca cam mare si mai are vibratii ciclice ciudate la relantiu.
A ramas doar camera de ardere prea mare si chiulasa e stransa prea tare (cred ca mecanicul i-a aplicat 120 Nm pe fiecare surub). E o problema de compresie. A avut dreptate cineva care a postat mai sus ca nu trebuia sa pun garnitura de chiulasa cea mai groasa. Dar asta este, vroiam sa iau masina cu orice pret de la mecanic si am avut incredere in mecanic ca "merge si asa". Daca mai lasam masina o singura zi, o nenorocea complet.
Urmeaza sa cumpar din nou piesele (o garnitura noua de chiulasa cota zero cu o gaura pe original, garnitura cartel axe cu came si suruburi de chiulasa 10 bucati). Am sa pun la fel cum era inainte din fabrica. Mai trebuie sa fac rost de o cheie dinamometrica buna si sa prind doua-trei zile cu soare. In maxim o luna desfac din nou motorul, de data asta doar eu singur. Si daca gresesc e doar vina mea.
  • mazak

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salut, imi poti spune si mie ce aditiv ai folosit pentru injectoare,de unde l-ai achizitionat si daca masina are mai multa putere sau este la fel?

O zi buna!
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Iti raspund prin mesaj privat ca sa nu fac reclama.
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
aprximativ 200 ron
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Revin cu amanunte: de miercuri pana duminica am desfacut motorul acasa singur si am schimbat din nou garnitura de chiulasa (veneam de la serviciu acasa si lucram noaptea la bec). Am pus garnitura noua originala cota zero pe masina (cu o gaura), am strans chiulasa in spirala in sensul acelor de ceasornic cu cheia dinamometrica (am pus si suruburi noi pe aftermarket Victor Reinz) ca in Autodata si cartea de reparatii Etzold cu 20Nm, 40Nm, 60 grade, 13 grade, 60 grade, 13 grade (in total 100 Nm si cu pauze mici intre strangeri pentru a se aseza chiulasa - asta nu scrie nicaieri), am strans cartelul axelor cu came cu 22 Nm si 43 Nm ca in Autodata (cu o garnitura noua la cartelul axelor cu came), am curatat galeria de admisie (era mult noroi negru acolo care aproape obtura gaurile admisiei), am intins mai bine cureaua de distributie si...surpriza: masina merge acum bine ca la inceput (motorul merge din nou rotund iar consumul de motorina e ok) si nici nu baga ulei in vasul de expansiune. Chiulasa nu am rectificat-o (am luat-o doar la smilgher pe unde trebuia) iar injectoarele le-am tinut de data asta murate in motorina pentru a nu se cocsa duzele. Deci se poate de unul singur si inca cred eu mai bine decat la orice reprezentanta sau mecanic Opel. Doar ca e foarte foarte mult de munca, trebuie lucrat incet, cu rabdare si cu pauze lungi si dese. Cine a zis aici ca daca pui garnitura de chiulasa mai mare decat trebuie a avut perfecta dreptate, pentru ca intradevar se mareste camera de ardere si implicit functionarea motorului si consumul de motorina. Un alt secret esential sunt suruburile noi si strangerea corecta a chiulasei. Injectoarele erau negre de calamina. Demontarea se poate face noaptea, dar montarea motorului e bine sa se faca doar ziua pentru ca sunt multe de pus la loc si trebuie mare atentie. Se fac si greseli, e o operatiune complicata, dar la final merita tot efortul Smile . Bafta tuturor.
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Bravo! De ce nu cauti tu un job de mecanic? Adevarul e ca nu trebuie sa te grabesti, atentia la detalii face diferenta! Si la faza cu garnitura, sa nu zici ca nu ti-am zis! Eu am pus tot pe 0 si fara planeitate si alte vrajeli, si merge duper bine si acum! Ce nu am stiut a fost de tecile injectoarelor - cred ca de acolo e buba in cazul meu! Bafta multa! Si inca odata bravo! Asa ca fapt divers, ce esti de meserie?
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos.
De meserie sunt inginer energetician.
Bafta multa si tie cristyliviu.
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
nicu.costinesti a scris:Multumesc frumos.
De meserie sunt inginer energetician.
Bafta multa si tie cristyliviu.




Nu vreau sa fiu rautacios...dar dupa ce ai depus atata munca si efort...iti mai poti cataloga Opel-ul tau in categoria "Opel cele mai "proaste" masini? " Smile) Crying or Very sad

PS:Am glumit ! Ma bucur ca ai reusit sa ti-o faci de unul singur...si nu cu ajutorul raufacatorului de mecanic ! Numai bine, si multi km fara incidente. Salutare !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR