Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
nuuu la mine sunt doua , una pusa in stanga si alta in dreapta , seamna ca difera putin masinile nuastre , eu inauntru am viscoventilatorul ala si afar cum dau masca cu opel joj sunt cele doua una pe stanga si alta pe dreapta , deaia intrebasem eu care porneste prima si la ce grade , din cele doua pentru ca vreau sa anulez una sao dau de tot jos si am dato deja pe cea din dreapta care tocmai iera in dreptul visco-ventilatorului , si nu stiu care mufa sa io las bagata , ias lasao oe care porneste prima dar am lasat termocupla aia de merge tare , la mine din fabrica cea din dreapta pornea la nu stiu cat si mergea incet adica viteza aia medie, si cea din partea stanga era aia turbata pe care am si lasato eu , dar casa fac cum vreau eu atunci cred ca tre sai pun mufa din a celei din dreapta .ca sa probez nu pot ca nu imi ajunge apa la acei 95 niciodata nici in panta .
Skip ads

  • Edy

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Hi Palade . Sa stii ca ceva la tine nu este in regula cu ventilatoarele !
Ele fuctoneaza pe prima treapta in serie si se invart cu 1250 t/mit
Daca continua sa se incalzeasca apa in radiator atunci intra a doua termocupla (cea de jos) si jocul de releie leaga cele doua ventilatore in paralel. Acum vor fii alimentate cu 12V si se vor invarti cu 2500t/mit.
Tu ai scris mai sus ca numai unul se invarte repede si celalalt mai domol .EXCLUS !
Daca vrei mai multe lamurii ,revino
  • GianyP

  • Mesaje scrise: 430
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Meriva 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Hai sa va spun si eu ,cum am rezolvat problema tot la un 2.2 DTI,2001. Imi statea mai mereu la 100grade,pana cand mi-am facut timp sa-i dau radiatorul jos,dar surpriza.... Antigelul era ca din magazin ,iar mizerie in radiator,nici vorba.Am studiat un pic problema si am descoperit ca mizeria era de fapt in fagurii radiatoarelor la exterior,( clima,apa,intercooler). Pe scurt am spalat cu jet de presiune toate radiatoarele si nu-mi mai trece de 93 grade, fff rar 95,adica cand afara au fost 37-38 grade.
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Edy a scris:Hi Palade . Sa stii ca ceva la tine nu este in regula cu ventilatoarele !
Ele fuctoneaza pe prima treapta in serie si se invart cu 1250 t/mit
Daca continua sa se incalzeasca apa in radiator atunci intra a doua termocupla (cea de jos) si jocul de releie leaga cele doua ventilatore in paralel. Acum vor fii alimentate cu 12V si se vor invarti cu 2500t/mit.
Tu ai scris mai sus ca numai unul se invarte repede si celalalt mai domol .EXCLUS !
Daca vrei mai multe lamurii ,revino
ai perfecta dreptate ! dar eu am inversat mufele intre termocuple si pleaca prima treapta a 2 de fapt !
Skip ads

  • Edy

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Hi Palade , cum ai inversat mufele ca nu se potrivesc una in locul alteia
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
f simplu ! in primul rand eu nu am termocuple de opel . am de supernova care deschid la 90 92 si am taiat mufa originala si am pus papuci de dacie . in cazul asta nu mai stau sresat ca daca nu deschide termocupla. cand a ajuns apa chiar si un pic sub 90 a deschis . si ca sa fie si mai racit radiatorul porneste prima treapta a 2 la mine si dupa aia cea de jos care de fapt le pune in paralel pe amandoua si nu are cum sa se incinga . este o smecherie de a mea asta. deci am mers cel mai tare ultima oara cu cu 210 si afara ierau 37 de grade si apa s-a dus pe 92 . deci este f bine zic eu . numai bine !
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
la mine domnilor nu mai nici una deloc am afumato si eu la munte si penti si tot si degeaba nu trece apa de cei 92, si in rest sta la 90 , si acum doua luni cand am cumparat masina statea apa la 100 am fierto de doua ori de la bucuresti pana acas, acum am rezolvato a fost duar un mit.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
apa nu are voie normal sa treaca de 95 de grade asta daca avem terostat bun!
prin acest mesaj ai multumesc lui EDY cel care mi-a zis cum sa procedez cand
pierd antigel..si am temp ridicata!
adevarat era chiuloasa fisurata..nu era garnitura.
cu termostat nou urca la 95!nici decum no sa stea la 90 ca si la wv//asta este//e opel
iar teoriile care zic ca e normal sa treaca de 95 as aberatii..credetima de cand am masina sta o stiu pe de rost..temp la masina opel variaza..odata find in sarcina temp. va urca!ma refer la posesori de vectra b omega b+c
Skip ads

  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
@laur702
mitul tau find chiuloasa noua?!esti chiar interesant. cu mot tau de 2.5!Very Happy
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
nuuuu imi statea apa la 100grade fara termostat nu mai sti ca tot va intrebam si eu ce are , apoi miam spalat bine instalatia si radiatorul cu tot falul de solutii si apa la greu , miam comandat un termostat nou si gata , despre chiuluasa cat am banuito si eu ca ia ar fi vinovata dar am scapat fara sai fac nimic , dar instalatia de racire se sapala jumatate de zi nu intro ora , si am bagat soluti dinalea la bidon galben si rosu cred ca de zece ori si apoi leam dat drumul clatit bine ,ce a curs afara numa eu stiu rugina la greu nu asa , pai mergeam usor cu ea cu 60km la ora si statea acul la 98 daca acceleram sa schimb viteza se facea 100grade deci iera grava treaba , si acum am si termostat si o pornesc si la 10minute maxim am deja 90grade si de acolo nu mai pleaca decat la panta sau ceva se duce pana la 92grmaxim deci cum spuneai si tu chiar ca a fost interesant.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
chestia cu solutia am incercato si eu..am bagat ceva aditiv in antigel..am circulat 2 zile..dupa care am clatit si am bagat antigel nou!
intradevar a iesit doar mazga ..insa problema cu temp nu am rezolvato pana nu am dat jos chiuloasa!
cu term vechi am scris si mai sus..imi urca temp la 98-100!iar iarna nu urca de 70 de grade!
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pai de ce sa nu urce iarna mai mult de 70 grade? Nu cred ca este normal. In mod firesc ar trebui sa stea la 90-93 grade indiferent de iarna sau vara. Fa ce a facut GianyP. Curata exteriorul radiatoarelor, sufla-le apoi cu aer comprimat f bine si problemele se vor rezolva. Am avut aceeasi problema anul trecut. Am suflat radiatoarele si am rezolvat totul. A curs pamant si mizerie de m-am speriat. Acum este in regula.
Skip ads

  • marin

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Opel omega 2.5 TD cu motor de BMW
Salut...am o mare problema si eu cu caldura.Am avut radiatorul fisurat, l-am lipit,am dat jos si termostatul si l-am verificat-deschidea normal (am fiert apa intr-un vas cu termostatul in ea si deschidea la 90 grade aproximativ).Am montat toate la loc si surpriza a fost ca se ridica temp. la bord la 100 grade in mers,radiatorul ramanea rece,furtunele se umflau (cu aer cred,pentru ca dadeam drumul la capacul de la vasul de expasiune si iesea aer,facea presiune) si nu aveam caldura in masina,baga aer rece.....
Spuneti-mi si mie ce poate sa fie...ajutati-ma
  • sandocan

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2007

  • Mesaj Privat
sal am si eu un omega din 2001 2.2dti imi crestea temp. la 120 de grade , am vb cu un baiat care lucrase la opel mi a zis sa mi scot termostatul sa nu i mai pun deloc k asa circula in continuu apa si nu se mai incalzeste si mai salvezi si niste banuti pe de o parte ( 350lei), am fost in germania de vreo 3 x nu am avut treaba statea acu numai la 90 de grade . Sper sa va fie de folos ce am postat:) norok!
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
marin a scris:Opel omega 2.5 TD cu motor de BMW
Salut...am o mare problema si eu cu caldura.Am avut radiatorul fisurat, l-am lipit,am dat jos si termostatul si l-am verificat-deschidea normal (am fiert apa intr-un vas cu termostatul in ea si deschidea la 90 grade aproximativ).Am montat toate la loc si surpriza a fost ca se ridica temp. la bord la 100 grade in mers,radiatorul ramanea rece,furtunele se umflau (cu aer cred,pentru ca dadeam drumul la capacul de la vasul de expasiune si iesea aer,facea presiune) si nu aveam caldura in masina,baga aer rece.....
Spuneti-mi si mie ce poate sa fie...ajutati-ma
salut ! ai lipit sa inteleg radiatorul de racire ? si apa tot sus sta ?adica la cat ? vreau sa te ajut . ca si eu am suferit din pricina asta !
  • marin

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
salut..temp. se ridica numai atunci cand apa din bazinul de expansiune este aruncata afara ,mai exact 100-105 grade, deci nu mai are apa in sistemul de racire (apa este aruncata din cauza ca in instalatia de racire intra aer si daca busonul de la vas este strans se umfla furtunele si am ocazia sa-mi plesneasca dinnou ceva la ea),am fost cu ea la un service si mi-au dat vestea ca este, in cel mai bun caz,garnitura de chiuloasa si ca mar costa in jur de 1300 ron total (800 manopera+200 garnitura+300 rectificare chiuloasa)....eu zic ca este foarte mult. Dati-mi pe cineva mai ieftin.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
cam scumpa manopera in vreme de criza!
garnitura costa max 200ron!de preferabil ar fi un service bun si odata data jos chiuloasa neaparat verificata daca nu e fisurata,la laborator!ca sa nu ai inca un cost in +!
cauta un service mai ieftin! se desface doar partea inferioara max 2 oameni lucreaza timp de 3-6 ore cu montat cu tot depinde de mecanici,scule etc!
aceleasi simtome le-am avut,la forjare urca acul de la apa si arunca antigel pe la buson,pierdeam antigel 300-400 ml la 600 de km!nu a fost garnitura,oricum a 2 oara montatul a fost gratis..am platit doar reparatul chiuloasei 450+garn 150-200ron!
cu ochiul liber nu se vede mai ales chiuloasa!
bafta!
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
marin a scris:salut..temp. se ridica numai atunci cand apa din bazinul de expansiune este aruncata afara ,mai exact 100-105 grade, deci nu mai are apa in sistemul de racire (apa este aruncata din cauza ca in instalatia de racire intra aer si daca busonul de la vas este strans se umfla furtunele si am ocazia sa-mi plesneasca dinnou ceva la ea),am fost cu ea la un service si mi-au dat vestea ca este, in cel mai bun caz,garnitura de chiuloasa si ca mar costa in jur de 1300 ron total (800 manopera+200 garnitura+300 rectificare chiuloasa)....eu zic ca este foarte mult. Dati-mi pe cineva mai ieftin.
sal . e cam mult . daca ierai de prin zona ti-o faceam eu mai ieftin .
  • manolo83

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 2.5 tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2007

  • Mesaj Privat
marin ! zi-mi te rog radiatorul este rece?dar capacele de plastic ale radiatorului sunt fierbinti?pornesc ventilatoarele?
  • GianyP

  • Mesaje scrise: 430
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Meriva 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut. Cu toate ca afara erau 2-3 grade celsius, astazi in timp ce se mergea bara la bara in Bucuresti, s-a ridicat temperatura la 100-120 grade si s-a aprins si becul rosu, dar fara sa fiarba apa deoarece m-am uitat in vas. Problema este ca nu functionau nici ventilatoarele.Am stat un minut in loc, dupa care am dat drumu la caldura la maxim in interior iar temperatura a inceput sa scada. Am ajuns acasa si am sunat un prieten la un magazin de piese sa comand electrocupla care deschide circuitul ventilatoarelor ,dar surpriza ,acesta mi-a spus ca Omega 2.2 DTI nu are asa ceva. Mi-a mai spus ca are o singura sonda cu doua fire langa sonda care indica temperatura pe ceasul de la bord si crede ca aceasta da comanda ventilatoarelor prin calculatorul masinii. Asa este? Va rog sa ma ajutati cu un raspuns cat mai detaliat despre acest subiect.Va multumesc mult si va doresc Sarbatori Fericite!.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR