Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • neagutiberiu

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2011

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:O ultima inteventie: ala e cuplul motor, nu la roata. Cuplul la roata e alta mancare de peste.


Nu stiam. Dar banuiesc ca e proportional cu cuplul motor, nu? Sau cum se calculeaza?
Skip ads

  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Te-ai saturat sa opresti aerul conditionat si sa te rogi de masina sa traga si iei un motor de 110 cai pe o masina de 1,6 tone?
Sub 140 de cai masina asta nu poate emite pretentii. Uita de cuplu ca nu schimba datele problemei.

LE: Este cuplul motorului inmultit cu raportul total de transmisie. La diesel raportul total de transmisie e semnificativ mai mic, deci la roata ai cam acelasi lucru pentru puteri similare.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
E un pic mai complicat. Se ia curba de cuplu si se multiplica cu raportul treptei de viteza si cu raportul final. Vei observa ca la aceeasi viteza, cuplul la roate in tr.2 la diesel e cam acelasi cu cuplul la roata in tr.3 la diesel, si cam la fel si in tr.3 benzina fata de tr.4 diesel. De ce nu comparam direct treptele? Simplu: 1.6 atinge 100km/h in tr.2, pe cand 1.7cdti abia atinge 70km/h in tr.2.

P.S. Cristi a fost mai rapid Smile
  • neagutiberiu

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2011

  • Mesaj Privat
cristidb a scris:Te-ai saturat sa opresti aerul conditionat si sa te rogi de masina sa traga si iei un motor de 110 cai pe o masina de 1,6 tone?
Sub 140 de cai masina asta nu poate emite pretentii. Uita de cuplu ca nu schimba datele problemei.


Cred ca te inseli. 1,6 tone are Insignia. Astra pe benzina are in jur de 1300 Kg. Te cred ca tu ai motor puternic si esti fan masini sport dar nu cred ca la 115 Cp e chiar taraba. Asta e opinia mea doar.
Skip ads

  • mihail.dragoi

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
bine ca mi-ati deschis si mie ochii cu faza cu cuplul - diferentele benzina motorina...

ca ma uitai acu si 1.6 (115) ajunge la 100 in 11.7 sec iar 1.7 (110) in 12.6 deci da - nu stiu detalii precum colegii de mai sus da la comparatia asta benzina e mai fasneata... (da la ture mai mari).

de aceea io ca sa fiu sigur ca o sa ma misc macar la fel de fain ca acu o sa imi iau 2.0 (160)
singura problema pe care o mai am de rezolvat pana semnez comanda e culoarea (sic!)
  • neagutiberiu

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2011

  • Mesaj Privat
mihail.dragoi a scris:bine ca mi-ati deschis si mie ochii cu faza cu cuplul - diferentele benzina motorina...

ca ma uitai acu si 1.6 (115) ajunge la 100 in 11.7 sec iar 1.7 (110) in 12.6 deci da - nu stiu detalii precum colegii de mai sus da la comparatia asta benzina e mai fasneata... (da la ture mai mari).

de aceea io ca sa fiu sigur ca o sa ma misc macar la fel de fain ca acu o sa imi iau 2.0 (160)
singura problema pe care o mai am de rezolvat pana semnez comanda e culoarea (sic!)


Te invidiez.. Eu astept sa inceapa programul Remat sa mai scot si de acolo o mica reducere. Sa stii ca si pe mine m-au luminat baietii in problema cu cuplul motor. Daca as avea bani mi-as lua Insignia, dar asa...
  • vic81

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2010 a17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Am masina de aproape 10 luni cu 25000 km la bord, motorizarea in cauza 1.7 110 CP. Consumul mixt afisat acum e 6.5 in conditiile in care masina merge mult in exterior aprox 80 km pe zi, iar in oras max 10 pe zi. Sunt multumit de cum se comporta masina iar daca stii cum sa mergi cu ea nu vei avea cu siguranta probleme in depasire tir-urilor chiar si cu aerul conditionat pornit. Sasiul flexride cu butonul sport face mult diferenta prin modificarea cuplului la turatii mai mici.
Asta e doar punctul meu de vedere, nu vreu sa intru in polemica cu cei pasionati de motoare peste 150 CP.
Mergi si fa un testdrive poate gasesti un 1.7 la cele 2 reprezentante din CT si te va ajuta sa te hotarasti.
  • iOnutsSs

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.4 100cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:E un pic mai complicat. Se ia curba de cuplu si se multiplica cu raportul treptei de viteza si cu raportul final. Vei observa ca la aceeasi viteza, cuplul la roate in tr.2 la diesel e cam acelasi cu cuplul la roata in tr.3 la diesel, si cam la fel si in tr.3 benzina fata de tr.4 diesel. De ce nu comparam direct treptele? Simplu: 1.6 atinge 100km/h in tr.2, pe cand 1.7cdti abia atinge 70km/h in tr.2.

P.S. Cristi a fost mai rapid Smile


off-topic: 1.4 tot 100 km/h in tr. 2 Twisted Evil
Skip ads

  • mihail.dragoi

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
pai tibi - s-a dat startul la noul program ca si io bag trei tichete - dau acu comanda si cum masina vine in 2.5-3 luni e timp sa apara tichetele...

ideea e ca acu la inceput nu isi iau multi mashini si poti sa ceri discount mai mare, cred
  • neagutiberiu

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2011

  • Mesaj Privat
mihail.dragoi a scris:pai tibi - s-a dat startul la noul program ca si io bag trei tichete - dau acu comanda si cum masina vine in 2.5-3 luni e timp sa apara tichetele...

ideea e ca acu la inceput nu isi iau multi mashini si poti sa ceri discount mai mare, cred


Pai nu trebuie sa le ai in momentul cand dai comanda si platesti avansul la masina? SI chiar daca sunt persoane care au dat masinile la Remat, primele tichete apar in jur de 15-20 martie. Deocamdata speculantii cer 2000 Ron pe internet dar sunt si persoane care discuta si pe la 1200-1300 ron. Dealer-ul din Constanta m-a sfatuit sa mai astept vreo 3 saptamani. Iar daca dureaza 3 luni o comanda o sa incerc sa iau una de pe stoc pt ca nu pot sa stau fara masina atat de mult.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Ca tot s-a lungit subiectul:
1. ECU taie A/C in sarcina maxima, asa ca degeaba scoateti voi A/C cu manutza, e doar Placebo daca simtiti vreo diferentza.
2. Butonul sport nu mareste cuplul ci face pedala de acceleratie mai sensibila.


Ultima modificare facuta de dodo_13 la Dum 27 Feb, 2011 9:45 am
  • cristi71000

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Pai nu trebuie sa le ai in momentul cand dai comanda si platesti avansul la masina? SI chiar daca sunt persoane care au dat masinile la Remat, primele tichete apar in jur de 15-20 martie. Deocamdata speculantii cer 2000 Ron pe internet dar sunt si persoane care discuta si pe la 1200-1300 ron. Dealer-ul din Constanta m-a sfatuit sa mai astept vreo 3 saptamani. Iar daca dureaza 3 luni o comanda o sa incerc sa iau una de pe stoc pt ca nu pot sa stau fara masina atat de mult.


Eu am comandat masina pe 15 ian si trebuie sa vina la sfarsitul lui martie, dar si eu astept sa inceapa programul rabla. Dealer-ul mi-a promis "3 cupoane ieftine".
Skip ads

  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Masa proprie cu sofer pentru astra J e 1373-1590kg. H pleca de la 1220 parca.
1373 probabil e un 1,4 aspirat fara nicio dotare suplimentara.
In medie, J e mai grea cu 150kg decat H cu motorizare similara, adica 2 pasageri. Nu-i foarte mult, dar se simte, asa ca J va fi ceva mai lenta decat H cu acelasi motor.

Despre motorizari, eu cred ca 1,3 si 1,4 aspirat ar trebui sa iasa din calcul. Sunt prea slabe.

1.6 aspirat nu se poate spune ca-i motor puternic, dar nici nu-i poti reprosa ceva. Pentru cei constransi de buget e o alegere buna. Practic e cea mai ieftina motorizare care poate duce masina.
Are deja 4 ani de cand a fost lansat si nu prea am auzit de probleme cu el. Mai pica o bobina, mai s-au blocat valvele de la vvt, dar nu sunt probleme clasice si nici grave. Consumul e rezonabil, se incalzeste foarte repede, nepretentios, usor, taxe mici. Luand in considerare pretul, e o afacere buna.
Pe H se descurca bine, si cu putin ajutor e chiar placut. Pe J n-am condus. Se pare ca are alt ECU pe J.

Am vazut ca a aparut si 1,4 turbo de 120 de cai. Avand in vedere ca e cu 200E mai ieftin decat cel d 140, nu-i vad rostul.
1,4 turbo pare ok, desi unii posesori spun ca nu-si arata puterea. De fapt nici 1.6 turbo nu-i chiar ce m-as fi asteptat de la 180 de cai.

1.6 turbo e cea mai buna alegere dupa parerea mea. Foarte placut motorul, trage ca un aspirat, fara lag, misca bine masina.

Dieselurile de 1,7 sunt doar pentru cine merge foarte mult, Altfel nu se justifica sa renunti la 55-70 de cai doar pentru consum.

Dieselul de 2.0 e pentru cei la care pretul nu-i neaparat o problema si vor neaparat diesel.

Mai e un aspect legat de dieselurile noi. Spre deosebire de cele de pe H, pe J si pe insignia nu prea se pot remapa. Un mare minus as zice eu.
Benzinarele se pot remapa.
Filtrul de particule e o alta belea.
  • irmscher O1

  • Mesaje scrise: 287
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Eu sunt foarte multumit de felul in care "se misca" 1,6-le meu aspirat, iar in comparatie cu acelasi 1,6 de la Astra H, raspunde mult mai bine. Chestiile cum ca "nu e fasnet" sau altele de acest gen, sunt fite, povesti. Trust me !
  • cosminion

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Nu merita motorul de 1,7 110cp
Azi am fost la opel pentru Porti deschise.
Astra ST cu motor de 1.7 110 cp si optiuni de 875 de euro are un pret de 16400 euro cu toate reducerile.
Astra ST cu motor 2.0 160 cp aceleasi optiuni ajunge 16570 euro.
reducerile sunt 1500 euro oferta opel, si rabla
mai este o reducere 3% pentru toate motorizarile in afara de 1.3 si 1.7 diesel, cu cei 3% preturile sunt aproape egale.
apoi 160 cp nu par asa multi din masina, am o skoda octavia 1.9 105cp din fabrica dar remapata care rupe asfaltu pe langa astra
  • neagutiberiu

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2011

  • Mesaj Privat
irmscher O1 a scris:Eu sunt foarte multumit de felul in care "se misca" 1,6-le meu aspirat, iar in comparatie cu acelasi 1,6 de la Astra H, raspunde mult mai bine. Chestiile cum ca "nu e fasnet" sau altele de acest gen, sunt fite, povesti. Trust me !


Si cat iti consuma in oras si mediu? Nu e prea gurmanda?
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
cosminion a scris:Nu merita motorul de 1,7 110cp
Azi am fost la opel pentru Porti deschise.
Astra ST cu motor de 1.7 110 cp si optiuni de 875 de euro are un pret de 16400 euro cu toate reducerile.
Astra ST cu motor 2.0 160 cp aceleasi optiuni ajunge 16570 euro.
reducerile sunt 1500 euro oferta opel, si rabla
mai este o reducere 3% pentru toate motorizarile in afara de 1.3 si 1.7 diesel, cu cei 3% preturile sunt aproape egale.
apoi 160 cp nu par asa multi din masina, am o skoda octavia 1.9 105cp din fabrica dar remapata care rupe asfaltu pe langa astra

vino tu cu skoda ta si vin eu cu 2.0 160 de cai sa vedem cum stai langa mine Smile ! Stai linistit ca 2.0 cdti 160 de cai si am avut si o calibra 150 de cai benzina si stiu ce diferenta era intre ele ! Tu zici ca rupe mai bine asfaltu skoda pentru ca e masina ta si stie ce poate dar motorul de pe astra de 160 de cai nu cred ca ai avut sansa sa-l testezi asa bine !
  • neagutiberiu

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2011

  • Mesaj Privat
cosminion a scris:Nu merita motorul de 1,7 110cp
Azi am fost la opel pentru Porti deschise.
Astra ST cu motor de 1.7 110 cp si optiuni de 875 de euro are un pret de 16400 euro cu toate reducerile.
Astra ST cu motor 2.0 160 cp aceleasi optiuni ajunge 16570 euro.
reducerile sunt 1500 euro oferta opel, si rabla
mai este o reducere 3% pentru toate motorizarile in afara de 1.3 si 1.7 diesel, cu cei 3% preturile sunt aproape egale.
apoi 160 cp nu par asa multi din masina, am o skoda octavia 1.9 105cp din fabrica dar remapata care rupe asfaltu pe langa astra


Nici eu nu cred ca poate sa fie mai infipta skoda cu 1,9 decat cei 160 cai de pe astra. Am testat Insignia de 160 cai si te baga in scaun, iar astra e si mai usoara.
  • cosminion

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2011

  • Mesaj Privat
am mers doar vreo 20 km cu ea, masina de test cutie manuala 6 viteze. eu zic doar ca fara butonul sport activat nu simti ca ai sub capota 160 cp, e foarte docila, conduc si un A4 avant de 90cp si parca de la 160 cai aveam asteptari mai mari.
mai au pentru test si un 1.4 140 cp nu e mare diferenta intre ele, doar la regimul de turatii.
saptamana asta au fost in arad dar cred ca fac turul tari pentru ca masinile aveau numere de germania.
  • ecstrim

  • Mesaje scrise: 335
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2008

  • Mesaj Privat
@cosminion: perceptia cailor din masina este foarte subiectiva. Faptul ca nu iti da un sut in stomac atunci cand bagi piciorul in ea nu inseamna ca nu trage. Eu am facut o paralela cu un Alfa Romeo 1.9jtdm 150cp cu raport putere/greutate foarte asemanator cu a mea, cand accelerezi "blana" Alfa iti da un sut si te infige in scaun pe moment, dar la 3.000 rpm arzi gazul de pomana; Astra J 160cp se infige "mai dulce" dar trage pana la 4.000 rpm. La o "cursa" de 0-100 cu Alfa asta am terminat la egalitate si asta spune tot. Repet, rapoartele putere/greutate si cuplu/greutate sunt similare la ambele masini, una e mai usoara cealalta mai grea, caii se simt diferit de la volan, dar ambele scot cam acelasi timp 0 - 100 si asta spune tot. Toata chestiunea tine de cum a fost programat ECU, la alte motorizari nu ma pot pronunta dar la 2.0 sunt foarte multumit de cum trage motorul.

@cristidb: am vazut pareri ale posesorilor de motoare de 1.3 si spun ca nu e dracul atat de negru pe cat pare. Depinde foarte mult de cati km faci pe an, unde/cum ii faci si ce vrei de la masina. Pentru o persoana linistita care merge mult in afara orasului fara greutate si care nu vrea sa cheltuie mult cu masina, motorul de 1.3 e perfect. Apoi, cu cat vrei prestatii mai bune de la masina, cu atat creste motorul.

@dodo_13: e prima oara cand aud ca motorul taie AC in sarcina mare, ai ceva argumente? Trei ani am avut o Corsa D 1.3cdti 75cp si nu am remarcat deloc asa ceva; in primul an mi se intampla des sa-mi moara motorul la plecarea de pe loc cu AC pornit Embarassed

Colegului care a deschis discutia ii recomand 1.7 in una din cele doua versiuni. 125cp daca vrea putin mai multa vlaga, altfel 110cp e ok.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR