Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • bogdicy

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
sal iulian1971. Tu ai alternator original al masinii?
Eu am altul , pe masina am avut de 140A cu 3 fire de conectare B+ D+ si DFM, iar acum am pus unul tot DENSO de 105A parca cu 2 fire B+ si D+.
Sper sa nu zapaceasca calculatorul masini
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
O sa ma uit de care e. O am de o saptamana si inca mai am de studiat.
Original parca e Hitachi si Denso.
  • ravenadrian

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut! Am aceeasi problema cu incarcarea. Am schimbat puntea si releul din alternator dar incarcarea incepe dupa ce o turez peste 3000 rpm altfel dupa un timp se aprinde martorul baterie din bord. am gasit pe forum o improvisatie facuta la 2 dintre mufele aflate langa compartimentul baterie dar nu se explica prea multe. iar din poze nu se intelege nimic, mufele au cate 6 fire si nu se sti care din ele sunt folosite.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
livcro a scris:Releul la astra H are un contact in plus, prin care primeste comanda de la ECU cand si cat sa incarce. Nu sunt specialist, dar cand am reparat alternatorul. meserasul mi-a dat codul pt releu si punte diode si mi-a zis sa ii mentionez explicit vanzatorului de piese ca imi treba releu din ala cu un contact in plus.


Ai dreptate, alternatorul la Z17DTL, Z17DTH, Z19DTH are o conexiune de excitatie de la ECU motor. Din ce am citit pe topic aici, o functie ar fi ne-excitarea alternatorului la pornire. Practic atunci vrei toata energia sa se duca in electromotor si nu o parte in alternator. Dupa pornire, ECU motor trimite semnal de excitatie in alternator.

Pentru Z17DH/DTL exista un update de soft in caz ca bateria se descarca prea repede din cauza folosirii sistemului quick heat sau cei care conduc distante scurte, sub 5 minute.

Pentru cei care fac improvizatii, la urma urmei stiti ce faceti, suportati consecintele. Nu inteleg de ce cereti de la altii sa va confirme daca improvizatiile voastre sunt bune. Nimeni de aici nu e proiectant la Opel.
Skip ads

  • bluetux

  • Mesaje scrise: 1,386
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
"Pentru Z17DH/DTL exista un update de soft in caz ca bateria se descarca prea repede din cauza folosirii sistemului quick heat sau cei care conduc distante scurte, sub 5 minute. "

unde se poate face update-ul? in Romania nu au auzit "specialistii" asa ceva Smile
niste detalii ar fi utile...
  • gabel1491

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2001 y2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salut sunt nou pe forum dar am si eu o problema cu opelu meu astra h 17cdti 2005 care nu imi incarca cand motorul este rece dar cand se incalzeste incepe si incarca .Care ar putea fi cauza am schimbat akm 1 saptamana puntea de diode si releul si tot nu am putut sa scap de problema
  • bluetux

  • Mesaje scrise: 1,386
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
apare probema asta la pornire cand mergi pe distante mici, eventual si cu aeroterma pornita si bateria nu apuca sa se incarce;
daca o turezi un pic la pornire, fara consumatori, o sa incarce mai repede;
plus ca e si cam frig afara, dupa o noapte geroasa s-ar putea sa nu mai porneasca masina - la -18°C, bateria functioneazã numai cu 40% din puterea pe care o poate da la 20°C;
eu zic sa verifici bateria (nivelul electrolitului, densitatea, tensiunea) si sa o incarci eventual la capacitatea maxima;
si sa pornesti prima data (dimineata) fara consumatori in functiune...
  • Liviu85

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Gabel, aceeasi problema o am si eu. Mi-am facut un aparat de masura pe care il tin la bricheta tot timpul. Dupa ce am schimbat acum un an puntea si diodele a inceput sa se manifeste. Cand pornesc pe vreme rece, trebuie sa inchid toti consumatorii exceptand aeroterma pe tr 1 de care sunt dependent ca sa stea la 13.9-14. Dupa aprox 10-15 min de mers, de la 14.3, pot deschide orice ca tot nu scade sub 13.7. Am observat ca si dupa cele 10 min de mers nu isi revine decat dupa o usoara accelerare si de aici banuiesc o intarziere a comenzii din ecu si mai putin un defect fizic. Ma poate invata cineva cum verific daca ecu da comanda de excitatie?
Skip ads

  • bluetux

  • Mesaje scrise: 1,386
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
bateriei descarcata/defecta care suprasolicita alternatorul e principala cauza,
faptul ca ECU "uita" sa dea comanda de excitatie e parte a doua...
vad ca si in manual Opel nu uita sa precizeze:
"ÃŽntretinerea bateriei
Când conduceti cu vitezã redusã sau când autovehiculul stationeazã, în trafic urban lent,
în trafic cu opriri si porniri repetate sau în ambuteiaje, opriti dacã este posibil toti
consumatorii electrici a cãror functionare nu este necesarã (de ex. încãlzirea lunetei
sau încãlzirea scaunelor). Apãsati pedala de ambreiaj la pornire pentru a micsora
suprasolicitarea demarorului si bateriei. "

poate are cineva o schema clara si nepericuloasa pentru excitarea suplimentara a alternatorului,
ar fi utila pentru toti cei cu astra h diesel...
  • Liviu85

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Dupa multi timp de cautat pe forumuri, am deslusit partial dilema in care ma aflam. Cei care au probleme cu incarcarea atat timp cat motorul este rece pot rezolva partial problema dezactivand sistemul electric quickheat de 1000w (cu opcom sau scotand mufa mica) fara a mai avea batai de cap. Mai mult ca sigur piesele astea de producator (puntea si releul) sunt proaste dar macar acum sta incarcarea la 14 (cu faruri si ventilator la 2-3) si 13.7 (cu faruri si ventilator la 2-3 plus dezaburire). Multumesc celor care au incercat sa ma ajute.
  • bluetux

  • Mesaje scrise: 1,386
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
nu e prea sigur ca asta e rezolvarea, QuickHeat oricum nu intra in functiune cand bateria e slaba si peste o anumita temperatura exterioara; bateria incarcata e mai degraba "secretul" la dieselurile opel Smile
  • bogdicy

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Am revenit dupa ceva timp cu problema alternator .
Am pus un alternator de 105A pe masina ca m-am saturat sa-l repar pe cel original, acesta are doar 2 conectori B+ si D+, luat din dezmembrari.Acesta m-a tinut 1an si vr-o 5luni fata de celalat care pica la 1an.
As vrea totusi sa il repar pe cel original, dar nu stiu exact unde trebuie sa leg la masina cer 3 conectori sa nu stric iar ceva.
Astept si sfaturi daca pot pune o punte de diode mai puternica de amperaj mai mare , sau ce imi recomandati sa fac ca eu unu nu mai stiu...
Multumesc.
Skip ads

  • ady_adrian

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Salut.Am pe masina alternator Denso de 130 A din cate stiu(sper sa nu gresesc) si am umblat in 5 ani de cand am masina de 4 ori in el.Am vazut la unele Vectre c sau chiar si Astra h alternatoare Bosch.Stie cineva daca alternatorul Bosch se potriveste in locul celui pe Denso si daca sunt mai fiabile?Tin sa precizez ca al meu se incalzeste de-l ia naiba,nu mai incarca,am schimbat releul regulator iar puntea de diode este buna.Cei de la service m-au sfatuit sa-l inlocuiesc pentru ca nu e normal sa se incalzeasca asa tare.
  • ag10tit

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Eu am cumparat de la Bosch un alternator nou(am dat alternatorul meu denso 105A + diferenta de bani). Din august 2011 si pana astazi nu am avut probleme cu el....va recomand sa facesti acest lucru daca doriti sa scapati de problemele cu alternatorul.
  • chupachabra

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2006 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
(ag10tit ) CE alternator ai luat de la bosch de se potriveste pe Astra h ? PE forumurile noastre se discuta numai despre dioade arse . Am studiat mult povestea asta cu alternatorul pe astra h 1.7 cdti & pe forumurile din anglia si germana princiapala problema ce cauzeaza arderea diodeleor este (cim ul) si instalatia electrica aferenta acestuia . cica "" ! masinile produse dupa 2007 nu ar trebui (teoretic) sa aibe aceasta problema . Opel schimband producatorul acestor componente .
  • ag10tit

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Am dat datele mașinii si am primit un alternator nou
  • d0m1n1c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salut,

Avand probleme cu pornirea la rece am schimbat bateria cu Varta Blue Dynamic 74 AH , 680 A si acum masina porneste la sfert dimineata.

Insa urmarind incarcarea in BC am observat urmatoarele lucruri:

Daca pornesc motorul fara nici un consumator am incarcare normala de 14,3-14,2 dupa care daca mai pornesc consumatori gen dezaburire, clima, faza scurta incarcarea variaza intre 13,9-14,2.

Daca pornesc motorul si clima e deja pornita, farurile sunt puse pe auto si se aprind singure la pornire, atunci incarcarea imi sta undeva intre 12 si 13 (indiferent daca turez motorul sau nu). In momentul in care inchid toti consumatorii o las 5 secunde si ii pornesc din nou incarcarea revine la normal in jurul valorii de 14.

Singurul moment in care imi scade destul de mult incarcarea este cand iau viraje mai dese, intra servo in actiune si din 14 scade in 13, 13,5.

A mai avut cineva problema asta?
  • chupachabra

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2006 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Eu am aceasta problema de cateva luni , cel mai mult ma deranjeaza directia Greoaie cand scade tensiunea . (din cauza cim-ului din spatele volanului se intampla asta ) Chiar daca o sa ti se para absurd ce-ti zic acum nu ai nimic de pierdut daca incerci . cu motorul oprit si cheia scoasa . misca de volan pe axele lui reglabile. tragi in fata in spate in jos in sus . apoi reglezi volanul pe pozitia lui originala .adica la maxim in sus si la maxim in bord .dupa pornesti si verifici tensiunea . La mine a functionat . dar nu a rezolvat si problema . daca folosesc intens directia imi scade tensiunea pana la 13,8-9 , .dimineata la prima pornire am 14,2 . momentan astept sa se intample ceva , pentru ca am problema asta de cateva luni . acum sunt in cautarea unui alternator de 150 A comatibil cu motorul asta . din pacate nu gasesc .
  • d0m1n1c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
La mine directia nu pot spune ca e greoaie iar cim-ul l-am schimbat acum 3 luni cu unul nou.

Insa nu pot sa inteleg de ce se intampla asta atata timp cat am schimbat puntea cu diode, rulmentii si releul de incarcare, bateria am schimbat-o.....probabil ca urmeaza sa schimb alternatorul cu totul insa pana atunci cred ca scap de masina.

Insa ma tot intreb de ce cand pornesc cu consumatori am incarcare foarte slaba, si cand pornesc fara consumatori si le dau drumul dupa incarca normal....nu imi explic..
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La astra H in chema de incarcare mai e un releu, parca
sa nu fie ala cu probleme
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR