Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • chupachabra

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2006 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Nu inteleg cum nimeni pana acum nu a elucidat miserul asta . de ce se arde puntea de diode ? trebuie sa existe o explicatie , normal asa ar fi .
Astra h e cea mai proasta masina creata vreodata de opel . un prieten a luat masina noua ,pe comanada , dupa 60 k i s-a ars puntea de diode pentru prima data , masina fiind in garantie a scapat ieftin , pana la 100 k s a mai ars de 4 ori si 2 alternatoare noi de la opel +3 baterii. + suspensii schimbate . rulmentii, supapa rampa presiune , cim ul , volanta ,injectoare + garnituri injectoare ,plus clancanitul de la acesorii neelucidat nici pana astazi , de 4 ori l a lasat pe drum . de 4 ori l-am tractat . Eu la vechea mea masina in 10 ani si 400.000 km cat a fost in familie nu s-a defectat absolut nimic am schimbat de 4 ori cureau de distributie si de doua ori rolele .. atat !
Skip ads

  • d0m1n1c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Imi poate explica si mie ce inseamna exact acel "MODE" din meniul ascuns al BC-ului?

Am momente cand in dreptul lui imi apare ""NONE" si momente cand apare "PWM" ....care e diferenta dintre ceasta NONE si PWM?




  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
"Pulse-width modulation (PWM), or pulse-duration modulation (PDM), is a modulation technique that controls the width (in time) of an electrical pulse, formally the pulse's duration, based on modulator signal information.
The average value of voltage (and current) fed to the load is controlled by turning the switch between supply and load on and off at a fast rate. The longer the switch is on compared to the off periods, the higher the total power supplied to the load.
The PWM switching frequency has to be much higher than what would affect the load (the device that uses the power), which is to say that the resultant waveform perceived by the load must be as smooth as possible. "
  • d0m1n1c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns, Definita o citisem pe net..si inteleg ca e o metoda de a varia in mod controlat incarcarea alternatorului.

Practic eram curios de ce uneori e NONE si de ce alteori e PWM. Ce anume determina trecerea alternatorului de pe NONE pe PWM?
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cred ca atunci cand bateria e incarcata trece pe NONE, daca e descarcata trece pe PWM.
  • chupachabra

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2006 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Stie cineva daca alternatorul de la astra g 1.7 dti (y17dt) se potriveste pe astra H 1.7 cdti (z17dth) ?
  • AndrewBv

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2009

  • Mesaj Privat
De potrivit se potriveste insa nu stiu cat de bine va face treaba. E diferenta de "putere"
  • deleted-93144

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Din cate apare pe cartea service la masina mea, fostului proprietar a schimbat alternatorul pe garantie si au pus unu bosh, dupa ce am citit zilele astea despre alternatoare am intrat in meniul ascuns si cu urmatoarele functii activate: faruri, dezaburire, incalzirea in ambele scaune statea la 13.9 14v in schimb cand miscam de volan pe loc se ducea in 13.2 13.4 13.6 fluctua intre aceste valorii cand dadeam de volan, intreb si eu ca nu stiu, credeti ca si asta este pe duca.
PS: in primavara o sa vreau sa schimb bateria sa pun una de 72 sau 74Ah, sa aibe voltaj mai mare la pornire, credeti ca o sa fie vreo problema?
Skip ads

  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
E normal sa scada tensiunea cand rotesti de volan.
Indiferent de capacitatea bateriei voltajul va fi acelasi.
  • Liviu85

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Daca faci regulat drumuri scurte nu pune una mai mare. Cauta una care sa aiba descarcarea mai mare la pornire (nu rombat, am eu si nu e nimic de ea). Incarcarea este perfect normala fiindca directia este electric-hodraulica. De curiozitate, acum cat timp a fost schimbat alternatorul și ce putere are?
  • deleted-93144

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2014

  • Mesaj Privat
O sa pun tot Varta cum am si acum, are 4 ani si a pornit fara probleme si la -27C.

Alternatoru a fost pus tot unu de 100A cum era ala denso din fabrica.
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Cred ca atunci cand bateria e incarcata trece pe NONE, daca e descarcata trece pe PWM.

la mine e none si auto - pe auto trece cand temp lcd este peste 70 - la Astra
la Zofira am none si U - sta pe U tot timpul, asta de cand am pus alternatorul nou.
Skip ads

  • mini tehnicus

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2011

  • Mesaj Privat
chupachabra a scris:Nu inteleg cum nimeni pana acum nu a elucidat miserul asta . de ce se arde puntea de diode ? trebuie sa existe o explicatie , normal asa ar fi .
Astra h e cea mai proasta masina creata vreodata de opel . un prieten a luat masina noua ,pe comanada , dupa 60 k i s-a ars puntea de diode pentru prima data , masina fiind in garantie a scapat ieftin , pana la 100 k s a mai ars de 4 ori si 2 alternatoare noi de la opel +3 baterii. + suspensii schimbate . rulmentii, supapa rampa presiune , cim ul , volanta ,injectoare + garnituri injectoare ,plus clancanitul de la acesorii neelucidat nici pana astazi , de 4 ori l a lasat pe drum . de 4 ori l-am tractat . Eu la vechea mea masina in 10 ani si 400.000 km cat a fost in familie nu s-a defectat absolut nimic am schimbat de 4 ori cureau de distributie si de doua ori rolele .. atat !


Salut, si eu tot la capitolul asta sunt, asta dupa 2 ani- 18000 km. de cand am modificat alternatorul (iar s-a ars). De data asta vreau sa-i schimb statorul cu unul legat in stea, cu 8 diode, sau sa-l schimb cu totul cu unul Hitachi sh. Dar inainte sa il montez pe masina o sa-i modific puntea redresoare, inca ma mai documentez in privinta diodelor.

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=107924
  • mini tehnicus

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2011

  • Mesaj Privat
chupachabra a scris:Stie cineva daca alternatorul de la astra g 1.7 dti (y17dt) se potriveste pe astra H 1.7 cdti (z17dth) ?


Se potriveste cu exceptia releului de incarcare au coduri diferite, cel de astra h primeste excitatie de la ecu. pentru a incarca.
Mare mizerie de alternator Evil or Very Mad ....
  • angel247

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Asta am facut si eu astazi, am fost in service si am pus un alternator valeo de astra g 1.7 cdti pe masina mea care este un astra h 1.7 cdti .Problema initiala ß alternatorul nu incarca, am crezut ca este stricat dar baiatul a descoperit ca nu primeste excitatie de la ecu. S-a facut un fel de improvizatie pana ajung din nou luni la service ... sa testeze ecu , au zis sa nu fie stricat. Intrebarea mea este, pentru ca am vazut si comentariul de mai sus ... puntea de diode si releu am inteles din service ca sunt la fel si la astra h si la astra h , modelul 1.7 cdti . Deci este stricat Ecu sau releul difera ?
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
@angel247 informatia ai primit-o un post mai sus. Daca ai dubii te duci la un magazin de piese care au habar de capul lor si verifici daca difera releele.
  • mini tehnicus

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2011

  • Mesaj Privat
angel247 a scris:Asta am facut si eu astazi, am fost in service si am pus un alternator valeo de astra g 1.7 cdti pe masina mea care este un astra h 1.7 cdti .Problema initiala ß alternatorul nu incarca, am crezut ca este stricat dar baiatul a descoperit ca nu primeste excitatie de la ecu. S-a facut un fel de improvizatie pana ajung din nou luni la service ... sa testeze ecu , au zis sa nu fie stricat. Intrebarea mea este, pentru ca am vazut si comentariul de mai sus ... puntea de diode si releu am inteles din service ca sunt la fel si la astra h si la astra h , modelul 1.7 cdti . Deci este stricat Ecu sau releul difera ?


Alternator VALEO pe astra G 1.7 cdti? Eu am vazut numai HITACHI, poti sa pui o poza cu el, dar sa se vada si acea "eticheta" cu modelul.
Uite diferenta dintre alternatoare (mufa releului de incarcare).
Astra G


Astra H


  • angel247

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Mdap ...am prins ideea oricum ca nu treb sa pun alternator de Astra g pe astra h ca difera releul si ecu nu primeste semnal de excitatie de la releul de Astra g ... problema am sa o rezolv EU luni ... ca totusi baietii de la eds sunt OK ... e prima data din 2010 cand a fost o problema dar trebuiau sa stie ca releul de la alternatorul de Astra g nu o sa trimita semnalul de excitatie la ecu , in schimb mi-au zis ca e posibil sa fie ecu bulit Smile loghic ca nu primeste semnal daca este releu de astra g Smile) , este valeo si este de astra g ca scria si pe cutie , am avut 2 variante oferite de ei , un alternator bosh la 2350 ron si 150 ron manepera sau alternatorul acesta de astra g care au spus ca este identic cu cel de astra h si scap si de problema cu frai, acesta nu are frai , acesta fiind 1100 ron si 150 ron manopera. Mai sunt si alte variante de alternatoare in preturi omenesti ? ca ulterior am aflat ca exista si alternator hitachi si inca unul qw ... ceva
  • angel247

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2009

  • Mesaj Privat
si niste coduri la produse pentru ca baietii nu stiau codurile pentru hitachi si nu puteau sa imi caute pe net... daca se poate .. mersi
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Eu daca as fi in situatia ta as lua masuri. Ce ai patit tu acum suna mai mult a inselatorie. Gasesti pe forum magazine de piese care pot sa dea curs solicitarii tale si e posibil sa ai cotatii de pret mult mai bune.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR