Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Alex75 a scris:Motorul de 1.7 diesel, 110cp are filtru de particule?

toate motoarele disele au DFP deci si cel de 1,7
Skip ads

  • ms_Ikey

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2011

  • Mesaj Privat
In primul rand, sunt nou pe forumul Opel, deci: Bun Gasit!
In al doilea rand, scuze initiatorului topicului pentru ca intru pe "spatiul lui de emisie", dar nu vreau sa deschid inca un topic foarte asemanator.
Pe scurt, vreau sa va rog pe voi, cei care deja conduceti opel astra, modelul j, si cu motorul 1.7 cdti de 110 cp, sa imi dati cateva pareri avizate despre masina asta. Si sa va explic si de ce:
- s-a comandat (firma la care lucrez) un opel astra enjoy (plus ceva optionale - cam cele descrise si de neagutiberiu la inceput), cu motorul pomenit mai sus; scopul achizitiei ar fi masina pentru delegatii prin tarile cu apa calda (si multi km de autostrada) ale batranului continent.
- masina inca nu a sosit, si probabil livrarea va avea loc dupa 15 iunie... deci inca nu am condus-o... si, ce-i si mai grav Wink , nu am condus inca nici un opel diesel.
- am facut un drive test, cu un 1.6 aspirat - doar acela era disponibil, ce sa fac?
- Mi-a placut: masina e, in mod clar, una dintre frumoasele de pe piata, daca nu cea mai frumoasa (la categoria si la banii ei, cel putin); interiorul pare foarte reusit, atat ca look cat si sub aspect ergonomic; frana "din buton", si functia acesteia de ajutor la pornirea in rampa (am inteles bine, sper); scaunele foarte placute si comode. In fine, lista poate continua, dar hai sa va spun si ce nu mi-a placut, sau ce m-a surprins neplacut: cea mai urata treaba observata de mine a fost faptul ca nu mi-am gasit loc la piciorul stang (fie e prea mic, fie nu am avut eu vreme sa-l dibuiesc, fie chiar nu este Shocked ), astfel incat a trebuit sa stau cu piciorul sub pedala de ambreiaj... Apoi, motorul de 1.6 nu m-a impresionat, ma asteptam sa fie mai "nervos", dar am concluzionat ca trebuie sa te obisnuiesti cu regimul propriu de turatii, si probabil asa iti va oferi satisfactie. Mai multe aspecte negative nu mi-au sarit in ochi - eram si destul de atras de frumusetea masinii, sincer...
Desi nu am fost eu factorul de decizie in alegerea masinii, am reusit totusi sa influentez achizitia, convingand ca motorul de 1.3 nu e o optiune pentru delegatii lungi de 4 persoane cu bagaje. Am mai reusit sa conving ca "essentia" nu e totusi potrivit cu anul achizitiei si cu frumusetea masinii, asa am ajuns la enjoy + optionale. Nu am reusit sa conving ca Insignia era mai indicata, nici ca - daca tot mergem pe Astra, motorul de 2.0 diesel si varianta de caroserie break ar fi mult mai potrivite... si mai regret si pachetul AFL, desi pretul acestuia te indeamna oarecum la reflectii, ca sa nu zic mai mult. Eu am condus destul de multe masini, de diverse marci, si am condus multisor si masina care va fi inlocuita de aceasta astra noua. Nu o sa-i spun marca - nu vreau sa "aprind" un versus fara rost, o sa va spun doar ca are un motor diesel de 1.8 si 115 cp, si ca te ajuta foarte mult cuplul aproape brutal pe care-l pune la roata pana pe la 3500 - 3800 rpm.
Vreau sa va intreb la ce sa ma astept de la acest 1.7 110cp de la astra? Inteleg ca si cutia de viteze e gandita de opel mai mult pentru confort decat pentru "bagat in scaun".
Consumul - din cate am citit pe forum, e clar mai mare decat cel declarat, dar se pastreaza totusi in limite decente, asa ca nu insist. Daca totusi vreti sa comentati si consumul, sunteti bineveniti!
Apoi, va rog sa comentati problema "bolilor tineretii": a trecut ceva vreme de la lansare si cred ca s-au putut lua ceva masuri, nu?
In fine, am lungit si asa prea mult povestea, asa ca va rog sa-mi spuneti ce vreti voi legat de masina asta...
Eu unul stiu ca abia astept sa o conduc, la drumuri cat mai lungi! Embarassed
Drumuri bune!
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@ms_Ikey
bine ai venit pe forum, pentru inceput e bine ca ai reusit sa ii convingi ca 1.3 e prea mic pentru greutatea masini plus 4 pasageri si bagaje
ce iti pot zice despre motor, e ca eu unu sunt multumit de cum trage dar se putea si mai bine Rolling Eyes
in principiu dupa incalzirea motorului un regim de turatie peste 2000-2500 e diesel presupun ca stii treaba asta si pe deasupra are DFP, intradevar cutia de viteze e foarte lunga in mai toate treptele, eu unu treptele superioare 5 si 6, le folosesc fff rar in majoritatea timpului merg cu 3 si 4 , consumul eu zic ca e unu ok,
variaza intre 5% daca merg mult in extarior si 7% cand merg in oras Wink , pacat ca nu ai putut sa optezi pt AFL isi merita bani
  • bamo

  • Mesaje scrise: 417
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Daca imi permiteti, eu zic ca merita in plus diferenta 340 euro (daca nu ma insel) pt cei 15 cp in plus daca se opteaza pt 1.7
Skip ads

  • ms_Ikey

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2011

  • Mesaj Privat
@lucio85 si @bamo: Multumesc pentru raspunsuri!
Sigur, sa ai un motor de 1.3 diesel suna foarte atractiv... adica, e un diesel => consum mic, iar daca mai e si de cilindree mica => consum si mai mic, asigurari si impozite mici... minunat! Partea buna e ca - desi nu am condus personal nici un opel diesel, asa cum am mai spus, am avut prilejul sa merg cu un taxi prin Cluj (astra h sedan, 1.3 diesel), si, dupa bunul meu obicei (sunt un pic obsedat de masini, I admit!) m-am bagat in vorba cu soferul si l-am descusut putin. Nu stiu daca sunteti si voi de acord, dar taximetristii sunt o categorie aparte de soferi, macar prin prisma numarului mare de km parcursi in aceleasi conditii destul de stresante. Drept urmare, eu consider ca - fara sa generalizam, desigur, poti afla pareri destul de avizate de la ei. Cel chestionat de mine mi-a spus ca e multumit de masina in ansamblu, dar ca nu recomanda motorul de 1.3 decat eventual unei familii de 2 - 3 persoane, care nu prea iese din oras, nu prea cara bagaje multe... nu face tare multi km pe forme de relief variate... Nu vreau sa supar aici pe posesorii motoarelor de 1.3, cred ca isi fac treaba suficient de bine. Ideea e ca, pentru ceea ce va trebui sa faca masina comandata de noi, nu l-am considerat un motor potrivit. Cred in continuare ca era mai bine sa alegem chiar un motor mai mare de 1.7.
Oricum, am sperante ca va corespunde, din ce imi spuneti si voi.
Lucio85, tu ai AFL? Imi place tare muuuuult si cred ca este util, dar... asta e, nu am convins Crying or Very sad
Referitor la spatiul pentru piciorul stang, ce imi puteti spune? (vezi post-ul meu anterior)
Multumesc inca o data si drumuri bune! Wink
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@ms_Ikey
motorul de 1,3 merita doar atunci cand ai de ales intre el si cel de 1.4 aspirat asta e parerea mea in, ideal era un 2.0 de 160 dar atat intretinerea cat si taxele sunt mult mai mari Crying or Very sad
exact cum a zis si acel taximetrist motorul ala e ok pentru mers mult in oras si maxim 2,3 persoane
daca vrei sa vb 1.3 cdti de pe astra se trage din vechiul 1.3 de 70cp de a fost pe corsa C, cu mici modificari l-au dus la 90cp pe astra H apoi 95cp pe astra J eu cred ca au tras de el la maxim sa poata sa il puna pe astra J
la fel si cu motoarele de 1.7 au plecat de la 80cp pe astraG apoi 110cp pe astra h si astra j 110si 125 cp
o sa gasesti pareri impartite si tot timpul persoane subiective cand e vb de un motor sau o marca anume Rolling Eyes
AFL chiar isi merita bani mai ales daca conduci mult noaptea, pe automat nu mai duci grija sa schimbi fazele, iar de pozitia picioarelor e incomod pentru cei obisnuiti sa tina scaunele ff mult trase in fata, eu unu nu am problema asta Wink , si am asteptam sa te plangi eventual de spatiul limitat de consola centrala pentru piciorul drept

una peste alta ai facut o alegere buna, tinand cont si de imprejurari
  • ticadaniel

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2007

  • Mesaj Privat
eu am pe opel combo van motorul de 1.3 cu care fac tara si pot sa spun ca masina mea desi este van se comporta foarte bine .intradevar este motorul mic in pante nu trage precum as vrea eu dar se descurca onorabil in conditiile in care eu mai tot timpul am greutate de 500-700 kg in ea .consumul este extraordinar 5-6 litri la drum intins .oricum nu recomand ptr un hatch acest motor .
l
  • ms_Ikey

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Dragilor, multumesc din nou pentru raspunsuri!
ticadaniel - cred ca esti un exemplu de ce se poate face atunci cand iti cunosti bine posibilitatile masinii, bravo tie si bravo opel!
@lucio85 - nu dau nici eu cu genunchiul in volan - am inaltimea in jur de 1.80 si nu-mi place sa calaresc volanul (dar nici sa conduc chiar de pe bancheta din spate nu-mi place, asta, asa, intre noi fie vorba Wink ... )
Eu sunt obisnuit sa-mi tin piciorul stang langa pedala de ambreiaj - asa cum stiti si voi, nu este indicat sa-ti tii piciorul pe pedala asta decat atunci cand "lucrezi" efectiv cu ambreiajul. Cam la toate masinile conduse de mine cu an de fabricatie de prin 2003 incoace, exista in stanga pedalelor un spatiu unde iti poti rezema piciorul (laba piciorului, mai bine spus). Asta nu am gasit eu la noua astra, si asta mi s-a parut deranjant. Crede-ma, nu am picioroange de Yeti, dar pur si simplu nu stiam ce sa fac cu piciorul stang... am sfarsit prin a-l "depune" sub pedala de ambreiaj, lucru intalnit de mine doar la batrana dacie 1300 pe care am facut scoala de soferi, in anul de gratie 1991. Dupa test-drive-ul facut de mine cu astra ng, am vorbit cu un alt tip (ce tocmai condusese si el aceeasi masina), care mi-a confirmat si el faptul ca "nu are loc pentru piciorul stang".
Cat despre piciorul drept, acesta se poate tine in continuu pe pedala de acceleratie, e mai des folosit, ca sa zic asa. E foarte adevarat ca, la drumurile lungi, cand foloseam tempomatul, mai miscam si din piciorul drept (sa nu-mi amorteasca...), dar nu prea ai "spatiu de manevra" in dreapta pedalelor la nici o masina cu cutie de viteze mecanica, tocmai din cauza consolei, cum ai zis si tu. Dar asta nu mi s-a parut deranjant, adica e o chestie pe care o accepti pentru ca... "asa e toate!".
Oricum, nu vreau sa insist mai mult pe tema asta, nu de alta dar parca incepe sa mi se contureze o fixatie Shocked , si nu as vrea asa ceva.
Va mai astept cu orice comentarii legate de opel astra ng.
Multumesc!
Skip ads

  • Okta43

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
@ms_Ikey eu tin scaunul destul de in spate si am loc pentru picior. Dar din cate am vazut eu ai un spatiu special amenajat in stanga ambreiajului, eu am un cauciuc pus acolo ca sa se poata sterge mai usor. Chestia am vazut-o cam la toate masinile in care am mers. Sincer nu am stat cu piciorul pe acel loc ca sa nu-l murdaresc. Eu unu am 1.84 si iti zic ca am loc sa stau cu piciorul lejer pe covoras. Singura problema este ca am scaunul maxim in jos, destul de mult in spate iar volanul maxim sus si mai ating cu genunchii din cand in cand.
Legat de pedala de acceleratie, dupa fiecare drum sterg consola pentru ca o murdaresc de pe incaltaminte..

Dar nu am lasat nimic din aceste mici probleme sa-mi strice placerea de a conduce. Totul e o chestie de adaptare.
  • bamo

  • Mesaje scrise: 417
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Eu m-am invatat sa tin piciorul in podea. Primii km facuti cu masina au fost putin incomozi caci nu stiam cum sa tin piciorul sa-mi fie comod din cauza spatiului mic din stanga pedalelor. In unele reportaje auto despre Astra J se face referire si despre inconveninentul acesta.
  • ms_Ikey

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Iti multumesc Okta43 pentru raspuns - si pentru ca ai precizat si inaltimea ta, raspunsul tau e si mai avizat.
Inseamna ca: fie nu am observat eu acel loc - posibil, fie ca e destul de mic (mai mic decat la masinile cu care deja sunt obisnuit) incat trebuie sa-l cauti...
Cauciucul de care spui ca este pus acolo, e pus de tine sau de producator?
Din cate imi dau seama, e si "problema" asta a mea doar o alta chestie legata de obisnuinta... ceea ce e bine, inseamna ca o sa ma obisnuiesc si eu.
Cat despre partea dreapta, repet, nu am observat o anume particularitate a astrei fata de masinile deja stiute. Nu am stat sa recapitulez, dar, din cate imi vin acuma in minte, cam la toate trebuie sa fac ceea ce zici tu: "dupa fiecare drum sterg consola pentru ca o murdaresc de pe incaltaminte".
Foarte bine faci ca nu lasi tot felul de problemute sa-ti rapeasca din bucuria de a conduce... Eu as adauga: bucuria de a conduce o masina foarte frumoasa, dar stiu ca sunt subiectiv (chestia cu gusturile...).
Cu riscul de a ma repeta, ma simt aproape ca un licean indragostit in asteptarea masinii asteia. Nu o sa ma "calmez" decat dupa ce o voi conduce cativa km bunicei !
Drumuri bune!
Scuze bamo, a aparut postul tau in timp ce scriam. Ceea ce spui imi confirma impresia avuta la drive test. E bine ca inca nu mi-am pierdut simtul de obervatie, e rau pentru ca pare a fi o scapare de proiectare. Dar, asa cum ziceam mai sus, obisnuinta face minuni. Sper sa reusesc si eu.
  • Okta43

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Cauciucul e pus de producator.. mai jos atasez o poza, e luata de pe internet dar e identica la cauciuc



se vede perfect locul din stanga cu cauciuc pe el
Skip ads

  • ms_Ikey

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2011

  • Mesaj Privat
@okta43 - nu degeaba se spune ca o imagine face cat o mie de cuvinte, nu? Multumesc din nou.
E foarte clar acum, locul exista, si s-au gandit sa-l si protejeze. Frumos din partea lor.
Vreau sa te intreb cum apreciezi tu vizibilitatea pe timp de noapte? - intreb deoarece am vazut ca ai vrut AFL si nu l-ai primit.
Apoi, cum te-ai obisnuit cu vizibilitatea in spate? - cu luneta aia mica si montantii solizi, cred ca e destul de limitata.
Bine, nu incerc sa caut nod in papura: sunt constient ca vorbim de un hatch, iar hatch-urile , indiferent de marca si producator, au "meteahna" asta a vizibilitatii reduse in spate.
Am vazut pozele cu masina ta si vreau sa te felicit: arata super bine! Si, crede-ma, nu toate hatch-urile arata la fel de bine "in alb"!
  • Okta43

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
AFL am vrut dar n-am avut bani Smile

In schimb imi place cum bat farurile pe timp de noapte. La 5 masini una imi da flash-uri sa trec pe scurta si cand ii pun lunga ii satur. Nu am facut prea multe drumuri noaptea dar iti zic din cat am mers sunt multumit de ele.
Vizibilitatea in spate.. e slaba, eu ma uit inainte sa urc in masina cam ce am in spate sa stiu ce manevre sa fac. Urmeaza sa cumpar niste senzori de parcare dar momentan nu am timp de ei.
Am ales alb pentru ca am vazut cum arata cu geamuri fumurii, acum urmeaza sa ii pun si eu dar sa vina caldura calumea ca acum ploua ca toamna.
  • bamo

  • Mesaje scrise: 417
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
In spate vezi binisor atata timp cat folosesti oglinzile exterioare si cea interioara. Daca vrei sa dai cu spatele si intorci capul nu vezi decat drept in spate, laterale zero, montantii foarte "grosi" nu iti permit. Pe mine ma deranjaza uneori si montantii fata, imi iau din vizibilitate in unele situatii, cred ca o pot confirma si alti posesori. Senzorii nu sunt o necesitate dar sunt buni Smile Iar folia poti sa o aplici oricand, nu are nici o treaba cu vremea atata timp cat se aplica intr-un spatiu inchis si de cineva care stie meserie.
  • Okta43

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Confirm si eu problema cu stalpii fata.. era odata sa o calc pe una Smile) noroc ca am vazut la timp. Iar in curbe la stanga trebuie sa te dai mai intr-o parte sa ai o vizibilitate mai buna. Cum ai zis oglinzile exterioare, mari fata de alte modele fac toti banii.
Legat de folie prefer sa fie cald afara, sunt mai sigur asa
  • ms_Ikey

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2011

  • Mesaj Privat
"stalpii" fata au devenit o problema la toate marcile, cred ... adica, cel putin de cand se pune problema sigurantei de 5 stele si airbag-uri tip cortina. Am observat si eu lipsa de vizibilitate la trei marci diferite, deci... opel ar fi a patra.
Iar la mersul cu spatele, da, oglinzile laterale te ajuta mult - si eu sunt obisnuit sa le folosesc (am folosit o perioada de timp o dacie papuc cu "cober" care nu avea decat oglinzile exterioare Laughing ), totusi, la manevre de parcare nu sunt cine stie ce ajutor, acolo tot senzorii te "scot".
Drumuri bune!
  • mihail.dragoi

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
eu in test drive am avut un 1.7 de 110 si mi s-a parut putin cam lenta chiar si goala cu doar 3 persoane innauntru - zau ca merita diferenta de 300 eur pt varianta mai maricica.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
mihail.dragoi a scris:eu in test drive am avut un 1.7 de 110 si mi s-a parut putin cam lenta chiar si goala cu doar 3 persoane innauntru - zau ca merita diferenta de 300 eur pt varianta mai maricica.

eu nu inteleg un lucru cand iti comanzi o masina diesel fie ea si cu motor de 1,3 1,7 sau 2.0 trebuie sa ti cont de alte criterii si nu sa scoti 6-7 sec /100km Embarassed
  • _mihai_

  • Mesaje scrise: 434
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2005

  • Mesaj Privat
@ms_Ikey ia AFL (i love it), ia si 125, ia si scaune ergonimice Smile
Cauta posturile mele si o sa vezi Razz
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR