Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
sal ! cu capul hidraulic am rezolvat-o foarte simplu ; in primul rand tre sa stii codul pompei de injectie , apoi mergi la un magazin de piese auto si dai comanda pt el . in iasi se face lucrarea asta la s. c. orepan pe bulevardul poitiers la bosch. capul hidraulic costa 14 000 000 lei si manopera 3 850 000 deci in total 17 850 000 cam 500 euro s-au dus numai pe treaba asta . asta e ! pe mine masina ma dispera la cald nu mai pornea decat trasa . cand iera rece dimineata pornea frumos dupa aia gata cu pornitul . o lasam pornita daca mergeam undeva cu ea . alta solutie nu aveam si trebuia s-o repar neaparat . daca mai vrei alte detalii poti sa ma mai intrebi . problema e ca nu sunt din iasi sunt din pascani si vin cand si cand asa in trcere . dar mi-ar placea sa vin la o intalnire sa mai vad si alte omega ! pa ! bafta !
Skip ads

  • Edy

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Salut baietii ! Ce-i aia cap hidraulic ?
Palade ce ai facut ca acum poti sa-i dai" in gura " ? Si se misca .
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
sal ! pai ce sa-i fac . am schimbat chiuloasa , am pus-o bine la punct. am schimbat capul hidraulic la pompa de injectie si trebuie verificat furtunele de la vacuum sa nu fie ciupite ca nu-ti trage bine daca sunt fisurate si bineinteles toate filtrele + uleiul si merge bine .
  • Edy

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Buna ziua Palade,

Nu am inteles nimic din raspunsul ta in afara de controlul furtunelor de vacum .
Ce ai avut cu chiulasa ? pierdea apa ,se incalzea tare sau ce ?
Ce-i aia cap hidraulic la pompa ? Aceasta pompa de injectie( R515- VE ) nu are nimic hidraulic pe ea .
Are doar o bobina de avans (pentru aceleratie)comandata de programatorul electronic.
Ce ai schimbat ti-a ramas la "muzeu" in balcon ? Fa o poza, mai baiete, sa vedem si noi !
Numai de bine !
Skip ads

  • palade radu

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
sal ! pai daca citesti ce scrie mai sus ai sa vezi ce am am facut si cu chiuloasa . iar furtunasele de la vacuum mi-au fost montate gresit dupa ce am schimbat chiuloasa de catre un "meserias" si de aia nu mergea cum trebuie . referitor la capul hidraulic l-am schimbat pt ca masina nu pornea la cald(boala la omega cu motor bmw) cam atat a fost . bafta !
  • gionik

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Sal la toata lumea. Asta este primul meu post pe acest forum. Am si eu un Omega A, din 1992, si am aceeasi problema.....se incalzeste ff tare apa la motor. Am schimbat vasul de expansiune, care era fisurat, dupa care am schimbat si vasco-cuplajul, si tot la fel face. Un mecanic mi-a sugerat ca ar mai putea fi de la garnitura de chiuloasa. Am citit undeva mai sus ca ar fi in jur de 160Ron, ceea ce nu este ff scump. Daca cumva nici dupa aceasta operatiune nu isi revine, singura solutie ar mai fi chiuloasa? Sad Sau poate sa mai fie de la altceva, mai....simplu?

Multumesc anticipat!
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
la cat ati urca temp?
termostat..cand a fost schimbat?
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
vasco-cuplajul...e acel robinet de apa?sau care..ai cumva o poza?
Skip ads

  • gionik

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2008

  • Mesaj Privat
shaftt24 a scris:la cat ati urca temp?
termostat..cand a fost schimbat?


Urca spre rosu, ajunge chiar sa fiarba.....termostatul nu cred ca a fost schimbat, dar din moment ce da caldura in masina, nu inseamna ca termostatul functioneaza (deschide circuitu mai mare, care trece si prin calorifer)? O sa verific intai si termostatul, incercand sa elimin fiecare posibilitate.
Merci pt raspuns!
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
cand ai dai drumul la caldura...scade temperatura de la bord?adica pica acul..consistent..
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
eu am avut aceasi problema..am omega b..si ramanea deschis termostatul..in trafic bara la bara urca la 95-98..dadeam drumul la caldura..si scadea consistent..l-am inlocuit..acum sta afara undeva la 90..iar in oras la 95..

ps:vasco cuplajul e ventilarorul care cupleaza la o anumita temp?chiar nu stiu..doar de termocupla..
  • gionik

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2008

  • Mesaj Privat
shaftt24 a scris:cand ai dai drumul la caldura...scade temperatura de la bord?adica pica acul..consistent..


La acest mic amanunt nu am fost atent....cand o sa ma duc acasa, eu locuiesc in Buc, masina este la Piatra Neamt, o sa verific si treaba asta cu caldura. Daca scade temperatura, sa inteleg ca termostatul este problema? Daca nu scade temperatura, inseamna ca termostatul este bun, shi ca urmare ar trebui sa schimb garnitura la chiuloasa? Sad
Skip ads

  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
cu garnitura nu stiu..ar trebui sa chiar sa ati fiarba apa dupa 20 de min de mers..nu stiu nu ma pronunt!
  • Edy

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Paladeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! m-ai inebunit cu capul asta hidraulic al dumitale !
Ai un aparat fot sa faco o poza cu ceiace ai schimbat ?(ca acu sa poti sa-i dai in gura ) Am scris acsta pe cuvintele d-tale sa ma intelegi. Eu nu stiu ce-i asta si a-si vrea si eu "sa-i dau in gura " . Pricepi? Poate ti-a ramas cartonul dela piesa noua si poti face un xerox cu ce scrie pe carton. Cat a costat de unde se cumpara .
Iti doresc tot binele din lume si astept sa ma dumiresti.
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Sal Edy ! capul hidraulic il am la tara . ala pe care l-am schimbat . o sa fac ceva foto si o sa-ti arat . dar ala l-am schimbat pt ca masina nu pornea la cald nu pt ca nu tragea motorul si costa 14 mil . dupa aia am schimbat chiuloasa cu totul care a costat 11 mil. si masina merge bine nu am treaba cu ea . merge cu 160 lejer . pot sa-ti arat pe mess: radupalade78 e adresa mea . si vorbim cat vrei ! am si ceva filmat daca vrei sa vezi cum trage ! pa !
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
si eu am luat un omega b caravan luni, motor de 2.5 td , si sta apa 95,98, iam blocat ventilatorul si tot degeaba, iam spalat duar cu furtunul cu apa tot circuitul apei si degeaba ,si nu are de loc termostat ,sincer mie cam frica de ia cu asa temperatura,ce sai mai fac, exzista solutie speciala de spalat circuitul de racire?o fi si buna asi face treaba zicetimi si mie ca nu stiu ce sai fac mi frica sa nu o crap ,
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
man
cum sa nu aibe termostat!
altfel ti-ar ferbe motorul in 5 minute.lol.
schimbal..normal sta pana in 95!dupa care cupleaza ventilatoarele..sincer la mine dupa ce ajunge la 95 vad cum pica inapoi l a90 deci termostatul deschide pe la 92!termocupla cupleaza la mine cand vrea asa scrie in carte,e ceva legat de senzor!
na bafta..ceao
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
sal asa am patit si eu cand am cumparat-o . nu avea termostat si cand am calcat-o mai tare s-a dus apa la 120 de grade . am fiert motorul. problema a fost CHIULOASA . am schimbat-o si acu mere bine. la 190 km \h sta intre 90 si 92 apa.si am pus si termostat. pt cine e interesat mai am un termostat original bmw de vanzare.
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
pai norma da , nu am termostat , pana la acei 90gr ajunge greu , iara si cand ajunge 90-95 tot acolo sta , dacai dau in gura sta pe la 98 cam asa , mise pare cam la limita . sau nu?
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
sa nu faca presiune!atunci e garnitura de chiuloasa sau chiuloasa fisurata!
ati creste cand o pisti ..adica daca ai dai un pik de gaz urca acul?descrie..daca e asa atunci face presiune...si normal ar trebui sa pierzi si antigel!
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR