Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • mini tehnicus

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Christu a scris:afisajul din meniul secret afiseaza mai putin cu 0.2 - 0.3 V decat realul masurat pe borna.



Corect, asa imi afiseaza si mie, am crezut ca a luat-o razna computerul.
Skip ads

  • Missa

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua , Alternatoarele astea sunt mare belea . Am ajuns sa-l visez noaptea. Prima data pierdea ulei pe la semerig ,demontat schimbat semering ,incarcare 13,7-13,8 . S-a spart radiatorul de clima .Schimbat rezolvat ,dar dupa vreo 40 Km facuti in doua zile au incepul problemele .Clima tot timpul pe automat. Se oprea sau mergea sacadat ventilatorul de la ambient , ca in final sa se opreasca si radio , a cazut servo , luminile palpaiau , cu greu am ajuns acasa pe baterie noaptea .La aceste simptome incarcarea era 9,8 - 10 . Demontat , dus la electrician , schimbat releu incarcare ,montat inapoi pe masina .dupa pornire se auzea un zgomot ciudat parca piedea aer pe undeva . Incarcare 11,5- 12,2 si de cateva ori a ajuns pana la 13,5 dupa care s-a aprins becul de la ABS si ala de service , incarcare sub 9 .
Ma gandesc sa cumpar un alternator nou sau reconditionat. Am vazut LAUBER poloneze la preturi acceptabile .
  • deleted-88280

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Cred ca atunci cand bateria e incarcata trece pe NONE, daca e descarcata trece pe PWM.


MODE Auto / PWM / None nu are treaba cu incarcarea. Se refera la partea de dimming luminozitate LCD si cum este realizata aceasta cu PWM sau fara. De ce functioneaza cu PWM/None cateodata? Din punctul meu de vedere pentru controlarea temperaturii LCDului iarna/vara.

Revenind la alternatoare am schimbat in Feb puntea+releu si pare sa fie ok. ~14.1 incarcare. Am model Hitachi 110A. Vedem cat tine...
  • Missa

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Buna seara! Astazi am scos masina de la servis. Mi-au reparat alternatorul (binenteles alt servis) priimul a montat gresit releul si nu mai avea carbuni). Incarcarea este acum de 14,1 la relanti fara consumatori si 14,3 la 2800 ture fara consumatori . Am obsevat insa alta chestie ,la relantiu daca invart de volan stanga dreapta scade incarcarea semnificativ pana la 12,5 . Este ceva normal ? Am sa mai urmaresc chestia asta sa vad poate dupa um drum mai lung se incarca si bateria mai bine .
Skip ads

  • ovidiu87us

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2011 Z1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Este normal. Asa fac si ale mele. Cu cat invarti mai mult de el cu atat scade si mai tare. De curiozitate , cat a costat releul de incarcare , si eventual puntea de diode daca ai inlocuit o si pe aia.

O seara buna !
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Missa a scris:Buna seara! Astazi am scos masina de la servis. Mi-au reparat alternatorul (binenteles alt servis) priimul a montat gresit releul si nu mai avea carbuni). Incarcarea este acum de 14,1 la relanti fara consumatori si 14,3 la 2800 ture fara consumatori . Am obsevat insa alta chestie ,la relantiu daca invart de volan stanga dreapta scade incarcarea semnificativ pana la 12,5 . Este ceva normal ? Am sa mai urmaresc chestia asta sa vad poate dupa um drum mai lung se incarca si bateria mai bine .

Din cauza servo scade asa mult,ala consuma cam mult. Cand ramai pe baterie poti observa ca tragi de volan de parca ai fi pe rabã.
Asa ca stai linistit. mie imi scade pana la 13.2 incarcare 14.4 la relanti dimineata dupa care ajunge la 14.1.
  • Missa

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2015

  • Mesaj Privat
ovidiu87us a scris:Este normal. Asa fac si ale mele. Cu cat invarti mai mult de el cu atat scade si mai tare. De curiozitate , cat a costat releul de incarcare , si eventual puntea de diode daca ai inlocuit o si pe aia.

O seara buna !

La primul service releul de incarcare a costat 116 lei si 40 lei manopera , numai ca la montaj a crapat carbunii si nu a mers. Se pot pune alti carbuni .Manopera proprie montat , demontat de pe masina .
La sevice specializat toata afacerea cu montat , demontat de pe masina reconditionat alternatoor , tester pentru sters erori 465 lei cu factura si garantie 12 luni .
  • ovidiu87us

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2011 Z1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pt info. Taicamiu a dat 350 Euro in germania pt alternator , pt ca nimeni nu a vrut sa-i inlocuiasca doar puntea de diode sau releul. Cel putin el nu a gasit service ul care sa faca treaba asta acolo.
Skip ads

  • Missa

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Daca e la fel cu cel ce vine pe masina din fabrica nu este mult .la noi unul original e o groaza de bani ! Sa nu avem nevoie .
  • Missa

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2015

  • Mesaj Privat
ovidiu87us a scris:Multumesc frumos pt info. Taicamiu a dat 350 Euro in germania pt alternator , pt ca nimeni nu a vrut sa-i inlocuiasca doar puntea de diode sau releul. Cel putin el nu a gasit service ul care sa faca treaba asta acolo.

  • cornel_ionut

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
salutare,

acum fix un an si 10.000 km am schimbat puntea de diode si simeringul la alternator,cel original fiind inlocuit cu unul cargo.a inceput sa curga iarasi.cei de la sevice mi au spus ca asta este durata de viata a unui simering aftermarket si ca eu,teoretic, voi schimba simeringuri la alternator anual.
la montajul simeringului nou,am observat sa vechiul simering nu facuse sant pe ax iar mecanicul nu a strans arcul celui nou
cu siguranta v-ati lovit de aceasta problema.cum ati rezolvat-o?
ps:nu prea am rabdarea sa schimb anual simeringuri...
  • klod
  • **
  • 207 mesaje
  • din 22 Jan 2011
  • Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Alta tara
  • klod

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2011

  • Mesaj Privat
salutare tuturor,
am si eu o problema cu un astra h 1.7 cdti z17dth din 2004,
deci masina a pornit dimineata normal dar pe bord a ramas aprins beculetul esp, am stins masina sa vad daca se sterge eroare si dupa aceea nu a mai vrut sa porneasca absolut deloc, se auzea doar un sunet de releu sa zic asa (tac tac tac), am pornit masina cu cabluri, a pornit imediat doar ca dupa circa un minut se oprea singura, mentionez ca tensiunea la baterie cu masina oprita era 12,2 v, cu masina pornita era 6,5v(bateria veche din 2010) si am decis sa schimb bateria, am montat o baterie noua si aici observ ca tensiunea cu masina oprita e 12,3 v iar cu masina pornita scade la 11,5v, aici practic dupa parerea mea de ar fi problema cu alternatorul,
doresc sa intreb cunoscatori de astfel de probleme
-ce tip de alternator de foloseste pe acest model pt ca observ ca sant doua modele
1. de 100 amperi
2. de 110 amperi
- ce marca recomandati.
masina este 1.7 cdti,cosmo, 74kw, 101 cp, berlina din 2004, clima,motor isuzu, doresc sa montez un alternator nou deoarece am inteles ca alternatoarele revizionate nu dureaza prea mult pe motorul acesta, va multumesc in avans si astept parerile voastre
Skip ads

  • razvanm06

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2015

  • Mesaj Privat
o intrebare am si eu legata de aceste alternatoare. bateria mi-a murit acum o saptamana, aveam 13.8-13.9 incarcare mereu,iar daca porneam sa zicem vreo 3-4 consumatori,nu scadea foarte mult,ajungeam undeva pe la 13.6-7. acum,cu noua baterie cu aceleasi specificatii, am 14.2v dimineata sau la rece,dupa ce se incalzeste putin motorul sta la 13.8, daca pornesc 2 consumatori scade la 13.7-13.6. am facut un test ca sa zic asa, am pornit dezaburirile, faza scurta si ceata pe fata,am deja 4 consumatori mari si tensiunea in meniul ascuns o am la 13.4.. care sa fie cauza? si cu bateria veche,porneam toate astea fara prea multe griji si nu ajungea la tensiunea asta..
  • cornel_ionut

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
cornel_ionut a scris:salutare,

acum fix un an si 10.000 km am schimbat puntea de diode si simeringul la alternator,cel original fiind inlocuit cu unul cargo.a inceput sa curga iarasi.cei de la sevice mi au spus ca asta este durata de viata a unui simering aftermarket si ca eu,teoretic, voi schimba simeringuri la alternator anual.
la montajul simeringului nou,am observat sa vechiul simering nu facuse sant pe ax iar mecanicul nu a strans arcul celui nou
cu siguranta v-ati lovit de aceasta problema.cum ati rezolvat-o?
ps:nu prea am rabdarea sa schimb anual simeringuri...


pe 14 noiembrie am schimbat simeringul cu unul pe Gm,pret 120 lei+ 100 manopera;dupa 500 km si nicio luna a inceput sa curga.mers inapoi la service,schimbat pe garantie tot cu Gm,acum are cca 300 km si urmarim...
puntea si releul,ambele Mobiletron,au cam un an.urmarim si incarcarea...
intr-un an, costurile cu alternatorul s-au ridicat la 650 lei...urmatoarea "reparatie" cred ca va fi inlocuirea cu un altul,chiar si reconditionat Smile
  • cornel_ionut

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
acum 3 saptamani, a inceput sa curga iarasi simeringul GM, dupa cca 15000km; axul avea santuri...
mers la service, inlocuit cu un simering de " 3lei"; toate bune si frumoase pana saptamana trecuta cand m-a lasat puntea si releul montate cu cca 2 ani in urma
am cumparat un delco remy 100 amperi cu pompa vacuum si l-am inlocuit. in 2 ani l-am reparat de 3 ori!
  • cornel_ionut

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
s-a belit si delco-remy asta dupa 3500 km...plin de ulei in el
mers la service, inlocuit pe garantie cu un bosh reconditionat in Taiwan. sa vedem cat tine sui asta Smile
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Bosch reconditionat este defapt alternatorul Hitachi original al masinii, doar ca reconditionat de BOSCH. Cum nu exista punte si releu BOSCH pentru modelul Hitachi (cel putin asa mi-a spus mie un electrician auto, la un moment dat gasisem si eu unul pe eBay reconditionat de BOSCH si vroiam sa-l cumpar), acum nu mai pot de curiozitate sa aflu cu ce anume (punte, releu) reconditioneaza BOSCH alternatoarele astea Hitachi si cat tine reconditionarea asta a lor cu certificare si garantie BOSCH.
  • cornel_ionut

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
@ahappyuser : din ce am gasit pe net , Huco este divizie a Hitachi, asadar punte si releu gasim
http://www.hueco.com/mm/News_May_2014.pdf
adresa de mai sus este preluata de pe site-ul Hitachi:
http://search.hitachi.co.jp...10-503&SC=ALL

cat despre Bosch ... sa vedem cat va tine simeringul deoarece asta a fost si problema la delco remy
garantia este de 2 ani
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu am pus semering doar pe original, la ambele masini din semnatura. Le-am comandat la Reprezentanta Opel Sibiu, au venit sigilate cu cod original GM/ISUZU si m-au costat undeva la 14lei/buc daca-mi amintesc eu corect. Nu curge niciunul de cand a fost montat, nu cred ca va curge pe viitor si chiar nu-mi fac niciun fel de probleme ca nu va tine mai mult semeringul decat puntea de diode (Mobiletron in cazul meu) Smile.

Sa ai bafta de alternatorul BOSCH, sa ne mai scrii daca intervine ceva nou.
  • cornel_ionut

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
cateva posturi mai sus este intreaga istorie a inlocuirilor la vechiul alternator: cu simeringuri Gm( care costa 140 lei nu 14 lei Smile ) cat si after market, cu inlocuirea puntii si releului Mobiletron( care a tinut 2 ani)
voi scrie si despre Bosch( sper sa nu fie cazul Smile ) ,asa cum am scris si despre dellco remy cel nou , despre volanta, timonerie, etc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR