Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • Mihaly Laszlo

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Timis
  • Masina: Kadett 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
A trecut iarna fara probleme indiferent de frigul de afara masina a pornit fara probleme in fiecare dimineata , zilele trecute intr-o dimineata masina nu a pornit , bateria find veche de 2 ani am mers si am cumparat una noua , cand am cumparat bateria cei de la magazin au verificat incarcarea . Din pacate dimineata urmatoare fenomenul sa repetat .
Am scos casetofonul din masina si am intrerupt alimentarea la sistemul de inchidere centralizata , findca la acestea am umblat in ultima vreme si am crezut ca e posibil ca am facut / legat eu ceva gresit . problema persista Sad .
Am fost si la vreo 2 electricieni auto ei nu au facut alceva decat sa dea jos borna de pe baterie si sa o apropie incet de borna bateriei , exista o scanteie minuscula inainte de contactul efectiv , ei au zis ca ar fi normal .
Acum stau peste noapte cu borna data jos si dimineta porneste fara probleme .
Orce idee este binevanita de unde sa incep cum sa incep verificarile ca sa elimin consumatorul care imi face probleme . Unde se pierde curentul ?
Skip ads

  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Incearca la becul din portbagaj,de regula se misca intrerupatorul si ramane becul aprins..Asta la sedan.
Si "electricianul"la care ai fost cred ca era de fapt tamplar sau fierar betonist,pt.ca trebuia sa puna aparatul sa vada ce rezistenta are.In functie de rezistena,vedea si ce consumator ai putea suspecta.Ori poate nu vroia sa se deranjeze cu o masina atat de veche si proasta (in viziunea lui).Sau poate era doar prost si atat.
  • Mihaly Laszlo

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Timis
  • Masina: Kadett 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
becul de la porbagaj este verificat .... ce trebuie sa masor cu aparatul de masura ca asi incerca sa ma descurc singur ( o fac de vreo 3 ani si chiar ma simt bine ) .....
  • opel kadett

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Mures
  • Masina: Calibra 1994 C20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2009

  • Mesaj Privat
La mine cand s-o descarcat bateria era casetofonu de vina. Eu asa am masurat ca am luat jos o borna, si un fir de la multimetru am pus pe baterie si una pe borna si aveam consum de 0,8 amperi si dupa ce am deconectat casetofonu avea numa 0,08 care era ceasu.
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,414
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
daca se descarca doar la rece atunci cere una noua
  • Mihaly Laszlo

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Timis
  • Masina: Kadett 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am masurat si eu am luat jos o borna, si un fir de la multimetru am pus pe baterie si una pe borna si am un consum de 0,76 amperi ...... am verificat din nou becul din porbagaj , am dat jos casetofonul , am deconectat inchiderea centralizata .......
Asi putea sa merg mai departe cu masuratorile si sa incerc sa depistez acest consum si la tabloul de sigurante ? ma gandesc ca daca reusesc sa masor o valoare la vreuna dintre ele mai restring din aria de cautare .
  • ovidiui

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
posibil vreun scurt
  • Mihaly Laszlo

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Timis
  • Masina: Kadett 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am nevoie de o informatie de la un coleg ..... eu am pierdut capacul de ta tabloul de sigurante poate cineva sa imi spuna ce rol are o siguranta
pe randul de jos ( de la stanga la dreapta ) a - 3 a siguranta ?

Mersi .
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
0.76A este extrem de mult(mp3playerul meu nu consuma atata in regim de functionare), daca masuratoare a fost facuta corect, aici ma refer daca sa asteptat cateva secunde bune ca perifericele sa se initializeze.

daca siguranta este cel cu nr 15 atunci este pt semnalizator, iluminatul interior, ceas, radio,bord computer.(20A)
Iti functioneaza martorul de la ulei? se aprinde cand pui contactul iar dupa ce a ponit motorul se stinge?
  • Mihaly Laszlo

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Timis
  • Masina: Kadett 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am conectat multimetrul intre borna bateriei si inel si am inceput sa scot sigurntele unu cate unu , asa am ajuns la siguranta NR 15 , cand scot siguranta multimetrul indica 00.00 amperi daca il pun la loc imediat apare 0.76 A .....
Am pornit masina fara siguranta respectiva pusa si imediat am observat ca nu merg anumite chesti (exact cele mentioante de tine , mersi pentru raspuns din pacate eu inca nu il vazusem ) .
DA toti martori functioneaza se aprind cand pun contactul si se sting dupa ce porneste motorul !
Eu am demontat butonul de la avarie am scos casetofonul din ea am scos becul de la plafoniera si torpedou ceasul ....... multimetrul indica 0.70A constant cu toate astea demontate . (0.06 sunt probabil de la ceas)
Nu stiu daca este corect dar ma gandesc ca iluminatul de interior il pot elimina din discutie fiindca el primeste curent doar cand sunt aprinse pozitiile iar la mine bateria se descarca peste noapte cand totul este oprit ......
munca de detectiv continua va rog sa ma ajutati sa restrang lista de suspecti Sad ...
  • TMuresan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Salut, si eu am aceeași problema cu bateria, am cumpãrat baterie noua se descarca peste noapte, eu am un vw touran din 2006 1.9 diesel, trebuie sã încep cãutãri sa vad unde ar fi consumatorul care fura curent, mi-am cumparat un multimetru da nu prea ma pricep sal folosesc.. Dc ma poate ajuta cineva...?
  • TudorG

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Mihaly Laszlo a scris:Am conectat multimetrul intre borna bateriei si inel si am inceput sa scot sigurntele unu cate unu , asa am ajuns la siguranta NR 15 , cand scot siguranta multimetrul indica 00.00 amperi daca il pun la loc imediat apare 0.76 A .....
Am pornit masina fara siguranta respectiva pusa si imediat am observat ca nu merg anumite chesti (exact cele mentioante de tine , mersi pentru raspuns din pacate eu inca nu il vazusem ) .
DA toti martori functioneaza se aprind cand pun contactul si se sting dupa ce porneste motorul !
Eu am demontat butonul de la avarie am scos casetofonul din ea am scos becul de la plafoniera si torpedou ceasul ....... multimetrul indica 0.70A constant cu toate astea demontate . (0.06 sunt probabil de la ceas)
Nu stiu daca este corect dar ma gandesc ca iluminatul de interior il pot elimina din discutie fiindca el primeste curent doar cand sunt aprinse pozitiile iar la mine bateria se descarca peste noapte cand totul este oprit ......
munca de detectiv continua va rog sa ma ajutati sa restrang lista de suspecti Sad ...


Salut Mihaly, stiu ca topicul de mai vechi dar ma intrebam daca i-ai dat de capat?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR