Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • cornel.m

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra y20dth din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am luat landforder. Mi-au venit cu cod de original (deci pot sa zic ca mi-am luat originale la jumătate de preț). Daca va interesează am făcut o poza la cod.
Intradevar, acum se simte o diferența semnificativă.
Flansele m-au costat 80 lei bucata. Manopera 150 lei la service autorizat (garantie 6 luni).
Skip Ads 60 min (0/3)

  • stely

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1.4 xep din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mar 2008

  • Mesaj Privat
190 lei parca si 60 rulmentu bucata si aprope 300 telescopu cam vreo 1100 lei toata distractia am mers in vacanta la munte vreo 80 de km numai gropi am zis ca sigur nu mai ajung cu masina intreaga acasa dar se comporta impecabil calitatea isi zice cuvantul o zi buna drumul era spre borsa maramures poate multi il cunoasteti
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 388
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1,7 cdti din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Constatari personale:
Eu am cerut la un magazin din Iasi flanse Febi tari si mi-au venit in cutie cu marca razuita de pe cauciuc. Acest lucru contravine cu fotografia postata de claudiu_opel, unde se poate observa, daca vad eu bine, ca flansa Febi are stantat "febi Germany". E oare adevarat ca piesele care au stearsa marca sunt branduite initial de producator GM? Codul de bare de pe cutie corespunde cu Germania.
Daca ne luam dupa datele producatorilor flansa tare Febi este cu 3 mm mai inalta decat cea moale. Am constatat ca inaltimea provine din inaltimea santului dintre talpa si ciuperca si nu din grosimea ciupercii (aceasta din urma este aceeasi la ambele tipuri de flanse). Sper ca m-am facut inteles.
Am comparat flansa tare Febi cu una GM folosita, poate si uzata, si am constatat ca cea GM folosita are inaltimea normala, 40-41 mm, adica atat cat ar trebui sa aiba o flansa normala.
Dupa mine tasarea flanselor este determinata de reducerea latimii santului.
Revin cu alte constatari.
  • Malkos

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1,4xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Stie totusi cineva ce producator pentru flansele de amortizor este mai bun?
  • gutavirgilmarius

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra z16se din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Am incercat si in curbe.Nu se aude niciun troncanit.Numai pe drum drept si lin,au un bang-bang-bang,dar masina nu se misca niciun pic..
Am pus masina pe cric.
1-La roata stanga spate,am incercat s-o invart cu mana.Merge greu,parca undeva ,are o infranare.Ceva tine, sa nu se invarte pe liber.
2-Plasticul amortizorului ,sus,este crapat,il pot lasa in jos cu mana,lasand sa se vada tija.. Il pot ridica,inapoi ,cu mana.Plasticul sta ridicat,dar nu fortat.
In timpul mersului,face spatele-tronc,tronc,tronc,dar nu se ridica,decat se aude un zgomot.
Am incercat roata,sus-jos,dreapta-stanga.Nu se misca niciun pic,este fixa.
Am ridicat,pe cric si spatele-dreapta. Roata se invarte foarte usor,cu un deget,atat inainte,cat si inapoi.Plasticul ,de la amortizorul,dreapta spate,este fixat,fortat,nu coboara,in jos,nu se vede tija.
Colegilor,sa fie rulmentul?Nu huruie.
Sa fie din cauza amortizorului?Dar,la ridicat si lasat jos,pe spate,nu se aude nimic.Am carlig,pe spate.M-am urcat pe el.La 102 KG. ,cat am eu,nu se aude zgomot.
Sa fie blocata frana de mana?Daca scot din viteza,in mers,merge lin,nu se infraneza.
Ce poate sa fie?
Astept sugestiile voastre,va multumesc anticipat.Nu as vrea sa merg in service,aia ma pun sa schimb,tot spate masinii,sa-mi i-a banii,cum au patit-o si alti colegi.
Va salut!
Multumesc,pt. eventualele raspunsuri!
  • cornel.m

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra y20dth din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Apr 2010

  • Mesaj Privat
pt @Malkos@
cornel.m a scris:Am luat landforder. Mi-au venit cu cod de original (deci pot sa zic ca mi-am luat originale la jumătate de preț). Daca va interesează am făcut o poza la cod.
Intradevar, acum se simte o diferența semnificativă.
Flansele m-au costat 80 lei bucata. Manopera 150 lei la service autorizat (garantie 6 luni).

era mai sus acest raspuns!
  • rider1

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xe din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Eu am pus Lemforder, dupa 4-5 luni s-au dus, mai ales pe dreapta. Flansa de benzinar este la fel cu flansa de diesel ?
  • andreybojo89

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa X12SZ din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salut, stie cineva ce anume trebuie facut daca schimb suspensia sport fixa cu una reglabila la o corsa b? Ca am intampinat o problema, nu se mai potrivesc flansele si nu stiu de care trebuie sa pun si cum sa pun. da imi poate arata cineva o poza sau sa-mi explice ce trebuie sa fac... eu le-am montat dar nu cred ca am reusit sa le montez corect :-s
  • jonyx87

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra X16XEL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salutare.
O întrebare. Zilele astea am mers cu un Vectra B, identic cu al meu (motor, model, etc) difera culoarea Smile. Am observat că era o mică diferență între al meu și cel probat, referitor la partea de zgomote/trepidații produse...... Eu de când am luat mașina nu am observat, nu am avut cum să fac diferența mai corect spus,că exista un mic trepidat să îi spunem. Legat de direcție/suspensie posibil. Este insesizabil. Cu motorul rece este mai evident, cu motorul cald este f aproape de zero. Dacă iau volan sau mențin direcția (direcția în sarcină) dispare. Apare doar când volanul este pe drept (zero), undeva pe la 1800-2000 de ture (pe loc mai puțin, mai mult în mers)..... mai sesizabil este în volan, mai mult decât fonic... fonic f greu îți dai seama. Deja am fost la 2 service-uri și la mecanicul meu, dar spun că nu se ”vede” nimic. Am schimbat acele bielete antiruliu exact la 100 000 km. Pe față la altceva (în afară de plăcuțele de frână) nu s-a mai umblat.
După ce am mers cu acea mașină mi-am dat seama că ”trepidația” exista din prima zi de când am luat mașina mea (acum zăjde ani, când eram tânăr și neliniștit). Mecanicul meu a zis că ar fi o posibil ca niște cruci de direcție să producă trepidația pe traseul direcției pe sub bord pe acolo......
De ce am postat aici.....
Am un joc la flanșa-rulment, este mic zic eu. Nu am schimbat niciodată flanșele la mașina. Am luat-o la aproape 99 000 km acum are 160 000 km. Flanșa nu bate, are doar joc (între 3-5 mm), verificat cu roata în aer, sub capotă.
Este posibil ca acea ”trepidație” să fie din jocul flanșei?
Mulțumesc.
  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra Z14XEP din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
de curand am schimbat flansele de la amortizoare, a doua oara.
prima data pe la 70 000 km, sachs. imediat dupa inlocuire, aveam acelasi troncanit usor, la denivelari gen cale ferata.
a doua oara, la 130 000 km am pus lemforder si ..surpriza. zgomotul enervant a disparut.vanzatorul imi recomanda febi, erau la jumatate de pret. de aici am tras concluzia ca pt astra mea cel putin, lemforder mai bune decat sachs.
drumuri bune, care sa nu va uzeze flansele si nu numai.
Skip Ads 60 min (0/3)

  • jonyx87

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra X16XEL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Am schimbat ieri flanșele. Pus Lemforder (74 lei bucata). Am făcut 132 km. Prima impresie super. Vom vedea pe viitor. Trepidația aceea din volan, încă este. Voi căuta topicul potrivit.
  • WarLike

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa z12xe din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Trebuie sa schimb si eu flansele de la amortizoare fata , Opel corsa C 1,2 55 Kw 2003 si mi-am amintit ca fostul proprietar a spus ca a schimbat suspensiile cu totul (arc amortizor flanse) de pe o corsa 1,7 diesel aceeasi caroserie pentru a ridica masina de sol..M-am uitat pe un site de piese auto si da aceleasi coduri de flanse la 1,2 benzina si 1,7 diesel.Eu zic ca nu as avea probleme daca comand , arcul de la diesel am inteles ca e un pic mai gros , dar daca a schimbat toata suspensia si sa potrivit e bine.Voi ce spuneti care ati mai intalnit asa?Multumesc.
  • glontz

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Vreau sa trag un semnal de alarma in legatura cu flanse amortizor FEBI. Exclamation
Am schimbat flansele si am constatat ce vedeti in pozele atasate. Acum am flanse si rulmeti LEMFORDER
Mentionez ca am rulat masina-astra G y17dt, in conditii normale, schimb flansele de amortizor si rulmentii la 2 ani. Trageti voi concluziile !
Cu respect,
  • scanx

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Nici cele lemforder nu stralucesc in noapte. Punctul de contact intre flansa si rulment este extrem de mic, asta din cauza ca in urma gauririi flansei, ramane o ( buza - bavura ) care nu trebuie sa existe si cel mai urat lucru este ca aceste gauri sunt facute la presa si trag de material in jos, lasand in urma o cocoasa de toata frumusetea.
Oricum lucru de mantuiala.

De noi:



Putin "FER" la vedere:




Luate la indreptat putin:



Nemultumirea mea, a dus la aceasta saiba clingherit, care mai preia din handicap:



Cu singuranta alte firme similare au aceeasi problema.
  • glontz

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa le ridic in slavi pe cele lemforder insa din ce m am informat ar fi mai fiabile, cel putin peste mizeriile de febi care le am scos crapate pe amndoua. Cele pe care le am montat eu nu erau asa galbioare* cum sunt cele din pozele tale si la mine excesul de fer* nu l am sesizat.
Cu respect,
glontz
  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra y20dth din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
Ieri am schimbat si eu flansele si bucsele la bara stabilizatoare fata.
Flansele sunt sachs, care au acelasi cod cu cele lemforder, se vede in poze.
Uzura... tinand cont ca sunt acelasi tip, se poate vede in poze.



Nici eu n-am bagat de seama acea bavura, cat despre pata de contact a rulmentului, ma uit maine ca inca nu le-am aruncat.
  • scanx

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca flansele vechi erau lemforder si cele noi sunt sachs?
Din poze nu sunt diferente deloc, de aici inteleg ca chinezul roman pune in cutii aceeasi jucarie, cu firma diferita.
Oricum, nu-i de inteles nimic de aici.
Cat a costat flansa sachs ca una lemforder e in jur de 68 lei?
  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra y20dth din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
@scanx, corect, flansele vechi erau lemforder, cele noi sunt sachs.
Flansa lemforder pe autokarma este 60 ron, sachs este tot atat, pe mine m-a costat 62 ron/buc.
  • scanx

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Flanse decupate: GE ME

Sa se vada amprenta la sol.

Ruville:


Ceva fer de la febi:


Surpriza cea mai mare este de la GM, flansele sunt injectate aiurea tare, la lemforder si ruville nu am vazut prostia asta, la febi nici nu mai comentez.
Stratul de cauciuc depus peste metalul din exterior, nu are mai mult de 0,7 - 0,8mm iar toata greutatea masinii de pe fata, sta in acea pielita de cauciuc, urmand socurile de la ale noastre drumuri si bate frate metalul ala de zici ca-s zurgalai. Pentru a scapa de idiotenia lor, schimbat masina...sau cu muzica la max..
Sunt multe de spus, dar nu este timp.
  • skipero

  • Mesaje scrise: 740
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra Z30DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
A mai comandat cineva flanse lemforder pentru vectra c si au venit in cutie lemforder (dar cam chinezarie cutia) flanse boge cu OEM Code frezat sa nu se vada inceputul de caractere?
Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR