Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
nu cred ca are vreo legatura...
tu poti sa aduci masina pe platforma pana in fata la service-ul unde faci ITP-ul...
daca te intreaba: am adus masina pe platforma pentru ca nu circul iarna...
nici tu nu poti dovedi ca ai venit cu platforma insa nici el ca ai venit cu masina pe sosea...
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Iarna cauciucurile de vara sunt beton=plastic=ce vrei tu si nu au timp sa devina elastice in catreva minute cat stau in hala respectiva, eficienta la franare va fi diminuata si daca masina e la limita vei pica ITP.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
tot ce se poate...
sunt de parere ca o masina care e la limita cu franarea indiferent de cauciucuri e cam pericol public...

si in afara de asta, inainte sa te duci la ITP daca nu e polei sau zapada o invarti cateva minute prin cartier si sigur se vor incalzi suficient cat sa fie numa' bune de ITP, urmaresti cand e pranz sa fie cald afara, etc
  • tannu

  • Mesaje scrise: 775
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Nu are legatura tipul anvelopei pentru efectuarea reviziei tehnice.
Singura problema ce poate influenta testele (dpdv al felului anvelopei si temperaturii) este cea adusa in discutie de dancuciureanu, dar nu ar trebui sa conteze aproape deloc acest aspect.
Chiar nu inteleg rolul insistarii pe acest subiect. Ori masina are frane cum trebuie ori proprietarul merge pe jos !
Skip ads

  • Antrenorul

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2011

  • Mesaj Privat
tannu a scris:Nu are legatura tipul anvelopei pentru efectuarea reviziei tehnice.
Singura problema ce poate influenta testele (dpdv al felului anvelopei si temperaturii) este cea adusa in discutie de dancuciureanu, dar nu ar trebui sa conteze aproape deloc acest aspect.
Chiar nu inteleg rolul insistarii pe acest subiect. Ori masina are frane cum trebuie ori proprietarul merge pe jos !

Ok nu trebuie sa se insiste deloc!A fost doar o intrebare pusa deoarece am vazut ca sunt colegi care le au bine cu legislatia!
Problema a fost rezolavata - ITP luat cu anvelope de vara , n-am intrebat totusi inspectorul de la RAR ce am intrebat aici de frica sa nu dau in alte probleme!

PS. Masina are frane cum trebuie (sistemul hidraulic +sist. de frictionare)- dar eficienta la franare depinde foarte mult de anvelope - ploaie , vara , iarna .... stare de uzura .. etc !
  • alexmax84

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Eu saptamana asta am facut ITP-ul la RAR la Grivita. Am trecut ITP-ul cu toate ca nu aveam trusa de prim ajutor si stingatorul in termenul de valabilitate. Am avut ceva emotii, dar baietii de acolo au fost mai mult interesati de frane, lumini si toate celelalte detalii tehnice.
  • AirMike

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
ce ziceti, intampin probleme la itp daca am xenon aftermarket fara lupe? nu sunt deranjante, nu iau flashuri pt ca le-am dat sa bata mai jos
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Daca pune aparatul de masura pici cu siguranta.Si cam astea sunt singurele la care nu inchid ochii.Faruri,frane si directie.
  • MarcaZizou

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut,
Ma poate ajuta cineva cu o recomandare catre un itp? Vreau sa trec itp-ul insa am o problema cu un etrier pe spate, iar etrierul vreau sa-l comand de nou si dureaza vreo 2 zile + 3 zile pana are mecanicul liber.

Itp-ul este expirat (din neatentia mea de a nu verifica valabilitatea acestuia) si am avut norocul de a fi oprit de niste politisti intelegatori.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR