Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • tiry213

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Mai ia in calcul pretul de revanzare , care o sa fie mai mare la insignia.
Skip ads

  • andreyyy

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Nu prea cred. Ia uita-te de exemplu sa zicem la o Jetta sau Golf 2006 si o Vectra acelasi an. Desi cele din grupul VAG sunt o clasa mai jos si au fost mai ieftine la cumparare, totusi la sh sunt cel putin la acelasi pret, daca nu chiar mai scumpe decat vectra. Cumparatorii de pe piata sh apreciaza mai mult masinile VAG si de aceea acestea se vand la preturi mult mai bune decat Opel, Ford, Renault, etc... Deci parerea mea este ca in momentul de fata cel mai mic procent de devalorizare il au masinile VAG, deci din punctul asta de vedere(al valorii de revanzare) acestea sunt cea mai buna alegere cand vorbim de o masina noua(pierzi cel mai putin cand o vinzi dupa cativa ani).
  • x678001

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Si eu sunt tare nehotarat Sad si nu stiu ce sa aleg intre Jetta 2011, HighLine, 2.0 TDI - 140 CP + optionale undeva la 24000 euro cu TVA si Insignia Sport 2.0 CDTI 160 CP + 4x4 + 2-3 pachete de optionale undeva la 32.000 euro cu TVA.
Defapt, am cateva considerente care ma fac sa fiu nehotarat:
- devalorizarea Opel in favoarea VW
- cum reusesc unii sa obtina discounturi consistente la Opel Insignia gen de la 28.000 euro la 19.500 euro
- daca pretul de 32000 euro il aduc la 22.000 euro prin discounturi.... dau pe loc comanda la Insignia, cu banii cash, chiar in defavoarea devalorizarii accentuate pt Opel, plus ca la Insignia pot opta pentru 4x4 ceea ce e un plus la asezare in asfalt si pe timp de iarna (nu-l iau pentru off-road, logic)
- merita Xenon sa pun la masina? Si ma astept sa-mi raspunda cei care au experienta, eu pana acum n-am avut pe masini. Auzeam ca totusi sunt ceva probleme cand e ceata sau ploua foarte des... Plus ca sunt destul de scumpe de inlocuit cand se ard/strica, ca n-ar fi pe garantie
- faptul ca nu ti se da o lista completa cu partile/piesele masinii care intra sau nu in garantie
- faptul ca la Jetta n-am gasit discutii despre probleme la modelul anterior ca sa-mi fac o idee cat de fiabile sunt, la noi ma refer

Sunt niste bani totusi 22.000 - 24.000... euro (vreau cash sa n-am treaba cu bancile si nici SH nu vreau) si-as vrea din clasa Insignia in loc de Jetta.

Multumesc,
  • neagutiberiu

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2011

  • Mesaj Privat
x678001 a scris:Si eu sunt tare nehotarat Sad si nu stiu ce sa aleg intre Jetta 2011, HighLine, 2.0 TDI - 140 CP + optionale undeva la 24000 euro cu TVA si Insignia Sport 2.0 CDTI 160 CP + 4x4 + 2-3 pachete de optionale undeva la 32.000 euro cu TVA.
Defapt, am cateva considerente care ma fac sa fiu nehotarat:
- devalorizarea Opel in favoarea VW
- cum reusesc unii sa obtina discounturi consistente la Opel Insignia gen de la 28.000 euro la 19.500 euro
- daca pretul de 32000 euro il aduc la 22.000 euro prin discounturi.... dau pe loc comanda la Insignia, cu banii cash, chiar in defavoarea devalorizarii accentuate pt Opel, plus ca la Insignia pot opta pentru 4x4 ceea ce e un plus la asezare in asfalt si pe timp de iarna (nu-l iau pentru off-road, logic)
- merita Xenon sa pun la masina? Si ma astept sa-mi raspunda cei care au experienta, eu pana acum n-am avut pe masini. Auzeam ca totusi sunt ceva probleme cand e ceata sau ploua foarte des... Plus ca sunt destul de scumpe de inlocuit cand se ard/strica, ca n-ar fi pe garantie
- faptul ca nu ti se da o lista completa cu partile/piesele masinii care intra sau nu in garantie
- faptul ca la Jetta n-am gasit discutii despre probleme la modelul anterior ca sa-mi fac o idee cat de fiabile sunt, la noi ma refer

Sunt niste bani totusi 22.000 - 24.000... euro (vreau cash sa n-am treaba cu bancile si nici SH nu vreau) si-as vrea din clasa Insignia in loc de Jetta.

Multumesc,


In opinia mea nu exista comparatie intre o Insigina Sport 4X4 si Jetta . Clar votez pentru Insignia. Am fost in test-drive cu Insignia Cosmo 160 CP 4X4 si iti taie rasuflarea masina. Wink
Skip ads

  • x678001

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2010

  • Mesaj Privat
neagutiberiu a scris:In opinia mea nu exista comparatie intre o Insigina Sport 4X4 si Jetta . Clar votez pentru Insignia. Am fost in test-drive cu Insignia Cosmo 160 CP 4X4 si iti taie rasuflarea masina. Wink


Sunt convins, chiar ideea de 160Cp si 4x4 ma chinuie... Smile

Apropo de Xenon versus Halogen, la Insignia cu Halogen, nu are coltul ala de led-uri albe? Rolling Eyes
  • neagutiberiu

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2011

  • Mesaj Privat
x678001 a scris:
neagutiberiu a scris:In opinia mea nu exista comparatie intre o Insigina Sport 4X4 si Jetta . Clar votez pentru Insignia. Am fost in test-drive cu Insignia Cosmo 160 CP 4X4 si iti taie rasuflarea masina. Wink


Sunt convins, chiar ideea de 160Cp si 4x4 ma chinuie... Smile

Apropo de Xenon versus Halogen, la Insignia cu Halogen, nu are coltul ala de led-uri albe? Rolling Eyes

Ba da, luminile de zi cu leduri sunt doar pe farurile cu halogen si functiile aferente (schimbare automata faza lunga-scurta, cornering s.a.m.d.). Cam scump pachetul dar cei care au spun ca merita fiecare banut si in plus ca ii da un look mult mai agresiv.
  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,126
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Mie mi se pare ca daca esti un om care vrea limuzina nu iei astra, la fel daca vrei hatch nu iei insignia. Cel putin eu asa sunt, vreau deocamdata hatch uri de aceea insignia sau jetta ies din calcul.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am avut ocazia luna trecuta sa fac un drum mai lung cu o Insignia. Masina era dotata cu sistem AFL. Sa va spun parerea unuia care are halogen pe masina.
Pe drum uscat lumina este excelenta, vizibilitate mult mai buna decat a halogenului. Sistemul de comutare automata a fazei reactioneaza un picut cam tarziu, am cam luat cateva flashuri de pe contrasens.
Am intrat apoi intr-o zona unde ploua marunt si soseaua era uda. Aici xenonul cam pierde in fata halogenului, reflecta lumina si nu prea mai vezi soseaua. Halogenul face aici treaba mai buna. Am intrat si intr-o zona cu ceata si deja nu mai vedeai in fata decat o lumina foarte puternica. Asa ca am oprit farurile si am mers doar cu proiectoarele de ceata.
Concluzia, sistemul AFL bixenon este excelent pe timp bun. Dar se poate trai si fara. Este destul de scump si cred ca se merita doar in cazul in care conduceti foarte mult noaptea. Eu unul nu as investi in asa ceva pt ca evit pe cat de mult posibil deplasarile pe timp de noapte.
Despre sistemul 4x4 v-as zice sa va ganditi mai bine. Este si asta destul de scump. Insignia, ca toate masinile din clasa ei, sunt masini care se aseaza foarte bine la drum, foarte stabile. Sistemul 4x4 ar fi necesar daca ai locui intr-o zona de munte si ai avea zi de zi de urcat pe vreo straduta cocotata undeva si unde dezapezirea uita sa vina. In restul cazurilor o sa fie complet inutil. O investitie destul de aiurea, parerea mea.
Despre discounturi, aici e alta belea. Trebuie urmarit la dealeri cand sunt campanii promotionale. Discounturi mari se acorda de obicei la autoturismele care sunt pe stoc. Astea, cu cat le tin mai mult, cu atat le scade pretul. Dar dezavantajul este ca o iei asa cum o gasesti. La autoturismele care le iei pe comanda, nu cred ca vei gasi pe cineva sa iti faca o asa reducere substantiala.
Skip ads

  • neagutiberiu

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2011

  • Mesaj Privat
O intrebare am si eu pentru tine forbidden27: Ai renunta la Mondeo pentru Insignia? Nu ti s-a parut prea de autocar (zgomotos) motorul de pe Insignia pe care ai condus-o? Sau era cumva benzina?
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Hai sa iti raspund la modul cel mai sincer. Bantui pe forumul asta in cautare de informatii despre Insignia. La anul o sa schimb Mondeo si daca la Insignia mi se va face o oferta sub pretul la Mondeo, la echipari similare, as lua-o fara sa ma gandesc. Daca preturile ar fi sensibil egale, Mondeo o sa aiba castig, mai ales acum dupa aparitia faceliftului.
Despre zgomot, Insignia care am condus-o era dieselul de 130CP. E intradevar un pic mai zgomotos decat TDCI-ul de la Ford. Oricum, am mai condus si un Subaru Legacy al unui coleg, dieselul boxer de 2 litri. Zgomotul ala al dieselului este destul de enervant la toate, mai ales cand sunt motoarele reci. Nu o sa gasesti niciodata un diesel care o sa aiba rafinamentul unui benzinar. Si nici nu o sa gasesti un benzinar care sa aiba consumul unui diesel. Ma enerveaza zgomotul la diesel, dar cand ajung la destinatie si vad consum mediu de 5,xx la o masina de 1.5 tone le iert.
  • x678001

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2010

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris:Am avut ocazia luna trecuta sa fac un drum mai lung cu o Insignia. Masina era dotata cu sistem AFL. Sa va spun parerea unuia care are halogen pe masina...


Multumesc pentru raspuns! Smile

Ca o completare, gasisem intr-un articol pe net:

În viraje am realizat cel mai bine avantajele sistemului 4x4, deoarece maºina îþi permite abordarea acestora cu o vitezã mai mare decât te-ai aºtepta.

Am avut chiar ocazia de face comparaþia cu un model Opel Insignia Turbo fãrã tracþiune integralã, care "alerga" în faþa mea, pe drumul Bucureºti - Craiova. În curbe, maºina din faþã încetinea vizibil, iar corecþiile volanului erau la fel de vizibile.

Cu Insignia Turbo 4x4, însã, traiectoria o luam fãrã probleme ºi doar în curbe foarte strânse am fost avertizat de scrâºnetul subtil al pneurilor cã e cazul sã o las mai moale - cu toate acestea, subvirarea a fost extrem de redusã. Cel mai probabil trebuie sã mulþumesc în mare mãsurã ºi diferenþialului eLSD pentru acest lucru.

Aºadar, sistemul Adaptive4x4 îmbunãtãþeºte destul de vizibil comportamentul dinamic al maºinii, contribuþia cea mai importantã fiind la creºterea sentimentului de siguranþã în curbele luate cu vitezã. Acolo unde scaunele sport se simte cã ar trebui sã fie ºi mai profilate, dar, în acel caz, probabil nu ar mai fi la fel de confortabile.


Mai mult pentru asta as dori 4x4...
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Aici ai dreptate si nu o sa contest niciodata superioritatea dinamica a unei masini 4x4 comparativ cu una 2x4. Intrebarea este, merita sa platesti o suma de bani destul de maricica la o masina noua pt sistemul asta pe care o sa-l folosesti doar din cand in cand? Stim cu totii cat de aglomerata sunt soselele din tara noastra, de foarte multe ori nu o sa poti beneficia de avantajele care ti le aduc sistemul datorita masinilor din fata care incetinesc in curbe. O sa fi nevoit sa faci la fel ca ei. Eu unul folosesc masina pt deplasari cu familia, sotiei fiindu-i rau in masina pe drumuri virajate. Asa ca pe mine nu m-ar avantaja cu nimic, oricum pe drumuri virajate sunt melc. Trebuiesc luate in consideratie si situatiile de genul asta. Mai trebuie sa te gandesti la faptul ca sistemul este supus uzurii si pot aparea defectiuni mecanice si electrice, nici nu vreau sa ma gandesc ce ar insemna sa te duci in service-urile noastre cu o asa defectiune.
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
eu unul nu as lua opel cu sistem 4x4 si aici nu ma gandesc decat la traditia spre zero care o are
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Nu e nevoie de 4x4 la o masina cu 10kg/cp. Chiar si la mai putine kg/cp nu e neaparat necesar.
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
bertone a scris:eu unul nu as lua opel cu sistem 4x4 si aici nu ma gandesc decat la traditia spre zero care o are


Exista totusi modele 4x4 din 1980 incepand, Manta, Senator ( mai rare, dar exista) , Frontera, Kadett, Vectra A, Calibra, Monterey
De ce zici ca e traditia spre zero ?

PS Ferrari abia acu' scoate 4x4, sa inteleg ca nu ti-ai cumpara unul ca n-au traditie ?
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
pai de frontera rad toti copiii si de 4x4 ala foarte putin fiabil
daca vb de calibra sau vectra, singura calibra let din romania care functiona 4wd era cea a tipului de la brasov. in rest nu mai gasesti una in mintile ei

kadett manta si senator stiu ca au fost ori fata ori spate cu tractiunea, dar poate nu stiu eu bine.
pe antara au cumparat 4x4 de la toyota rav4.

unde e traditia si succesul in acest domeniu?
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Da, fiecare cu parerea lui, nu mai insist, m-am lamurit.
Sa inteleg ca tu ai evidente in xls. cu toate masinile din Romania si completezi in mod curent starea lor tehnica.
De unde stii ca singura calibra let din romania 4wd e a tipului din Brasov ? Esti on-line cu toate RAR din tara ?
Traditie si succes cu adevarat in 4x4 au foarte putine marci, daca tot tinzi spre perfectiune absoluta, asta nu inseamna ca restul sunt proaste.
Bafta!
  • andreyyy

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Slash a scris:
Sa inteleg ca tu ai evidente in xls. cu toate masinile din Romania si completezi in mod curent starea lor tehnica.


Very Happy Very Happy Cat am ras cat am citit ! Parca mi-l si imaginez pe bertone tinand o astfel de evidenta in excel Very Happy
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
de unde stiu ca aia e singura calibra cu 4x4 fuinctional?
pai poate pt ca: sunt dumnezeul rar-ului, arr-ului,etc asta ca sa-ti raspund cu aceeasi moneda.
sau stiu pt ca poate sunt un tip informat. sau stiu pt ca am fost pasionat de subiectul asta, crescand practic cu modelele opel si calibra fiind prima masina care m-a fascinat cu adevarat.
acu daca vrei sa discutam de 4x4 si perfectiune, putem sa incepem sa vb despre subaru, toyota, xdrive sau quatrro, dar suntem offtopic
daca vrei sa discutam de statistici in privinta fronterei, inainte de a vedea daca 20% mai au 4x4 functional ca in prima zi, hai sa vedem urmatoarele:
- mai sunt 50% din fronterele din romania cu toate tablaraia pe ele sau au ajuns ca aro 10 de curge tot in urma lor?
- scot majoritatea fronterelor existente diverse sunete ciudate de la grup sau diferential ?
- de ce pasionatii de offroad, daca se uita la o masina din anii 90 pt mers la padure ocolesc frontera? au ceva cu marca opel sau terrano de ex. este incomparabil mai fiabil?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@slash te contrazici degeaba.
intradevar 4x4 la opel e cam degeaba.nefiabil.
calibra cu 4x4 functional DE FABRICA sunt putine spre deloc. sistemul prost,costisitor si mai ales negandit pt 204 cai.

si da pasionatii de off road greu nu prea pun baza pe frontera.atat timp cat exista pajero, samurai,etc
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR