Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • sorin Gr

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2011

  • Mesaj Privat
am si eu o problema cu un vectra c1.9 CDTI 150cp si imi mergea in 3,isi revenea,acum merge numai in 3,nu da cu fum nu face nimic,se ingatuie si nu mai trage,la relanti merge in 3
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Verifica in primul rand compresia. Este foarte posibil sa ai un segment coxat sau vreun injector infundat.
  • razvan88

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Pai problema de injectoare nu ar trebui sa se manifeste cu fum mult (motorina nearsa pe evacuare).
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
ba da. Daca este infundat in loc sa pulverizeze motorina picura.
Motorina (si orice alt combustibil) se aprinde doar cand este in stare gazoasa. De aici poate rezulta arderea incompleta.
Skip ads

  • razvan88

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Am reusit sa desfac motorul buclucas astazi,pistonul 3 era spalat(probabil injector nasol),cuzinet biela lipsa(spanul din baie),si in rest toate bune:),am ramas cu ceva piese pe care am sa le pun la vanzare sa mai recuperez ceva din paguba:(
  • 4di

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Va salut!
Sunt interesat de o segmentare pentru Y17DT si ma intreb cam la ce pret ajunge o segmentare si cam de ce piese este nevoie. Am vazut ceva preturi pe aici dar din ce am citit au fost pentru mai multe componente nu numai pentru segmentare.
Va multumesc anticipat!
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Pai la segmentare e bine sa schimbi si cuzinetii de biela (ce rost are pentru 130 RON sa nu-i schimbi cand oricum se demonteaza cand scoti pistoanele).

Asadar:
Cuzineti biela: 130 RON
Garnitura chiulasa: ~150 RON
Segmenti: 4x55 RON = 220 RON
Set suruburi chiulasa: 80 RON

Asta ar fi lista minima, deci ~580 RON doar piesele + manopera.

Este recomandat daca tot se da chiulasa jos sa verifici planeitatea, sa refaci scaunele la supape, sa schimbi simeringurile de la supape si garniturile de la tecile injectoarelor (una dintre cauzele pentru care apare uleiul in vasul de expansiune).


Ultima modificare facuta de BV19MAX la Mar 17 Dec, 2013 1:21 am
  • bv22gbi

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
salut tot asta am patit si eu acum vre-o 2 zile..turbo a luat-o pe ulei si imi merge in 3 pistoane..maine o sa schimb turbo si sa vad de injectoare sau ce va fi..voi ce zice-ti ca ar fi?multumesc
Skip ads

  • 4di

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Iti multumesc pentru lista de mai sus! Salutare!
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu schimba turbina daca nu esti 100% sigur ca e de la ea. Eu am schimbat-o degeaba, la mine se rupsese capul unei bujii si mi-a facut varza chiulasa, cilindrul si un piston. Pana la urma am schimbat si blocul motor ca imi tot facea probleme si m-am saturat sa-l tot repar.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat

  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Tocmai ce imi pregatisem sculele sa ma duc sa schimb o bujie care imi face probleme la al meu y17dt...Acum m-a luat tremuratu' cand am vazut ce ai patit din cauza varfului bujiei..Sunt foarte curios cum a ajuns varful bujiei acolo,ai incercat s-o schimbi si a ramas varful in chiulasa,s-a rupt si a picat fara sa intervii asupra ei?
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
a doua varianta Smile a picat singura
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Doar de curiozitate : in lista de preturi de mai sus, segmentii sunt originali ISUZU, de cota zero ?
  • Valy1982

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2014

  • Mesaj Privat
salut ,dai baia aia de tabla jos ,dupa aceea dai baia de aluminiu jos ,si acolo ai sa vezi o tabla de protectie a vibrochenului , o dai si pe aia jos si o sa-ti cada surubul acela
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR