Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Nu poti sa faci din demarajul 0-100km/h un criteriu de alegere a unei masini. Eu cred ca 110 cp sunt suficienti pt o masina de dimensiunea Insigniei. Nu stiu cati dintre noi pleaca de la 0 la 100km/h in exact cat scrie in specificatiile tehnice. Ca e mai rapid Loganul sau Corsa, asta m-ar lasa indiferent. Daca vrea sa treaca pe langa mine, duca-se. Ca sa aduc aminte si ceva avantaje a acestor motoare ar fi ca e acelasi motor ca si cel de 160 CP, deci stres mecanic mai mic, consum de combustibil mai mic. Si pt un familist, cred ca asta e mai important decat acceleratia 0-100km/h. Sunt masini cu care iti duci familia la plimbare, nu te duci cu ea la curse.
Skip ads

  • neagutiberiu

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Sincer comparatia cu logan-ul mi se pare cam deplasata. Daca vroiam putere imi luam un astra 1,6 turbo. Dar am inteles ca si motorul de 1,4 turbo consuma 12-13 in oras deci nu vreau sa-mi imaginez la ce cifre ar ajunge 1,6. Ce imi doresc e un motor decent pe o masina fiabila. Atat. Ce vreau sa aflu cu ajutorul acestui forum este daca merita sa ma risc la o masina mai slab cotata, ca si fiabilitate decat VW. Acum toate pot avea probleme, mai e si chestie de noroc etc. Dar nu vreau sa-mi cada bara pe strada, sau sa ma trezesc ca ma lasa in drum.
  • neagutiberiu

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Are cineva experienta cu service-ul Radacini motors Constanta? Sunt profesionisti sau "meseriasi ce au furat meserie de la unchiu'"?
  • darius_x

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
in fine, sunt suficienti 110cp la 1,6 tone....ce dotari are la cei 19,200 euro?.....te ai interesat si de passat?
Skip ads

  • andreyyy

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Din cele trei modele as alege clar Insignia. Eventual uitat-te si la 1,6 sau 1.8 benzina. Nu prea se mai merita diesel in vremurile astea: motorina mai scumpa, masina mai scumpa, consumabilele mai scumpe, asigurare mai scumpa, impozit mai mare, etc. Si ptr ce ? Pentru 2-3 litrii la suta diferenta la consum ? Eu zic ca si u 1.6 benzina aspirat(cel de 115 cp) e suficient pentru un mers normal si nu difera cu mult fata de 2.0 diesel 110 cp la performante
  • neagutiberiu

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Eu fac in medie 25000 km pe an. La un calcul rapid consum cu aprox 1000 de euro mai mult pe combustibil la benzina decat motorina si tinand cont ca o sa tin masina min. 5 ani nu cred ca e rentabila benzina.
Configuratia la Insignia ar fi echipare Edition plus proiectoare de ceata, vopsea metalizata, si radio premium sau navigatie.
  • adrian.tanasa

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Majoritatea topicurilor cu probleme pe vwforum sunt la Golf V, VI si nu la Jetta V. Intrebati in service-urile din reprezentante care ar fi mai fiabila: Jetta sau Golf? Sunt in stare sa bag mana in foc ca raspunsul e Jetta...
A spune ca o masina la "lansare" e test iar mi se pare o copilarie..
Ca sa-mi iau o masina "de dragul service-ului" iar mi se pare o prostie. Pot foarte frumos sa fac revizia in alta reprezentanta. E ca si cum m-as duce sa vizitez un prieten in alt oras...

Eu unu as gandi asa: Pentru banii astia ce mi se ofera? O suspensie independenta spate? O directie buna? Un motor viguros, corect..etc? O cutie automata? Un nivel mai bun de dotare? La ce nu as renunta?
Singurul meu sfat este ca tu sa alegi masina care sa-ti ofere acea placere (acel zambet) de fiecare data cand te urci in ea...oricare ar fi ea.
  • neagutiberiu

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2011

  • Mesaj Privat
adrian.tanasa a scris:Majoritatea topicurilor cu probleme pe vwforum sunt la Golf V, VI si nu la Jetta V. Intrebati in service-urile din reprezentante care ar fi mai fiabila: Jetta sau Golf? Sunt in stare sa bag mana in foc ca raspunsul e Jetta...
A spune ca o masina la "lansare" e test iar mi se pare o copilarie..
Ca sa-mi iau o masina "de dragul service-ului" iar mi se pare o prostie. Pot foarte frumos sa fac revizia in alta reprezentanta. E ca si cum m-as duce sa vizitez un prieten in alt oras...

Eu unu as gandi asa: Pentru banii astia ce mi se ofera? O suspensie independenta spate? O directie buna? Un motor viguros, corect..etc? O cutie automata? Un nivel mai bun de dotare? La ce nu as renunta?
Singurul meu sfat este ca tu sa alegi masina care sa-ti ofere acea placere (acel zambet) de fiecare data cand te urci in ea...oricare ar fi ea.


Ai pus punctul pe "i" si sunt perfect de acord cu tine. Si eu consider ca in primul rand trebuie sa iti faca placere de fiecare data cand te urci in masina si nu neaparat sa te consolezi ca ai facut o afacere buna. O masina (si noua si veche) prin definitie nu este o afacere ci iti va face gaura in buget inca din prima zi. Important e sa te simti bine in ea si sa nu te faca sa-ti dai si izmenele de pe tine ca sa o intretii.
Skip ads

  • tiry213

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
andreyyy a scris:Eu zic ca si u 1.6 benzina aspirat(cel de 115 cp) e suficient pentru un mers normal si nu difera cu mult fata de 2.0 diesel 110 cp la performante

Eu zic ca e mult mai ok dieselul. Toti vorbiti de cai dar nu stiti, nici macar ce cuplu au motoarele Smile)
  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 946
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
darius_x a scris:
Negreanu a scris:
darius_x a scris:loganurile cu siguranta inclusiv cele de 1.2...0-100km/h 13.9, oare sunt masini din clasa asta cu demaraj mai prost

Hai ca o dai in penibil...ia tu logan sau ford si lasa pe astia mai saraci sa cumpere un amarat de insignia de 110cp..
Daca chiar il intereseaza viteza o remapeaza si gata

PS: Ce opel ai tu din 2006 1.8tdci.? Laughing



ce sunteti asa frustrati aici pe forum:)))? nu prea va inteleg.....tu ai da 20000 de euro pe o masina care nu i capabila de un demaraj mai bun ca un logan de 1.5 dci?....macar de ar consuma putin


Pai atunci hai sa ne luam toti logan ca are demarajul extraordinar...Cand o sa am si eu dilema asta o sa tin cont de sfatul tau...Mai bine dau 12-13000 de euro pe un logan extra full ca mananca asfaltul ,de restul de bani ii pun spoilere si praguri..Sa vezi dupaia ce se uita astia cu insignia dupa mine si se oftica...O sa moara toti dusmanii de ciuda..Si cand te gandesti ca mai am si 85 de cai de rasa pura Laughing
Omul vrea o masina de familie..daca vroia o masina de curse isi lua mustang si peco si rezolva situatia Laughing
  • darius_x

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
preturile sunt cu TVA?
  • neagutiberiu

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2011

  • Mesaj Privat
darius_x a scris:preturile sunt cu TVA?


Preturile sunt cu TVA din care mai poti scade si 3 rable Remat. Cred ca totusi inclin spre astra.. Nu cred totusi ca am nevoie de o masina atat de mare ca Insignia. Desi e superba sa dau banii doar ca sa ma falesc cu ea, eu zic ca nu are sens..
Skip ads

  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 946
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
pt 2000 merita
  • andreyyy

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2009

  • Mesaj Privat
tiry213 a scris:
andreyyy a scris:Eu zic ca si u 1.6 benzina aspirat(cel de 115 cp) e suficient pentru un mers normal si nu difera cu mult fata de 2.0 diesel 110 cp la performante

Eu zic ca e mult mai ok dieselul. Toti vorbiti de cai dar nu stiti, nici macar ce cuplu au motoarele Smile)


O fi mai ok, dar nu atat de ok incat sa merite o diferenta de pret de vreo 3000-4000 de euro, costuri de intretinere mai mari, impozite si rca mai mari, combustibil mai scump... Raman la parerea ca si la 25 000 de km anual, in conditiile actuale iesi mai in ajantaj cu benzina daca scoti masina mai ieftina cu aprox 3500 de euro si o ti aprox. 5 ani. (am calculat, dar nu stau sa insir aici toate costurile ptr ambele motoare. Calculati si voi) Avantajul ar fi cam de 1000 ron economisiti anual(cu benzinara) daca diferenta de aprox 3500 de euro a pretului masinii in defavoarea dieselului o socotesti cost suplimentar si o amortizezi pe 5 ani. Am mai luat in calcul si consumurile medii date de producator si calculate anual in functie de preturile combustibililor de la Petrom, impozit anual, rca anual si doua revizii pe an mai scumpe la diesel

PS: poate nu toata lumea are nevoie doar sa fie "bagat in scaun"= cuplu Very Happy
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
@neagutiberiu, ai zis ca ai avut Polo. Deci trecerea va fi destul de importanta la Astra, ce sa mai vorbim de Insignia. Cat despre spatiu, parca acum ai si varianta caravan la Astra. Motorul de 1.7 CDTI de pe noua Astra ar trebui sa fie A17DTR, o evolutie a motorului mai vezi de 1,7, iar in varianta asta de putere, suficient de testat pe Corsa D. La noua Astra as evita motoarele turbo pe benzina, in rest, numai de bine.
  • neagutiberiu

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2011

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:@neagutiberiu, ai zis ca ai avut Polo. Deci trecerea va fi destul de importanta la Astra, ce sa mai vorbim de Insignia. Cat despre spatiu, parca acum ai si varianta caravan la Astra. Motorul de 1.7 CDTI de pe noua Astra ar trebui sa fie A17DTR, o evolutie a motorului mai vezi de 1,7, iar in varianta asta de putere, suficient de testat pe Corsa D. La noua Astra as evita motoarele turbo pe benzina, in rest, numai de bine.

Multumesc de sfaturi, dar din cate am inteles motorul de 1,7 este de provenienta Isuzu de generatie foarte veche (aprox 15 ani) cu unele imbunatatiri la turbina si injectie. Nu sunt cunoscator dar asa am citit la altii mai documentati ca mine. Iar masinile caravan/ break/ sports tourer nu imi plac de nici o culoare (ca design).
Stima
  • neagutiberiu

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2011

  • Mesaj Privat
andreyyy a scris:
tiry213 a scris:
andreyyy a scris:Eu zic ca si u 1.6 benzina aspirat(cel de 115 cp) e suficient pentru un mers normal si nu difera cu mult fata de 2.0 diesel 110 cp la performante

Eu zic ca e mult mai ok dieselul. Toti vorbiti de cai dar nu stiti, nici macar ce cuplu au motoarele Smile)


O fi mai ok, dar nu atat de ok incat sa merite o diferenta de pret de vreo 3000-4000 de euro, costuri de intretinere mai mari, impozite si rca mai mari, combustibil mai scump... Raman la parerea ca si la 25 000 de km anual, in conditiile actuale iesi mai in ajantaj cu benzina daca scoti masina mai ieftina cu aprox 3500 de euro si o ti aprox. 5 ani. (am calculat, dar nu stau sa insir aici toate costurile ptr ambele motoare. Calculati si voi) Avantajul ar fi cam de 1000 ron economisiti anual(cu benzinara) daca diferenta de aprox 3500 de euro a pretului masinii in defavoarea dieselului o socotesti cost suplimentar si o amortizezi pe 5 ani. Am mai luat in calcul si consumurile medii date de producator si calculate anual in functie de preturile combustibililor de la Petrom, impozit anual, rca anual si doua revizii pe an mai scumpe la diesel

PS: poate nu toata lumea are nevoie doar sa fie "bagat in scaun"= cuplu Very Happy


Daca te uiti putin pe discutia despre consumul la Insignia de 1,6 turbo si 1,8 o sa vezi ca posesorii se plang de un consum urban undeva lintre 17-19% si extraurban in jur de 9%. Nu stiu ce masini conduceti voi dar eu chiar nu sunt dispus sa arunc atatia bani pe benzina. Mi se pare enorm, probabil si din cauza ca eu sunt obisnuit cu polo-ul meu de 1,2.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Adevarul e ca Astra asta noua este destul de grea, intre 1300-1500kg, pe benzina o sa ai niste consumuri foarte mari.
  • neagutiberiu

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Eu sunt hotarat pe diesel. Am avut benzina si vreau sa am si un diesel pentru cuplu si consum. Doar ca m-as intinde mai mult decat imi e plapuma cu Insignia. De aici nehotararea mea... Rolling Eyes
  • andreyyy

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Daca ai posibilitatea parerea mea e sa faci un efort un pic mai mare daca tot iti iei masina noua si sa iei Insignia. Dintre cele 3 e cea mai buna alegere chiar daca e un pic mai scumpa.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR